*Kirss 8 mrt *Daylinn vanaf 9 mrt *Sween 10 mrt *Nance ook rond 8 a 10 mrt *Melanie Dec 2012 Aan de ene kant zeg ik JA ben zwanger : *Veel plassen *Schimmeltje/Blaasontsteking *Spierpijn onderbuik *Voel onderbuik terwijl ik fiets *Hongerrrrrrrrrrr *Actieve crohn *Chaggie Aan de andere kant tijd zal het leren...
Ik probeer te wachten met testen tot maandag ipv zaterdag. Zaterdag is het dag 15 na de pregnyl. Ben benieuwd of het me lukt. X
GM .. Meid wat fijn voor jullie !!! Gefeliciteerd !! Als iemand de lijst weer online zet wil iemand die namens mij veranderen ? Sta nog op zwanger zie handtekening . Thnx Ik lees nog elke keer mee hoor meiden maar heb ff niks te melden totdat ik zelf weer ongi mag zijn en mag beginnen op naar een 2e kans Liefs
Owja .. Andere toekomstige zwangeren .. Positieve testen op 8,9,10 maart!! Kom maar op met de hcg!!!!Het is iedereen zo gegund !!
Miezel: Kirsss: Wachtbankje Vrijdag 23-12 NOD Claudia, 1e kindje:ongesteld --> 20/2 gesprek IVF Gooischemama, 2de kindje: 25 jan start puregonpen prikken 30 jan FMecho Fien, 1ste kindje: clomid 100mg. 30.01 echo Sween4, 1e kindje: Nod 10 maart Daylinn: 9 MAART nod Boris: Ongesteld. 01-02 beginnen met 4de (en laatste?) ronde clomid JsMamam, 2de kindje: Is hij nu wel of niet gesprongen?? 13-02 echo Wendy26, 1e kindje: zwanger! 20-11: positive test! Melanie013: zwanger!! op 7 jan positief getest. Eerste echo gehad 26 jan, hartje klopte goed! Kara: 25-1 positief getest! uitgerekend op dierendag. 1e echo: 14 feb <3 [/COLOR] Ann85: zwanger! 3-1 positieve test!!! zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken
Diaantje78: Naar de gyn. 14-3 voor Asherman Miezel: Kirsss: Wachtbankje Vrijdag 23-12 NOD Claudia, 1e kindje:ongesteld --> 20/2 gesprek IVF Gooischemama, 2de kindje: 25 jan start puregonpen prikken 30 jan FMecho Fien, 1ste kindje: clomid 100mg. 30.01 echo Sween4, 1e kindje: Nod 10 maart Daylinn: 9 MAART nod Boris: Ongesteld. 01-02 beginnen met 4de (en laatste?) ronde clomid JsMamam, 2de kindje: Is hij nu wel of niet gesprongen?? 13-02 echo Wendy26, 1e kindje: zwanger! 20-11: positive test! Melanie013: zwanger!! op 7 jan positief getest. Eerste echo gehad 26 jan, hartje klopte goed! Kara: 25-1 positief getest! uitgerekend op dierendag. 1e echo: 14 feb <3 [/COLOR] Ann85: zwanger! 3-1 positieve test!!! zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken Ik heb mezelf er weer tussen gezet aangezien ik volgende week naar de gyn mag.
Diaantje78: Naar de gyn. 14-3 voor Asherman Miezel: 2de ronde clomid 50 mg Kirsss: Wachtbankje Vrijdag 23-12 NOD Claudia, 1e kindje:ongesteld --> 20/2 gesprek IVF Gooischemama, 2de kindje: 25 jan start puregonpen prikken 30 jan FMecho Fien, 1ste kindje: clomid 100mg. 30.01 echo Sween4, 1e kindje: Nod 10 maart Daylinn: 9 MAART nod Boris: Ongesteld. 01-02 beginnen met 4de (en laatste?) ronde clomid JsMamam, 2de kindje: Is hij nu wel of niet gesprongen?? 13-02 echo Wendy26, 1e kindje: zwanger! 20-11: positive test! Melanie013: zwanger!! op 7 jan positief getest. Eerste echo gehad 26 jan, hartje klopte goed! Kara: 25-1 positief getest! uitgerekend op dierendag. 1e echo: 14 feb <3[/COLOR] [/COLOR] Ann85: zwanger! 3-1 positieve test!!! zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest, Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken
Hier is dan de foto In het echt is hij nog donkerder http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42669-albums9332.html maar je ziet duidelijk dat er 2 strepen staan Pppff heb vandaag een soort van rollercoast doorstaan niet normaal meer Monique reageerde zo leuk en lief Zo was ze aan het vertellen "Mama als de baby er dan is en die gaat huilen dan geef ik hem ze tuttel is dat goed mama?" Hmmz ja hoor schat Ze heeft ook geholpen om het allereerste babypakje uit te zoeken (heb van de 3 ms ook nog het allereerste pakje) Jp is helemaal supertrots haha en telkens even een knuffel geven of een kus Hij vond het babypakje ook meteen weer helemaal leuk en is nu al plannen aan het maken voor de babykamer (ja ook hij heeft