SORRY VOOR ME TAALGEBRUIK Wat en teringtyfusklotekutdag gvd!!!!! ik ben gewoon me prikpen verloren!!!! Heb net de politie aan de lijn gehad en het ziekenhuis Ik wacht nu op een telefoontje van de dienstdoende gyn omgfucking god ben helemaal aan het stressen je moet elke dag rond dezelfde tijd spuiten en ben daar nu al bijna 1 uur overheen en die kloteeitjes groeien al zo lkkr Wat kan er deze week nog meer misgaan?????????????????
Ja het begin van het buikje is er, hij is wel raar vind ik.. zo'n schuine punt zit er nu in haha. Maar dat trekt wel recht.. Mijn mannetje stond te filmen met zijn tel.. (hij is banger dan dat ik ben haha) en dan hoor je hem op de film zeggen "ooh daar is ze al mijn schatje, jaa het hartje klopt nog.., ooow wat is ze groot geworden m'n meisje haha, ooh wat een schatje wat is ze mooi..." echt zo'n softie is het.. mijn eigen halve homo hahahaha Maar voor zijn baantje is hij wel klaar.. heb er ook echt vertrouwen in dat hij het helemaal gaat maken daar.. Hij gaat aan de telefoon zitten, niets bijzonders zou je zeggen, maar hij is zo sterk verbaal.. Hij zou zelfs nog wilders ( @#$%^&%^$ !! ) stil kunnen krijgen haha. Dus hij gaat het wel maken. ow ennuh ik voorspel dat jij morgen uiterlijk overmorgen ongi gaat worden.. De stormvloedkering is er dan niets bij hahaha. @gooischemama, jeetje meid toch..!! wat een pech heb jij deze week.. Kun je niet nog een keer naar het zkh bellen? En de noodzaak uitleggen.. Heb je enig idee waar je hem bent verloren? Wat zei de politie btw? en niet sorry voor je taal zeggen.. ge bent wiege bent vrouwke.. Je hebt een dressoir gevonden haha marktplaats weer? als ik ooit wat van mp nodig heb vraag ik jou te zoeken volgens mij lukt jou echt alles te vinden.. Ik heb 2 tattoo's ik heb de D van Denny op mijn linkerpols.. (hij de M rechts, onze hand in hand loop handen) En die op mijn zij dan.. Maar dat vind ik meer een sieraad dan een tattoo. @miezel, meid ik snap het hoor.. Al had je niet gereageert meid had ik het heel goed begrepen. Ik duim voor je meissie! @wendy, ik denk dat wij dat zo ook gaan doen zo af en toe een echo gwn om ff te spieken.. Mannetje zei laatst nog van als we die 30 miljoen hadden gewonnen (staatsloterij) dan zou ik zo'n echoapparaat kopen en dagelijks ff spieken bij ons smurfje.. Hij zo dan doen we hem daarna net als de angelsound van jazz het topic in rond laten gaan haha.. ach fataseren mag.. Nou girls ik ga lekker ff me voetbalcluppie verder aanmoedigen. Spreek jullie straks nog wel. liefs Mel
Het valt idd niet erg op dat deze week een totale rampweek is maar..... de gyn belde net de eerste keer vertelde ze dat ze WEL een ampul heeft maar GEEN prikpen en dat deze ronde dus verloren was En ze belde net weer terug dat ze nu ook een prikpen heeft geregeld en dat het bij de eerste hulp klaar ligt(toch nog een beetje geluk) Vriendje is het ophalen voor me dus deze ronde kan gewoon weer doorgaan ppfff Politie wou dus weten wat voor medicijnen het zijn en waarvoor het gebruikt word Dus ik vertelde dat dit spul me moest helpen aan een goede eitjes voor een zwangerschap en dat het hormooninjecties zijn. Politie: "Ooow en als mannen het zouden injecteren die krijgen dan vrouwelijke trekjes?" Hmmz ik weet het niet ze zouden zomaar tietjes kunnen krijgen.. Ze moest dr wel om lachen en stelde me gerust dat het niet vaak voorkomt dat medicijnen daadwerkelijk worden ingespoten. Ooooow wat voel ik me een dom wicht zeg... Damn bijna een ronde voor mezelf verpest!! Vandaar dus me taalgebruik als ik hem helemaal flip doe ik dat goedmaar de rust is nu helemaal terug gekeerd in Huize 'T Gooi Oow het is zo'n mooi dressior en de kleur die hij nu heeft ziet dr zo gaaf uit. Wou er eerst prinsessenstickers op plakken maar nu die bijna af is vind ik dat zonde gewoon omdat ik hem zo mooi vind (zou hem best in mijn slpkamer willen zetten) en dan zometeen die zweverige grepen er bij ik plaats wel een foto als dr nieuwe slaapkamer helemaal af is Over het algemeen vind ik alles wel ja en ik krijg meestal ook wel wat ik wil en zo niet dan zorg ik dr alsnog voor dat ik krijg wat ik wil hebben (klinkt erger dan het is hoor dames) Heb bij die ene "vriendin" de hele inboedel via marktplaats kunnen vernieuwen voor 150 euro!!!!