Wat een klote nieuws miezel..! Ze zouden met 7 weken toch echt een vruchtje moeten zien van iets meer dan 1 cm en een hartactie.. Kan het zijn dat je korter zwanger bent? Ik duim voor je.. Liefs Melanie
Ik hou een beetje hoop dat het zich verstopt heeft. Ik ben rond 30dec zwanger geraakt dus als je de 2 weken erbij opteld zou ik 7 weken en 2 dagen zijn zei hij. Nu is het helaas weet afwachten . Mocht ik Het vruchtje verliezen zei hij dat ik binnen 6 maanden echt wel weer zwanger zou raken, maar dat wil je op dit moment niet horen !! Het zou hard zijn als we het moeten verliezen , zeker zo kort na het overlijden van mijn oma ! Duimen maar dat het zich heeft verstopt en dat het gezond is !!
Heb je een inwendige of uitwendige echo gehad? Inwendig zouden ze het toch moeten zien.. Was er wel een vruchtzakje / dooierzakje te zien? liefs Melanie
Het was een inwendige echo ! En er is gewoon een vruchtzakje te zien , dus ja het kan zich verstopt hebben of er zit gewoon niks . Klote dit wachten !!
@miezel, ik hoop dat het verstoppertje aan het spelen was.. (al wil ik wel heel eerlijk tegen je zijn dat ik dat nog niet eerder heb gehoord/gelezen) Maar zolang er geen bloed of rare krampen zijn blijven we duimen lieverd! Knuffel voor jou en je mannetje! Liefs Mel
girls duimen aub haha ik ga zo naar het ziekenhuis toe.. Ben benieuwd hoe ons lieverdje er nu uitziet. Knuffel!
@miezel volgens mij is je echo gewoon nog heel vroeg. Als je de 30e je kindje gemaakt zou hebben dan kan je volgens mijn gynae daar niet zomaar 2 weken bij optellen. Omdat je ook rekening moet houden met de innesteling. Mijn eerste afspraak bij de gynae was ook te vroeg en toen was er ook alleen nog maar een vruchtzakje te zien. En zelfs met de inwendige echo nog geen duidelijk vruchtje. En 2 weken later.. afgelopen maandag was er een super actief hartje te zien! Dus geef de moed nog niet op!! @hier dus afgelopen maandag weer 'n echo gehad. Wat was het bijzonder zeg om dat hartje te zien kloppen. Zo speciaal. Vriendlief was ook helemaal gerustgesteld. Nog even en ik ben verhuisd en hopelijk weer meer tijd om hier te komen! liefs
Mel, fijn dat je ongerustheid voor niets lijkt te zijn. Nu lekker weer verder gaan genieten. Ik heb ook de 21e termijn echo. Spannend! Is ook meteen eerste bezoek aan vk.
Meiden ik ben officieel verliefd....! verliefd op mijn lieve kleine wondertje... Ben zo gelukkig. Hier de foto..!
@EmpressR Welkom @mel omg! Je eigen bloed! Je moet het zo zien het is dan beter dat hij uit jullie leven is Wat een snoepie!(De echo dan he ) @miezel wat een mooie gedachte Een oude leven voor een nieuwe Ohh wat vaag miezel,waarom hebben ze dan niet gezocht naar je kleintje! Ze kunnen dat toch niet maken? Iemand ook nog laten wachten tot de 13de!! Wel een vruchtzakje te zien? Ben je echt niet minder lang zwanger meid? Ann heeft gelijk @fieneke word je daar niet helemaal "haren uit de kop trekkend" van ? @GM jeetje...Wat een spanning Ik hoop dat als ik bij ben gelezen dat het goed afgelopen is... Omg!...Wat een vreemd iets zeg... Heb net even gegoogled en die tandarts heeft de verkeerde verdoving gegeven! In principe kan verdoving geen kwaad tijdens de zwangerschap, maar voorzichtigheid is wel gebo-den natuurlijk. Zo is het beter om weinig verdoving te gebruiken en het aantal carpules (spuiten) te beperken tot 3 per behandeling. Adrenaline is een stof dat toegevoegd is, om vasoconstrictie (dicht-knijpen) van de bloedvaten te krijgen, hierdoor blijft de verdoving langer zitten. Men adviseert meestal verdoving Articaine met een verlaagde dosis adrenaline, want adrenaline zou (kleine kans) uteruscontracties kunnen veroorzaken wanneer de verdoving in een bloedvat wordt gespoten, maar elke tandarts controleert hier in principe op. De spuiten hebben een ingebouwd mechanisme waar-mee dat gecontroleerd wordt. @wendy wat een mooie foto's mooi buikje al! @kara ziekenboeg het is hier alleen maar *snotter de snotter* en *Kneun en steun* Ze zeggen dat als je de cb doet dat het toch beter voelt @sween Woohoo *groei eitje groei!