@Sween: hahah.. dat word nog eventjes geduld hebben.. hahah.. Merk dat je ontzettend zenuwachtig bent, hihi.. Welkom op het wachtbankje!! Maar ik zou ook niet eerder gaan testen als ik jou was, want dat heeft vaak niet echt zin. Echt pas 2 weken na je eisprong doen, anders krijg je dalijk zon teleurstelling als de test negatief is... Maar het is ook allemaal spannend!! En dat zou ook echt zo blijven, haha.. Ik ben nu zwanger, en ook dan zul je telkens nog wel wat spanning hebben.. als is het niet voor n controle, dan weer voor n echo, is het wel gezond, ik voel m n dag niet.. enz enz enz.... hihi.. Maar ben blij als iedereen ook deze spanning kan gaan meemaken!! Dus allemaal zo snel mogelijk op rose!!!!!! @Jazz: dus toch ongi geworden.. het was ook wel te mooi om waar te zijn eigenlijk, gelijk weer aangeteld! Maar fijn dat je weer in n nieuwe ronde zit!! en weer verder kan!! En dan nu maar deze ronde weer gelijk raak he!!!! Jullie kunnen dat toch zo goed, hihi... @Claudia: ja vind het zelf ook wel snel gaan!! Al weer bijna op de helft! Volgende week 20 weken echo... En inderdaad super fijn dat het me allemaal zo goed afgaat!! Beginnen nu ook langzaam aan met de babykamer.. dus wel echt super leuk!!!!
Hey allen @Sween wachten is killing Heb vandaag leren spuiten,dacht dat het een hele onderneming zou zijn maar niks is minder waar Had het tot 3x aan toe af gezegd Maar heb nu recepten voor begin maart Hoef pas rond 11 maart te beginnen dan hebben ze het hopelijk weer binnen
Sween, adem in en adem uit.. Geniet van de kans die je nu hebt gehad en het feit dat je eindelijk weer op het wachtbankje zit.. Ik snap hoe frustrerend het is maar stresse is gewoon echt niet goed voor het kleintje.. Denk daar aan aub. Dus relax en geniet. Anders is je teleurstelling straks zo groot mocht het toch negatief zijn.. Heb je je schepnetje gereed? HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
hey dames, weer sorry dat ik zon lange tijd niks meer heb geschreven. Is wel dom van me, want nu weet ik niet meer wie wat allemaal heeft gezegd. Zal er dus maar weer een echo stukje van maken Hier super druk. Met het werk en nu vooral met de kleine. Kleine man is nu al 5 dagen honds en honds beroert. vraagt dus ook veel tijd van mij. Vanmiddag mag ik EIN-DE-LIJK naar het ziekenhuis voor de prikinstructies!! Heb wel geluk, want ben gelukkig nog steeds niet ongi geworden. Hoop dus stiekem dat ik al heel snel mag starten. Ben wel heel erg beniewd hoe het allemaal in zijn werk gaat. Merk dat ik er nu echt moeite mee ga krijgen. Bij J waren we binnen de eerste keer clomid zwanger en nu slaat het totaal niet goed aan! Toch wel lastig. Van te voren had ik mezelf goed ingepraat om het niet te gaan vergelijken met toen bij J, maar merk dat dit veel makkelijker is dan gezegd! Maar ach................Moed doet leven en hoor veel goede verhalen over het spuiten. Zal proberen wat regelmatiger te komen, maar ja...zal maar niks meer beloven, haha.
