@kirss .. Ik voel mij eigenlijk positief eronder , maar ben bang dat de klap dan evt harder aan komt als ik geen kindje in mij heb. Ik hoop niet meer in deze positie te zitten , want dat wachten is echt niet leuk .
@Miezel, Ik snap het heel goed wijffie het is ook heel spannend en vooral als je je gewoon echt zwanger voelt! Laten we duimen dat het maandag gewoon helemaal goed zit..En die onzekerheid is echt Kl*te maar ik hoop en duim dat het wachten je wordt beloond Liefs
Kirsss: Wachtbankje Vrijdag 23-12 NOD Claudia, 1e kindje:ongesteld --> 20/2 gesprek IVF Gooischemama, 2de kindje: 25 jan start puregonpen prikken 30 jan FMecho Fien, 1ste kindje: clomid 100mg. 30.01 echo Sween4, 1e kindje: 26 jan start puregon 50 Eh 1 febr echo Daylinn: 13 feb nod Boris: Ongesteld. 01-02 beginnen met 4de (en laatste?) ronde clomid Wendy26, 1e kindje: zwanger! 20-11: positive test! Melanie013: zwanger!! op 7 jan positief getest. Eerste echo gehad 26 jan, hartje klopte goed! Miezel: zwanger! 16jan 2 positieve testen en op 2 feb eerste echo !! Kara: 25-1 positief getest! uitgerekend op dierendag. 1e echo: 14 feb <3 Ann85: zwanger! 3-1 positieve test!!! zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken Even bijgewerkt @Wendy Nou,heb niet echt een posi gevoel zoals de vorige ronde Mijn cyste was gesprongen en ik zie wel Wat mooi dat je buik groeit,gaat nu zo snel op een gegeven moment voel je een soort bubbels das zo bijzonder @mel 10 dagen ? Joh lijkt net een paar dagen geleden dat jij je eerste echo moest krijgen @Gm er zijn meerdere smaken,chocomelk en karamel zijn het lekkerste Het helpt heel goed hoor meid,je kan het via de dokter vergoed krijgen Hahaha Grapjas Ik laat me niet wegtreiteren er is meer voor nodig En wat mankeert mensen op FB ? Uhh ik heb je niet eens op fb,stom eigenlijk zal je even zoeken Ja kindjes zijn niet zomaar ontroostbaar,als een kind meer geschrokken is dan pijn heeft duurt dat geen 2 uur Net als wat kirss zegt je geeft de verantwoordelijkheid weg aan hun,dan neem je aan dat ze dat met alle verplichtingen aannemen @Kirss hahaha Jij zegt ook al dat het zo snel weer voorbij is,maar het is echt zo... @Miezel Het voelt ook erg dubbel,maar je eigen instinct zegt dat het goed zit dus luister naar jezelf @Hier alle 3 bronichitus...Fantastisch kon er ook nog wel bij... Wist dus niet dat dit besmettelijk kon zijn,weer wat geleerd De virale vorm is besmettelijk en de bacteriele niet Eerst Joey,daarna chris en nu ik... Nogmaals FANTASTISCH (Sarcasme droop eraf...)
@miezel meissi ehet komt vast wel goed gaan we gewoon vanuit!!! @ws oownee waarom heb je nu dan een berichtje op facebook van me kijk maar ff op je prikbord @kirss nee ik vind het ook niet normaal vertrouwen is nu dus wel weg bij deze leerkracht gelukkig is zij er maar 1 keer in de week maar ik ga maandag zeker ff praten en ik zal even dr foto hier plaatsen met dr roze armpje http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42669-albums8383-picture52855.html
Heey girls, @gm, je bent niet overbezorgd.. Je doet wat je sinds de geboorte van je meisje verplicht bent... Verantwoordelijkheid nemen voor als die kleine onrecht word aangedaan.. Klinkt heel zwart wit, maar wat een school... :S bedoel ff half uurtje wat jammeren dat kan en mag.. maar 2 hele uren? na 35 minuten moet er hulp worden ingeschakeld als een kind echt krijst van de pijn.. Staat in ieder kinder EHBO boek.. Ben haast in staat om te zeggen dat je ze maar moet aanklagen wegens nalatendheid.. @kirss, goed bezig wijffie.. toch best raar normaal moet je mannetje goed spuiten en nou beheer jij de belangrijkste spuit hahaha.. Ik hoop zo dat er een mooi eitje word gezien bij je..! @Daylinn, ja over 10 dagen alweer.. gaat idd zo snel haha kan het ook niet goed bevatten hoor dat de tijd zo snel gaat.. 7 jan posi test.. 26 jan 1e echo 28 jan intake vk 2 feb 2e echo en dan 21 feb alweer de volgende .. Maar moet zeggen ik vind het schandalig fijn dat ik het zo kan blijven volgen.. Zou haast er aan zitten te denken om van 12 tot de 20 weken gewoon naar een echo bureau te gaan om extra echo's te kunnen hebben.. Maar dat geld steek ik liever in me kleintje.. @miezel ik duim voor je..! Heeft een van jullie misschien nog buiten zp om contact met fieneke? Telefoon ofzo (GM)... Begin me nu toch wel een