Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

@mel Ik geloof daar ook niet in dat het ongeluk brengt om eerder meubels of zelf kleding te kopen
    Zelfs niet VOOR je zwanger bent,al doet dat wel zeer elke keer kijken in dat kamertje zonder beeb...
    2 jaar voor we zwanger raakten had ik al meubeltjes,die heb ik een half jaar voor we zw raakten weer weg gedaan juist omdat het zeer deed

@Kirss Ik had vandaag moeten leren spuiten,maar heb het afgezegd
    We zijn allemaal nog lam van de griep,dus als ik ongi word ga ik een afspraak maken op dag 3

@kara ;)

2. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Nou meiden me 1e prik zit erin :D
    haha dat viel echt mee..nu alleen hopen dat het wel gaat aanslaan!
    De gyn wil me volgende week dinsdag terug zien dus ben echt heel erg benieuwd. We gaan er voor deze ronde!

@Mel, Oo heerlijk een beetje fluffy haha maar leuk dat je lichaam al aan het veranderen is. Dan voelt het ECHT :)

En al helemaal omdat je al lekker bezig bent met het kamertje!
    Lekker doen hoor en wij geloven ook niet in dat fabeltje hoor, dit gaat jullie liefdesbaby worden :D

Me 1e prik zit erin :D ben zo trots op mezelf dat ik dat helemaal zelf heb gedaan haha..
    Ik moet eerlijk zeggen het is een heel raar idee om jezelf een prik te geven en pijn te moeten doen terwijl je dat eigenlijk niet wil..
    Maar wat je zegt we houden goede moed en hopelijk is het waar wat ze zeggen dat je dan wat vruchtbaarder ben..:)

@WS, Groot gelijk eerst even lekker opknappen en dan er weer met volle moed tegenaan :)
    Succes wijffie

@Gm, Hoe is het vandaag met je wijffie?

@WEN, GEFELICITEERD :D:D .. En wat leuk dat je al wat spulletjes hebt gekregen voor de beeb..zoals wat?? ( ben niet nieuwschierig:p)
    Hoe gaat het verder?

@sween, Nog bedankt voor de tips over het spuiten!
    Heb ik meer aangehad dan van de verpleging;)
    ja ik snap eigenlijk ook niet waarom ik eigenlijk al met 75 EH
    moet beginnen,, maar dat was ook met clomid ik moest gelijk met 100mg beginnen??!! Hoe voel je je verder?

Liefss Kirsss

3. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kirss: dank je wel!! Heb n boxkleed gekregen (wel zelf uitgezocht, haha) en n muziektrekpoppepetje, en wat rompertjes en spuugdoekjes, slabbertjes, fotolijst waar ik baby foto's in kan doen, bonnen voor de prental, babydump en de lief. En nog n ketting van mn lieve vriendtje met zon belletje (van de prenatal).. schijnt heel fijn en vertrouwt te zijn als je die op je buik draagt voor de baby.. Dus al flink verwend! En vanavond hebben we nog feest voor familie.. dus dan krijg ik denk ik nog wel meer voor de beeb... oja en op mn werk (werk op n kinderdagverblijf) had ik allemaal leuke tekeningen van de kinds gekregen!! Erg leuk allemaal!!

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Wendy helemaal vergeten domme ik.. (hormoontjes denk)
    GEFELICITEERD!!

Geniet er lekker van! ennuh veel plezier vanavond!

@kirsss lieverd! wat goed je eerste prik! ik hoop zo dat het aanslaat meid, dat je zo snel een mooi broertje of zusje voor je kleine meisje erbij mag krijgen. Jullie verdienen het gewoon.
    Lijkt me een mooi plan, nieuw huis en nieuw leven!
    Wat vind je mannetje ervan dat je je eigen prikt? haha

Liefs Melanie

5. whitesaber

@wendy Ik was helemaal gek van Woezel en pip,leuke kleurtjes en ook omdat het zo erg is dat guusje is overleden...
    Weet nog niet wat mijn nieuwe obsessie zal worden :p
    Zag ook een keer die grijze nijntje serie...
    Nou dat vind ik zo vreselijk!
    Het was net een zwart wit foto,behalve dan dat je een fel gele zwitzal box zag staan op de commode...Freaky!

Ow heb je ook al alle dozen binnen?
    My BB: de blije doos voor als je zwanger bent, de babydoos, gratis kadootjes voor je baby, etc.

