Ben weer terug van de gyn! Ben weer "schoon" , ben blij dat alles goed is weg gegaan in mijn baarmoeder . Over 6 weken terug en mijn volgende ongi afwachten en mag gelijk weer starten met de clomid. We gaan weer vol goede moed naar de volgende ronde ! @kara , ben erg benieuwd meis Liefs
He meiden!! ik ben net terug uit het zkh en alles is hartstikke goed! we hebben onze uk weer even kunnen bewonderen en het flikkerende hartje weer gezien . we zijn zó opgelucht! niet normaal. van opluchting/blijdschap/spanning moest ik ook helemaal huilen daar, lekker handig.. lig je met je benen wijd daar haha. daardoor ook een foto vergeten (oops!). maar goed, een wijze les geleerd: niet meer testen na 6 weken! en positief is positief. ik hou het er maar op dat de testen de hoeveelheid hcg niet aan kunnen! dank voor al jullie lieve reacties, echt super in zulke onzekere tijden. zo blij met dit forum en dit clubje! over dit clubje gesproken, 21 april (is dat zaterdag?) vind ik prachtig klinken! ik ben voor! kirsss, wat goed van je eigroei!! volgens mij had Jazz het al over pasen? sween, ik ga voor je duimen. jouw lichaam is wel van de extremen he.. of geen reacties of een verdomd goede! succes! mel, lekker gefeest, maar met mate. heerlijk toch, misschien heeft die kleine wel een nummertje meegehost ! veel plezier morgen!! daylinn, hoe waren de geitjes?? miezel, dank voor je lieve reactie, extra lief in deze rottijd voor jou! ik vond het iig wel lastig om andermans zorgen te horen terwijl het dan gewoon goed ging. knuffel! fijn dat de pijn voorbij is, en hoop dat je je zowel lichamelijk als psychisch weer kan voorbereiden op het vervolg. lukt dat? of nog even niet, kan me ook voorstellen. edit: zie nu dat je net hebt gepost! wat fijn, alles weer schoon. en klaar voor de volgende ronde.. je weet dat het kan, je weet dat clomid werkt, ik hoop van harte dat het je snel weer gegund is!! knuffel! wendy, dank voor je geruststellende woorden! hoe het nu precies zit snap ik nog steeds niet, maar jouw uitleg is wel een logische en mooie lekker rustig weekje heb je voor de boeg? vind je dat prettig? of juist niet? jammer dat je niet meekan? claudia, en en? duim voor goed nieuws! kan me voorstellen dat je de spanning wel voelt/merkt, je zou een boek moeten schrijven hoe je hieronder koelbloeding zou kunnen blijven ben benieuwd naar de uitkomsten! jazz, hoe staat het leven bij jou? heb je het gevoel 'verder' te kunnen? of speelt daarbij de druk ook een grote rol? er is in mijn sportschool iemand waarvan ik altijd denk dat jij dat zou kunnen zijn, zo'n hele krachtige, mooie donkere dame. moet altijd aan jou denken
Kara dat is super nieuws...lekker genieten hoor nu. Wanneer is nu je volgende echo? Ik wacht nog steeds op mijn ongi en dan gaan we de voor. Zit nu al op CD35..hmmm testje wagen kan ook maar ik vind de tijd tussen het niet ongi zijn en een niet posi test nu even wel lekker. Maar aan de andere kant denk ik ook kom maar op met die ongi want dan mag ik weer...Ja en Pasen is het al bijna en ik wil ook gewoon eitjes kleuren hihihihi Maar we zien het wel. We hebben nu wel besloten dat we tot aug proberen en als dan niet dan stoppen we. Ik wordt dan 43 en dan is het wel goed zo...Dus extra spannend denk ik dan maar. Maar ja wie weet tegen die tijd komen we daar weer op terug. Ik heb al 3x 21 april en volgens mij kon Kirss ook 21 april. Dus dan is de tussenstand: 4x 21 april
Fijn kara , ben blij voor je!! Had er begin van vorige week erg moeite mee met al het blijde nieuws , heb het wel een beetje een plekje kunnen geven. Ik denk als ik weer ongi mag worden en dus een nieuwe ronde in mag gaan , dat ik het helemaal een plekje kan geven. Nou geniet ervan meis !!
