Ja dat hoop ik ook Oud bloed moet er hoe dan ook gewoon uit en zaterdag had ik ook last van wat bruinige afscheiding (meer dan wat ik nu zie in het maandverbandje) Kan alleen maar hopen dat ik geen rood bloed te zien krijg want dan is het helemaal definitief over deze maand ppff ik vind het niet eerlijk dat mijn geduld zo erg op de proef gesteld moet worden:x:x:x
@Gm Kun je toch niet menen... Maar geen rood bloed geeft moed Net als jazz zegt kan oud bloed zijn,dat er nog even uitgegooid word ofzo @Hier wel apart mijn boobs zijn groter...onderbuik aanwezig En fikse crohn klachten waar ik niet blij mee ben Zit met de vakantie,mijn arts is er niet Blegh dat ze vakanties uitgevonden hebben
Ja day het is niet te geloven de kwaaltjes lijken een heel goed teken maar dan dat bruinige ben nu ook aan het zoeken op internet of meer dames er last van hebben gehad terwijl ze toch zwanger bleken te zijn en ja je raadt het al 50% heeft er last van gehad en was zwanger en de andere 50% heeft dr last van bij een naderende menstruatie dus kan nog alle kanten op he Maar was de vorige keer ook 5 dagen over tijd dus miss is me lichaam van slag door al die hormonen?? (zit ook ff gekke dingen te bedenken) Probeer nu nog even beetje posi te zijn want er is idd geen helder rood bloed te vinden Denk dat ik vannacht even afwacht en vrijdag ook wat er dan gebeurt en als het dan bij dit beetje bruin is gebleven dat ik dan zaterdag pas test (anders is het zo zonde van me geld he)
@Gm ik weet het,zovaak getest en 1 min later ongi Of test gekocht en 1 min voor het plassen ongi :x Dat gedeelte met al dat bloed mogen ze er van mij uitknippen Dus we moeten nog even geduld hebben Hoef toch geen digi-schoen te eten,want heb goeie hoop
@day hahaha ja dat heb ik dus ook ja doe je net die test en hup je word ongesteld of je hebt de test net gekocht om de volgende dag te doen en ja hoor diezelfde avond word je ongesteld @sween heel lief dat je dat zegt we houden moed hier want we zien nog geen bloed
Lieverds ik reageer vanavond ff op jullie! Kom weer de nachtdienst uit dus ga zo weer me bedje in. Nu eerst ff me mannetje troosten. Zijn mama zou jarig zijn, en hoe stoere kerel het ook is.. Dan is het echt een kind zonder mama.. Zoveel verdriet voel me dan zo machteloos liefs Mel
@Mel, Succes lieverd! Is ook heel moeilijk om mee om te gaan ga lekker naar hem toe en lekker samen praten kroelen en troosten!! Dikke knuffel kirs
Mel..Dat zijn altijd moeilijke dagen GM en? Overigens weet je wat ik een keer heb gedaan ik had testjes gekocht en ja hoor dag daarna ongi begin en toen heb ik toch een testje gedaan om gewoon toch een te hebben gedaan..je raad het nooit....OMO wit natuurlijk hahahahahaha Nou weer een dag voorbij ladies op het wachtbankje... Hier dag 2 van clomid en ik moet zeggen deze keer heb ik wel snel al de opvliegers en de mood swings hoor...Maar moet er wel om lachen mijn vriend ook wel stiekem....
Sween, dat is ook wel. Als ik nu een namiddag er niet ben ofzo weten ze ook waarom. Moet ik geen excuses meer verzinnen J. Nance, spannend. Gm, je houd het ook spannend. Duim voor roze. Alle dames op het wachtbankje op roze. Ivm met het boek, sween was eerst dus als ze het nog wilt mag je het eerst naar haar sturen J. We zijn maart, is weer een stap dichter bij de 8ste J.