(die zieke geest met dat grafsteen gedoe met dr dochter dat mokkel dus) Had jou niet ingeschat op tattoo's maar die ene vind ik echt gaaf!! Zoiets wil ik ook maar pas na me bwc Ja ik veroordeel je niet over de eerste letter van je man hoor ik heb namelijk de hele naam van vriendje staan en oow wat een gezeur heb ik daarom gehad zeg want wat nou als we uit elkaar gingen bla bla bla Heb dr in totaal 5 en dr staan dr zo en zo nog 2 op de planning De mooiste vind ik die van de orginele handafdruk van me meissie!! Zo een heel boekwerk geschreven naar 1 persoon
@GM Wat leuke ideeen heb jij zeg Ik zie het dressior al helemaal voor me En qua tattoo's : Wou 7 jaar geleden een kleurrijk vlindertje op mijn hand en zwarte vleugels op mijn onderrug Ben ik blij dat ik het 2de niet gedaan heb ! Die zou er nu uitzien als een piccaso WHAHA
Hahaha picasso zegt ze dan zie t nog voor me ook.. Nja zo zullen die letters van mij straks 40cm groot zijn ofzo haha... @gm, thnx voor je boekwerk altijd leuk! haha. Je mag voor mij wel keer op zoek gaan naar een leuke hoekbank dan kleur zwart.. of gewoon mooie 2 en 3 zits bank haha als jij een heel huis voor dat bedrag kunt aankleden ben ik wel benieuwd.. ennuh mannentietjes hahaha altijd sexy.. NOT! Wat fijn dat die gyn met je meedacht en dus een prikpen heeft kunnen regelen. Echt goed van ze.. Anders had je je waarschijnlijk zo schuldig gevoeld.. Maar waardoor kunnen die eitjes nu minder ver groeien dan meid? Leg me dat is ff uit want dat snapte ik niet.. mij niet verwacht als tattoo meisje whaha mensen zien me altijd als lief schattig meisje maar ben best een pittige tante hoor.. Bij ons zijn de rollen omgedraaid.. Mannetje is het vrouwtje en ik het mannetje haha.. niet met alles hoor. Dus tattoo past wel bij me. ennuh ik zou zeggen zometeen SPUIT ZE haha Half boekwerkje terug haha. Liefs Mel
Dank je wel Is ook leuk voor een jongen en met een dressior kun je veel meer kleren in leggen dan in een gewone kledingkast Anders word het ook zo standaart hahahahaa meestal blijven ze op je onderrug wel mooi Me moeder heeft samen met een vriendin dezelfde stamper (konijntje Bambi) laten zetten me moeder op dr dij en die vriendin op dr borst Die van me moeder is no een klein stampertje en die van die vriendin is ondertussen een vlaamse reus
Moppie heeft de puregon en de prikpen gehaald en hij zit dr in pppffffff Ik denk dat ik morgen Monique ziek meld van school dr bij me in bed trek en de hele dag lekker in bed blijf liggen dan kan dr ook niks mis gaan toch??? Was deze rampweek maar vast voorbij
Jeetje, wat een drama hier :O Maar gelukkig is alles goedgekomen!! GM, blij voor je, deze week kan niet echt rotter, dus blij dat je een nieuwe hebt kunnen halen! Wat mij betreft stuurt Fieneke het boek door naar jou. Maar ik heb ook nog 'open zenuw' hier liggen, wil je die misschien eerst lezen? PB me je adres maar, dan stuur ik hem op. Succes met spuiten weer.. hoop dat je eitjes weer gaan groeien!! Mel, blij dat ik niet de enige koude ben! Kirsss, jij ook al een koukleum? Ik hoop dat je ongi snel komt!! Dan kan je starten.. en misschien wel in de warme maanden van het jaar zwanger zijn, helemaal niet verkeerd ! Merk je al iets? Of wanneer verwacht je je ongi? Miezel, NATUURLIJK blijven we duimen hier! Die staan nooit stil... hoe voel je je vandaag? Wendy, wat gaaf!! en wat fijn. Wat ontwikkelt hij/zij snel zeg. Al enige idee van een geslacht? en wilde jij het nou weten? Diaantje, fijn om weer even van je te horen! maar eventjes rust dus.. succes met schoolbezigheden en hopelijk goed nieuws wat betreft verklevingen op 14 maart. Leuk als je hier blijft komen! Hoe is het de rest vd dames?
