Ik hoop het ook meis, maar heb er net als jou niet echt veel vertrouwen meer in, maar zeg nooit nooit...je weet het niet,,ik snap wel dat je nu zoiets heb de clomid doet het gewoon niet bij mij..ik wil nog een ronde 150mg doen en als dat niet aanslaat wil ik over op spuiten en dat wil de gyn ook dus daar zijn we het samen over eens, maar hij heeft nog wel hoop en wil nu eerst dit aankijken..het schijnt dat ik in mei met alleen primolut een eisprong heb gehad rond cd24 maar ik dacht dat dat niet kon?! en hij zei dat ik toen een iets verhoogde progesteron gehalte had dus dat hij dat daarom denkt ik dacht dat ze maar tot cd21 gingen..maar nu met clomid moet het dan eerder zijn?? of kan het dan ook nog rond cd24 een eisprong? iemand ervaring?? @dierelier Heel veel sterkte en een wondertje komt er ook voor ons!! Liefs kirss
@kriss...met clomid komt het eerder dan normaal maar niet zoveel eerder, en soms ook later Dus als jij met primolut op CD24 zat dan snap ik dat de gyn zo iets heeft van geef de moed nog niet op. Maar waarom van primolut naar clomid @Dierelier...Bij mij weet alleen een goede vriendin dat ik bezig ben maar ook niet in details... Had inderdaad over de Geertgen gelezen. Met dit soort dingen vind ik het altijd belangrijk dat ik een klik heb met mijn gyn en inderdaad dat ik mee kan denken. Dus als jij dat niet voelt...Gewoon veranderen van ziekenhuis en als Geertgen in de buurt is waarom niet want lees inderdaad veel goede dingen er over. @Melanie...hoe zijn je ovutesten nu En hoe gaat het nu met je vriend werken zijn medicijnen al? Hebben de meds nog invloed op de kwaliteit van zijn soldaatje? @Gooischemama...al bijwerkingen? @Claudia...hoe gaat het met jou nog steeds duizelig etc? Over het gewichtverlies ik moet zeggen ik heb ook weinig trek sinds clomid Laurierblaadje...hoe gaat nu? Trouwens waarom pas de 22e provera? Dat lijkt nog zoo lang. Wanneer krijg je uitslag van manlief zijn sa?
Ja echt snap jij het nog want ik snap het niet meer eerst krijg ik clomid mee omdat ik zelf geen eisprong heb en omdat het zo'n domper was afgelopen vrijdag omdat er nog niks te zien was...zei hij opeens jaa maar als ik nu terug kijk in mei heb je zonder clomid waarschijnlijk een eisprong gehad rond cd24 dus ik wil je dinsdag terug zien op cd 20 want misschien is er dan wel wat te zien...( ik had toen met bloedprikken een iets verhoogde waarde progesteron kan het dan al een eisprong zijn als het iets verhoogd is) vaag vaag vaag..dit maakt me nog onzekerder omdat hij het ook vrijdag over clomid 150 had en daarna spuiten als clomid niet meer aanslaat... hmmm Hoe is het verder met iedereen?? Ik ga zometeen naar een paranormalebeurs ik ben zo benieuwd, weet niet wat me te wachten staat maar we zien wel... Liefs kirss
hey meiden hier nog een clomid dame hihi ik heet anne en samen met mijn vriend sander (22) we probeerde al een tijdje zwanger te worden maar ik werd elke 2 weken ongesteld. na wat bezoekjes aan de gyn. bleek dat ik geen ei sprong heb, nu heb ik een kuur provera gehad en al een ronde clomid 50 maar helaas nog geen ei! nu mag ik deze maand beginnen met 100 dus nu hopen dat dit wel werkt. het is fijn om te lezen dat er nog meer clomid dames zijn. gr anne
Hoi anne, Welkom, succes deze ronde met clomid wanneer mag je beginnen? en moet je ook voor fm's?? liefs kirss
@jazz nog geen positieve ovutest.. Is ook niet erg had t ook nog niet verwacht.. Pas over 3/4/5 dagen.. De medicatie heeft geen invloed op de kwaliteit van zijn zaadjes. Het ergste vinden we nog dat we de 'ziekte' doorkunnen geven op ons toekomstige kindje... Liefs mel
@kriss paranormale beurs ooooooh leuk waar staat die...Succes @imjustmyself...welkom en inderdaad heb dezelfde vragen als kriss...
