Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Wat jazz al zegt je vragen op een briefje schrijven ken je ook niks vergeten

De bijwerkingen zijn gewoon klote maar het toekomstbeeld wat clomid kan geven is natuurlijk wel weer mooi

De waardes iets verhoogd maar geen eisprong of wat????

@jazz maak jij dat lijstje voor de fm????

2. jazz

jazz Niet meer actief

Zat inderrdaad te denken om een lijstje te maken. Maar het is ook leuk om te weten hoeveelste dag clomid en eventueel andere bezoekjes hihihi dus dacht aan week update elke maandag.

3. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Ja dat zou kunnen jazz
    is er wel duidelijk overzicht wie wat gebruikt en wie wanneer naar het ziekenhuis moet ja

4. jazz

jazz Niet meer actief

Hahaha vind het wel moeilijk want niet iedereen is altijd online.
    Hoe gaat het met jou al minder bijwerkingen.
    Hier op de wanneer wordt ik nu ongi bankje pfffff wat duurt dat lang af en toe...Dan kan ik tenminste weer beginnen.

5. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Hee meiden,

hoe is het bij jullie?
    hier gaat het wel, heb alleen verschrikkelijke pijn aan de linkerkant van me onderbuik...maar morgen moet ik terug en dan vertel ik dat wel even..ben benieuwd of er morgen op cd 20 nog wat te zien is..

en anders op naar de nieuwe ronde en dan 150mg..pff zie er nu alweer tegenop..(bijwerkingen)

Liefs kirss

6. jazz

jazz Niet meer actief

@kriss misschien groeit er wel een eitje. Morgen dus echo spannend meid.
    En hoe was het op de paranormale beurs?

7. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis

Jaa de hoop niet verliezen misschien is dit wel een teken dat er idd wel een eitje groeit, maar ik ga er niet meer van uit! maar wie weet.. :)

Gisteren was echt heel erg leuk, ze hebben om de 3 maanden een beurs en wilde er al zolang heen gaan maar kwam er niet van..dus dit was me kans haha het was echt bizar wat die mensen weten en kunnen vertellen over je, bij mij was het over me vorige baan in de zorg dat ik dat niet meer aankan vanwege me lichamelijke klachten en dat er in de toekomst een totaal andere baan voor me aankomt dus ben benieuwd hoe weet zij dat over mijn lichamelijke klachten?? en over dat ik binnen 3maanden een ander huis in het vooruitzicht heb, en dat klopt ik ben er druk mee bezig vanwege vocht en schimmel in mijn huis nu..en over mezelf dat ik sterker moet worden en niet zo onzeker hoeft te zijn en dat ik absoluut niet over me heen hoeft te laten lopen en dat ik niet altijd maar de vrede moet bewaren maar ook mijn mening mag geven...nu wil ik over 3maanden weer en dan neem ik een foto mee van mijn oma misschien dat ze daar meer over kunnen vertellen?? dus echt positief!! was echt sprakeloos..

hoe is het verder met jou?

Liefss kirss

8. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Ik kom even tussendoor in dit topic, ik hoop dat dat mag!

Ik lees namelijk ineens het onderschrift van jazz en zie dat je overstimulatie had van de 50mg clomid, ik heb precies hetzelfde en moet volgende maand ook met 25 mg beginnen. Zit nu nog in de wachtweken na de eisprong met 50 mg; er waren toen uiteindelijk drie grote follikels (en nog een paar middelgrote) maar wij mochten wel gewoon doorgaan, dus het is best spannend. Is voor het eerst dat ik nog iemand zie die overstimulatie had van de 50mg. Had jij ook zo'n buikpijn en hevige menstruatie er na?

9. jazz

jazz Niet meer actief

@Gerbera....Oh wat fijn dat je reageert.. Ik kon me inderdaad herinneren dat ik ergens had gelezen dat nog iemand overstimulatie had op 50mg. Maar wist niet meer wie....:(
    Ik denk dat ik een verbod heb gekregen vanwege mijn leeftijd, en hoge bloeddruk maar zeker weten doe ik het niet;) Dat zal ik aan mijn eigen gyn vragen want de echo's zijn door andere gemaakt.
    Ik moet nog ongi worden hoor hoop niet dat het te heftig wordt.
    Uiteindelijk hebben 2 eitjes gerijpt van de 3.
    Wanneer begin jij met 25mg? En waarom zijn jullie aan de clomid gezet als ik het mag vragen:D
    Oh lees net je mocht gewoon doorgaan...hmmm wanneer is je NOD? Spannend meid.

10. jazz

jazz Niet meer actief

@kriss...en niks over eventuele zwangerschap tijdens de beurs?:cool:

Morgen hoe laat? Echt spannendddd...hoop ergens wel dat er iets zit.