@kara het is omdat jij het vroeg maar eigenlijk wil ik dit aan alle ladies kwijt..Ondanks dat ik en mijn vriend er weer voor gaan betekend niet dat we haar zijn vergeten en niet missen. Ik weet niet of jullie dat denken hoor maar ik weet dat ik wel eens zo iets heb van jeetje jeetje ga je niet te snel!!!! Maar dan denk ik aan Crystal en dan krijg ik weer een glimlach op mijn gezicht en weet ik dat het goed is. Ik heb altijd een gelukkig gevoel als ik aan haar denk. Moest het even kwijt...
Dankjewel Jazz ! ga zeker meer genieten nu. 6 maart is de volgende echo. als het dán goed is.. dan schreeuwen we het van de daken. het is bij dezelfde arts als de eerste tweede foute echo, dus ben benieuwd. maar heb er wel vertrouwen in nu. voelt erg goed! en mooie toevoeging, hoewel 'overbodig', want ik voel wel bij jou dat het zit hoe het zit. en hoe mooi wil je het hebben. Crystal blijft bij jullie om 'kracht' te geven om nu ook weer verder te gaan. ik heb er eigenlijk geen woorden voor zo mooi dat ik het vind hoe jullie dit weten op te pakken. en ik hoop natuurlijk dat het gaat lukken. Met die 1e keer clomid successen ga je wel hopen natuurlijk.. liefs! Miezel, jij ook bedankt voor je lieve woorden. en ik kan het me helemaal voorstellen hor. nu, maar ook zometeen, als er weer blij nieuws voorbij komt. dat blijft soms even slikken. ook al wordt dat gelukkig ook weer makkelijker. ik hoop gewoon dat de komende ronde jullie meteen veel succes gaat opleveren!
@kara: wat super fijn dat alles goed zit!! Ik wist het wel, haha.. Nu lekker genieten!! En geen testjes meer doen haha.. Maar vind het wel jammer dat ik niet mee kan op wintersport.. maar is voor n goed doel! Volgend jaar maar weer!! Nu n lekker rustig weekje.. gun hem dat wel, om er lekker nog n weekje tussen uit te gaan. Is waarschijnlijk de laatste keer dat dat zo kan. Ben naturlijk wel weer blij als hij weer terug is!! Moet de hele week werken, dus dat scheelt ook al weer, en dan vliegt de week zo voorbij! @Miezel: Fijn dat je schoon bent van binnen! Hopelijk kan je snel weer verder aan n nieuwe ronde!! @Kirss: Wat n goed nieuws van je eitjes!! Duim voor je dat ze heel hard door groeien, en dat het deze maand ook voor jou raak is!!! @Jazz: alweer op cd35!! Wat goed! Hopelijk is het voor jullie dalijk gewoon weer meteen raak! Het is jullie echt gegund!!