@kirss balen meis dat er niks te zien was Je kan ook een latere eisprong hebben maar op welke cd dat is weet ik niet en je vraag over de progesteronwaarde je heb pas een eisprong als de waarde BOVEN de 20 is. Als het deze ronde niet raak is dan miss wel met de 150 mg doe ik n dansje met je mee @jazz ben zo misselijk als de pest joh het gevoel dat ik moet overgeven zo misselijk en een buik/rugpijn pfff voel me gewoon echt niet lekker en het liefst wil ik de hele dg in bed blijven liggen Die verminderde eetlust komt me idd ook voor ja maar dat maakt me niet uit want ben toch bezig met afvallen @dier bij ons weet iedereen het in de omgeving en ik kan gelukkig eerlijk tegen de zwangere zeggen dat ik het ze echt gun maar tegelijkertijd ook jaloers op ze ben en ze snappen het ook gaan ook niet de hele tijd door over kwaaltjes en de babyuitzet dus in mijn ogen is dat wel heel fijn en tuurlijk mogen ze gewoon over de zwangerschap praten hoor maar als ze weten dat ik WEER ongesteld ben geworden dan praten we niet over de zwangerschap En dat vind ik echt ontzettend lief en knap want toen ik zelf zwanger was ging alles over baby's en kwaaltjes en noem het maar op Maar als je in het verleden al iets heb verteld wat doorverteld werd moet je wel gaan nadenken aan wie je wat vertelt als je niet wilt dat het hele dorp het weet @anne welkom OOOOOW nog even een weetje voor de dames Wisten jullie dat als je progesteronwaarde verhoogt is (eisprong en de dagen erna) dat je dan ook misselijk bent puur vanwege het progesterongehalte
@gooischemama...jeetje irri die bijwerkingen..Maar er heerst ook een griepje he. En ja die progesteron kan je goed ziek maken daar kwam ik ook de 1e ronde achter toen was ik echt misselijk na mijn eisprong... Wanneer ga jij dan naar de fm echo??Eigenlijk moeten we zo'n lijstje hebben. Want ik weet dat claudia ook binnenkort moet toch?
@jazz ja dat wist ik eerst niet dat je door die progesteron zo beroerd kon voelen Nog 3 dagen te gaan met de clomid dan ben ik er weer vanaf gelukkig Het liefst zou ik ook willen spuiten hoor daar ook veel meer positievere verhalen over dan over de clomid Ik krijg dus helemaal geen fm want dat vonden ze niet nodig in het ziekenhuis Moet de 29ste naar de ivf-poli voor een eerste gesprek maar dat wachten he duurt nog 2 weken voor je er bent. en de 4de moet ik dan weer bloedprikken voor progesteron Een lijstje voor de fm zou idd handig zijn ja hahaha hoeven we het niet de hele tijd te vragen wanneer iemand nou moest @anna welke hormonen slik je nu? Ook bezig voor de 1ste??
@gooischemama...ja ik lees en hoor ook positieve verhalen van spuiten inderdaad. Ook de combinatie menopur en clomid hoor ik goede verhalen over. Oh ja de ivf-poli..spannend...
Met een spuit er bij lijkt het idd net even wat sneller aan te slaan ofzo Er is ook een spuit die je in combi neemt met clomid en die spuit zorgt er voor dat je eitje ook daadwerkelijk gaat springen binnen 24/36 uur Nou geef mij die maar Ja vind het ook wel spannend weer een 1ste gesprek Weet alleen niet wat ik zou moeten vragen behalve wat is het volgende wat we gaan doen oowja en ik wil een hsg!!!
ik moet as dinsdag op gesprek komen bij de gyn. ik krijg verder ook geen echo ik moet as dinsdag weer beginnen met clomid 100 ik reageerde al best heftig op de 50 opvliegers maar ook huilbuien gelukkig ga ik donderdag op vakantie dus dan is er genoeg afleiding maar goed we weten waar we het voor doen
Oh ik zou toch ook vragen waarom je geen echo's krijgt? Hoe weten ze dat 50 niet heeft gewerkt, puur aan je progesteronwaarde toch? Maar hoe weten ze dan wanneer je eisprong is? oh een tip als je rond het avondeten clomid neem dan zijn de bijwerkingen welicht iets minder.
de waarde in mijn bloed waren iets verhoogd en idd zou het fijn zijn als ik ook gewoon een inwendige echo zou krijgen nu zit ik ook met een hoop vraagtekens as dinsdag ga ik het daar toch met de gyn over hebben ennuh tnx voor de tip
Altijd moeilijk dat soort gesprekken gewoon op een lijstje schrijven en meenemen hoor. Laat je ons weten hoe het was dinsdag