* @claudia de stap zetten naar ivf is ook niet niks..En ja jammer genoeg zijn mannen echt marsmannetjes... @Hier We hebben het echt zwaar te pakken,en had de laatste paar dagen nergens zin in... Mijn zusje is wel jarig vandaag,we gaan haar een prinsessen feest geven
WS, prinsessenfeest, klinkt magisch en roze Miezel, shit zeg. en dan vooral de onzekerheid. want als het niet goed zit is, is het ontzettend verdrietig, maar kan je het maar beter nu weten (lijkt me). nu zit je misschien onnodig in onzekerheid. ik weet niet of ik je hoop moet geven of juist niet. het klinkt niet heel hoopvol, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit en kindjes houden van verstoppertje.. ik ga voor je duimen. wat naar dat dit zo moest verlopen. niet nu, niet deze week na het begraven van je oma! sterke meid Mel, mooie foto's! zowel buik als ukkie ik heb nog een foto van mijn eerste echo, en ik vind dat kindje nog steeds echt de allermooiste op aarde, dus ik kan me je verliefdheid goed voorstellen genieten! Ann, wat fijn! en ook dat je bijna verhuisd bent @hier: ik heb het al een paar dagen steenkoud. eerst dacht ik dat het aan mij warmte om me heen lag, maar met 23 graden thuis zit ik nog te bibberen en op mijn werk ga ik om het kwartier tegen de verwarming aanleunen. volgens mij heb ik mijn eerste kwaal te pakken. jippie! ofzoiets..
@kara, we mogen elkaar een hand geven meid... Hier ook echt bibberend koud.. Bakje thee erbij, verwarming op 23.. En dekentje over me heen.. oow en ook nog 2 hondjes die me maar niet met rust kunnen laten haha.. wat ik ook doe ze lopen me achter na. Maar goed dat mogen ze.. Zal een drukke boel straks worden.. Ennuh wacht maar je krijgt straks nog veel meer kwaaltjes.. liefs Melanie
@Gm, Wat erg zeg..Wat kunnen tandartsen domme fouten maken en dan nog zeggen dat deze verdoving geen kwaad kan..pfff gelukkig was ze er op tijd bij!! Succes meis @Miezel, Jeetje meid dat is even schrikken! Hopelijk is het loos alarm, want je hoort wel vaker dat je minder lang zwanger bent dan je denkt vanwege bijv. een late innesteling..Dus ik blijf hier heel hard voor je duimen! Succes wijffie @Ann, Wat geweldig om te horen dat alles goed gaat! Nu lekker gaan genieten meis @Sween, Lieverd dankjewel voor de uitleg ik heb er zeker wat aan! Ik ga er gewoon voor het moet me gewoon lukken!! Ik spuit alleen wel iets anders dan jullie, Gonal f weten jullie het verschil meiden?? @MEL, Lieverd Super wat een geweldig mooie echo foto en wat een mooi buikje Het begin is er!! Lekker genieten wijffie jullie hebben het verdiend!! Hoe vond je mannetje het? En is hij helemaal klaar voor zijn nieuwe baan? @Kara, Ik heb het ook zo verschrikkelijk koud en het blijft nog wel 2 weken zo..Pff ik wil dat het voorjaar begint haha @Diaantje, goed om weer wat van je te horen! Succes met je opleiding meis! Hoe is het verder meiden!? Hier alles rustig aan , wachten op me ongi..Pff want kan dat lang duren als je graag een nieuwe ronde wil ingaan