Kara, beter dat je de kleine weer hebt gezien/gehoord, fijn dat je het nu met rust kunt laten en dat alles goed is!! Ff snel moet weer aant werk, ben net pas binnen, net terug van Echo, en ja hoor, weer goed nieuws eindelijk, een van 15 mm, 14 mm en 12. er waren er nog meer, maar die waren nog kleiner gelukkig, die moeten nu ook niet meer groeien anders mag ik denk ik niet door, ik wordt zo gebeld, zal wel morgen of overmorgen terug moeten komen en blijven op 125 eh, want zoals je ziet, werkt deze hoeveelheid pas bij mij, maarja maakt niet uit, als het maar op een gegeven moment gaat werken. Geduld is in deze echt een schone zaak, zo zie je maar bij mij. Als het bij mij lukt dan lukt het bij iedereen haha!! Ik hoop dat ik deze week eindelijk de pregnyl mag zetten? of doen ze dat in het ZK? hoorde dat het een dikke naald was, en moet je vloeistof mengen? snap er niks van haha, werkse meiden! Liefs
hallo allemaal nog even snel, ben net gebeld en mag vanavond ABSOLUUT niet spuiten.. morgen moet ik terug om 09.00 uur, er zaten dus nog twee van 11.5 mm verstopt ergens achter haha, dus in totaal 3 grote 15, 14, 12 en die andere twee, dus dat is teveel, nu mag ik dus niet spuiten en hopen ze dat die twee kleiner blijven dan de rest.. fff duimen jullie voor me!?? Liefs
@Kara blij dat je echo goed was meid!! En nu genieten jij!! @kirsss YEAH!!!!!!! paaseitjes die groeien maakt mij vrolijk! @sween jij ook al gefeliciteerd met je mooie eitjes meid!! @jazz.... 21 april moet ik afzeggen dan.. Mijn moeder bereikt dan eindelijk de leeftijd voor een echte oma 50.. dus word grootst gevierd.. Liefs Melanie ps straks echo... spannend!! en ik moet ff wat kwijt.. Jullie weten zelf wss wel hoe het voelt.. je bent zwanger en dat gevoel gun je iedere vrouw.. Maar nou zit er bij ons in de raad van 11 ook een meid (nichtje van me mannetje) die is ook zwanger.. net 4 weken.. loopt te zeiken dat haar carnaval kut is want ze kan niet drinken bla bla bla maar ondertussen wel alle aandacht opeissen.. als iemand mij feliciteerd meteen van JAAA IK BEN OOK ZWANGER... Ik ben haast geneigd om te zeggen jij zwanger? ik dacht gewoon dik... Misschien ben ik idd jaloers maar echt de afgunst die ze richting ons hebben is gewoon niet leuk! En dat is dan eigen familie.. Zieke mensen.. mja boeien vanmiddag sta ik weer lekker in de belangstelling want zodra ik mijn echo heb gedaan.. Word er een buikband bedrukt met de echo foto en daar boven de tekst "volgend doe ik ook mee" en onder de foto ALAAF!
Hi Mel Zo'n persoon gun je het dan niet als ze nu al begint te zeuren wat allemaal NIET mag doen. Als ik dat zou horen waar ik bij was , had ik die pers een tets in haar bakkes gegeven en gezegt dat ze normaal moet doen en dat zwanger mogen zijn een wonder is! Grrr , word er nu al pissig van Maar Melanie , wat een gaaf idee van de buikband haha. Wil je de foto wel eerst hier showen van je kleine ? En als je band af is dan zien we natuurlijk die ook graag. Liefs
Of ik hem eerst zal showen weet ik niet haha want we gaan gelijk weer door naar het carnavalsgebeuren.. maar probeer daar wel een foto te maken en online te zetten.. Liefs Melanie
Kara, hoe grappig. Heb het ook soms voor, dat ik smorgens denk wat moest ik ook alweer doen en dan kom ik hier en denk ik ah ja . Wat goed kara, terug op de wolk. Jazz, ik kan normaal ook altijd. Kirss, 2 mooi eitjes. Super!! Miezel, goed dat alles weer schoon is, klaar voor een volgende ronde. Sween, spannend. Duim mee. Hier was het gisteren positief en een klein beetje negatief nieuws . Maar denken alleen aan het positieve. Zijn niet met "probeer zo nog maar wat" naar huis gestuurd. Mogen zelfs onmiddellijk met ivf starten. Alle onderzoeken die we normaal eerst moeten krijgen hebben we gehad enkel nog bloed testen op ziektes en dan starten. Het neg nieuws is dat we eerst nog een extra gesprek moeten krijgen maar daar was gisteren geen tijd voor en eerste open plek hiervoor is pas 8 maart en moeten daar op wachten. Nieuwe cyclus ronde start al begin maart dus gaan we hiervoor te laat zijn. Maar blijven positief en april zal ons eerste poging met ivf kunnen (als je dan denkt dat je normaal nog eerst maanden testen zou moeten doen is het toch nog snel ).