Goedemorgen meiden, @GM, WAUUUWW gaaf man zo'n kastelen dressoir voor je kleine meid ( ik heb een nieuwe kinderkamer gekocht voor kleine meid wit en dan afgewerkt met roze hartjes ze is helemaal verliefd en dan helemaal compleet van dezelfde serie) Anders wilde ik ook gaan doen wat jij nu doet is echt onwijs gaaf!! ( ik zie het al voor me met allemaal glittertjes en dingen helemaal leuk ) * En muts wat doe je nou met je prikpen onderweg Maar wat ben ik blij voor je dat je een nieuwe hebt kan je weer lekker verder spuiten ( die politie zou ook wel gedacht hebben ) *Ik ben ook helemaal tattoo verslaafd vind die van mel ook echt waanzinnig!! Ik heb celeste op me pols met bloemen en mannetje zn naam op me buik En dat heeft me echt verslaafd gemaakt wil nu nog op me voet en op me zij enz enz hahaha @Mel, Ahhggg wat een heerlijk mannetje zo zal die van mij er ook bij staan hoor ( hij lijkt zo stoer maar ondertussen hahaha) En dat buikje is het begin dalijk wil je niet weten ben je helemaal tonnetje rond haha Heerlijk als hij/zij dalijk gaat bewegen en schoppen en je ziet je buik op en neer gaan heerlijk ( ik stuur dalijk als ik meer tijd heb een pb terug hoor lieverd!! ) @Wen, Super dat alles goed was wijffie! En goed om te horen dat alles er goed uitziet lekker genieten meis... hoe voel je je verder? En met de 20 weken echo wil je dan weten wat het gaat worden?? @Kara , Jaaa af en toe ben ik echt een koukleum en dan blijft dit weer nog wel even pff het voorjaar moet komen en wat je zegt hopelijk zwanger met de warmere dagen kan je je buik lekker showen .. ik denk dat me ongi er zondag of maandag is, klinkt raar maar kan niet wachten ..Eindelijk een nieuwe ronde!! Jij flink aan het aftellen tot de 14e? het gaat nu opschieten wijffie!! @Ws, Hoe is het meis? en met je mannetje? Hier alles veder goed vandaag me nieuwe eethoek ophalen helemaal gelukkig!! Het huisje begint steeds meer ONS huisje te worden Liefsss Kirsss
Hallo meiden nou echo was weer niks te zien! ik moet nu ophogen naar 75 EH, en maandagmiddag weer terug voor Echo, pfff balen dit maarja.. we houden de moet er maar in toch? maandag weten we of dit wel gaan werken. fijn weekend meiden! Liefs
Gm, oh nee. Wat erg. Gelukkig heeft ze haar kindje nog. Melanie, buikje gaat goed vooruit J. En wat een mooie foto. Ja ben jaloers . Miezel, duim mee voor positief nieuws de 13de. Ws, verzorg elkaar maar goed, dat jullie snel beter zijn. Hier een nieuwe ronde begonnen. Dacht misschien na het onderzoek dat mijn cyclus wat in de war ging zijn maar loopt mooi door.