@WS k weet niet ho eof wat ze haar hebben gegeven weten alleen dat het aan de verdoving ligt dus zwangere meiden aub oppassen!!!! Heb vandaag nog geen verontrustend telefoontje gehad dus houden hier goede hoop hoor maar mocht het alsnog "verkeerd" gaan dan krijgt ze een keizersnee (kind voor alles) @mel thx lieverd!!!! En wat een buik zeg begint nu al goed te groeien ppfff en wat een gave tattoo aan de zijkant (ja ben tattoogek) Van de honden kan kloppen ja beesten zijn er gevoeliger voor ze houden het zwangere baasje goed in de gaten om je te beschermen @sween hoe gaat het bij jou met spuiten?? @kirss ben jij al begonnen?? Ooowja ff zeggen tegen je hoor hahahaa heb een dressior gevonden die me vriend nu knal en knalroze heeft geschildert en dr komen van die romantische "prinsessen/kasteelachtige" handgrepen op Zo leuk om te zien hoe zo'n kast om wordt getoverd tot een prinsessenkledingkast Hoe staat jullie verhuizing dr voor??? @miezel meisje het gaat wel goed daar gaan we gewoon vanuit meis!!! @kara hmmz over dat boek volgensmij wou Fieneke hem eerst en had gevraagd aan Fien of zij hem daarna door kon sturen @fien Is je vriendje al weer weg of nog niet?? En hoe staat het nu bij jou met alle onderzoeken?? @hier ben vandaag naar de gyn geweest en ja hoor eitjes zijn gekrompen!!!! Meteen bloed laten prikken en vanaaf moet ik alsnog 50 eh spuiten en morgen terug bellen en dan krijg ik t ehoren of de dosis moet worden opgehoogd Leuk dat spuiten en minder bijwerkingen maar van de clomid wist ik tenminste dat het zn werk echt deed!!!! Ja word dr moedeloos van en die gedachte dat iedereen zwanger word behalve ik spoken door me hoofd... Zo en zo al een depri dag 6 jaar geleden op deze datum me beste maatje verloren door een ongeluk en het gemis blijft toch
@Mel , wilde je nog even feliciteren met de mooie echo foto , kon even niet gelijk regeren omdat ik het even moet laten bezinken van mij zelf. Ik heb weer ff wat tranen gelaten ( dacht dat ze nu wel op waren) en tja.. We doen het er maar mee , en afwachten maar. Bedankt all voor jullie lieve reacties !! Ik hoop dat jullie blijven duimen en dat het goed komt .
@Miezel: wat balen dat het kleine hummeltje zich niet liet zien.. Maar ben je niet veel korter zwanger dan?? Heb je follikel metingen gehad van te voren?? Dan weet je ook wanneer je (exact) je eisprong hebt gehad.. Bij mij was bij de 7 weken al duidelijk n vruchtje te zien.. eigenlijk al bij de 5 weken en 6 dagen.. ook was er toen al n kloppend hartje bij mij te zien.. Maar vind het wel raar als er geen vruchtje meer zou zitten je verder geen bloedverlies of zo gehad hebt.. Hopelijk zit het gewoon goed, en ben je misschien wel minder lang zwanger dan je denkt... @GM: iieee wat n eng bericht van die tandarts!! Maar gelukkig is het babytje er nog en gaat het wat beter.. @Mel: fijn dat alles goed was!! En leuk he om m weer te zien!! @Kara: ja mn buije groeit echt met de dag.. en je ziet ook wel echt goed verschil met s'avonds!! S'avonds staat mn buikje veel boller.. @All: ik heb vandaag ook weer n echo gehad! gewoon zomaar tussensoor! Ga het alleen niet meer halen om deze vandaag nog te laten showen, want moet zo naar n vergadering vanmn werk.. Maar alles was helemaal goed!! En ohh hij is zo gegroeid!! Alles was nu zo duidelijk te zien, gezichtje, handjes, beentjes, vingertjes.. echt alles!!! Echt gaaf! Hij wou alleen niet zo goed stil liggen, haha.. Ook heeft ze naar zijn ruggetje gekeken omdat mijn vriend n overleden broertje heeft met n open ruggetje.. en dat zit ook allemaal goed!! Ben weer helemaal happy vandaag!! @Dikke knuffel voor alle meiden!!