Gooischemama Clomid: 150 mg Eerstvolgende afspraak: 29 sept IVF-poli Jazz Clomid: 25 mg start rond 2/3 okt Jaaaaa ik sta er ook bij en al onze namen in ROZE......hihihihi Willen de andere ook meedoen?
@ jazz, bedankt voor je reactie! Ik gebruik clomid vanwege pcos. Zaad van man is in orde. Ik ben vanwege zeer hoge progesteron waarde met spoed naar het ziekenhuis geroepen na de eerste ronde 50mg. Toen hadden ze de diagnose gesteld dat er een mislukte innestelling was. Maar toen ik vervolgens een paar dagen later haast niet meer kon lopen van de buikpijn kwamen ze met een nieuwe diagnose: overstimulatie. Inmiddels was ik echter al aan de nieuwe ronde 50 mg begonnen. Ik heb toen om de drie dagen controle echo gekregen. Maar normaal doen ze clomid zonder echo's bij mijn ziekenhuis. Toen er drie grote follikels waren gaf de echoscopiste het advies niet te klussen. Maar later belde de dokter dat we het gewoon wel mochten doen. Dus zit nu wel in spanning eigenlijk..ik had vorige week woensdag een positieve ovulatietest, dus misschien dat volgende week woensdag dan een soort van NOD is? Ben het niet gewend om een echte NOD te hebben En waarom gebruiken jullie clomid?
Ik gebruik clomid omdat ik door mijn ondergewicht geen ei sprong krijg. Hoe hoog was je progesteronwaarde toen? Ik heb t de laatste keer gehad toen was die 126
@gerbera.. spannend inderdaad..Dan is het 14 dagen ongeveer erbij optellen dus volgende week NOD. Ik heb al 2 kinderen en beiden zijn "clomid"kinderen met mijn ex man. Dus meer vanuit mijn geschiedenis en leeftijd hebben mijn gyn en ik besloten om weer op clomid te gaan (derde kindje met nieuwe vriend). Ik doe 3 rondes clomid en daarna HSG waarschijnlijk en dan zien we wel. Overigens is mijn vriend zijn zaad getest en dat is ok maar niet top. Heb je nog andere bijwerkingen?
Gooischemama Clomid: 150 mg Eerstvolgende afspraak: 29 sept IVF-poli Jazz Clomid: 25 mg start rond 2/3 okt Melanie013 Clomid: 50mg 28sept bloed prikken 4 okt fa Nog meer toevoegingen? @Kriss succes vandaag.....
@ melanie, ik weet niet wat die waarde was, helemaal niet gevraagd eigenlijk. Alleen dat ie volgens de doc schrikbarend hoog was en ik meteen moest komen. Heb jij een idee van welke waardes normaal zijn? @jazz, ah dus jij hebt al wat clomid ervaring, datn geeft de burger weer moed ik denk namelijk het merendeel van de tijd dat het toch niet zal werken. Ik heb qua bijwerkingen mega opvliegers en slapeloosheid. En n opgezwollen buik, maar dat is de pco denk ik.
De normale waardes en hun betekenis: 0 - 20 = geen ei sprong 20 - 30 = een ei sprong gehad 30 + = een super ei gehad.. En natuurlijk geld dan hoe hoger hoe beter de ei sprong was
Oh wow ook weer nuttige informatie.... Ik ga gelijk bij volgende bezoek vragen wat mijn progesteron waarde was....Is het ook zo hoe hoger waarde hoe betere kwaliteit en hoe groter ei...???
@jazz hoe hoger de waarde hoe beter het eitje is gesprongen.. Dus dat zal dan ook de kwaliteit wel betreffen.
dankje meid!! ik wil er ook wel bij alleeen dat laat ik jullie dalijk weten na mn echo want anders ga ik natuurlijk weer met primolut beginnen en clomid 150 liefss
Hee meiden, weer niks te zien, ik baal echt zo erg ik had nog een klein beetje hoop maar helaas, ik heb wel bloedgeprikt voor progesteron..en krijg daar vrijdag de uitslag van..nu moet ik 3 weken wachten voordat ik mag beginnnen met primolut en dan clomid 150mg..3 weken is wel heel erg lang? hadden jullie dat ook meiden? Liefss kirss
zooow goedemiddag vanmorgen bij de gyn. geweest en vandaag weer begonnen met clomid 100 dus het gaat spannend worden, die prostogeen waarde of zo iets mijn gyn zei dat als het boven de 15 is dat je dan een ei sprong hebt terwijl hier wordt gepraat over veel hogere getallen hmm die van mij was 8 dus nu hopen dat het verdubbeld hihi verder zijn mijn vriend en ik volop aan het inpakken we gaan lekker 8 dagen naar egypte even weg van de dagelijkse ''sleur'' hoe is het met jullie allemaal groetjes Ann
Oooh Kriss jeetje wat jammer meid. Kan me voorstellen dat je weer teleurgesteld ben hoor. Want ergens heb je toch altijd hoop. En dan gaan ze toch de proegsteron testen om te kijken of er een eisprong is geweest? Snap niet zo goed waarom 3 weken wachten...Je zou denken geen eisprong, geen ongi dus opwekken..Maar waarschijnlijk willen ze je lichaam niet te veel vol proppen met hormonen. Alleen ik weet dat niet want ik heb een natuurlijke cyclus. Was vriendlief erbij?
ja me ventje was erbij, dus gelukkig niet alleen.. hij houd de moed erin en hoopt dat het de volgende ronde wel gaat lukken..hij blijft positief en dat moet ik ook blijven alleen 3weken niet normaal, als er vrijdag uitkomt dat er geen eisprong is geweest vraag ik of ik niet eerder kan beginnen want 3 weken wachten waarop?... pfff balen balen balen maarjaa..op naar de volgende ronde! hoe is het verder met jou? liefs kirss
@kirss damn!! Had egt gehoopt voor je meid! En die 3 weken is egt belachelijk lang... Hier vanmorgen een posi ovu testje.. De onderste is van vanmorgen http://i1123.photobucket.com/albums/l549/dennyke013/utf-8BSU1HMDAyMTAtMjAxMTA5MjAtMTgyNC5qcGc.jpg Liefs mel
kriss inderdaad 3 weken wachten waarop..Hoop dat je sneller mag beginnen...hier nog steeds behoorlijk verkouden pfff maar gaat ook wel over en wil weer beginnen met clomid