Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    morning! bedankt voor jullie lieve reacties :)

GM, wat goed dat ie binnen is! :D het is maar een dun boekje, dus dat scheelt ;) veel plezier met lezen.
    enne, goed aan de klus? kan je de zin weer opbrengen?
    ik werk als hulpverlener, maar had gister gewoon de ochtend vrij gehouden dus begon lekker laat :)

Mel, is je angst voor kotsen zo groot dat je het ook tegenhoudt? of lukt het nu wel om maar gewoon naar het toilet te rennen als het echt nodig is?

Jsmama, wat een tegenvaller zeg... shit. over op spuiten dus. nou gelukkig genoeg ervaring hier in de club. Het duurt nog wel lang voordat je de uitleg krijgt! hoop dat het een beetje gaat uitkomen met je ongesteldheid.

Daylinn, wat stom van je aquarium :( en ook van je ex trouwens. hallelujah zeg. hoop wel dat iedereen nu snel weer helemaal beter is!

Kirsss, dankjewel meis! ik duim voor je dat je vrijdag een nog mooier ei gaat zien en je maandag je pregnyl mag zetten. duim duim duim.. kan je de zin weer een beetje opbrengen?

Sween, GEFELICITEERD!!! mooie leeftijd hor 26 :)

@afspreken: hier geen auto, geen rijbewijs, dus alles wat dichtbij een station is, is goed voor mij. alle genoemde plaatsen zijn voor mij dan prima (woon in de randstad en alles is goed bereisbaar voor mij).

2. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Mel, voel hem nog niet J. Normaal voel ik hem dus het is nog even wachten erop.

Boris, hoop dat het snel wat beter gaat. Als je het graag kwijt wilt, wij zijn er om te luisteren.

Kara, wat super dat je het hartje gezien hebt.

Js, wat jammer dat er geen eisprong is geweest. Hoop dat je ongesteldheid lang genoeg uitblijft.

Daylinn, hoe erg. Maar wel goed dat jullie nu weten hoe het komt.
    Wat raar van jou ex.

Sween, een gelukkige verjaardag!!

Voor eens af te spreken, ook liefst in het weekend. Heb een wagen dus das ook geen probleem.

3. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    goodmorning meiden!

sween van harte gefeliciteerd met je verjaardag meis! geniet er van en laat je maar lekker verwennen! :D

@kara, nee als ik moet dan lukt het me wel om gewoon te kotsen want anders blijf ik maar misselijk en daar kan ik ook niet tegen haha.. maar het gevoel van ik 'moet' vind ik zo vreselijk!

hoe is het met de rest van de meiden?

liefs mel

4. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sween: gefeliciteerd met je verjaardag!!

@Kara: Super dat je het hartje hebt zien kloppen van je beebje!!

@Gm: het hartje van de beeb kan je pas vanaf +/- 15 weken horen. Misschien wel eerder, maar mijn vk praktijk doet dat echt pas vanaf de 15 weken omdat ze dan zeker weten dat ze het moeten kunnen vinden..

@Jsmama: wat balen dat de Clomid niet goed zijn werk heeft gedaan!! Hopelijk levert het spuiten wel meer resultaat op!!

@Gm: jeeuujj!! een eitje!! Hopelijk groeit ie heel hard door, en is het gelijk deze ronde raak!!

@Meeting: leuk! ik woon ook in de buurt van Eindhoven.. Weet niet hoe snel jullie n meeting willen, maar wil anders wel voorstellen dat jullie dalijk gewoon allemaal bij mij op kraamvisite komen.. Let me know..

@All: hier gaat alles goed!! over 3 weken alweer de 20 weken echo.. gaat echt snel! Vind de 20 weken echo wel spannend! Maar hebben n paar weken geleden al tijdens n echo te horen gekregen dat hij/zij iig geen open ruggetje of schedeltje heeft.. Dat was ook wel weer n geruststelling!! Verder heb ik er wel vertrouwen in dat alles goed is..

@de rest van de meiden: Dikke knuffel

5. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    #4145 kirsss, 15 feb 2012
    Laatst bewerkt: 15 feb 2012
    Goedemorgen meiden,

@Sween, Van harte gefeliciteerd wijffie :D maak er een leuke dag van vandaag!

@Day, Wat een ex ;) niet normaal maarja zo zie je maar dat sommige mensen zo in elkaar zitten.

@Clau, hou je het allemaal nog wel vol wijffie? Bijna de 20e! ik hoop zo dat ze je goed gaan helpen.

@Gm, Genoten van het boek en je lekkere warme bad?
    en idd kont omhoog haha doe ik nu ook :p

@Mel, Hoe voel jij je vandaag lieverd?

