@kirss, SUPER meidd!! laat dat eitje maar lekker groeien en hopelijk word dat eitje jullie roze wolk! @boris, meid idd lekker aan jezelf denken! hoop dat we je snel weer terug mogen zien kletsen hier. sterkte! @hier vanmorgen toen manlief de deur uit ging kon ik door rennen naar de wc pot.. bah wat voelde ik me beroerd. maar naar 1 keer braken ging het gelukkig weer wat beter. vanacht ook weer super slecht geslapen.. ben toenstraks terug gaan liggen en net pas wakker.. heerlijk! liefs, mel
hee lieve meiden, boris, wat shit om te horen. ik hoop dat het snel beter mag gaan, op welk vlak dan ook, en je misschien nog eens terugkomt hier? Kirsss, wat goed van je eitje!! Sween, ik ga duimen dat het bij jou ook goed gaat groeien! Melanie, lekker begin van de dag. leuk he, zwanger zijn ik ben net weer terug van de echo en... een kloppend hartje gezien!! het was niet heel duidelijk, en op de echo zie je eigenlijk niets, maar we hebben het wel goed gezien. helemaal blij dus en een pak van mijn hart. ze zeiden eerst (1 vrouw en 2 man stond tussen mijn benen te koekeloeren): zien jullie het ook? op een heel zakelijke toon, en toen dachten wij: zien we wat?? dat het niet goed is?? maar gelukkig doelde ze op het knipperlichtje helemaal blij dus! en ik merkt dat alle emoties ook meteen weer wat loskomen, gelukkig maar, ze zitten er wel, ik had ze gewoon goed opgeborgen uit zelfbecherming. over 3 weken mag ik weer (een dag voor mijn verjaardag)! sorry voor mij ego berichtje, reageer later weer meer, maar wilde het graag even met jullie delen. bedankt voor al jullie lieve berichtjes en meeleven, dat doet een mens echt goed heb ik wel gemerkt!! liefs
@kara, super goed meid!! zoo blij voor je dat je een kloppend hartje hebt gezien! nu er lekker van genieten meid.. je hebt het verdient! idd was een lekker begin van de dag haha.. maar we weten waar we het voor doen he! liefs, mel
@Boris idd wat de andere dames zeggen eerst aan jezelf denken hoor!!! Veelsucces/beterschap en ik hoop dat je snel door de klotetijden heen bent @claudia jaa de pregnyl zit er al in hoor gister al hahahahaa vannacht zal ongeveer het eitje kunnen gaan springen @sween heb gister de pregnyl gezet en moet eerlijk zeggen jezus deze deed echt pijn ja (had hem in de koelkast laten liggen normaal haal ik hem uit de koelkast) Me eitjes was netjes 20 mm en kan vandaag nog een beetje groeien voordat die gaat springen en het baarmoederslijm was 9 mm dik Wanneer hoor jij weer wat meer??? @mel whahahahahahaa muts Moet zeggen heb voor me dochter wel zo'n eiverfsetje gehaald maar denk niet dat ik me eitjes kan verven hoor Ik verstop ze wel ga jij ze dan zoeken hahaha Ooow lekker he dat overgeven Een ding scheelt altijd weer zodra je hebt overgegeven is de misselijkheid meteen weer weg (althans dat had ik) @kirss beter die 10 mm betekent dat de spuit toch iets bij je doet meis Vanaf vanaaf ga je over op de 100 EH @kara veel plezier bij de echo @hier nou ik heb me valentijnskadootje al gehad hoor Met liefde een dumping aangezien hij chocola heeft gekocht... Hmmz dames we moeten het is een keer hebben over een meeting hoor enne MELANIE daar moet ik jou zo en zo even over spreken meis!!!!! Desnoods datums neerleggen wanneer je kan en als je je woonplaats neerzet dat we een middelpunt kunnen zoeken (reistijd voor ieder gelijk)
@kara je bent al weer terug hahahahaa Nou dan plaats je over 3 weken de echofoto hahaha Hebben jullie het hartje ook gehoord???
thanks voor jullie blije reacties! nee geen hartje gehoord, alleen gezien. goed genoeg voor nu en over 3 weken ga ik niet weg voordat ik een mooie serie foto's heb haha. nu was ze het een beetje vergeten (en wij ook). en je kon het toch niet echt heel duidelijk zien allemaal. en mel, toch bijzonder dat je blij boven de pot kan hangen.. wie had dat ooit gedacht. ik ben niet zo'n 'kotser' (ik kots moeilijk), dus bij mij blijft die misselijkheid lang hangen. maarja, ach, tja, boeie zo en nu ga ik weer aan het werk, want daar zit ik hier immers voor en eerste klant komt zo. fijne dag!!