MELLLLLLL, bedankt!! ik heb hem ontvangen hooorrrr. roze staat mij wel goed hahaha :d nu hopen! ff vraagje trouwens, heb sinds gisteren en vandaag ook weer helemaal geen honger en/of trek?? weet je wat dat kan zijn?? heb hele koude handen en mijn hoofd voelt beetje warm aan?? xx
Lieverds ben dr weer (voor hoelang dit keer weet ik niet hahahaha) @jazz is het echt perse 5 dagen na de eisprong dat er een innestelingsbloeding te zien is???Of kan het ook na 4 dagen voorkomen???? Heb de pregnylspuit 2 weken geleden gezet dus moet vandaag ongesteld worden maar zaterdag tijdens het afvegen ineens bruine afscheiding en tepelhof die een stuk groter is geworden met gevoelige tepels (tot groot plezier van vriendje) ook weer de normale krampjes en plopjes die ik elke maand voel enne krijg ineens puistjes in me gezicht (stiekem toch weer hoop aan het creeren he ppfff) Kan iemand me in het kort wegwijs maken wat er allemaal is gebeurd???Zijn teveel blz om terug te lezen Hoe staat het dr met de meeting voor?? Jazz jij ondertussen weer in een nieuwe eerste ronde Mel jij ziek zwak en misselijk dus?? Kirss beterschap voor je meissie Day zie je dat het spuiten wel meevalt muts Sween Wanneer is je NOD?? Kara hoe staat het verder bij jou??Geen rare dingen meer kwa zwangerschap?? Zijn er trouwens liefhebbers voor het boek "Open zenuw"???? Kara heeft het gestuurd en het is een boek dat je raakt!!!
Hee wijffie!! welcome back! we hebben je gemist!! wat houdt dat boek precies in?? misschien wel leuk om te lezen! Oh spannend bij jou!! ik was al benieuwd wanneer je de pregnyl mocht zetten ben je nu geindigd op 75 of 100? ik op 125 eerst te veel eitjes, moest ik het afbreken maar na twee dagen een extra echo aangevraagd en toen was alles gekrompen haha en waren er nog twee grote over! dus ik mocht eindelijk voor de 1e keer een goede ronde de pregnyl zetten vrijdag, dus zaterdag moeten klussen! ga je wachten met testen?? ik vind het zo spannend voor je!! succes!! Update uhmm kirss en ik lopen gelijk, zij NOD 8 maart ikke 10 maart, Fijne middag nog! xx
GM...kan ook 4 dagen hoor dus ik heb goede hoop als ik zo jou post lees... Sween de verhoging is de stijgin van je lichaamstemp na eisprong indien bevrucht blijf je een hoge temp houden zo niet net voor ongi zal die omlaag gaan of zoiets.. Daylin...wow jij spuit ook hihihihi Wendy ik ben blij dat ik niet gelijk zwanger ben. Ik vind het wel prettig dat mijn lichaam eventjes aan het opschonen is etc..
hey even een kort berichtje.. ik moet echt de hele tijd plassen.. ben nu net 10 minuten geleden geweest en moet nu weer.. natuurlijk hoop ik er stiekem op dat dat goed nieuws betekend, maar zou dit anders ook kunnen komen omdat ik bijna ongi moet worden of zo? wil ook weer niet te positief denken, want dan is het 10x meer k*t als het niet zo is.. en de kans is al heel klein...
@Nance Wat spannend! Je kan niet door een naderende ongi meer plassen,behalve dat je dat dan elke ronde hebt Dus wanneer ga je testen? @Jazz Ja hahaha We kunnen straks onze club hernoemen naar "Puregon-babes" Ben je ongi geworden dan? @GM Hey ! Daar was je weer ! Wat mooi joh al die symptoompjes,erg hoopvol! wanneer ga je testen!! En ja spuiten is een makkie,ik moet beginnen met 75 is dat een normaal begin? @sween Ik voel je gestuiter hier in het noorden Doe maar lekker rustig aan meid,en dan moet het goedkomen Dat je kop warm aanvoelt is net als jazz zei je temp verhoging na de eisprong Freaky gevoel he? ik dacht de eerste paar keren dat ik koorts had En dat slijm verlies spannend! En je hebt gelijk dat zp een chat functie moet aanschaffen Oww lees net bij jou sween dat 50eh gespoten word in het begin... Wat ik vreemd vind is dat ik pas met dag 11 dan terug moet komen voor een echo... Ze hebben niet door dan dat mijn eisprong met clomid op dag 9 a 10 kan springen,laat staan wat mijn lijf doet met dat spuiten... En MOET je perse Pregnyl gebruiken om een eitje te laten springen of bestaat er een kans dat het vanzelf springt?