@Kara, Jaa ik kan zeker de zin weer opbrengen ik hoop zo dat het snel raak is! Ik ga er voor deze ronde :)

@allen, Drukke dag kleine meid naar de dokter en consultatiebureau en naar een nieuwe school kijken. Dus druk dagje weer vandaag :)

Hoe is het met alle andere meiden?

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @day nou lekker dan zo'n ex! zulke mannen hebben echt geen verstand!

@kirss, vandaag gaat t wel, heb wel over de hele dag tot nu toe een lichte misselijkheid, maar ach nog even volhouden :)

naar een nieuwe school kijken met je meisje.. spannend! is toch altijd maar afwachten wat je treft.

@wendy, gaat idd snel voor dat je het weet lig je al te bevallen :D maar wel fijn om nu al te weten dat het kindje geen open ruggetje/schedeltje heeft! geeft toch wat meer rust.

@hier vanavond gaan we de kantine versieren waar we altijd carnaval houden.. weinig zin in aangezien ik dit jaar toch bijna geen carnaval ga vieren. ga morgen avond de nacht in en kom er maandag ochtend uit.. en dinsdag hebben we de echo.
    achja boeien.. we hebben nu andere prioriteiten :D

liefs, melanie

7. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Oww meiden! Wat heb ik een pijn !!!!
    Wat een verschrikking is dit zeg. Dit zijn eigenlijk al een soort van weeën , dus heb een klein idee wat het inhoud.
    Heb helaas zelf het vruchtzakje eruit zien komen (sorry voor het detail) was erg vreemd om te zien en klote!
    Hoop dit nooit meer mee te hoeve maken , want ben er echt beroerd van , moest gewoon huilen van de pijn , en ik kan echt wel wat hebben maar dit was echt heftig.
    Hoop echt dat het morgen over is de pijn.

Lieve meiden , sorry voor ego bericht !
    Wens jullie allemaal het beste toe
    Liefs

8. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    lieve miezel hier hoef je echt geen sorry voor te zeggen! lijkt me zo enorm klote om dat mee te moeten maken! dit gun ik echt niemand toe.. ik hoop zo voor je dat je pijn snel weg is en dat je dan je rust kunt gaan vinden!

heel veel sterkte & een dikke knuffel!

liefs, melanie

9. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Girls

goed nieuws :p
    Ik heb dinsdag helemaal geen termijn echo..
    Gewoon alleen een controle echo is dat.. HOE FIJN!!!
    5 maart de termijn echo bij mijn vk.. Dus over 6 en 19 dagen zien we ons ukkie weer!!

Liefs Melanie

10. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Miezel wijffie,

geen sorry, het is alleen maar goed om van je af te schrijven!
    Ik weet niet goed wat ik hierop moet zeggen, Ik vind het echt heel naar voor je en hoop dat je dit nooit meer hoef mee te maken want deze ellende gun je niemand!

Neem je rust meis en als er wat is kan je altijd een berichtje achterlaten, ik hoop dat je pijn snel weg is en dat je het dalijk een plekje kan gaan geven.

Veel liefs kirs

11. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Mel,

Lieverd wat super leuk!! :D dus extra genieten van je kleine hummel
    *heerlijk lijkt me dat*
    loop je trouwens ook nog bij de gyn?

Jammer van je misselijkheid maar het ergste is het hoort erbij..
    hopelijk heb je het niet te lang in je zwangerschap wijffie!

Liefss

12. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mel: wat leuk n extra echo.. Vond het inderdaad al zo vroeg voor n termijn echo.. dat doen ze pas vanaf de 11 weken.. volgens mij krijg je als je in het ziekenhuis bij de gyn loopt altijd n extra echo, nog voor de 11 weken.. deze is wel inwendig. Hadden wij ook!! Maar wel super leuk dat je de beeb weer n keer extra kunt zien!! Niet vergeten om foto's te vragen!!

Oja, en hoe is het met je trouwfotos?? zijn ze al binnen??

@Miezel: jeetje meid, ik heb er ook geen woorden voor. Wat kl*te is dit zeg!! Hopelijk neemt de pijn snel af! Heel veel sterkte ermee!!

13. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Een termijn echo kan tussen de 9 en de 12 weken in.. Omdat in deze periode alle beebjes toch dezelfde grote dienen te hebben. Maar beste is idd pas na 11 weken.

