GM..en ja natuurlijk heb ik het moeilijk ermee hahaha ik ben per slot ook maar een mens he..En pfff de angst dat ik het niet meer mee ga maken overwint soms mijn gevoel..maar er is altijd een keerzijde aan alles...Anders is er geen Balans Dus de keerzijde van mijn gevoel is dat ik net als jullie weet hoe groot een kind wens kan zijn, en ik weet net als jullie hoe mooi het gevoel is om zwanger te zijn....En net als ieder ander wens ook ik het gevoel van een zwangerschap toe aan iedereen in ons clubje
@ nance, erg klote dit!! ik hoop dat je morgen meer duidelijkheid krijgt!! heel veel sterkte! Liefs |@ all, net vriendin aan de lijn gehad, die zouden vanaf volgende week IVF traject ingaan, heeft ze dit weekend ook postief getest!! super voor der! ben heel erg blij ook omdat ze al 40 is!! en haar eerste kindje!! Een goed voorbeeld doet goed volgen! Dus Kirss donderdag en ik zaterdag! We houden elkaar op de hoogte! Liefs
@GM: mooie uitslag van je bloed!! Hardstikke zwanger!! Geniet er maar lekker van!! @Jazz: snap je gevoel dat je bang bent het niet meer mee te mogen maken.. Het is ook wel erg heftig wat jullie is overkomen! Maar Clomid heeft telkens goed zijn werk gedaan bij jou.. en zal dat ook deze keer weer gaan doen!! Vrijdag n echo.. ben heel benieuwd.. Hopelijk zien ze n mooi eitje zitten wat heel hard gaat groeien!!! het is jullie ook zo gegeund!!
Lieve meiden Voor de mensen die Facebook hebben en mij willen toevoegen: Marlies Boelee .. Ik laat dit berichtje 1 uurtje online staan ivm privacy , nu weten jullie mijn echte naam Lijkt mij leuk om foto's te zien van jullie , heb ook een twitter account voor de liefhebber . Liefs
hele mooie waardes wijffie, dus gewoon hartstikke zwanger nu genieten meis! en wanneer komen moeders voor moeders?
@sween: dankje meid. komt wel goed met ons hoor duurt alleen wat langer.. maar wel super lief van je! als ik morgen meer weet laat ik het jullie natuurlijk meteen weten. word wel pas 's avonds want moet eerst werken.. ben nu ook aan het werk, maar kleine slaapt nu hahaha
nee ik heb nog geen kleine.. ben gastouder en heb een klein oppaskindje.. vandaar dat ik net schreef dat de kleine lag te slapen hahaha heb je je daarmee vergist denk ik hahaha
@day ja ik heb monique natuurlijk al he @jazz je verwoord het heel mooi meid dus ook van jou kant af snap ik de dubbele gevoelens Heb het net gewoon open en bloot op FB neer gegooid klaar zie vanaaf de reactie's wel hoor hahahaa @miezel heb je toegevoegd hoor meis
ah nee dat meen je niet, had je beter PB kunnen sturen maarja nu toch al aantal pagina's verder, komt goed!! zie je online misschien vnvd via telefoon ik kijk dan ff of ik je zie!1 fijne avond nog 5 minuten ga ik ook naar huis! xx
@gm Super mooie waardes meid! @Jazz wat gm zei heb ik dus ook... ik gun het iedereen maar jou zo erg.. je bent echt zo'n lieverd zelfs toen jij door dat diepe dal ging steunde je ons nog! Ben je echt dankbaar! @kirss schatje die steek was gewoon posi hoor je bent straks gewoon ook op die roze wolk! @nance, wat klote toch ongi.. maar wel goed dat je weet waar je aan toe bent Nou girls, onze echo net gehad.. Zoo mooi om te zien. Kon me tranen echt niet voor me houden haha. Onze uitgerekende datum is 11 september dus netjes op schema. Nog geen hartje kunnen horen maar daar mogen we gewoon voor binnen lopen wanneer we willen dus doen we volgende week even. de foto is hier te vinden Liefs Melanie
@Mel: Waauuww!! Super mooie fofo's!! Leuk dat je m weer gezien hebt!! en natuurlijk dat alles goed is!! Bij mijn vk mogen we echt pas vanaf de 15 weken ongeveer pas het hartje gaan luisteren.. omdat je eerder dus kans hebt dat je het nog niet kunt horen.. en vanaf de 15 weken weten ze dat zeker te vinden! En het is anders niet fijn als ze het niet kunnen vinden, maak je je eigen alleen maar druk.. Maar lekker weer verder genieten jij van dat mooie prulleke in je buik!!!
@wendy, dat doe ik zeker zo blij ook. en idd gewoon ff wachten op het hartje te horen. is ook geen probleem. hebben m al wel gehoord met de angelsound hier maar nog niet bij de vk.. Maar goed lekker geduld hebben. WAAAAAAAHHHH gewoon een minimensje is het nu hahaha
Mel Lieverd Super mooie echo foto's en wat goed dat alles er goed uitzag Ik ben helemaal blij voor je! Genieten lieverd van jullie mooie minimensje!! En ik hoop dat ik er bij kom woensdag of donderdag op die mooie roze wolk! Liefs!