@gm, haha ja ik ga de eitjes wel zoeken hoor!! ben de beroerdste niet ennuhh idd naar een keer te hebben overgegeven was hier de misselijkheid ook weg gelukkig! kan daar zo slecht tegen bah! het word idd eens tijd voor een meeting!! begin maar, wanneer komt het voor jou uit? hahaa @kara, ik ben zelfs bang om te kotsen!! maar kan niet tegen die misselijkheid dus dan hoest ik maar een keer zodat het er uit komt en dan is het gelukkig weer over! werk ze meid! liefs, mel
@miezel...neee!!!! balen meid!!!! Had nog zo zitten duimen voor je. @kara...gefeliciteerd met de mooie echo!! @meeting...lijkt me gezellig!! als ik kan doe ik zeker mee!!! @hier...hier vandaag wat rot nieuws gehad. Gisteren echo gehad en ook deze gyn dacht dat het niet goed was. Alle gegroeide eitjes waren nu weg, maar waren echt te klein om goed gesprongen te zijn. Ze dacht dat mijn lichaam ze had opgenomen (of zo iets). Ook deze gyn heeft mijn andere cyclussen doorgenomen. Ze vertelde dat de clomid niet goed genoeg is. Dit omdat het de ene ronde wel springt en de ronde erna weer totaal niet. Heb toen voor de zekerheid wel bloed moeten laten prikken om de progreston waarde. Zojuist heb ik het telefoontje gehad en deze waarde waren niet goed. Ik heb dus inderdaad geen eisprong gehad Nu gaan we over op spuiten, maar daarvoor moet ik eerst spuitinstructies krijgen van de assistent. Ikke gelijk gebeld voor een afspraak...kan ik pas wo 29 februari!! Door de carnaval doen ze het volgende week niet!!! Nu maar heel hard duimen dat ik niet per ongeluk tussentijds al ongesteld wordt, want dan kunnen we nog langer wachten!! Weet alleen nog niet wat ik moet gaan spuiten en waarom ik het eigenlijk moet. Waarom moeten jullie spuiten?? Omdat de eitjes niet groeien of hoe zit het eigenlijk??
@Kara Heerlijk meid! Wat leuk nieuws,heb je ook een echotje meegekregen? Dan kunnen we Kara-beeb bekijken met zijn allen Ohh je kon niet zoveel zien hihihi Maar toch heerlijk om je kleine hummel te zien flikkeren @mel Ik moest steeds kokhalzen en niet overgeven En nog steeds mijn tip: Dampo!! @Hier tja wat moet ik zeggen,sinds 3 weken een aquarium en nu moet die weer weg... Want de luchtwegeninfecties komen door de luchtvochtigheid... Joey heeft er het meest last van... Overdag ventileren maar ja savonds heb je door de kou alles dicht...(Anders stook je ook voor buiten) Dan kuchen we de hele avond,tot we op bed gaan daar staat alles altijd open Joey heeft Amoxeline gehad en het helpt niet... Als we geluk hebben gaat de bak vanavond nog weg... Had dit echt niet verwacht,je hecht je snel aan die mooie beestjes... @Spuiten: De clomid gaf teveel bijwerkingen,daarom zijn we over gegaan op spuiten Ik bloed om de 2 dagen en heb geen eisprong zonder hulp
@day ow dat is balen meid, je gaat je idd snel hechten aan beestjes. wij hebben ook nog niet zo heel lang een 2e hondje, zou het toch ook raar vinden als ze in een keer weg moet. maarja helaas gaat onze gezondheid wel voor. liefs
@Kara, Super wijffie, jammer van de foto's maar denk ook niet dat je daar echt mee bezig was. Hele opluchting dat alles er goed uitziet en dat is het belangrijkste! Lekker genieten meis je hebt het verdiend! @Gm, Ja ben blij dat er een eitje van 10mm was het is een begin en ik ga er gewoon vanuit dat het met de 100EH gewoon gaat lukken me baarmoederslijmvlies was 9mm dus dat was echt al aan de goede kant dus nu hopen dat het vrijdag helemaal goed is en hij hoopt dat ik Maandag ook de pregnyl kan halen. Wie weet.. ( jij goed aan het klussen ) Liefs @Mel, O god lieverd dat overgeven is helemaal niks! Ik ben ook bang om over te geven met Celeste moest ik elke ochtend zeker 3 keer kotsen bah bah...En vriendlief me handje maar vasthouden haha ( ik zou dan spontaan mee gaan kotsen maar hij heeft blijkbaar een sterke maag ) Maar wat je zegt als het eruit is dan voel je je gelijk weer fit! Hopen dat het niet lang duurt die misselijkheid.. Liefs. @day, Succes wijffie met al die medicijnen en luchtweginfecties! hou hem goed in de gaten en als je het niet vertrouwd gewoon naar de arts want ik loop regelmatig te kwakkelen met celes en dan slaat haar antibiotica ook niet aan en dan krijg ze een hogere dosis! kleine meid van ons is chronisch ziek..Dus weet er alles van! Heb een abbo in het sophia kinderziekenhuis met haar! Beterschap! Liefs. @Jsmama, Balen Balen Balen.. Maar aan de andere kant is het misschien heel positief om over te gaan op spuiten en gaat je lichaam nu wel meewerken.. je hoort hele goede verhalen over spuiten! Ik ben er nu zelf mee bezig en heb geen last van bijwerkingen helemaal niks. Dus misschien gaat dit helemaal goed komen wijffie ik duim! Fijne dag verder meiden Liefs
@mel hahahaha nou oke Ik kan eigenlijk elk weekend en ik woon dus in Hilversum in mijn omgeving liggen de plaatsen amsterdam utrecht amersfoort. Wie volgt melanie ik stuur je vanaaf wel een pbtje met wat ik wil bespreken @kirss ik spuit ook vanwege de bijwerkingen die de clomid gaf want voor de rest deed de clomid wel ze werk hoor Jaaa volop aan de klus hahahahaa vanaaf nog een extra rondje en denk dat ik tothet weekend zo en zo elke dag even aan de slag ga (naja jp dan he) @kara wat voor werk doe jij dan dat je pas rond 1 uur in de middag je eerste klant hebt
Nouuuu..ik woon in de buurt van ROTTERDAM, DEN HAAG, BREDA Goed bezig wijffie! Hopelijk komt hier jullie liefdesbeeb uit, jullie hebben het na al die ellende nu weleens verdiend! succes met klussen meis!