He lieve lieve ladies! Ik zit nog op werk, dus nu geen tijd om te reageren, maar wil het wel graag want wat ben ik blij: de vernieuwde spuit-wachtbank is weer geopend! Eindelijk kunnen we weer wachten op iets moois, zijn er weer kansen, en voel ik weer nieuw roze in de lucht hangen! later dus meer maar GM: hooiiii! open zenuw is zeker mooi, wel 'heftig', maar herkenbaar voor alle mmm meiden. Nance, haii! oo ik wil naar iedereen zwaaien, bij deze: ZWAAAI! niet teveel zorgen over alle plopjes, steekjes en ongi gevoelens. jullie gaan allemaal (weer) moeder worden, dat hoop ik echt van harte en daar geloof ik heilig in (en ik geloof meestal niet zo heilig)! hier alles goed, misselijk, winderig, maar prima. kijk met angst en ongeduld uit naar de beruchte 2e echo dinsdag. maar ik voel geloof ik wel dat het goed gaat komen deze keer. fingers crossed. tot later! hang in there, wachtbank had ik de laatste keer mooi roze geverfd en er kleeft nog wat hcg aan, dus eerste die het vindt: oprapen! en anders al dat hcg wat Melanie rond strooit! (valt het op dat ik hyper ben ) liefs!!
ik zou morgen of vrijdag ongi moeten worden.. word ik dat niet dan moet ik maandag het zh bellen ivm een zwangerschapstest in te plannen. vind het spannend!!!
@sween nee ben geeindigt met 50 EH ze hebben bij mij niet verhoogd morgen mag ik dus testen maar ik ga wachten tot vrijdag omdat ik morgen eerst een sollicitatiegesprek heb Het boek open zenuw is niet echt leuk om te lezen maar vooral zeer herkenbaar en trust me als ik je zeg dat er bepaalde dingen in voorkomen waarbij je echt kan gaan janken puur uit herkenning omdat je eigenlijk je eigen verhaal leest en soms is de waarheid idd verrekte pijnlijk... @jazz heb een vergissing gemaakt hahahaa is geen 4 dagen maar 11 a 12 dagen na de eisprong zou het dan ook nog mogelijk zijn?? En nog iets vergeten te melden ben zeer duizelig zo erg dat ik soms bang ben dat ik echt out ga! Komt niet meer door het afvallen want me gewicht schommelt al een paar weken netjes tussen de 72 en de 74 kilo Meiden heb jullie echt wel weer gemist hoor @nance waarom moet je het ziekenhuis bellen voor een zwangerschapstest?? Kan je thuis toch ook doen??? @kara hehehe nee valt totaal niet op dat je hyper bent hoor hahahahaa @day ben begonnen met 50 EH volgensmij is dat de standaart beginhoogte denk ik?? Maar ben blij voor je dat het reuze mee valt Nu iedereen naar roze en gaan met die banaan!!!
@Nance ga is testen jij,, wil je niet blij maken meid maar mijn eerste kwaaltje was dat ik om de 10 min naar de wc liep.. Duidelijk een goed teken dus.. @gooischemama Ook jij maakt het weer erg spannend. Welkom trug gekwijffie! Knuffel! @kara ik heb een dagje voor jou een echo dus we mogen weer wat foto's gaan vervullen hier..! @jazz, lieverd je moet me ff je adres pb-en als je wil tenminste.. Heb iets gekocht en dat moet ik je gewoon even geven haha. @kirss, wijffie van me, waar ben je? Hoe gaat het met je meissie? De koorts al gezakt? @day, kijk zie je wel valt best mee dat spuiten @derest heel veel liefs!! Zo en nu eerst eten smikkelen en smullen. Varkenshaasje in peperroomsaus JAMMIE!! (zo fijn om met een kok samen te wonen) Liefs Melanie
@GM: fijn dat je weer terug bent!! en meteen hou je het hier weer spannend!! Maar ik snap goed dat je door al die kwaaltjes hoop krijgt.. is ook niet gek!! Ik zeg vrijdag testen!! @nance: waarom moet je inderdaad het ziekenhuis bellen voor n zwangerschapstest?? kun je toch ook in de winkel kopen... En ja dat veel plassen kan inderdaad horen bij de zwangerschap!! @Jazz: begin je ook weer met Clomid deze ronde?? Of kijken jullie wat deze rond doet?? @Kara: nee is helemaal niet te merken dat je hyper bent, hahah.. Verder alles goed?? Hoeveel weken ben je nu?? En weet wel zeker dat je dinsdag een hele mooie echo te zien krijgt!! @Spannende aankomende weken met allemaal echo's en dames die kunnen gaan testen!! Hopelijk voor iedereen positief nieuws!! Op naar heel veel rose!!