er 3,5 jaar op moeten wachten he) en is nu heel erg van het eten van oow dat mag je niet meer en hij haalt dingen op die we met de zw van Monique hadden En moest natuurlijk de rest van de naaste familie op de hoogte stellen Gelukkig reageerde de meeste heel leuk en positief (mijn moeder heeft van blijdschap staan janken gewoon) behalve me schoonzuster dan En aan de ene kant snap ik haar ook wel want zij wil ook graag maar om dan zo te reageren (zij is vandaag weer ongesteld geworden) Het is nog steeds heel erg onwerkelijk voor me eigenlijk Ik kan het nog steeds niet bevatten en het klinkt heel raar als ik de zin "Ik ben zwanger!" hardop zeg. En ook door eerdere ms ben ik ook wel bang maar ik ben ook zo blij zijn allemaal gevoelens en emotie's die door elkaar lopen Sorry voor me ego berichtje dames Heel erg bedankt voor de lieve woorden en felicitatie's meiden Ik denk dat ik Fieneke morgenavond even een belletje geef En ik wil jullie ook allemaal bedanken voor de steun en de lieve bemoedigende woorden tijdens deze hele rit hier naar toe (nee ik neem nog geen afscheid van jullie hehehe) Ik wil jullie gewoon ook even bedanken dat ik altijd bij jullie terecht kon met wat voor gevoel ik ook had/heb!!! Dikke kus voor iedereen (ja ik ben op dit moment heel emo en nee denk niet dat dat heel snel over zal zijn)
Diaantje78: Naar de gyn. 14-3 voor Asherman Miezel: 2de ronde clomid 50 mg Kirsss: Wachtbankje Vrijdag 23-12 NOD Claudia, 1e kindje:ongesteld --> 20/2 gesprek IVF Fien, 1ste kindje: clomid 100mg. 30.01 echo Sween4, 1e kindje: Nod 10 maart Daylinn: 9 MAART nod Boris: Ongesteld. 01-02 beginnen met 4de (en laatste?) ronde clomid JsMamam, 2de kindje: Is hij nu wel of niet gesprongen?? 13-02 echo Wendy26, 1e kindje: zwanger! 20-11: positive test! Melanie013: zwanger!! op 7 jan positief getest. Eerste echo gehad 26 jan, hartje klopte goed! Kara: 25-1 positief getest! uitgerekend op dierendag. 1e echo: 14 feb <3[/COLOR] [/COLOR] Ann85: zwanger! 3-1 positieve test!!! Gooischemama, 2de kindje: ZWANGER 04-03-12 Positieve test!! zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest, Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken
Dat is idd super positief wijffie! Echt zo blij voor je! En die emo buien snap ik heel goed hahaha die duurde bij mij tot 3 dagen er na haha. Was er ook echt heel erg blij mee! Geniet ervan wijffie! Je hebt t gewoon voor elkaar! liefs Melanie
Moet alleen nog even door dringen he hahaha zeker na zo'n lange tijd Thx ben ook super super super blij Nou heb vanaf maandag tot donderdag elke dag een sollicitatie denk dat ik daar zit met een grijns van oor tot oor De foto kan trouwens alleen gezien worden door mijn contacten ivm nieuwsgierige mensen
@Gm sry ik zie geen streep Het knalt ervan af,het is officieel ben nu kleurenblind Wat heerlijk meid,weet hoe jij je nu moet voelen om na zon lange wachttijd eindelijk je wens in vervulling te zien gaan Het had zo moeten zijn,je was er al zoooooooooooooooooooo (x3,5 jaar) zat van Toen ik het ook niet meer trok en al het gedoe van me af liet rollen werd ik ook zwanger
Diaantje78: Naar de gyn. 14-3 voor Asherman Miezel: 2de ronde clomid 50 mg Kirsss: Wachtbankje Vrijdag 23-12 NOD Claudia, 1e kindje:8/3 gesprek en bloedonderzoek Fien, 1ste kindje: clomid 100mg. 30.01 echo Sween4, 1e kindje: Nod 10 maart Daylinn: 9 MAART nod Boris: Ongesteld. 01-02 beginnen met 4de (en laatste?) ronde clomid JsMamam, 2de kindje: Is hij nu wel of niet gesprongen?? 13-02 echo Wendy26, 1e kindje: zwanger! 20-11: positive test! Melanie013: zwanger!! op 7 jan positief getest. Eerste echo gehad 26 jan, hartje klopte goed! Kara: 25-1 positief getest! uitgerekend op dierendag. 1e echo: 14 feb <3 Ann85: zwanger! 3-1 positieve test!!! Gooischemama, 2de kindje: ZWANGER 04-03-12 Positieve test!! zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest, Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken gm, whaah super. Een dikke proficiat. Wat een knal test. Genieten maar . Volgende testers veel succes. Volg het goed voorbeeld .