@ Kara, beter van het hartje, kan je eindelijk genieten op je roze wolk! @ Kirssssssssss, goed lieverd! mooi eitje al je BMS ook mooi dik, weet niet eens wat het bij mij is, geloof 8 of zo of ook bijna 9.. haha, zalh et eens vragen donderdag. @ GM, ja die spuit lijkt me idd ook zeer doen maarja voor een goed doel he! succes met klussen en have FUN!! @ JS Mama, ja bij mij deed die clomid helemaal niks vandaar over op spuiten maar ook nog niet echt vooruitgang geloof ik, ik denk dat ik gewoon een pech vogel ben of zo ahhaha.. @ Day succes meis!! @ all, ik ga vandaag nog even genieten van mijn laatste dag als 25 jarige haha morgen wordt ik alweer 26 en zaterdag gezellig mijn verjaardag vieren. Fijne avond allemaal Liefs!!
hahaha komt goed hoor heb een pre-seed in de voorraad liggen tuurlijk hebben we het verdiend maar niet alleen wij ook de rest van de meiden die nu in de MMM zitten en al zolang bezig zijn Jezus Rotterdam is toch nog even bijna een dikke 2 uur rijden maar Tilburg (melanie) is ook een dikke 2 uur rijden en naar Belgie (fieneke) is een dikke 3 uur rijden pppfffffffffffffff maar zag dat Kara uit de randstad komt kijk dat is maar 20 min rijden Welke dagen zou je kunnen Oooowjaa vervoer dames (miss heeft niet iedereen een auto of rijbewijs??) @JSmama waar kom jij vandaan en op welke dagen zou je kunnen?? @mel je heb een pbtje
Kijk aan dan moet het goed komen haha dat stuurt die zaadjes wel even omhoog , tuurlijk verdiend iedereen het! Maar vooral de meiden in de mmm en ik hoop dat wij ook allemaal snel op roze zitten na dat lange wachten En wat wonen we ver van elkaar vandaan dan eigenlijk.. ik ben in het bezit van een auto dus dat is niet het probleem!?
@gm je heb een pbtje terug! ik woon dus in de buurt van eindhoven, breda en derest van het brabantse land haha.. maar als we ergens afspreken wat voor ons allemaal ongeveer de zelfde reistijd heeft.. of waarom komen jullie niet allemaal lekker naar tilburg verhuizen ? erg gezellig hier!! voor mij zou het in het weekend ook het beste uitkomen. moet namelijk 2 weekenden werken in 1 maand en de andere 2 weekenden ben ik vrij. weet niet of dit voor derest ook het beste uitkomt? en meiden jullie verdienen echt allemaal om heeeel snel op een roze wolk te mogen zitten!! gun het jullie allemaal zo! liefs, mel
@kara JAAAAA HIJ IS BINNEN hahahahaha en wat een lieve tekst op het kaartje meis Ik ga vlug een warm bad maken en ga tot rust komen met het boek Dus dames als ik er niet ben is dat de schuld van Kara hahahaa @kirss nee ik heb ook een auto dus ook geen probleem (scheelt toch de helft) We wonen idd verspreid over heel NL/Belgie maar er is een middelpunt waar we elkaar gaan treffen hahaha Ik lig nu dus ook omhoog met die kont he (uiteindelijk ga je alles proberen) @mel blij dat je het goed vind meis ik stuur je later even wat terug kan het pb-tje ook doorsturen naar de andere dames
Holy crap Mijn ex is vader geworden,das niet het ergste Wat het ergste is is dat hij een kleine 2 weken geleden nog msnde dat hij vrijgezel was en mij weer wou ontmoeten... Wat mankeert die vent?!?! Een heel mooi kindje,maar wat een *** vader...