Met mij gaat het. Goed verkouden dit weekend....Maar vandaag gaat het wel weer.
    Verder pijn een gevoelige maagstreek, en steken in mijn zij en opgeblazen gevoel, rugpijn...de typische "past ovulation" klachten. Maar niet erger dan normaal dus dat scheelt:p
    Maar het wachten pffffff:x

11. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Nee niks over een zwangerschap, maar heb het ook niet gevraagd..
    ik dacht dat moet uit haar zelf komen dan.. maar helaas..
    misschien over 3mnd??
    ik moet er morgen om 12uur zijn,,zodra ik terug ben laat ik het jullie weten. Verkouden heerst echt ik en me vriend hebben het ook al gehad en veel in mijn omgeving ook! maar die hebben er ook echt koorts bij maar dat hebben wij niet gehad. ziek lekker uit en idd het wachten pfff het lijkt wel jaren te duren!!

liefss

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @jazz zomaar vergeet je even dat ook ik last had van over stimulatie haha.. Mijn arts zegt alleen doorgaan met 50mg 3 rijpe eitjes kunnen we nog wel aan...

@kirs hoop t zo voor je meid dat t goed gaat met je morgen.

13. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    thanx mel!!
    pff heb er niet echt vertrouwen in maar heb net gehoord dat er nog meer meiden zijn die een eisprong hebben met dag 23 dus misschien is er nog een klein beetje hoop!! :)
    jij druk bezig met je ovu testen? helpt het een beetje?

liefss

14. jazz

jazz Niet meer actief

Hihihihi inderdaad melanie...stom stom stom. sorry sorry sorry. Maar ik had Gerbera haar post toen gelezen en dat zij terug moest van 50 naar 25....Daarom is die blijven hangen:)
    Maar dan is het eigenlijk ook apart dat Gerbera en ik terug moeten naar 25mg en jij niet:(..Echt elk ziekenhuis is anders...Ik vind het best als we allemaal maar gauw op ROZE mogen:)

15. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @jazz hoop ik ook meid!

@kirss hier begint t eitje te komen.. Flinbke krampen links.. Dus die komen er aan :d

16. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Super meid, doe je nog wel wat met de ovu testen?

liefss

17. Dierelier20

Dierelier20 Actief lid

16 okt 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kirss: Succes morgen!! Hoop echt voor je dat er nog wat te zien is!

Melanie: Goed in de actie komen dan!! Veel plezier haha

Jazz: jij moet nu dus ook weer wachten begrijp ik? Wel fijn dat je iig weet dat clomid zo goed werkt.

Gooischemama: Hoe is het bij jou?

Imjustmyself: Welkom hier!

Update: Vandaag weer fm gehad, dag 16. Niks te zien zoals verwacht. Ik moet nu vrijdag terugkomen en dan gaat mijn man ook mee. We gaan dan beslissen hoe nu verder. Ik denk dat ik dan Clomid-dame-af ben... want ik wil echt niet nog een ronde die vervelende bijwerkingen als ik weet dat het niet helpt. Ik heb er nu op dag 16 zelfs nog wat last van. Dan wordt het of spuiten, of meteen die LEO-operatie. Dan gaan ze wat eiblaasjes wegbranden omdat ik er veel te veel heb, blijkbaar reset dat je eierstokken of zo. Ik was wel echt even verdrietig vanmorgen, toch moeilijk om telkens die teleurstellingen te moeten incasseren. Afspraak voor intake bij geertgen is ook gemaakt inmiddels, maar is pas over een maand, dus ga zowiezo nog 1 ronde bij het ziekenhuis door.

18. jazz

jazz Niet meer actief

@dierelier...ja dan heb ik niks te klagen dat het aanslaat.
    Jeetje meid kan me voorstellen dat je verdrietig was.
    Maar petje af hoor dat je een beetje zelf heb besloten naar Geertgen te gaan. En goed dat je man ook meegaat.
    En als je inderdaad zon last heb meid van de bijwerkingen dan is het ook gewoon niet leuk meer.
    Wellicht hebben mensen minder last met de hormonen die met een spuitje toegediend worden...
    Dus vrijdag weer een spannende dag voor jou...
    Ga je wel inh et ziekenhuis vertellen dat je een intake heb bij geertgen?

19. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @ kirss hopen op positief nieuws:):):)
    De pijnen die je beschrijft kunnen idd op een eisprong wijzen:):):):)
    Hoop het zo voor je

@dier ppfff heftig meis:(
    weet eigenlijk niet zoveel dr op te zeggen
    Je sluit weer een hoofdstuk af en begint met een nieuw hoofdstuk.

@jazz ja moet een roze sfeer komen met heel wat hcghormoontjes

20. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Jazz had bedacht dat we wel een soort van lijstje konden maken om een beetje het overzicht er in te houden.

Gooischemama
    Clomid: 150 mg
    Eerstvolgende afspraak: 29 sept IVF-poli

Zoiets in gedachten jazz?????????

Deel Deze Pagina