beetje zorgen om haar te maken.. Ik ben trouwens officieel verslaafd aan waterijsjes.. Ik moet er gewoon een paar in huis hebben! Zelfs nu met dit weer... Snap er weinig van maar vind het wel grappig, aangezien mijn schoonmoeder, die ik zelf jammer genoeg maar heel kort heb mogen kennen, dit ook had toen ze zwanger was van mijn mannetje.. Best apart dus..! Als het een meisje word, dan word het ook naar haar vernoemd in de doopnamen.. Vind ik zelf ook zo mooi.. De doopnamen worden dan Erica Elisabeth Irmgard Melanie... En dan natuurlijk daarvoor nog de eigen roepnaam.. Ja ja katholiek brabant he haha.. dus kindje word netjes gedoopt en krijgt ook een aantal doopnamen.. Zo en nu ga ik stoppen met het schrijven en lekker ff een patatje eten.. Ik weet het, het is slecht maar mama heeft er zooooooo zin in haha.. Liefs Melanie
@Mel Wel bijzonder al die namen,ik zelf ben een amerikaanse namen freak En de namen moeten de letter Y bevatten Nou ja zolang ze normaal door anderen uitgesproken kunnen worden Zelfs Joey werd vreemd uitgesproken eerst ze zeiden dan JOY... Lekker eten Mel
Hier zit in beide namen een Y haha De eerste 3 zijn zelfs hetzelfde.. Patatje smaakte heerlijk!! Liefs
Nou,meiden deze keer hoefde ik niet te wachten ben ongi geworden namelijk En moet er nog een pauze maand achteraan gooien,mijn gezondheid is te slecht Moet even heftigere medicijnen gebruiken zodat ik gezond en wel een zwangerschap kan voldragen Maar typ nog steeds mee hoor
Nou meid dat is weer behoorlijk klote dus!! Hoop dat de pauze je de rust brengt die je nu nodig hebt en dat het daarna snel raak mag zijn. liefs Melanie
Kirsss: Wachtbankje Vrijdag 23-12 NOD Claudia, 1e kindje:ongesteld --> 20/2 gesprek IVF Gooischemama, 2de kindje: 25 jan start puregonpen prikken 30 jan FMecho Fien, 1ste kindje: clomid 100mg. 30.01 echo Sween4, 1e kindje: 26 jan start puregon 50 Eh 1 febr echo Daylinn: 13 feb nod Boris: Ongesteld. 01-02 beginnen met 4de (en laatste?) ronde clomid JsMamam, 2de kindje: Is hij nu wel of niet gesprongen?? 13-02 echo Wendy26, 1e kindje: zwanger! 20-11: positive test! Melanie013: zwanger!! op 7 jan positief getest. Eerste echo gehad 26 jan, hartje klopte goed! Miezel: zwanger! 16jan 2 positieve testen en op 2 feb eerste echo !! Kara: 25-1 positief getest! uitgerekend op dierendag. 1e echo: 14 feb <3 Ann85: zwanger! 3-1 positieve test!!! zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken Heb mezelf er ook maar weer netjes bij gezet.
aaahhhhh :x:x:x heb ik net een hele tekst geschreven om op iedereen te reageren....heb ik schijnbaar op 'voorbeeld van bericht' geklikt ipv 'reactie versturen'!!! En wat doe ik daarna met mijn stomme kop....juist...druk ik het scherm weg!!! haha Volgens mij was het zo iets: @miezel...hoop echt dat de kleine zich morgen gelijk al laat zien en dat alles dus gewoon goed is. Je droom moet gewoon waar zijn, want het was inderdaad dan een mooie en aparte droom! @Daynlinn...welkom T zit je inderdaad niet mee met alles! Balen dat je nu een maand moet rusten om je lichaam weer gezond te krijgen. Maar meid...wie weet werkt het inderdaad wel in je voordeel en ben je daarna zo zwanger. @GM...snap je best dat je toch wel erg kwaad daarover wordt. Wat iemand anders hier al zei...eventjes huilen is inderdaad niks mis mee. Maar twee uur (!!!!) huilen op school!!! Nee sorry...onbegrijpelijk!!! @hier...afgelopen vrijdag weer naar het ZH geweest voor een echo. Gyn snapt mijn rondes en mijn lichaam niet!! Afgelopen dinsdag waren er drie eitjes, twee van 11-12mm en een van 14-15mm. Vandaag op de echo was die van 14 geen enkele mm gegroeit. Ze denkt dat dat een cyste is Alleen kreeg ze verders niks gevonden. Ik vroeg toen op ze misschien niet gesprongen konden zijn, maar dat geloofde ze niet echt. Daar waren ze veel te klein voor, zegt ze. Nu moet ik morgenvroeg weer terug en kijken dan opnieuw. Hoop toch zo dat ze nu wel gesprongen zijn!! Krijg een punthoofd van mijn lichaam!! @ pregnyl...de gyn wilde dit voorheen liever niet doen, omdat mijn lichaam het wel kan. Alleen is het het stomme dat het niet elke ronde gebeurt. 1ste ronde 50 mm sprong het eitje wel. 2de ronde 50 mm sprong het eitje niet. 3de rond 100 sprong het niet, 4de ronde sprong hij niet goed, en nu...nu dit weer!! Ga bij slecht nieuws toch wel vragen om wat nu.