@wendy Nu pas de babykamer?? Dat je het zo lang hebt kunnen uithouden.. Hier komen ze volgende week spachtelpoets er tegen aan gooien en de week daarna de vloer leggen.. dan is het zo goed als klaar.. meubels doen we dezelfde dag dus ja dan mag ik lekker gaan genieten van de kamer Hoe gaat het verder? oowja in kara der banner staat ook hoever ze is is misschien wat makkelijk haha. Liefs Mel
goedemorgen! En? hoe is het op de wachtbank vandaag? Claudia, hoe is het met jou? aan het aftellen (weer) tot 8 maart? enig zicht op wanneer je kan starten? mensen ingelicht? hoe is het met je man? Sween, en hoe bevalt de wachtbank? Lastig he . o meis, ook al zou je nu nergens anders willen zitten, wachten is gewoon killing! en dan wil je overal iets van maken.. uiteindelijk moet je gewoon afwachten. ga je echt wachten met testen tot 10 maart? Kirsss, hoe ie het bij jou? en je meis? koorts al weer wat meer gezakt? heb je er een goed gevoel bij deze ronde? Wendy, zeker spannend.. volgende week 20 weken echo! wanneer heb je hem precies? en leuk dat de babykamer steeds meer vorm gaat krijgen zometeen . wij zitten nog ver in de kijkfase, maar sta te popelen om echt te gaan klussen. wij moeten eerst nog onze slaapkamer gaan verhuizen want dat wordt de babykamer! hoe voel je je verder? gaat je buik hard? gaat ie al een beetje in de weg zitten? wel voldoende energie voor alles? Jazzzzz, wat goed van je lijf dat je weer ongesteld bent geworden. het is nu natuurlijk wel extra spannend of het weer in de eerste ronde raak zou zijn. kan me voorstellen dat het ook een bepaalde (ongewenste) druk met zich meebrengt. misschien deze keer een tweede ronde zou ook niet verkeerd zijn. ik hoop echt dat het raak gaat zijn voor jullie, zoveel liefde voor een kleine. Nance, wat balen van de negatieve samenlevingstest. ik heb er geen ervaring mee, behalve van hier op het forum. het schijnt wel een dubieuze test te zijn, maar desalniettemin niet leuk natuurlijk dat het negatief is wat zei het zkh ervan? komen er vervolgstappen? wel goed dat je twee eitjes had! heb je nou al getest?? Melanie, hoe voel jij je? Ook al lig je met alle liefde ziek in bed, fijn lijkt me toch anders! Heb je al foto's van de kamer? Kunnen we de kamer in maak zien ? en je buik? groeit ie al wat meer? leuk maandag weer echo!!! Daylinn, op naar 11 maart! maar dan moet je wel dat ongesteld worden toch? Jsmama, succes met de prikstart. hopelijk gaat het je, op geheel unieke wijze, naar een volgende zwangerschap brengen! GM, jij houdt het ook spannend!!! al getest..? en fijn weer van je te horen!! succes vandaag met je gesprek trouwens! hoe wat waar? want.. je was toch al ergens recent gestart? (fien, kom jij ook snel weer terug, mis je!) Mijn banner telt af ipv op, dus misschien leest dat niet heel makkelijk, maar vandaag 9 weken! Het gaat nog steeds wel goed, misselijk dus, maar behapbaar. Werken lukt gelukkig gewoon (hoewel ik wel continue bedenk waar eventuele kotsplekken zouden zijn ). 6 maart is voor ons de dag: als het dan goed is, gaan we los . ik houd het toch nog een beetje in.. maarr mijn gevoel zegt dat het wel goed zit eigenlijk! dus daar gaan we gewoon van uit! morgen komt familie langs dus dan gaan we het zeggen. ik weet alleen niet zo goed hoe (je wordt 'weer' opa, of je wordt nu hopelijk wel opa.. klinkt zo stom). nog tips? ik ga richting werk zo, morgen alweer begin van weekend!! oja, iemand toevallig de app draw something?