Schepnetjes gereed dames... HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG @kirss, haha jij ook al aan de tattoo's word beetje eng zo best veel gemeen hoor. Ennuh die pb komt wel. @sween, wat klote zeg hoop dat die 75eh wel zijn werk gaat doen. Girls ik ben zo moe.. Ben al ff wakker maar heb t gevoel alsof ik maar 2 uur heb geslapen.. Wil vandaag niets meer doen mja zal wel moeten haha. liefs Melanie
@Kara . Ik voel mij gewoon zwanger !! Ik zie het aan mijn Boobs , mijn wisselende humeur , altijd kunnen eten , moe zijn , altijd koud hebben. Dus ja ik voel mij dus zwanger , en ik hoop dat dit kindje gewoon een spelletje speelt (nu al een moeilijk kindje ) en dan we de 13e hem wel zien. Als je er vanuit gaat dat het kindje de 30e dec is verwerkt is het bijna 5 weken. Dus kan idd te vroeg zijn . We gaan afwachten , blijven duimen maar! Fijn weekend allemaal
Kirsss: Wachtbankje Vrijdag 23-12 NOD Claudia, 1e kindje: 20/2 gesprek IVF - wachtbankje Nod 01/02 Gooischemama, 2de kindje: 25 jan start puregonpen prikken 30 jan FMecho Fien, 1ste kindje: clomid 100mg. 30.01 echo Sween4, 1e kindje: 26 jan start puregon 50 Eh 1 febr echo Whitesaber: 13 feb nod Boris: Ongesteld. 01-02 beginnen met 4de (en laatste?) ronde clomid Wendy26, 1e kindje: zwanger! 20-11: positive test! Melanie013: zwanger!! op 7 jan positief getest. Eerste echo gehad 26 jan, hartje klopte goed! Miezel: zwanger! 16jan 2 positieve testen en op 2 feb eerste echo !! Kara: 25-1 positief getest! uitgerekend op dierendag. 1e echo: 14 feb <3 Ann85: zwanger! 3-1 positieve test!!! zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken
Hallo dames, Ik wil me graag ook aansluiten bij de club..... Ik heb net mijn eerste kuurtje clomid 50 mg gebruikt, 28/01 begonnen en maandag heb ik mijn eerste OI.... Vandaag begonnen met ovu testen op advies van de gyn en heb al een heel licht streepje gespot dus ik hoop dat ik de komende dagen nog een knaltest ga krijgen...... Wij zijn bezig voor de eerste sinds augustus, maar mijn cyclus ligt plat ivm PCOS. Groetjes Claudia
@kara je heb een pb en ik ga duimen dat de eitjes weer gaan groeien want dat is de bedoeling @kirss ja ik vind het leuker/persoonlijker als ik iets heb gekocht en dan een eigen tint er aan geef zoals het kleurtje en nu ook die greepjes en pootjes maar uiteindelijk draait het maar om 1 ding en dat is dat het meisje blij is Jij en aan de tattoo's???? Nee dat is iets wat ik dan niet had verwacht van je hahaha ze zijn ook verslavend iets te hahaha Nou die politieagent lag helemaal stuk te gaan terwijl ik met de minuut panischer werd joh (schandalig) Ben je al wezen sleeen met de kleine??? Hier vind Monique het helemaal geweldig hahahha @sween he bah meis dat is balen Hier doet het nog niet veel en mag ook niet ophogen maar moet maandag weer terug voor een echo @claudia nou meis wees blij dat je cyclus helemaal netjes doorloopt Wanneer moet je weer beginnen met alles?? @claudia1986 welkom meis Wisten ze bij jou meteen dat je pcos had omdat je zo snel bent begonnen met clomid?? Of zijn jullie al langer bezig maar sinds kort bekend met pcos??
Nou ik ben in augustus gestopt met de pil maar mijn ongi bleef uit..... ik heb in het verleden chlamydia gehad en heb daarvoor ook een hsg onderzoek gehad dus mijn eileiders zijn doorgespoten.... Door dat onderzoek zijn ze er toen achtergekomen dat ik pcos heb.... Heb toen 10 dagen primolut gebruikt en inmiddels ook clomid geslikt 5 dagen 50mg.... Maandag krijg ik dan een echo om te kijken of er een eitje groeit en als dat zo is zal ik gelijk een injectie krijgen om deze ook te laten springen natuurlijk...... Dus ben al met al nog geen half jaar bezig op dit moment.....