Deze mutsjes zijn jammer genoeg niet meer gratis maar wel erg leuk om toch te bestellen
    www.rainbowbabies.nl/

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he meiden,
    kwam even langs om ook een FELICITATIE te posten. Wendy, van harte! Dat zal een bijzondere verjaardag zijn dit jaar :)
    fijne avond! en liefs voor de rest.
    p.s. Fien, laat je snel weer wat horen? ik weet nu waar je woont.. wil je liever Verkade of Lu :p?

7. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @kara hahaha dan zal ik netjes op de gang wachten op de post :p:p

@kirss deze ronde gaan ze voornamelijk naar de juiste dosering kijken en ja ja ook deze ronde gewoon weer kans op een baby:D:D komt goed meis

@ws ja door het weinige eten ze willen dat ik meer ga eten op een dag omdat ik "ondervoed" ben maar die internist zou me vandaag bellen ivm de vitamine injecties maar geen telefoontje gehad (zo belangrijk is het voor hem dus)

@mel ja ik snap ook echt niet waarom juist daar een paaltje moet staan terwijl ik me auto daar neer zet ppfff auto is niet zwaar beschadigt maar je zou het paaltje is moeten zien hahahahaa:p:p
    Ik probeer nog steeds posi te blijven maar het word zo moeilijk gemaakt...
    Hoe is het verder met je buikje?? Dus manlief is de hele dag aan het kneden:p

@hier nou de gyn heeft me vandaag dus gebeld en die vertelde dat ze zich ook "ernstige zorgen" maakt om me gezondheid en om hoe ik dr uitzie dus ze wou de internist spreken (nou zijn mening weet ik al:() En dan zouden ze samen gaan overleggen wat er nu gaat gebeuren stoppen of doorgaan dt krijg ik donderdg te horen na me echo tot donderdag moet ik gewoon door gaan met spuiten
    Dus dames alsjeblieft meeduimen dat we gewoon door mogen gaan met de behandeling...

Laatste paar dagen kom ik helaas alleen maar aan met klotenieuws:(:( word tijd dat daar verandering in komt!

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    GM, ben ik helemaal met je eens: hoop dat je snel positief nieuws krijgt! Ergens is het wel 'lief' dat ze wel het beste met je voor hebben in het zkh, maar dan moeten ze wel wat handiger nadenken en je niet voor niets laten spuiten. en hoe merken zij dat je ondervoed zou zijn? eet je echt zo weinig? of is het meer een resultaat van de operatie?
    hoe dan ook, ik ga voor je duimen. en wacht nog even met als een hond bij de brievenbus te wachten ;):p, vrijdag doe ik het op de bus!

9. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Wendy, nog een gelukkige verjaardag. En wat een leuke spulletjes heb je gekregen. Super leuk.

Kirsss, de eerste prik is gebeurd. Toch zelf gedaan en niet langs gegaan voor hulp? Hoop dat het zijn werk gaat doen.

Gm, duim mee dat je gewoon verder kan met de behandeling.

10. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Gm,

wat balen zeg! ik duim heel erg voor je dat het goed komt, maar waarom zeggen of denken ze dat je er niet gezond uitziet? je bent toch gewoon mooi op gewicht? hoe gaat het nu met spuiten? oo nog steeds 75 eh he?? ikm oet vrijdag terug komen ipv donderdag, dus ik ben benieuwd!! heb er geen goed gevoel over jij? onze lichamen hebben gewoon niet genoeg aan de dossering, daar begint het op te lijken kus succes!

11. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @all: dank je wel allemaal voor de live felicitaties.. Dit was mn laatste verjaardag als niet mama zijnde, haha.. Ben flink verwend! Allemaal leuke spulletjes voor de beeb gekregen!

@WS: woezel en pip zijn inderdaad leuk!! Heb al 1 box bij de etos op kunnen halen en 1 bij de babydump. De blije doos kan je pas in de 8e maand geloof ik ophalen, en bij de kruidvat ook pas in de 7e of 8e maand.. Wel leuk!!

@GM: Hopelijk krijg je donderdag positief nieuws te horen!! en kan je gewoon door gaan met spuiten!! Ga heel hard voor je duimen!!

