Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    kara wat liefff.. ja in andere topic had iemand ook er zelfs twee van 18, 1 van 16, en meerder van 13 mm, die mocht wel gewoon de pregnyl zetten elk ziekenhuis heeft zijn eigen dingen pfff, ik ga het gewoon bespreken vandaag en idd misschien volgende week nog terug om tek ijkeno f het al kleiner geworden is zonder de medicijnen, dat hoor je toch wel ook wel eens.. maarja, we blijven positief en het komt heus wel goed, ik had het erger gevonden als ze idd hadden gezegt we kappen ermee want er is GEEN groei, dus ja, dan zit ik toch aan de goede kant van het vervelende nieuws en is het alleen maar volgende ronde de dossering aanpassen.. tnxx lieve meiden!!

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Wat hebben jullie allemaal kleine eitjes.. of ik heb gwn mega eitjes altijd gehad kan ook haha..
    Maar sween ook ik heb een vrijverbod gekregen. bij mij zaten er 4 eitjes op springen 2 van 25mm, 1 van 28mm en 1 van 29mm.. We mochten ECHT NIET vrijen..
    Nou dikke neus.. ik vrij wanneer ik wil dacht ik toen.. ook netjes verteld tegen de arts.. die vond ons stom bezig..
    Maarja t resultaat was hetzelfde als al zovaak NIET zwanger.. Dus ja je moet die keus echt zelf maken wat je wil..
    Ik denk zelf niet dat je het ziekenhuis iets kunt verwijten.. Vaak zie je dat er meer eitjes groeien maar dat dan de dominante eitjes doorgroeien en de andere verschrompelen.. wellicht wilden ze kijken of dat bij jou ook zo zou zijn..
    Neemt niet weg dat het natuurlijk gewoon echt KuT voor je is!!!

@Jazz tumdum tumdum tumdum tumdum... zo'n soort geluidje hoorde we net voor het eerst met die hele mooie angelsound van je!!
    zo blij!!

Voor de meiden die me echo willen zien.. Hier de link..

Hoop dat ie het bij jullie doet.

liefs Melanie

3. jazz

jazz Niet meer actief

Kirss
    Heet het Ovitrelle want er is net een onderwerp over geopend volgens mij onder vruchtbaarheidsbehandelingen....

4. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    @Sween ik vind niet dat de eitjes zo groot zijn dat er een optie is dat ze allemaal gaan springen
    Ik persoonlijk zou het "risico" nemen,zodat je mee kans hebt om zwanger te worden

@Mel woohoo wat leuk die buikband en echotje :p
    Voor mij als fries is het een vreemde bedoeling dat carnaval
    Dat hebben wij dus echt niet hier hahaha

@Hier heb mijn haar zwart geverfd,en heb voor hubbie licht blond gehaald
    Hij had toen we elkaar net ontmoette fel blauw haar hahaha :D
    Kleuren jullie je haren ook zelf of laten jullie dat door de kapper doen?

5. jazz

jazz Niet meer actief

Ik kleur zelf veel goedkoper:D

6. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    GM, waar ben jij hoe is het met jou?
    En alweer een tekenen van Fien??

Kirsss ben jij al geweest? hoop dat jij wel goed nieuws hebt!!

7. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Melanie wat leuk omdat te zien zeg , en vooral jullie reacties !! Geweldig ben erg blij voor jullie , hoop ook dit jaar zo'n filmpje op internet te kunnen zetten :)

Liefs

8. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaaf Mel, je filmpje, wat heerlijk om te zien!! en ja Miezel wij krijgen dit jaar ook zo;n mooi filmpje!!!

haha mel, jij hebt gewoon mega grote eieren!! , ik ga het advies wel opvolgen, want ik heb ze natuurlijk wel gewoon nodig, ik wacht even wat de arts gaat zeggen, misschien net wat Jazzz zegt als ik even niet spuit kan het zijn dat die een twee wel kleiner worden en dat ik dan toch door mag gaan maarja we zien wel, heb het al bij me neergelegt en gelukkig is het positief.. dikke knuffel mooi t shirt

9. jazz

jazz Niet meer actief

Mel leuk filmpje...en ja het geluidje.....

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ik snap je lieverd!

Knuffie!!

11. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Lieve meiden,

De pregnyl zit erin :D.. alleen 3x een ampul van 1500 eh
    dus 500 eh minder dan normaal maar heb 3 eitjes zitten een van 18mm een van 17mm en een van 13mm, dus voor het eerst 3 eitjes, normaal maar 1..Zal dit onze geluksronde zijn?! BEN ZO BLIJ..Ik kan het wachtbankje op...

ik reageer dalijk op de rest maar moest dit even snel kwijt...

Liefsss kirsss

12. jazz

jazz Niet meer actief

Kirss vergeet niet te klussen he hihihihihihi ik hoop het voor jullie...

13. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sween: ik denk dat ik het er ook op zou gokken.. Niet alle eitjes hoeven inderdaad te springen.. Zou nog wel eerst even informeren bij je gyn.

@Kirss: Jaaah!! Nou hopelijk is het ook deze ronde geleijk raak!!

@Mel: Leuk filmpje! Bij ons bij het echocentrum krijg je standaard n dvd mee van het hele filmpje van de echo. Moeten standaard telkens n dvd mee nemen. Fijn dat alles weer goed was!

@Meeting: ik zou 28 april ook wel kunnen. Maar ligt er ook wel n beetje aan waar we gaan afspreken..