Ik krijg niet 1x extra kijken maar gewoon 3 x haha..
    7 jan posi test
    26 jan 1echo (van de gyn)
    2 feb 2e echo (via vk ivm week teruggezet)
    21 feb 3e echo (via de gyn)
    5 maart 4e echo (termijn via de vk)

Dus ik voel me zo'n boffkont.. binnen 2 maanden tijd 4 echo's..

Trouwfoto's zijn idd binnen.. Maar niet digitaal gekregen. zitten we nog steeds met die fotograaf over in gesprek, hij vind dat we dat niet hebben gevraagd en niet hebben betaal (1250 euro :S ) en wij vinden van wel.. Hebben hem vorige week 2 weken de tijd gegeven om ze sturen anders laten we onze advocaat het oppakken. Maar goed we hebben ze dus op papier in een heel mooi album gekregen (echt heel mooi) maar zal straks wel even proberen om er een foto van te maken met mijn tel.

Liefs Mell

14. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Lieverd..

Ik loop wel en niet bij de gyn.. De gyn zelf heeft me inmiddels dus verwezen naar de vk. Maar zijn verpleegkundige (echoscopiste ook) heeft dus nog een afspraak staan met ons voor een controle echo. En daarna een gesprek met hem. Hij is echt mijn held haha.. in 4 maanden tijd en het vertrouwen dat hij ons gaf zo fijn!

ennuh die misselijkheid boeit me niet hoor.. Voel me verder perfect en weinig tot geen kwaaltjes gehad.. Al moet ik zeggen ik klaag ook niet hoor..
    Boeit me niet dat me broek niet meer past.. me borsten meloenen worden.. ik onder de puistjes zit... alles vergeet... heel emo ben... misselijk ben... steeds maar moe ben... slecht slaap.. en overal jeuk heb...

Vind het heerlijk!!!

Liefs Melanie

ps Girls.. een meeting tijdens de Tilburgse Kermis mag van mij ook hoor.. Altijd leuk en altijd gezellig.. Voor de mensen met ov ook handig.

@wen, eindhoven dus.. wist ik niet eens.. Zomaar vertel jij niet dat je uit het mooie brabant komt.. Had ik toch wel eerder mogen weten haha. Leuk!! ennuh alvast: Alaaf!!

15. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mel: heb dat wel eens verteld.. Ik woon in een klein dorpje naast Helmond.. Misschien klinkt dat ook wel bekend, Helmond??

16. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mel: Tilburgse kermis is voor mij zowiezo geen optie.. zie dat ie 20 juli begint.. Dan kan elk moment de beeb komen, of misschien is ie er dan al net.. Ben rond 27 juli uitgeteld..

17. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis

Mooi gezegd mel!
    Tuurlijk neem je alles voor lief..maar daar heb je ook keihard je best voor gedaan al die maanden om zo'n hummeltje in je buik te hebben :)
    en de bijbehorende kwaaltjes die zijn dan ineens helemaal niet erg meer!

Lekker genieten van alle extra echo's die je krijgt meis!

En over je trouwfoto's daar zal ik het ook niet zomaar bij laten zitten,
    1250 euro is een hoop geld! En of het nou wel of niet duidelijk is gezegd, het is een kleine moeite om ze digitaal door te sturen of niet?

Maaar zijn ze verder mooi geworden lieverd?

Ik ben wel heel erg benieuwd naar jou in je jurk op de mooiste dag van je leven :D

Liefs

18. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Nou helemaal super zeg ik dan juist hahaha..
    Een kermisbeebje.. en wat een bijzondere meeting dan haha.. ;);)

Nja we vinden vast wel iets.. hoe we de meeting gaan doen..
    Doen we incl man en kinderen? lijkt mij wel gezellig om eerlijk te zijn.. Wil dat poepje van kirsss en gm bv ook wel eens zien..

liefs

19. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Natuurlijk klinkt Helmond bekend.. haha.. Ja het daagt wel weer wat.. hahaha heerlijk die vergeetachtigheid..

20. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ze zijn zeker mooi geworden.. Als ik naar de foto's kijk denk ik echt oowja dat was toen.. en oowja dat is ook gebeurd haha.. Maar echt om niet te vergeten. Maar weetje heel me bruiloft ofzo vind ik niet eens boeiend meer..
    Ik kan eigenlijk echt over niets anders praten dan dat beebje in mijn buik.. Denk dat mensen er best gek van worden.. Maar echt ik raak er niet over uit gepraat. Als mannetje en ik nu praten gaat het of over zijn rot baan.. (wie hij vol houdt voor het beebje) of over ons beebje.. hahaha zo bijzonder Oftewel officieel heel dik op de roze wolk beland.

Hopelijk julie ook snel lieverd!

kus! mel

Deel Deze Pagina