Kirsss: Wachtbankje Vrijdag 23-12 NOD Claudia, 1e kindje:ongesteld --> 20/2 gesprek IVF Gooischemama, 2de kindje: 25 jan start puregonpen prikken 30 jan FMecho Fien, 1ste kindje: clomid 100mg. 30.01 echo Sween4, 1e kindje: 26 jan start puregon 50 Eh 1 febr echo Daylinn: 9 MAART nod Boris: Ongesteld. 01-02 beginnen met 4de (en laatste?) ronde clomid JsMamam, 2de kindje: Is hij nu wel of niet gesprongen?? 13-02 echo Wendy26, 1e kindje: zwanger! 20-11: positive test! Melanie013: zwanger!! op 7 jan positief getest. Eerste echo gehad 26 jan, hartje klopte goed! Miezel: zwanger! 16jan 2 positieve testen en op 2 feb eerste echo !! Kara: 25-1 positief getest! uitgerekend op dierendag. 1e echo: 14 feb <3 Ann85: zwanger! 3-1 positieve test!!! zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken
@Daylinn: ohh wat jammer meid dat je weer ongi bent geworden! Nu even n maandje rust dus om weer wat aan te sterken.. Hopelijk vliegt deze maand voor jullie voorbij, en kan je snel weer beginnen aan n nieuwe ronde!! @Miezel: Heel veel succes morgen!!
Meiden , ik ben echt rete zenuwachtig !! Ben gewoon erg vervelend vandaag , en druk in gedrag!! Ach ja is toch logisch eigenlijk Thnx voor het duimen !! Liefs
Ja idd fijn dat het wat vroeg kon , anders zit je er een hele dag tegen aan te hikken . Alvast super dat jullie allemaal aan mij denken (k)
@miezel, heel veel succes straks meid! ik hoop echt dat je nu een mooi beebje krijgt te zien! @kirsss nog steeds aan het spuiten wijffie? @de rest dikke knuffel! Hier echt te vroeg wakker.. Kan niet slapen meer en mannetje is ook al wakker.. Hij is woensdag bij zijn nieuwe baan begonnen en het bevalt hem voor geen meter.. Hij is van het type, ik verdien liever 3 euro per uur minder en dan weten dat je met plezier naar je werk gaat, voor de leuke gezellige collega's bv.. Maar hier verdiend hij super goed, alleen de collega's zijn echt niet zijn type volk.. Vind het zo sneu.. Hij was zo blij dat hij een nieuwe baan had gevonden met een beter salaris en toch hetzelfde werk.. Nja ik hoop dat er nog snel verandering in komt voor hem en anders gewoon wat op zijn gemakje verder zoeken. Gisteravond slecht kunnen eten.. Kreeg het gewoon niet weg, en voelde me vooral erg misselijk tijdens het eten.. Maar ach het hoort erbij dus stiekem ben ik er nog wel blij mee ook haha. Liefs Mel
Miezel, succes vandaag!! Duimen draaien ook hier dat je je kleine mag gaan zien vandaag. Fijn dat je het over een paar uur al weet.. DL/WS , zeker mee blijven schrijven, hoe dan ook, wat dan ook! even een rustmaand dus. zijn het erg heftige medicijnen, want dan twijfel ik of 'rust' wel een goede omschrijving is..? GM, wat een belachelijke situatie op school. je kleine meis ziet er dapper uit! wat een schatje ook JSmama, daar valt dan ook geen peil op te trekken. en wat irritant, je gaan naar de gyn om te snappen wat er binnenin gebeurt en het is dan stom dat zij het ook niet weten (niet omdat ze dom zijn maar omdat ze blijkbaar ook niet alles kunnen weten). succes vandaag! Kirsss, hoe is het bij jou meis? Valt het nog steeds mee? wanneer had jij nou eerste afspraak weer? Melanie, lekker aan het uitbuiken ? het schiet al op voor de volgende echo! @derest: ook een knuffel. en Fien, meis waar ben je. Er is toch niet iets met je gebeurd dat je niet in staat bent te reageren? @hier: morgen eerste echo. ik herken wel wat Miezel zegt: ben de hele week/weekend in de weer geweest om maar niet stil te hoeven zitten. erg zenuwachtig omdat het erg bepalend zal zijn voor mijn gevoel. oja, en ik ben misselijk sinds dit weekend, voor 's avonds. hoewel, nu ga ik ook snel iets eten in de hoop dat het gevoel zakt vrijdag komt eindelijk MvM langs trouwens!