@Hier: ik heb het idee dat ik mn beebje nu echt voel!! Heb al meerdere keren van die plopjes of belletjes in mn buik. Wat gekriebel aan de binnenkant van mn buik.. Dit gevoeletje voel ik steeds vaker.. dus denk wel dat het de beeb is!!
    We zijn vorige week ook bij n zwangerschapsavond geweet vanuit de verloskundigenpraktijk; en daar zeiden ze ook dat je vanaf de 18 weken ongeveer je wel eens kans hebt dat je al iets kunt voelen van de beeb, als dit je eerste kindje is..
    Echt leuk!! Zaterdag komt mn mannetje alweer terug van wintersport! Week is gelukkig snel gegaan. Maandag hebben we weer n controle bij de verloskundige; en kunnen we het hartje weer gaan luisteren!!

14. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Meiden,
    ik ben gebeld hoor, door een andere gyn, ze gaat morgen even met mijn eigen gyn overleggen of het nog zinvol is om vrijdag of zo nog voor een echo langs te gaan en te kijken of ze misschien gekrompen zijn, wat zij zag is dat er twee grote waren en meerdere kleintjes van minimaal 13, dat mogen er max 3 zijn, dat waren er 4 of 5 of nog meer, dat konden ze niet precies zien, dat is dus te gevaarlijk als we door zouden gaan, ze gaat ook bespreken of we gewoon sex mogen hebben want ik heb vanmezelf toch geen eisprong en ze zei als die ene van 18 mm gaat springen dan heb je toch nog een kans, maarja we wachten het wel af, ik zal denk ik dan volgende week weer mogen starten met duphaston, ik hoop dat de tweede ronde korter duurt, vandaag dag 29, en heb dus helaas alle spul voor niks in mijn lichaam gespoten, haha, nou fijne avond meiden, ga ff boek lezen en vroeg naar bed, heb een dubbel gevoel hier.. Liefs

15. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Kirsss, wat goed!! toch nog gelukt :). nog wel ff doorklussen! en dan de wachtbank weer op.. jaaa die begeerde bank in dit gedeelte van het forum.. ik ga nu alvast duimen draaien!!

Melanie, wat leuk dat filmpje! en ook gewoon om jou te zien! heel leuk :) en wat gaat het al hard zeg!

Wendy, wow!!! wat gaaf. echt weer een mijlpaal! lijkt me heel bijzonder..

Sween, misschien ben ik spuit 11, maar heb je de gyn nog gesproken? wat wordt het beleid? ik snap wel dat je alles in overleg wil doen en niet zomaar tegen advies in gaan vrijen. (hier ook zo'n braverik ;)). succes!

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    o ik ben spuit 11, had dit scherm al een uurtje open staan :)
    sorry,
    maar afwachten dus wat ze morgen zeggen. ik vind het maar een ingewikkelde situatie en heel rot voor je. al die troep voor niets? je weet nu wel hoe je reageert, maar lijkt me lastig om daar goed op af te stemmen. hoop dat je nog een fijne avond kan hebben.. en lekker slaapt. geduld schijnt zo'n schone zaak te zijn he.. lfs

17. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    @Mel wat leuk om jou te zien en te horen :D
    Super mooi he zon kleine beebke dat in je buik zwemt

Ik ga echt er weer voor als deze ronde eindelijk voorbij is!
    Pfftt...duurt nu echt te lang hoor!
    Ik heb nu een prik instructie op 29 feb om 9:00
    Moet ik echt mezelf prikken?
    Want dat is mij teveel van het goeie
    Word al als een speldenprikker gebruikt van tijd tot tijd,en om dat zelf te doen echt dat trek ik niet...

@Mel had jij het er niet over dat je ook thuis-zorg kan laten komen?

18. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Heb net thuiszorg gebeld en ze zeiden : Tuurlijk kunnen we je dan elke dag prikken !
    Pfftt een last valt van mijn schouders!

19. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daylin, dat moet je echt zelf doen is hele kleine naald voel je niks van!! echt beter zelf dan laten doen hoor, je kent je eigen lichaam het beste, ik ben als de dood voor naalden maar deze zie je nog geen eens!! net als een diabetespen, zelfde, ken je dat??

hier, vandaag nog ff overleg met de arts om te kijken of er nog wat te doen is in mijn cyclus, stond ik vanmorgen onder de douche, ineens hele sluim prop eruit, helemaal doorzichtiging helpp wat is dat, zeker omdat ik ineens eitjes heb die willen gaan rijpen of zo? kennen jullie dit, sorry voor de smerige details op de vroege ochtend!!
    Maar wat is het rustig hier.. kirssss, deed de spuit pijn en heb je hem zelf gezet of laten doen? die naald is eng zeker haha!!
    succes op het wachtbankje, hoop dat ik snel mag volgen!!

liefs

20. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @wendy, wij lopen nog half in het ziekenhuis en daar maken ze geen dvd opnames.. Wel mogen we bij de 20 weken echo een dvd meebrengen, maar eerder kan dit niet omdat er andere apparatuur worden gebruikt. Maar is alleen maar mooi voor jou toch dat je hebt op beeld hebt.

@Daylinn, ja je kan t idd door de thuiszorg laten doen.. Maar wie weet vind je het zelf super mee vallen en kun je het toch nog zelf doen..

@kirsssssss jaaaaa eindelijk weer op het wachtbankje meid.. Hoop dat het 1malig is en je gewoon super zwanger bent!

@jazz, hoe gaat het meid? om even nog terug te komen op een post van je die je tijdens carnaval hebt gezet.. ook ik denk nog steeds aan jullie kleine meid.. Hoop ook echt dat ze voor positieve energie kan zorgen voor jullie samen.. Want ook al was het een negatief verhaal uiteindelijk, toch weet ik zeker dat jullie zo ontzettend veel van haar houden!

liefs Melanie

Deel Deze Pagina