Hallo..wat is het hier weer gezellig GM.....Duizeligheid had ik toen ook ik snapte er werkelijk helemaal niks van toen. Succes met je soll. En vrijdag testen spannend he Mel ik stuur je zo pbtje maar niet maf doen he.. Nance, Nance wat super spannend meid en nog steeds geen ongi? Ga je zelf niet testen? Sween ben je nog aan het stuiteren...het is in ieder geval al weer maart... Kara..9 weken wat goed zeg. En neeee voel helemaal geen druk hoor dat het de 1e keer weer raak moet zijn. 2e of 3e mag ook als het maar gezond is. All Jaaaaaaa vandaag eerste clomid weer naar binnen. Ik heb het gisteren nog even aan me vriend gevraagd weet je het zeker. En zijn ogen gingen helemaal glinsteren dus dat zei voldoende. Alleen zei hij wel bedankt voor de waarschuwing want man oh man wat heb jij er last qua mood swings....hihihi heb het zelf niet door Toen zei ik ja was er voor jullie ook maar een pil..toen zei ja inderdaad zodat wij mannen kunnen voelen wat er nu precies dan in je lichaam gebeurt...vond het eigenlijk wel een goed idee De rest van de ladies veel succes met de nieuwe ronde. Claudia jij natuurlijk met de 1e IVF traject datum spannend. Kirss hoe gaat het bij jou..Wanneer mag jij testen? Ik denk dat de lijst weer naar voren gehaald moet worden ik onthou niet alles
Hi Meiden, Het is idd eindeiljk al maart, de vogeltjes gaan alweer fluiten dus laat de lente maar komen. @ Kara, ja ik vind dit zo lastig omdat je niks kunt doen dan alleen afwachten ik weet niks mag niks weten etc, ik voelde gisteren wel weer beste harde steken, dus ja ik weet het niet, ik hoop het zo, maar moet proberen mezelf ook niet gek te maken haha. Ik moet van de gyn zeker wachten tot 10 maart met testen, straks test je positief omdat je pregnyl nog in je lichaam zit en daarna negatief, dan is het ook alleen maar weer een teleurstelling, ik ga het volhouden, nog maar 9 dagen te gaan haha.. pff weer aant werk, bijna weekend! Liefs
@Kara, ik zag mijn naam voorbij komen haha.... Ik heb me eventjes terug getrokken, omdat ik pas 14 maart bij een gyn. ben voor mijn verklevingen. Het hangt van hem af wanneer ik kan beginnen met spuiten. Ik heb alles al in huis en moet nog instructies krijgen, maar ik wacht eerst dit af. Ik moet zeggen dat ik het wel lekker vind om even niet bezig te zijn om een kindje te krijgen. In mijn hoofd is het een stuk rustiger geworden en ik heb er weer zin in om er tegen aan te gaan. Wanneer ik mag spuiten kom ik jullie weer stalken, maar voor nu lees ik alleen mee. Jij bent alweer 9 negen weken zag ik!! Wat gaat dat snel zeg... Hoe voel je je? Begin je te groeien? Aan de andere meiden.... Heel veel succes en zodra ik kan beginnen met spuiten kom ik jullie weer stalken!!!!