whahahaahahahahaaa echt waar he niet te geloven ja maar ben wel heel benieuwd hoor een digi-schoen Ja ik wil gewoon me dansje laten zien he
goedemorgen, wat een vroege vogels hier allemaal alsof we bij iemand naast de wc staan met een plaspotje wat jazz al zegt: niet doen omdat wij niet tegen de spanning kunnen
Goeiemorgen meiden. Zelfs ik druk de hele tijd op F5 lol!!! Spannend... Wie mogen er eigenlijk nog meer testen binnenkort?
nance had gister getest, maar wel overtijd.. dus dat is nog spannend. verder mogen Kirss, Sween (nog maar 7 dagen!!) en Daylinn volgens mij allemaal volgende week testen!
haha in de race nou alle gekheid en tuur naar testen op een stokje, het is weer spannend, maar vooral omdat ik toch echt hoop dat er snel weer roze bij komt hier! volgens mij ben ik de laatste die zich heeft gemeld op de roze wolk? en dat trouw bungelt maar we wachten gewoon totdat iemand het touw pakt! ik hoop het zo..
Dat zijn er best veel, wat spannend zeg!! Ik weet nog niet wanneer ik ga beginnen. Ik heb volgende week woensdag een afspraak bij de gyn voor mijn verklevingen. Hij gaat dan kijken hoe het ervoor staat. Afhankelijk daar van weet ik meer over wanneer ik kan spuiten. Ik heb alles al in huis. Nog eventjes geduld.
@GM: al nieuws?? en inderdaad je moet echt naar je eigen luisteren, en testen wanneer je zelf het juiste moment vind!! Hope so!! Het word hier wel echt spannend met alle wachtbankers!! En inderdaad Kara het touw op onze wolk is extra lang voor jullie allemaal om gezellig bij ons op die wolk te komen!!
Ff vraagje: weet iemand hier misschien of het kwaad kan voor de baby om naar een concert te gaan?? Ik ga volgende week zondag namelijk naar Anouk! En voreg me dat toch wel af, omdat de baby sinds n paar weken ook geluidjes zou kunnen horen.. en de muziek tijdens zon concert natuurlijk erg hard staat..
Leuk concert van Anouk..Maar ik zou het niet weten kan me wel voorstellen dat de baby iets drukker wordt daardoor maar schadelijk???? Wat zegt google?..Volgens mij wel een keer op dit forum gelezen dat een zwangere altijd naar de concerten ging van haar partner..rock dus...
spannend ook Diaantje, weet je wat je kan verwachten hoe het 'ervoor staat'? krijg je dan een go of no-go? en ga je in je eigen cyclus spuiten of moet die eerst worden opgewekt? succes in elk geval alvast! na de welverdiende pauze hebben jullie hopelijk weer wat goede energie voor de volgende stappen. dat verhaal van de rock-ster heb ik ook wel eens gelezen jazz . volgens mij kan het ook niet zoveel kwaad, lijkt me altijd juist wel leuk voor je baby. je buik is een ideale grote oordop, dus de 'herrie' komt echt niet te hard binnen volgens mij. oo wacht ik heb hier een boek over, kijken of daar wat in staat. kom er nog op terug! ik neem mezelf altijd voor om over een maand te gaan beginnen met piano spelen (kan er niets van) zodat tegen de tijd dat de kleine mee kan luisteren, hij/zij met muzikaliteit wordt geboren maar dan moet het wel ergens naar klinken natuurlijk
Wendy, ik quote uit het boek: 'Het babybrein': Een baby kan al geluiden horen wanneer hij nog in de buik van zijn moeder zit, vooral tijdens de latere maanden van de zwangerschap. De vroegste reacties op geluid zijn waargenomen bij foetussen tussen de 23ste en 25ste week van de zwangerschap. Dit komt overeen met het moment waarop het auditieve systeem - het binnenoor met slakkenhuis, de gehoorzenuw en de gehoorbanan die van de hersenstam door de thalamus naar de auditieve gebieden in de temporale kwab verlopen - geheel is aangelegd. ..... Op het moment dat een baby geboren wordt, is de ontwikkeling van het gehoor nog niet voltooid. Het zachtste geluid dat volwassenen kunnen horen, kan een baby dus niet horen. ..... Een pasgeboren baby ziet en hoort dus duidelijk slechter dan een volwassene. Onderzoekers hebben veel gespeculeerd over wat de gevolgen zijn van deze gebrekkige waarneming voor de ontwikkeling van de baby. Volgens sommige onderzoekers hebben baby's hier geen last van, maar worden de baby en zijn nog onrijpe hersenen hierdoor juist beschermd tegen overprikkeling. niet helemaal een direct antwoord op je vraag dus, maar interessante achtergrondinfo
@Wendy26, je kunt gewoon naar een concert gaan hoor. Dat ik zwanger was van mijn zoon heb ik dat ook gedaan. Zolang je niet met je buik tegen de boxen aan staat is er niets aan de hand. Je kleintje zal wel lekker gaan slapen door dat gewieg (dansen)... @Kara, eigenlijk is het een soort van second opinion. Ik ben al behandeld bij een andere arts en de gyn die ik nu heb wilt toch zeker weten of de verklevingen niet terug zijn gekomen. Anders heeft spuiten geen zin. Ik heb ook provera in huis om mijn menstruatie op te wekken wanneer ik mag beginnen met spuiten.
@Wendy Nou,ik zelf heb vernomen aan Joey dat hij helemaal flipte toen ik naar een kermis wou en heb daarna ook niet meer iets ondernomen wat luid was Ik stond er een minuut Schadelijk? Tja de oren gaan er waarschijnlijk niet aan maar het kan wel traumatisch zijn En ik denk dat het nega was de test,anders was GM gelijk hier wel komen kleppen
Diaantje, wat goed dat je dan nu het zekere voor het onzekere neemt voordat je gaat spuiten. Moet inderdaad niet voor niets zijn! Want heb je wel een eigen cyclus of PCO en daardoor niet? dan lijkt het me lastig om met eventuele asherman zelf te merken of het goed is. hoe bekijken ze het hoe het ermee staat. echo? Daylinn, ben je nu nog wel eens naar de kermis geweest met joey? en merkte je dat hij dat niet prettig vond? en hoe merkte je het toen? zeker interessante materie hier. wat een niveau, en dat op zondagochtend ik vrees ook voor witte test..