Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis

Ik begin langzaam wakker te worden,
    heb net 2 foto's in me album gezet! Ze zijn heel wazig maar probeer dalijk betere foto's te maken! Oooooooo wat ben ik blij!!

LIEFS X!!!

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ik vind m heel duidelijk hoor kirsss!
    Lekker gaan genieten jij! Vind t zo bijzonder voor je! Nieuw huis, nieuwe start, nieuw leven!

Lekker zweven op die wolk!

Heb jij trouwens geen facebook? Heb er al een hele hoop van ons topic op facebook maar niet me lieffie :(

Xx mel

3. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Lieverd, Neee dat heb ik niet :(
    maar denk wel dat ik het ga aanmaken!

Als dat zo is, laat ik het je weten wijffie!

Ik moet gaan, maar ben er dalijk weer!!

De gyn belt me dalijk terug trouwens :D

Liefsssss

4. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    KIRSSSS NOGMAALS VAN HARTE!! BEN ZO ONTZETTEND BLIJ VOOR JE!!!! DIKKE KNUFFEL... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :D:D:D::DD:D:D:D:D::D:D:

5. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu wordt die roze bank wel heel druk, ga er voor zorgen dat ik erbij komen a.s. zaterdag... ik durf eerlijk gezegt helemaal niet te testen, ben zo bang, 1e echte poging, alleen sex gehad op tijdstip dat het moest daarna niet, ja week later maar telt niet mee haha, en dan toch raak? die bloeding zegt eigenlijk genoeg, maar kan daar niet blind op staren, moet afwachten tot zaterdag.!
    Elke keer als ik naar de wc ga, en ik zie niks, ben ik opgelucht, weer een middag / dag voorbij en niet ongesteld. maarja het kan maar zo, kijk maar naar Day, balen nogmaals!
    Duimen jullie voor me?? Dikke knuffel aan iedereen!!

6. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

kirssssssssssssss gefeliciteerd meissie:d:d:d:d:d:d:d:d

7. jazz

jazz Niet meer actief

Kirssss jaaaaa die pijn he was het toch hahahaha gefeliciteerd lady.

Sween jij bent next...

8. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @jazz me sollicitatie ging niet zoals het hoort nee
    werd finaal de grond in getrapt kwa situatie maar hij kon wel seksuele opmerkingen naar me maken dus heb gezegd weet je ik hoef die baan niet eens ik ben zwanger en heb wel wat beters te doen!!
    Me hele lip is kapot omdat ik me tranen wou verbergen wat een gore vieze klootzak was dat zeg gatver!!!
    maar heb zo nog een sollicitatie in almere met een vrouw gelukkig

@meeting ik maak ff een lijstje hoor

Gooischemama 28 april Hilversum
    Kara 28 april Amsterdam
    Nance 28 april Roermond
    Daylinn 28 april Stiens

9. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Ja sween wanneer test jij :p

10. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    @Gm Die vent spoorde gewoon niet!
    *Knuff*

11. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahahahahah ik test heel braaf pas zaterdag! uit bescherming!! ben zo bang dat het niet gelukt is, wel heel bijzonder, 1e echte poging en maar 1 x sex, dus ja, maarja zaad is perfect, bloeding gehad, dus ja, ik hoop het zo.... maar durf niet te testen!! Liefs

12. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Gm, juist!! denk aan jezelf en aan je kleine!!! er komt wel heus een baan op je pad wat bij je past!! succes vanmiddag!! En JP die heeft wel goede baan? Komt goed met jou! Liefs

13. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden,

bij mij ook echt geen dingen over ZP, op FB zetten he!! Niemand in onze omgeving weet wat en mag wat weten!!

Tnx Meiden!!!

14. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Ik heb vanmiddag weer een sollicitatie bij een callcenter en hoop dat dat wat word en voor de rest ben ik nu bereid alles aan te nemen ppfff
    Nou weet je nog dat ik even een tijdje niet mee wou schrijven omdat het hier klote was begonnen het jaar??
    Jp is vanaf 2 januarie werkloos geworden en we kregen zijn ww ook niet rond en ze vader ook werkloos dus was even heel erg klote
    Jp schoof mij namelijk wel eens wat extra's toe als ik wat nodig had (bv benzine of eten) en nu kon dat dus ook niet meer en ik doe ook me best om uit die uitkering te komen

Maar zoals Jp al zei het jaar begint kut maar eindigt fantastisch :D:D:D
    En hij krijgt weer gelijk hahahahaa

Heb net een nederlandse taaltest gedaan (speciaal oefenen voor deze sollicitatie) en ik maar denken ooow ik ben goed in de nederlandse taal maar wow wat valt dat even vies tegen :(:(:(:(

15. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh dat is zeker klote! bah, hoop dat hij snel ook een nieuwe baan heeft! succes vanmiddag komt goed, ja die testen zijn rot he!! pfff nederlands is moeilijker dan je denkt!!

16. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kirss: Jjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh!!!!!! GEFELICITEERD meid!!!! Helemaal geweldig!!!! Ben echt zo super blij voor juliie!! Was die pijn in je buik die je van de week voelde toch n teken!! Ik wist het wel!!!

@Sween: hopelijk was het inderdaad n innestellingsbloeding, en mag jij zaterdag ook gewoon op rose!!

@GM: jeetje wat n vuilak zeg.. Zou daar ook niet eens meer misschien willen werken!!
    Succes met je andere sollicitatie!!

17. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kirss: nou die testen zijn echt wel duidelijk positief dus!! Lekker genieten!!

18. jazz

jazz Niet meer actief

GM...typisch voorbeeld van een man die denkt in een (machts)positie te zitten en daar misbruik van te kunnen maken. Je kan ook nog altijd een brief naar personeelzaken sturen over de sollicitatie.

19. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

@Kirsss, Jeeeej wat een topper!!!!!! Gefeliciteerd meis!!! Was het ook dmv. spuiten of nog van clomid. Ik ben echt heeeel erg blij voor je. Lekker op je roze wolk gaan zitten genieten....

Ben nu ff aan mijn huiswerk, dus kom vanaaf terug om terug te lezen....

20. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Kirss ook namens mij van harte met je zwangerschap!! Wow dit is echt een vruchtbare maand !?? Ik hoop dat we snel kunnen volgen? Ik kan je testen niet zien ook , Miss doordat ik via mob kijk of omdat we geen vrienden zijn.
    Ben blij voor je !!

GM .. Wat een Gore vent zeg!! Succes met de volgende sollicitatie ! Is niet makkelijk tegenwoordig .

@hier .. Rustig afwachten op ongi :)

Liefs

Deel Deze Pagina