Oke dus jij kon in feite meteen door naar de gyn voor de medicijnen (stuk beter hoor anders moet je een jaar lang wachten) Heb je veel last van de bijwerkingen of valt het nog wel mee?? En woon je samen met je vriend??Zijn jullie al lang samen?? Lft vraag ik niet is een beetje overbodig Veel vragen hahaha @hier oke oke oke hmmz ik heb me EIGEN prikpen gevonden najah me vriend heeft hem gevonden op een plaats die ik al overhoop had gehaald de badkamer!!!!! Hoe die daar komt en wat die daar moet I don't now flink veel paniek om uiteindelijk helemaal niks Stom he Zelfs vandaag gekloot (had ook niet anders verwacht in me rampweek) De deurtjes van de kast passen er ineens niet meer in?????En de ramen van de auto zijn allemaal vastgevroren. Voor de rest was het dan wel weer leuk lekker gesleet met het dametje en een lol dat ze had Papa bijna op ze bakkes hahahaa Dametje bij opa en oma gedropt zodat wij weer een weekendje voor onszelf hebben dus volop voedsel ingeslagen zodat we het hele weekend NIET de deur uit hoeven!! Met me zusje gaat het een stuk beter Heb de ctgscan gezien de hartslag van de baby is gewoon een paar keer flatline geweest gelukkig word ze nu heel goed in de gaten gehouden En die sneeuw ow ow ow beetje sneeuw en heel nederland staat weer op ze kop kan er wel om lachen
@claudia1986 welkom meid! en wat fijn dat je zo snel geholpen kunt worden.. @gooischemama, hahahah wa een frutje ben je toch ook he.. gewoon op de badkamer haha. Ennuh je eigen touch aan iets geven is ook mooier. Wij hebben licht eiken meubels toen ge-orven.. (schrijf je da zo? haha nja hier in brabant schrijf je da in ieder geval zo haha) die hebben we mooi opgeschuurd en wit gelakt.. Zo mooi en zien er duurder uit dan ze ooit eerder zagen haha. @kirsss hoe was je eerste dagje sneeuw van 2012 met de kleine? Heeft ze er van genoten? Maar dus de tattoo van je mannetjes naam op je buik.. Stoer hoor! was dat al voor of na je bevalling? Ik denk dat die van mij zo lelijk gaat worden haha, maar dat komt wel goed en zo niet pech gehad.. @fieneke alles goed met je? @sneeuw... bah ik haat het.. Ben zo'n koukleum.. Altijd al wel hoor.. Heb ook geen vetlaagje wat me beschermd tegen de kou dus moet me driedubbel aankleden.. Net lekker bij me ouders weeste eten. Smaakte goed.. Wel was me moeder beetje licht geraakt vandaag maar dat snap ik wel met die verhuis stress. Hebben jullie nog plannen voor dit weekend? als ik iemand vergeten ben SORRY!! Liefs Melanie
@gooischemama, nou ik heb wel redelijk wat last gehad van de bijwerkingen, vooral het opvliegerige richting mijn man en sneller boos en emotioneel...... Nu dat het kuurtje afgelopen is heb ik het gelukkig wel veel minder...... Ik voel me nu gelukkig goed, gyn had me ook geadviseerd wat kilootjes af te vallen zodat de medicijnen wat beter zouden aanslaan en ben nu ongeveer 7 kilo kwijt in 3 weken...... Mijn man en ik (ja we zijn al getrouwd ) zijn in mei 4 jaar samen en sinds september 2010 zijn we man en vrouw...... We vonden het dus nu wel een goed idee om een stapje verder te gaan en een gezinnetje te stichten....... En mijn leeftijd mag je wel vragen hoor, ik wordt morgen 26 @melanie, dank je wel meid, ben ook heel blij dat ik snel geholpen werd in het ziekenhuis..... Vanochtend nog een ovu test gedaan (zit nu op cyclusdag 10) op aanraden van het ziekenhuis, ga ze ook bewaren want wil het wel even laten zien maandag..... Het streepje werd veel meer zichtbaar in vergelijking tot gisteren, dus zal het dan nu toch echt???? Ik hoop zo dat ik maandag een injectie krijg om het eitje te laten springen...... xxx