Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    on my way to fb haha

2. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Jaa ik ben aan het eind van de middag erg moe, en ik ga veel eerder naar bed toe dan normaal maar ben dus ook super vroeg wakker..
    echt bizar haha.. en jij heb een geheugen als een visstick maar ik ook haha

Hier gaat het goed, leef nog in een waas..kan het nog steeds niet helemaal geloven!! En ben ook ontzettend bang en zenuwachtig met alle krampen en steken die ik voel.. Verder is mannetje de afgelopen dagen zo blij..alleen maar aan het zingen en dagdromen en heeft het er maar over dat hij denkt dat het er 2 zijn..Kleine meid wil dat de baby er morgen al is en wil de fles geven en al allemaal speelgoed kopen haha echt heel lief! Hoe was het gister met je vriendin lieverd? Leuk cadeautje gehad wijffie?? Liefs xx

3. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Whahahahaha kirsss wij zijn echt hetzelfde..! zelfs onze mannetjes die van mij was ook overtuigd van een 2 ling.. was zelfs licht teleurgesteld dat het er maar 1 was.

Ik moet zeggen ben ook best ongeduldig hoor zou me kleintje zo graag al in me armen houden... droom.. zucht...

Ja was echt gezellig heb een paar kleinigheidjes van haar gehad waaronder een super lief knuffeltje met tutdoekje (als zo'n ding zo heet haha)

tijdens de meeting zien we straks allemaal dikke buikjes!

liefs

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    ow kirsss je hebt trouwens een pb

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Meiden! ik ben veel aan het werk geweest, dus amper tijd om hier bij te lezen, zeker nu het zo gezellig is, maarreh

SWEEN! meis wat zie ik nou???? is het echt waar? is dit de meest roze maand ooit? benut jij nou je allereerste echte kans ooit??? dat ga je niet menen! wat fantastisch geweldig super gaaf!!!!! gefeliciteerd :D:D:D:D:D nog even die clearblue voor de zekerheid, maar jij bent gewoon hartstikke zwanger. 2012 wordt écht ons jaar!!! veel plezier met wennen aan dat wonder in je buik!

Nance, wat kl*te die uitslag! hoe heeft je mannetje gereageerd? en zeggen dat artsen dat het flink te verbeteren valt bij het aanpassen van leefgewoonten?

Wendy, yesss! wat onwijs fijn/goed! en over de helft :)

Kirsss, hoe is het bij jou? hoe voelt het? :) al flink aan het genieten?

GM, dat kan ik ook aan jou vragen :D. en die baan komt zeker! maar niet bij zulke idioten :O! lekker aan het plassen :) goed bezig!

Day, jemig wat schrikken zeg. mijn mond valt open bij het lezen van wat er gebeurde. en joey moet dus besneden worden. hoop dat het dan maar snel kan gebeuren, zodat dit niet nog eens gebeurt. hoe is het nu met jullie??

@de rest: veel liefs, en behalve hcg deel ik ook een beetje energie uit: ik blijf ervan barsten! energie energie energie energie energie x

6. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden. Ze maken me gek in ander topic dat ik niet zwanger ben. Ik ga morgen gewoon nog testen. Het voelt goed dus zit ook goed liefs

7. jazz

jazz Niet meer actief

Welke topic dan?

8. jazz

jazz Niet meer actief

Sween dat komt denk ik ook omdat je zegt dat het een vaag licht streepje is maar dat is die helemaal niet hoor...

9. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sween: n 2de streepje komt er niet voor niets.. als je niet zwanger zou zijn zou er ook nooit n tweede streepje komen... en zo vaag is dat tweede streepje helemaal niet!! Je bent echt gewoon zwanger meid!!

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Nee idd sween, het is echt een duidelijke streep!
    Ophouden met stressen jij! Het is een duidelijke positieve test en je bent gewoon SUPER zwanger!

Dus genieten en dat topic lekker links laten liggen.

11. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    he sween gefeliciteerd!!!!!
    heb de fotos ook bekeken maar is echt overduidelijk positief!!
    snap wel dat je het nog niet helemaal kan geloven, maar is echt zo!!
    ben super blij voor je!!

12. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Sween4 wat geweldig zeg!!!! Super gefeliciteerd en lekker gaan genieten!!!!

Jeetje moet ook maar gauw gaan spuiten hahaha....... Wat een vruchtbare maand zeg en het geeft hoop voor mij!!!!

13. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    nergens voor nodig sween, Je bent helemaal echt echt zwanger :D!!

Hoe reageerde je mannetje??

14. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dames: waar blijft ons bijna helemaal rose topic-lijstje??
    Volgende maand is het lijstje gewoon helemaal rose!!

15. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    haha nou inderdaad, in dit tempo wil het wel :)
    ik hoop dat de rest van de meiden ook snel op roze mogen zitten..!!!

hoe is het eigenlijk met claudia? je had van de week het vervolggesprek toch? hoe is dat gegaan? of heb ik het helemaal gemist tussen al het geklets?

16. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Hier dus ook een dikke vette GEFELICITEERD MEISSIE :D:D:D
    told you so

Nog een paar te gaan en de hele club is roze daar gaan we voor dames!!

@manonF ik zit in blaricum bij de ivf-poli jij??
    Ben vanuit H'sum door verwezen
    Hoeveelste kindje word het voor je??

@kirss nou wat mel dus al zei hahahaha:p
    geven info wat de stichting doet en je mag idd kiezen
    Ik mocht kiezen uit een armband of een ketting heb voor de armband gekozen
    Ben ook meteen die ochtend begonnen omdat ze meteen al 2 kratten met 8 flessen bij zich had
    alleen dat plassen in die witte kan moet ik nog even handig in worden heb vannacht zo over m ehanden gezeken:p

Hahahahaa ja voor ons duurt het al lang maar voor zulke kleintjes duurt het nog langer zeker ook omdat je buik nog niet gegroeid is
    Monique heeft dr ook last van hoor
    ga ook niks meer kopen zonder haar want wat was ze pissig en boos op mama zij wou ook mee voor de baby
    enne het is onze baby he papa heeft dr niks mee te maken nee is de baby van mama en monique hahahahahaa

17. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou dames.. ik heb even snel 2 fotos van mijn beebje geupload.. Ben er helemaal trots op. Deze zijn wel in 4D! Bij de onderste foto zie je dat ie nu al aan het duimen is... so cute!!

18. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    zie dat de fotos best wel klein en onduidlijk zijn.. maar denk dat iedereen er wel iets iets kan halen!!!!

19. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Bovenste is niet zo heel duidelijk maar kan het gezichtje er wel uithalen de onderste is idd een stuk duidelijker
    heel mooi om te zien meis en ook idd dat handje bij zijn/haar mondje:D:D

20. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    ahgg wen echt te schattig!!!!
    en die onderste dat je beeb aan het duimen is echt zo lief :D
    hier mag je echt super trots op wezen meis, en nu heeerlijk genieten.

@Gm, Hahahhaa
    Nou dan weetje dat je dus niks meer zonder haar mag kopen haha
    heerlijk die kleintjes!!
    Ja ik hoorde van meerdere meiden dat het plassen in die witte kan een kunst is nou ik ben super benieuwd ik mag als het goed is eind volgende week beginnen en ze komt dinsdag langs:) thanx voor de info wijffie, hoe voel je je verder??

Deel Deze Pagina