@jaz: ja precies had ik ook al gedacht.. stel ik neem geen clomid en dan zeggen ze vrijdag dat we iui gaan doen.. dan gaat dat deze maand niet meer.. en nu ik de clomid wel slik heb ik straks als het goed is weer eitjes en kunnen we maby meteen aan de slag..
goedemiddag meiden! @kirss jij gaat gewoon op roze lieverd! ik zou gewoon testen wanneer je zelf wilt, die ene dag langer wachten kan je ook gek maken haha.. @gm, hoe is je solicitatie gesprek gegaan wijffie? het begint al goed met je zwangerschap kwaaltjes, lekker van genieten jij! @day, jij gaat ook gewoon op roze meid! hier vandaag niet veel gedaan, lekker lang uitgeslapen.. is dan toch weer een hele omschakeling als ik uit de nachtdienst kom. lekker een lui dagje dus sorry als ik iemand vergeet meiden.. maar denk aan jullie allemaal! liefs, melanie
Daylinn..nee toch echt????:x Jammer maar je bent nu officieel ook een spuiter? En heb je wel alles in huis want ik las dat er een tekort is aan. 9 maart spuit 1 spannend..wanneer FM? Ben je erg teleurgesteld of....Dus met andere woorden begin je er een beetje moedeloos van te worden Dat moet wel ronde 19 alweer.... Ik vind overigens dat je weinig klaagt daarom vraag ik het wellicht. Ik vind dat heeeeeel knap van je hoor. Wel volhouden he... @Nance...juist ja de posi kant bekijken anders komen we er niet
he lieve meiden, lees later weer even bij, maar kom even wat goede hoop posten: echo net gehad en alles was goed! we zijn erg blij en toch met dubbele gevoelens plaats ik hier onze kleine beeb. denk dat ie heel slim gaat worden want z'n koppie is erg groot . nu mogen we naar de verloskundige, en nadenken over prenatale screening. ik denk niet dat we het gaan doen. hebben jullie het gedaan? liefs, een hele opgeluchte en blije Kara en Karaman @all: heel veel liefs, heel veel hcg, heel veel hoop en een hele hoge gunfactor voor jullie allemaal!
Super Kara helemaal geweldig! NU lekker genieten wijffie, en wat een heerlijke echo foto! Gefeliciteerd voor jullie allebei Liefs!
@kara, super mooi echo meid! wij doen de prenatale screening ook niet. wij hebben zoiets van we zijn nog jong, en als het kindje niet gezond is, dan is het toch welkom! liefs mel
@Kara: Super mooie foto meid!! En wij doen daar ook niet aan.. Ik geloof er wel in; en alles is elke keer perfect bij mij en de baby.. en in de familie komen ook geen rare afwijkingen ofzoiets dergelijks voor.. lekker genieten nou!!!!!
@Kara Wat lief ! Een echte einstein @Jazz Jup ronde 19 Ik heb net gebeld met de apotheek ze hadden mijn puregon al wel maar de pregnyl nog niet ivm tekort (Alsof we dat nog niet wisten haha ) Het voelt net alsof ik nu zelfs de rondes voor Joey op mijn rug heb hangen... Maar ik blijf goede hoop houden,er zijn nog zoveel opties Spuiten,iui ivf enz Deed even mee met zon onderzoek,werd dan uitgeloot en de keuzes waren van alleen clomid tot ivf Elk half jaar dat je niet zw raakte kon je een stapje hoger komen op de ranglijst Ik moet beginnen met #1 dus nog 6 mnd clomid,dan 6 mnd spuiten 6 mnd spuiten + iui en tenslotte 6 mnd ivf reken maar uit was dan nog 2 jaar bezig als ik pech had Ps: Ben vandaag naar een kringloop winkel geweest heb een mega lampen kap lime groen een paar lime groene kussen en een lading kleding was maar 20 euro kwijt HEERLIJK!!
@prenataal onderzoek: Ze hebben een nekplooimeting gedaan,en heb een 20 weken echo laten maken Ik weet uit eerste hand hoe het is om een kindje op de voeden met down,en weet hoe zwaar het zou zijn als .... MAAR! Dat zou me niet weerhouden om dat kindje (mijn kind) te overspoelen met liefde en zorg wat hij/zij ook maar nodig is En omdat er een risico aan vast zit bij het doen van een vlokkentest,hebben we daar bewust niet voor gekozen Ik vond zelf dat het weten voor de bevalling me beter zou helpen met het "accepteren" als dat ...
hey nog even over een meeting... ik vind het een heel leuk idee kijken met wie we nu eigenlijk aan het kletsen zijn.. en elkaars stem horen als je met elkaar praat ipv alleen letters praat ook wat makkelijker denk ik. nou mij maakt de datum niks uit, als het maar op een zaterdag of zo is, dat is het makkelijkste. en ik woon in roermond, limburg.
dag lieve lieve meiden! bedankt voor jullie reacties . maakt me helemaal trots op die kleine! echt te lief. en zo oprecht. zucht (neehor, ik ben niet emotioneel vandaag :O). ook bedankt voor prenataal onderzoek info. ik ben blij met onze keuze merk ik. geen onnodige zorgen en alles is welkom. daylinn, succes met de ronde.. de ronde 19! veels te veel, maar gelukkig verlies je alle kansen niet uit het oog. kan me voorstellen dat de eerdere rondes ook meetellen. maar sluit me aan bij wat jazz zegt: je bent een doorzetter! @meeting: prima om het op de 28e te doen in april wat mij betreft. als het maar ergens in de buurt van een station is vind ik ALLES goed! familie zit ook verspreid over het land, dus ik ben in voor alles fijne avond!
Day wat balen zeg.... . nu al ongesteld geworden?? Dat snel. Succes met de spuiten ook gewoon onder je navel . Komt goed .. liefs
Kara .. Super zeg!! Kon je echo niet zien op mijn mobiel maar heb je toegevoegd op zp als vrienden dus wie weet is het daarom. Geniet ervan meissie Voor de mensen die mij op FB hebben , niks op mijn profiel posten over de zwangerschap etc ... Graag privé berichten . Weltrusten en tot snel
Lieve meiden het is echt waar volgens mij.. IK BEN ZWANGER .................. het is een positieve test......... ik vat het nog niet helemaal want ben net wakker... maar zit hier helemaal te trillen
KIRSSSSSSSSSSSSS SCHATJE!!!!!!!! zie je nou wel !!! GEFELICITEERD!!!!!! Ohhh helemaal geweldig! Wat een dikke buiken krijgen we hier straks allemaal! Ben zo blij voor je lieverd! Nu mag je lekker die babykamer toch nog gaan maken in jullie nieuwe huisje! Weten celes en je mannetje het ook al? Liefs Mel
dankjewel Lieve meiden!!! ik snap het niet, ik vat het niet ik ben gewoon zwanger, wat is dit geweldig zeg! Mannetje is zo verschrikkelijk blij, die heeft tranen in zn ogen ik kan niet ophouden met huilen en lachen en springen tegelijk.. is het dan eindelijk echt waar?! @Mel, Lieverd dankje! En we kunnen het rommelkamertje gaan omtoveren tot babykamer, dit is een droom..... echt waar!!
Nee schatje, het is geen droom je bent klaar wakker en je bent gewoon hartstikke ZWANGER!..! Wel is het een droom die uitkomt voor jullie! Ben echt zo blij voor je! Wat een super begin van deze dag! Heb je ook een foto van de test? liefs!