Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jazz

jazz Niet meer actief

JSmama..ik snap helemaal wat je bedoel hoor. 9/3 is voor mij CD11 op Clomid. Vorige keer was het CD12/CD13 echo maar dat valt in het weekend en omdat ik toen overstimulatie had dacht ik weet je wat ik doe het CD11 dan.

Ladies hoe zat dat ook alweer als je aan clomid zit heb je dan meer zin in...??? Kan ook mijn leeftijd zijn natuurlijk maar man oh man...zou effe mijn vriend een sms sturen hihihihi:p Maar ja moet ook niet te gek worden want dadelijk als het moet dan is hij al aan het eind van zijn latijn hihihi:D

2. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    hahaha heb ik ook als ik net begonnen ben met de clomid.. is echt raar:p
    majah mijn vriend vind het niet erg:p hahaha

3. jazz

jazz Niet meer actief

hahahaha zie je wel hahahaha:p

4. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    nance spanned!! heel fijn weekend!! heb ij ook zo last van je buikje? ik heb geen pijnlijke borsten vreemd..

JS, was van mij haha, geeft niet succes met spuiten meis!!

5. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kirsss heb jij nou goed nieuws gehad gisteren over je meissie? Fijn weekend allemaal!! pff nog paar uurtjes..

6. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    roermond
    @sween: heb niet echt last van mijn buik, maar voor mijn gevoel is mijn onderbuik echt opgezwollen of zo.
    niet dat je wat ziet, maar zo voelt het..
    net alsof er allemaal water of zo inzit..
    en ik heb ook geen pijnlijke borsten..
    terwijl ik dat normaal wel heb als ik ongi moet worden..
    dus weet ook niet goed wat ik ervan moet denken

7. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    haah nee dat heb ik precies hetzelfde, begin van het spuiten had ik echt last, nu helemaal niet haha, dus ja, ik weet het ook niet, wordt gek hier, nog meer dan een week wachten, ik ben zoooo zenuwwachtig. pff rustig blijven zit niet in mijn aard haha. elke keer als ik wat voel denk ik dat het raak is snap je dat?? haha je zelf voor de gek houden, ik moet rustig wachten, jij bent al over je termijn heen ahah, succes met testen!Liefs

8. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @jazz hahahhaa en toch testen he:p:p ookal weet je wat de uitkomst is (maar dan weet je het echt zeker zeker)
    Vorige keer was ik ook 5 dagen overtijd remember???Wat nou als ik nu gewoon weer een verlate menstruatie heb (jaja ben smoesjes aan het verzinnen om maar niet te hoeven testen hahaha)

Ik had met de clomid juist geen zin hahaha maar denk ook meer omdat het een moeten werd voor mij

@sween ja ik denk dat het gesprek wel goed is gegaan alleen het salaris is lager dan het minimum:(
    Maar dinsdag en woensdag heb ik nog meer sollicitatie gesprekken dus wacht het allemaal nog even af want ik zet niet in op een baan natuurlijk:D
    Al moet ik zo wel gaan shoppen want dinsdag moet ik (ja ik) in een soort van mantelpakje verschijnen en make-up halen om me tattoo weg te werken in me nek:p

Hoe ik het boek ervaarde pfff was zeker niet van oow nu hoef ik geen kinderen meer nee je word met je neus op de feiten gedrukt het is zo herkenbaar bij jezelf en ja er zijn ook verdrietige momenten dat je een verhaal van een vrouw leest die jonger is dan jezelf die nooit een kindje zal krijgen
    Of een vrouw die spontaan een kind heeft gekregen en de 2de zal nooit komen (daar moest ik bij janken want dat gevoel heb ik bij mezelf heel erg dat de 2de nooit zal komen)

Komen ook mensen uit de omgeving van deze vrouwen aan het woord hoe hun het ervaren dat hun vrouw/vriendin/dochter deze behandelingen moet door staan
    dus ja ik kan zeker zeggen het is een echte aanrader als je zelf in de MMM zit

@all zondag komt er een vriend van ons een borreltje drinken (al tijden belooft) en als er dan nog niks is gebeurd hier dan test ik zondagochtend serieus waar dan weet ik of ik ook mee mag drinken en dan heeft me lichaam de tijd tot zondag om nou eens normaal te gaan doen en te stoppen om mij voor de gek te houden

Knijp de hele tijd zachtjes in me tepels om te voelen of ze nog gevoelig zijn (erg he zou het zo in de kassa-rij van de supermarkt willen doen)
    En ook elke mama die ik ken vraag ik hoe en wat ppffff denk dat me vriendinnen nu helemaal gek van me worden ehehehehe (moet je nagaan als het zo positief is hoe gek ze gaan worden)

9. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Sorry dat ik zo lang weer niks van mij heb laten horen ! Er is weer een sterfte geweest. Na mijn oma eind Jan , mijn miskraam op de 15feb , nu de oom van mijn vriend eind feb die overleden is.We hadden gisteren de crematie . Het houd niet op zou je denken. Ik hoop dat het nu klaar is die narigheid !!
    @hier nog geduldig wachten op mijn ongi en dan positief weer beginnen met de clomid.

@ de rest... Veel wachtbankjes die worden bezet :) spannend allemaal!! Ik hoop dat jullie volgende week duidelijkheid hebben met zijn allen.

@de zwangeren ... Alles goed verder?

Liefs

10. jazz

jazz Niet meer actief

GM...ok ok we wachten wel tot zondag pffffff:p
    Ik hoop het zoo voor je..wat zegt je vriend?