Claudia...nog even geduld en dan mogen jullie. Wel positief maar inderdaad een ronde wachten..Maar dan kan je lekker van de dingen genieten die zwangeren niet mogen, je lichaam er klaar voor maken en vooral energie opdoen om het traject in te gaan want het is natuurlijk niet niks.... Sween...spannend dan weer.. Mel dan wordt het niet 21 April. We gaan voor het weekend van 28 april. Kirss kan namelijk later in de maand april. Wie biedt op 28 april?
4x 28 april (kirss heb jou ook erbij gerekend) Het kan ook zijn dat sommigen onder ons er geen behoefte aan hebben en het liever digitaal laten. Meld dit dan ook even...No hurt feelings.
Hi Jazz, zag net in een andere topic, dat jij ook wel eens hebt of was gependelt? kan je me eens vertellen wat dat inhoudt? Ik ben er nog over na aant denken of ik er behoeft aan heb, persoonlijk wel gaaf om iedereen te zien, maar weet alleen niet hoe mijn vriend hier op reageert, dus eigelijk laat ik het liever even zo via mail / ZP etc. als jullie het niet erg vinden, ik ben een heel open persoon en enthoussiast en spontaan maar met dit onderwerp ben ik een beetje voorzichtig..
Sween helemaal mee eens hoor niet iedereen wilt gelijk ontmoeten en dat hoeft ook absoluut niet. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde anders zou het leven maar saai zijn Pendelen..herinner je nog van vroeger draadje met een naald cirkel een meisje, op en neer een jongen boven de buik van een zwangere vrouw..Het is door middel van het onbewuste antwoorden te kijgen op bepaalde vragen. Het is eigenlijk iets spirtueels wat hier gebruikt wordt om te vragen wanneer iemand zwanger raakt en of het een meisje/jongen is Overigens kunnen pendels uitkomsten altijd veranderen door nieuwe gebeurtenissen etc. Het geeft een stukje hoop, maar het is niet iets waar je aan vast kan houden Ik doe het op uitzondering basis als er dames zijn die echt daarmee een stukje hoop krijgen...Maar het is geen garantie. En gaan me nu niet vragen om te pendelen hahahahaha ben jij toch veels te nuchter voor En ik pendel eigenlijk niet hoor geen tijd voor want kost onwijs veel energie.
hahah ik te nuchter helemaal niet, dan heb je een verkeerd beeld van mij, ik wist niet dat jij pendelde, maar ik dacht dat ze dat wel eens bij jou hadden gedaan, ik ben helemaal niet nuchter, mijn moeder heeft ook iets met spirituele dingen ook voor haar werk maar ook prive, zelf heb ik altijd yoga gedaan en ben wel vaker naar lezingen geweest en naar avonden etc. Maar k vind het een beetje eng, als ze bepaalde dingen gaan vertellen. Vroeger kreeg ik altijd een massage van de vrouw van yoga, die zei dat ik twee kinderen kreeg, nou maar ik zie ze nog niets hahah. Maar niet dat die mensen gaan zeggen je kan geen kinderen krijgen of zo, ik vind het echt heel interessant maar aan de andere kant ook weer eng voor wat ze zeggen. Vroeger hebben mensen wel goede dingen verteld wat echt klopte, maar sinds ik samen ben mijn vriend, en ook verhuisd ben is het allemaal beetje verwaterd, en hij is ook een nuchtere westerling haha, dus ja ik kom zelf uit het oosten, zijn ze wat zacht aardiger haha, maarja tnx he!