Gm, en ga je testen vandaag?? is je gesprek goed gegaan gisteren? ik weet zeker dat eht ROZE is, door jou gaan wij allemaal volgen!! hihi. Dat boek is dat mooi om te lezen ook al hoop je op een snelle zwangerschap? niet dat het me juist afschrikt of zo? of enge dingen ga denken? Laat maar weten hoe jij er tegen aan keek. Hier nog steeds beetje rommel in mijn buik, ik weet niet of mijn lichaam mij voor de gek houdt maar ik durf niet te hopen... nog maar 8 dagen te gaan haha, denk dat ik het probeer vol te houden tot zondag of in die week erna, maarja, je weet nooit of het lukt hahah!! Fijn weekend allemaal! Liefs
@jazz ja leuke tickers he @Mel Het is ook niet te verkroppen,voor mij zal het 11 maart 11 jaar geleden zijn dat... Zulke datums laten je nooit weer los Sterkte voor je hubbie...
hey dames wat spannend hier nu zeg.. haha ik ben zelf ook nog steeds niet ongi.. zou eigenlijk gister ongi moeten zijn geworden dus ben benieuwd, loop wel al de hele dag met een big smile op mijn gezicht rond. maar probeer ook wel realistisch te blijven, maar wie weet. heb nog steeds niet het gevoel dat ik ongi moet worden.. heb wel elke keer als ik naar de wc moet dat ik zenuwachtig ben of ik al iets zie.. maar nog steeds elke keer spier wit!!
@ gm en nance89...spannend!!!!! *duim, duim, duim* @ daylinn...echt leuke tichers!! nu kan je tenminse dingen combineren. @ mel...inderdaad, zulke dagen blijven lastig. Vandaag zou ook de verjaardag van mijn moeder zijn geweest, maar helaas...haar moet ik al weer 6,5 jaar missen. Blijft rot, hoe lang het ook duurt. @ weet niet meer wie...bedankt voor het antwoord. Dacht al dat ik 's avonds moest spuiten, maar begon toch ineens te twijfelen. Stom he. Moet nu dus morgenavond beginnen en jeetje.......hoop toch zo dat het nu dan eens eindelijk gaat werken!!!!!! @hier...J is eindelijk wat aan de beterende hand. Na een week goed ziek zijn heeft hij vannacht weer eens doorgeslapen. Ook vroeg hij nu vannochtend zelf om eten, dus ik heb hoop!! Hoop nu dat het wel goed doorzet, want een zondagochtend heb ik een leuke bijeenkomst. Dan spreken we namelijk weer met bijna alle mama's en kindjes af van onze zwangerschapsyoga van ruim 1,5 jaar geleden!!!! Zo veel zin in!!!!!!
JS mama gelukkig is de kleine weer wat beter.... Ik zie dat jij ook 9/3 een fm echo heb is dat voor het spuiten of ben je dan al een paar dagen bezig...????
als ik morgen nog niet ongi ben ga ik morgen testen.. mijn vriend wil liever dat ik nog wat langer wacht.. is denk ik bag dat het tegenvalt.. en is volgens mij ook best zenuwachtig.. echt schattig maar als ik dan morgen bij wijze van posi zou testen dan kan ik dit weekend al vertellen aan mijn moeder en de moeder van mijn vriend. en ik heb een nieuwe broek nodig, wou ik dit weekend halen. majah wacht dus ff tot na de test.. als het posi is dan ga ik gewoon meteen een zwangerschapsbroek halen.. is dan net zo makkelijk. en heb van mezelf toch al best een buikje hahaha dus kan ik al showen terwijl je eigenlijk nog niks ziet hahaha
dan ben ik al een paar dagen aan het spuiten geweest. Moet morgen mijn eerste spuit zetten en vrijdag 9/3 zit ik dan op cyclusdag 9. Ze hadden eerst de echo op 12/3, maar ik heb zojuist gebeld dat ik toch liever eerder heb. 12/3 zou namelijk op dag 12 zijn en dat voelt voor mij niet goed aan. Ben dan bang dat ik al te ver ofzo ben. Weet dat die kans bijna niet aanwezig is, maar toch....had liever dan op dag 9 een echo. Gelukkig vond ze dat helemaal niet erg.