Maar inderdaad ons lichaam...ik kijk eigenlijk ook niet uit naar het wachtbankje en praat er ook niet over en wil liever mijn kop in het zand steken....maar heb wel zin in:phahhahaha

Hoe zat het ook al weer met de ovutesten? Doen die het nu wel of niet op clomid? Vorige keer was die bij mij wel goed...
    Ik heb ook zon idee dat mijn ei eerder komt waarom geen idee;)

Miezel de rest van het jaar moet nu gewoon beter gaan ja toch het is zo wel weer voldoende.
    Ik hoop dat je lichaam het snel allemaal oppakt en je weer mag. Waar zit je nu in je cyclus denk je?

11. jazz

jazz Niet meer actief

oooh erg een collega zit zwangerschapkleding te showen en ik krijg gewoon tranen in mijn ogen...pffff komt door de clomid he.
    Ok ik ga maar weer werken.

12. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    gm..... ga je echt wachten tot zondag.. jij bent sterk,..... ik hoop dat ik van het weekend ff tijd heb om te kijken !!! ik wil het weten, Nou ik wil het boek dan wel ff lezen, durf eigenlijk niet, maar dan kan ik hem meteen opsturen naar andere haha.. je hebt duso ok geen gevoeldige tepels? ik herken het!

@ miezel, gecondoleerd, veel sterkte en suces met je nieuwe ronde!!
    @ Jazz kan me wel iets bij voorstellen hoor, komt goed met jou!!

Liefs

13. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Die is en blijft positief
    Voel me na het eten gewoon klote en ziek wat ook in samenwerking zou kunnen gaan door die maagverkleining en dat zeg ik ook tegen JP maar hij wuift het wegen zegt nee komt daar niet door je bent gewoon zwanger

Hahahahahaha struisvogelpolitiek noemen ze dat he daar doe ik ook aan mee
    Als ik het niet zie dan is het er ook niet hahahaa
    Zondag ga ik hem echt doen als er nog niks is en als die negatief is dan weet Day dat ze een digischoen op moet eten:p:p

Weet je wat het ergste is juist door dit soort kwaaltjes en overtijd zijn word ik helemaal hoopvol dus ik hoop echt dat er nu wat goeds komt en niet dat me hoop weer kei en keihard de grond in word getrapt

Ovutesten zouden minder goed werken met pcos en clomid
    staat zo en zo in de gebruiksaanwijzing van de ovutesten dat als je pcos heb dat ze dan niet altijd betrouwbaar zijn

Je mag best je verdriet of pijn tonen hoor denk niet dat het alleen door de clomid komt dat je emotioneel word
    dikke knuff meis

@miezel gecondoleerd meid

14. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Het is meer het feit dat ik niet DURF te testen bang om weer een negatieve test in handen te hebben:(:(:( en wat er ook al is gezegd je doet de test en je word die avond ongesteld of je haalt een test en nog voordat je de test heb gedaan ben je al ongesteld

Ik heb juist gevoelige tepels hahaha
    en daar maakt vriendje goed gebruik van om me mee te treiteren
    die ligt helemaal stuk te gaan al sik in een krimp (soms is het echt een eikel;))

Als jij dat boek wilt lezen moet je even je adres via pb sturen dan kan ik hem naar jou doorsturen.

Eigenlijk zou dit boek bij de gyn moeten liggen voor vrouwen zoals ons serieus waar...

15. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    roermond
    @sween: ja ik heb dat ook, bij elk ding wat je voelt dat net even anders is dan anders of denk je meteen; o zou dat komen omdat ik misschien zwanger ben..:p
    ben nu ook al de hele tijd naar namen aan het kijken en aan het verzinnen hoe ik het ga vertellen aan iedereen en wat ik dan allemaal moet regelen en aan moet schaffen..:p hahhaa
    echt erg.. word er gewoon moe van van al dat denken en fantaseren:p

denk dat als de test nega zou zijn dat ik ook echt wel ga janken, dan ben ik super teleurgesteld...
    maar daar gaan we nu nog even niet vanuit:p
    voor mijn gevoel ben ik nu even zwanger... ook al is dat misschien helemaal niet zo:):p
    klinkt dat raar eigenlijk??...

16. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee meis
    ik heb ook zo;n voorgevoel, dus ja, je moet naar je gevoel luisteren en je lichaam kan je soms voor de gek houden maar die van ons niet haha, wij gaan gewoon roze testen! jij alleen twee weken eerder dan ik, en GM ook zondag! dus en Kirsten gaat ook roze testen die moet twee dagen eerder dus wordt nog druk op die roze wolk, of mag het ook blauw zijn?? haha, voor mij liever roze maarja, geeft niet als je maar zwanger wordt, maar dit is dan mijn eerste enige kans, lijkt me ook weer een beetje te klein of kan het wel? bij de eerste keer/?? Liefs

17. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Jullie houden het echt wel spannend he dames :). Wordt er zelf zenuwachtig van.

Miezel, heel veel sterkte.

18. jazz

jazz Niet meer actief

Stom he claudia ik heb dus precies hetzelfde....en dan ook nog die lente kriebels en stomme clomid opvliegers mama mia....

19. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Zitten nu dus met zn 4en op de wachtbank???
    of fout begrepen???

20. jazz

jazz Niet meer actief

overigens ladies mijn gevoel heeft me toen ook niet in de steek gelaten dus......

Deel Deze Pagina