12. whitesaber

@gm Lijkt het net dat je ondervoed bent of is dat ook zo?
    Want hoop dat die internist wel snapt dat je gezicht er eerst uitgelubberd lijkt en dat dat later normaliseerd?
    Je huid is eerst uitgerekt geweest en moet weer zijn elastische functie terug vinden
    Dat neemt ongeveer een half jaar in beslag
    En als ondervoed zijn blijkt door de bloedwaardes,tja je lijf heeft het zwaar te verduren gehad al die giftige stoffen die nog uit je lijf gedreven moeten worden
    Het geeft hem NIET het recht om je van zwanger worden te weerhouden!!!
    Stel je hoefde niet in de MMM te zitten zoals wij MOETEN dan kon die flikker ook hoog of laag springen
    Het is jou lijf!
    Jij weet tot hoever je kan gaan!
    GRRRR!!!Word hier even pissed!
    Mijn MDLer wou precies hetzelfde BEVELEN
    Weet precies wat voor klootzakken het kunnen zijn!

13. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Sorry Wendy ! Nog gefeliciteerd !!
    Liefs

14. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    meiden, hoe is het met iedereen hier???
    het is zo rustig.
    en WS, ben je weg?? ik zie dat je account niet meer actief is...???
    iets gebeurd?
    Fieneke, gaat alles wel goed bij jou?

hier ook weinig bijzonders, nog 5 nachtjes..

15. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Het is hier idd veel te rustig..
    Waar is iedereen?
    Fieneke? alles ca va?
    WS huh waarom niet meer actief what happend?

Kom op meiden we moeten het hier ook gezellig houden haha.

Liefs Melanie

16. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoest bij jullie? Morgen weer voor FM.

Als er morgen geen verbetering is, moet ik naar de 100 eh, ik heb gisteren telefonisch gesprek gehad met de arts, en moet me echt geen zorgen maken, zij is ervan overtuigd dat het bij mij gaat aanslaan, maar bij de eerste cyclus is het altijd aftasten welke dosering je lichaam nodig heeft, dus ik ben weer ff beetje gerustgesteld. ik hoop het zoo.. E natuurlijk niet te lang... Ik ben er opzich wel onbewust mee bezig en dat is ook niet goed. Vanaf dit weekend ook weer aan mijn voeding sleutelen, afvallen helpt altijd mee zei ze, dus dan doen we dat maar, hoef maar 5 kilo of zo af, dus is wel te doen. Succes meiden! fijne dag vandaag.

17. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Goedemorgen meiden,

Het is hier zeker heel rustig. En maak me eigenlijk wel een beetje zorgen om fien..Vind het zo raar dat ben ik echt niet van haar gewend!

Hier gaat alles zn gangetje en bij jullie meiden?

@Clau, Ik heb me 1e prik gezet onder toezicht van een verpleger want het was zo onduidelijk en ik dacht echt van ik mag en moet dit niet verkeerd doen en dacht dus voor de zekerheid doe ik het gewoon voor het eerst in het ziekenhuis zelf.
    Nu gaat het super goed! Hoe is het met jou wijffie?

@Sween, Ben blij dat je weer wat positiever bent :) het gaat ons gewoon lukken en wat je zegt de 1e ronde is altijd een beetje goochelen..Morgen dus weer fm :)

@Mel, Hoe is het wijffie?

@Kara, Wijffie de echo komt heel erg dichtbij nu :D hoe voel je je?

@Gm, Ik duim voor je meis het komt allemaal goed!
    Het is jou lijf en jou lichaam ze hebben wel de pik op je he?!
    Dan hadden ze jou niet eerder moeten laten beginnen dan hadden ze moeten wachten tot alles goed genezen was..zo zie ik het hoor!
    maar ik duim voor je wijffie!!

Fijne dag meiden

Liefs Kirsss

18. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Ik reageer vanaaf ff wat meer heb nu kpn aan de lijn tvstoring hier heel gezellig dus (niet echt)

WS komt terug dames

19. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Jep ze komt terug..
    Reden dat ze haar account heeft opgeheven is dat sommige mensen op dit forum (dus niet dit topic) haar prive gegevens even hebben lopen rondstrooien..

Zo zie je maar, iemand die zo lief en altijd zo voor iedereen open staat word gewoon hier even te grabbel gegooid. Ik hoop dat de persoon die haar zo een oor aan naait minimaal een ban heeft gekregen.

Verder meng ik er me niet is maar goed wees dus voorzichtig met je gegevens meiden zelfs hier waar we elkaar allemaal beter zouden kunnen begrijpen kun je dus niet iedereen vertrouwen.

Liefs en een Dikke knuffel van WS!

20. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Zo dat is nogal wat meiden,
    Gelukkig komt ze wel terug want het kan haar zomaar weerhouden om hier terug te komen..Maar ze houd gelukkig de eer aan haar zelf!

Hoe is het hier verder meiden?
    bijna weekend :D

Misschien is het dan wat drukker hier!

Liefss Kirsss

Deel Deze Pagina