Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @claudia1986, oehh al weer iets donkerder, spannend! ik hoop voor je meid dat je maandag die prik gaat krijgen zodat je eindelijk ook een echte kans hebt. Succes!

@de rest... zijn jullie verstoppertje aan het spelen ofzo?

Liefs Mel

2. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Kirsss: Wachtbankje Vrijdag 23-12 NOD
    Claudia, 1e kindje:ongesteld --> 20/2 gesprek IVF
    Gooischemama, 2de kindje: 25 jan start puregonpen prikken 30 jan FMecho
    Fien, 1ste kindje: clomid 100mg. 30.01 echo
    Sween4, 1e kindje: 26 jan start puregon 50 Eh 1 febr echo
    Whitesaber: 13 feb nod
    Boris: Ongesteld. 01-02 beginnen met 4de (en laatste?) ronde clomid
    Wendy26, 1e kindje: zwanger! 20-11: positive test!
    Melanie013: zwanger!! op 7 jan positief getest. Eerste echo gehad 26 jan, hartje klopte goed!
    Miezel: zwanger! 16jan 2 positieve testen en op 2 feb eerste echo !!
    Kara: 25-1 positief getest! uitgerekend op dierendag. 1e echo: 14 feb <3

Ann85: zwanger! 3-1 positieve test!!!

zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken

gm, was blij dat ik ongesteld werd :). En dezelfde cyclus heb. Kan ook alleen maar positief zijn als we de 20ste op gesprek moeten voor de ivf. Hoop dat we dan onmiddelijk kunnen beginnen.

Claudia 1986, welkom. En al gelukkige verjaardag morgen (weet dat ik morgen niet op de pc geraak ;).)

3. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Dag dames !!

Wil graag ff horen of jullie dit sommetje ook logisch vinden klinken?
    Ik heb rond de 27/28/29 dec 2011 evt mijn eisprong gehad , rond de 30 dec is het kindje evt verwekt .
    Dus als je rekent dat kom je toch uit op 5 weken? Zou de gyn toch verkeerd hebben gerekend ? En dat er daardoor niks was te zien op de echo ?
    Wil graag even een licht puntje van jullie horen :)

Fijne avond nog verder

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Lieve miezel, ik heb 1 week daarvoor mijn eisprong gehad.. een eitje leeft ook maar 12 uur.. max 24 uur, Dus als je hem op een van die dagen hebt gehad die jij zegt is bevruchting op de 31e ook niet mogelijk.
    Plus de eerste 2 weken worden er ook bij opgeteld.. Maar het kan miss zo zijn dat je net die uitzondering bent. Maar dan zou je net 6/7 weken zijn.. dan moeten ze toch ook iets kunnen zien..
    Dus ik denk dat die kleine van je gewoon verstoppertje heeft gespeeld en je volgende keer extra verrast.
    Je verdiend het na die rot week...!

Liefs Melanie

5. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Zwangerschapscalculator: direct de uitgerekende datum berekenen | Zwangerschap: week tot week

Deze vind ik zelf heel mooi om mee te werken :p

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @whitesaber, had me die link eerder gegeven whaha.. die klopt precies met wat we gister te horen kregen en ook het beste bij mijn ei-sprong..
    8 weken en 3 dagen..
    12 september uitgerekend..
    Klinkt nog zo lang hahaha.

Liefs Melanie

7. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Middelburg
    Dan zou ik vandaag precies 7 wk zijn . Bah wat erg dat afwachten grr...

8. whitesaber

LOL Ik weet het,maar de reis er naar toe is ook een avontuur :p

@miezel Ik weet het verder dan ook niet meid,vind het maar apart dat ze je beeb niet konden vinden...
    Je zou denken dat ze dan even wat harder hun best gaan doen!
    Zijn ze met de echo wel helemaal links en helemaal rechts wezen kijken?
    Net als met een fm?

9. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    ha ladies,
    lekker rustig hier, zijn we weekend aan het vieren ofzo ;)?
    miezel, ik blijf voor je duimen..

ik heb wel meegelezen, maar ben nu toch totaal kwijt wat er is geschreven :O
    oja, welkom claudia (nr 2 in deze club :))!

hier ook weinig bijzonders te melden. nog maar 9 daagjes tot de echo. ik heb met gister goed gepraat met manlief en gelukkig staan we er ongeveer hetzelfde in. ik merk namelijk dat ik niet alleen maar blij kan zijn, de vraag of het wel niet weer mis gaat is ook sterk aanwezig. logisch, en niet gek. maar wel ergens ook heel erg 'zonde', want ik wil gewoon uitsluitend kunnen genieten. maar goed. nog 9 nachtjes en dan weten we meer.
    veel plezier met een ieder die lekker gaat schaatsen/sneeuwpoppen maken/ etc.
    ik moet werken vandaag (vrijwillig), bleh, maar ach, is ook voor een goed doel.

fijne dag! en ik hoop dat er morgen weer meer drukte is hier zoals altijd op maandag :)

liefs

10. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Goedemorgen meiden:)

Hier alles goed, Volgens mij zit mijn ongi eraan te komen:D ( haha hoe blij kan je zijn om ongi te worden :p )
    Eindelijk een nieuwe ronde en nieuwe kansen..En ik hoop zo heel erg met een heel goed eind resultaat!!

Hoe is het verder meiden? Rustig weekendje?

@Gm, Hahaha jaja ik en tatoeages, komt eigenlijk door mannetje lief :) die heeft er aardig wat..En door hem ben ik er ook aan begonnen haha en nu ben ik verslaafd. ( en er zit bij mijn nieuwe huisje nu een tattooshop 2 straten verderop is ook niet echt goed :p )

* Hier ben ik wezen sleeën en vanmiddag waarschijnlijk schaatsen :) prinses vind het helemaal geweldig alleen moeders wat minder :p
    heb het zoooo koud haha maarja het hoort erbij.
    Ik heb hier ook een heerlijke wandelroute met heuvels enzo nou dat vind ze met de slee natuurlijk helemaal geweldig haha :)

@Welkom claudia 2 :D
    Hopelijk snel goede resultaten met clomid en fijn dat je zo snel overal terecht kon .. dat zie je ook niet overal!! Heel veel succes deze ronde meis :)

@Kara, Werkse today :) .. Lekker warm binnen zitten!!
    Nog maar 9 dagen en dan eindelijk jullie wondertje zien :D
    Wat lijkt me dat helemaal geweldig..De dagen vliegen voorbij dus wijffie nog heeel even maar :)

@Mel, Wijffie hoe is het bij jullie? 12sept. Gaat allemaal veelste snel..ga eerst maar lekker genieten van je buik en je zwangerschap en voor je het weet heb je je kleine wondertje in je armen :)
    ( klinkt allemaal heel lang , maar het is echt zo voorbij! )
    Liefs kirs.

@Sween, Spuiten nog steeds goed wijffie?

@ Hoe is het met de rest van de meiden??

Fijne zondag meiden, ik ga me eethoek ophalen en 2 nieuwe kroonluchters :)..weer een stapje dichterbij met inrichten..En dan eindelijk mijn oude eethoek de deur uit!!

Liefs kirs

11. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kirsss, oewwwwwwwwww bijna ongi.. ik hoop het zo meid en dan lekker bam knal een kleintje erin :D ik hoop het voor je meid! je verdiend het!

Tja die 12 september voelt nog ver weg.. maar als ik zie dat ik nu al 8 weken en 4 dagen ben gaat de tijd lekker snel.

Nou girls ik ga lekker ontbijten en mannetje gaat de babyspullen ophalen uit de winkel. Zo fijn! straks lekker allemaal al van ONS hahaha.

liefs Melanie

12. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @mel, Jaaaaa eindelijk :D...Ik kan echt niet wachten ik hoop zo dat het deze ronde gewoon helemaal goed komt! Maar eerst maar is kijken of het spuiten aanslaat...

Jij heel veel plezier vandaag met je baby spulletjes ophalen!!
    Wat voelt dat goed he lieverd!!

13. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Kirss
    bijna ongesteld,.. eindelijk dan kan je gaan beginnen! Het komt helemaal goed!
    Hier gaat alles goed hoor, vandaag derde dag met 75 eh, duurt wel iets langer voordat dat erin zit dan die 50 haha, maarja, geeft niks. morgenmiddag weer terug voor echo, ik ben erg benieuwd. Maar denk dat die Puregon gewoon wat sterker moet omdat het gewoon niet aanslaat (denk ik) maarja we zullen zien! Fijne dag vandaag en laat die rode zee maar snel komen haha.

14. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Miezel: ik hoop voor je dat de beeb echt verstoppertje speelt.
    Vind het wel heel raar, heb ik eigenlijk ook nog nooit eerder gehoord..Ook vooral omdat de gyn denkt dat je langer zwanger bent.. meestal zoeken ze dan toch wel door tot ze m vinden. En bij mij zag je zelfs al bij 5 weken en 6 dagen hartactiviteit en n duidelijk vruchtje.. Vanaf de 6 weken moet je echt al iets zien zitten.. Hoop voor jullie dat het toch gewoon goed zit!
    Wanneer had je weer n volgende echo??

15. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Miezel: heb je nog n keer n testje gedaan misschien?? en wat geeft die aan??

@Claudia: Welkom!!

16. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Middelburg
    Hi Wendy

Ik moet de 13 e terug!
    Hij zei dat ik echt wel zwanger ben (dat weet ik eigenlijk zelf ook wel ) maar hij kan het niet vinden of zien het vruchtje !
    Hij was over mijn lichaam erg positief , want als Het een miskraam word dan zou ik binnen 6 maanden echt wel weer zwanger worden. Dat wil je op dat moment niet horen.
    Ik heb geen test meer gedaan omdat hij zelf zei dat ik echt wel Zwanger ben.
    Ik heb Google best veel dingen gelezen over mijn situatie! Het blijft 50% 50% ! Bij de 1 konden ze het vruchtje niet vinden bij 6 weken en bij 8 weken een kloppend hartje en bij de anders is het toch een miskraam!
    Het is gewoon erg frustrerend .
    We keep in touch

Liefs

17. whitesaber

Dit is niet te reden waarom wendy dit vraagt
    Als je een mk krijgt dan worden je testen lichter namelijk
    Misschien dezelfde soort test gebruiken om toch even te blijven checken voor jezelf:D

18. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @miezel lichtpuntje in de duisternis
    Bij me zusje zagen ze eerst ook niks toen een "leeg" vruchtzakje en nu is ze 26 weken zwanger

@mel hahahaa ja ik weet het is gewoon zo dom morgen moet ik weer naar de gyn dus neem 1 pen mee en lever die weer in
    Enne zie nu pas dat je bent uitgerekend op de verjaardag van me meisje:p

@kirss ja het is geweldig weer:p van mij mag die zon wel weer komen
    Zat er al aan te denken om de slee achter de auto te binden en heel zachtjes rondjes rijden door de straat (deden me ouders vroeger ook:D:D)
    Met papa vond ze het ook leuk het sleetje rijden hhahaaa alleen papa was wat minder blij

@claudia hahaha ja je leeftijd kon ik al raden door je naam:p:p ook een uit 1986
    Heb zelf al gemerkt dat afvallen geen donder uitmaakt (miss bij andere wel maar niet bij mij)

@hier morgen dus weer terug naar de gyn voor weer een echo ppfff had me dan de clomid weer gegeven dit duurt me te lang:(:(:(
    Verder tja ben klaar met verven en me vader gaat even een oplossing bedenken voor de deurtjes die ineens niet meer passen maar kleine meid is nu al blij

19. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Miezel, duim dat er de 13de iets te zien is.

Kirsss, en al ongi?

Sween, veel succes bij de echo straks.

Jij ook gm, veel succes straks bij de gyn.

20. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Meiden,
    Ja en kirss al wat rood in je broek hahah :d succes!!
    @ GM, wanneer heb jij weer echo? en mag je al naar de 75 eh? ik ben na twee echo;s omhoog gegaan jij niet, vreemd toch? die verschillen??
    @ Miezel, waarom laten ze je nog een week in onzekerheid? kan je niet eerder een echo krijgen? succes meis!

Ik moet vanmiddag weer terug, hopelijk heeft id e75 eh zijn werk gedaan, maar heb er een hard hoofd in! succes meiden deze week en werkse allemaal!

Deel Deze Pagina