Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niks op fb zetten he...

2. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    gafe foto;s wen!!!
    heel mooi.....

Meiden nogmaals bedankt voor al jullie leuke en lieve reacties

ik geloof het ook nog niet, dat streepje maakt me onzeker, maar geen streepje was negatief, idd dat streepje staat er niet voor niks maar waarom dan zo licht??? dus voor de zekerheid ga ik morgen nog een keer testen.. durf het gewoon niet te geloven, sorry meiden voor me gezeur hihi. Fijn weekend nog!!

3. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @sween hahaha een streep is een streep ookal is het een lichte streep Die lichtheid zal vast komen omdat het hcg miss nog niet geconcentreerd genoeg is als je maandag nog een test doet zal die er vanaf knallen maar geloof ons maar je bent ECHT ZWANGER!!!!

@kirss ja nog steeds dat angstige en het leefmoment echt naar de eerste echo
    en het ongeloof ja dat is er nog steeds gaat denk echt pas over bij die echo hahaha
    maar verder heb heel veel honger en nu komt die gbp goed van pas hahahaa kan me niet klem eten en die puisten blijven komen he ppfff heb allemaal gezichtsspullen gehaald om zo goed mogelijk alles te reinigen tot nu toe helpt het:D
    en jij?? hoe gaat het daar aan die kant van NL??

4. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    @SWEEN ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRR Woohoo!
    En echt laat die andere topic maar lekker links liggen
    Jij bent preggy!

@Wendy awww wat lieffffffff *Zwijmel de zwijmel*

@Kara Het gaat goed met joey,al hebben wij niet geslapen vannacht...
    Hij is vanmiddag lekker gaan spelen met B het jongentje van 1,5 uit de congo :D
    Ze gleden van de glijbaan,en ze gingen in Joey's fort
    Zoooooooooo gezellig!
    Straks komen oma en opa langs gezellig!

@Gm Wat is monique toch een snoepie :D

Hier mijn vragen voor vandaag:
    @Gm eerste ronde gespoten :p
    @Sween ook eerste ronde :p
    @Kara jij ook voor het eerst spuiten? of clomid kindje?
    @Mel ?

Want hihihihihi ook eerste ronde voor ikkuh !!!
    14 mrt eerste fm :p

5. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Clomid kindje krijg ik! 4e ronde clomid.

@sween stoppen met stressen jij! anders kom ik je billenkoek geven! Een streepje hoe licht dan ook is gewoon een positieve test.. En hij kan door 100 verschillende dingen licht zijn.

@wendy ahhhhh wat een cutey!! Mag je trots op zijn meid. Heb je die gekregen tijdens de guo?

@gm wat een schatje hahaha!

ik heb geen problemen met het plassen in de witte kan, ik ga zitten en hou met me ene hand de kan vast die staat dan dus half in de pot.. Dan lukt hij mij best makkelijk..

Vind het echt zo mooi dat ik zo me steentje kan bijdragen!

Liefs Melanie

6. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @day hahahaa wil je dr een keer lenen??
    Als ze een bui heeft dan is ze niet te handelen hoor hahahaha

Ja dit was me eerste ronde met nog veel gezeik ook en weinig sex
    Eerst lag me spuit bij iemand in de auto en 2 dagen later ofzo was me pen toen kwijt hahahahaaa

Hoop het ook voor jou meis ik schuif graag wat op van die roze/blauwe wolk hoor

@kara trouwens zat te bedenken wat je op dat kaartje had geschreven enne bedankt voor het hcg:p

@hier ben net thuis van een open sollicitatie dus ga zo Monique even ophalen en dan langs de HAP want oma constateerde een rode keel en opgezette dingetjes in dr keeltje en ze heeft pijn en moeite bij het slikken dus toch even na laten kijken
    Zat vanochtend al van oow nee he die gaat ziek worden ze was net een kacheltje

7. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry meiden kan het gewoon niet beseffen. Ben altijd al onzeker geweest vandaar. Sorry sorry sorry. Day ja eerste ronde die aansloeg. Clomid werkte niet. X x

8. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Sween !! Gefeliciteerd !!! Man man man , wat een roze wolken hiero :)
    Ik kan helaas niks zien van je test , weet niet of je mij al had geaccepteerd ?
    Geniet van het moment , morgen zal je het beter beseffen .

Wendy.. Wat leuk de foto's :)

Hoop echt dat wij overige dames snel mogen volgen in de roze wolken.

Fijn weekend nog allemaal!!

9. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij kiezel komt goed.. spreek jr weer op app of fb kusss

10. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Middelburg
    Kiezel ?? ;) lol

11. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miezel. Mijn telefoon maakt ervan wat hij wilt sorry x x x

12. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Middelburg
    Haha , it's oké :) ... Ik ben werken ! Ik hoor wel van je.

@de rest.... Lekker proberen uit te slapen vandaag !! En geniet ervan

Liefs

13. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,
    ja ik kan weer eens niet uitslapen, lag er om 1 uur in maar nu alweer wakker.. Heb net weer test gedaan! durfde de Clear Blue niet, haha ikb en zooo;n muts!! Ik geloof dat deze nog iets donkerder is, ! ik kan hem hier niet zo plaatsen he?
    Dan maar in mijn foto album!! Ik denk toch dat ik blij mag zijn!!!!!!!! YOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE kan het niet beseffen meiden!!

1e ronde wat aansloeg
    1 x sex gehad!

en ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bedankt voor al jullie steun en lieve woorden!! Wie volgt????? Liefs!!! Fijne zondag nog!!

14. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sween: zie je nou wel!! nogmaals gefeliciteerd!! En die clear blue.. die kun je best doen hoor!! Hoef je echt niet bang voor te zijn.. Heb je hem wel in huis?? Geniet maar lekker van het idee meid!!

@Mel: ja leuk he die fotos!! We kregen gelukkig wel fotos mee.. een hele rij! Was zo bang om met niets naar huis te gaan.. en nu hebben we fotos, en n filmpje!! Ik had gevraagd of we niet n stukje met onze telefoon mochten filmen.. normaal doen we dat niet zei die vrouw, maar vooruit dan!! Echt helemaal geweldig!!
    En waren ook echt super leuke en enthousiaste vrouwen en 1 man die de echo maakte.. Ze zeiden bij alles wat ze nakeken: het is niet goed.. het is juist helemaal perfect!! Wat n prachtig kind!! Nou dan smelt je toch, als ze dat zo zeggen!! Waren helemaal trots en happy!!

Vandaag lekker naar Anouk!! Heb er zin in!! Kan de kleine beeb vast wennen aan de de muziek haha..

@had nogmaals n keer nagevraagd over de sauna en het concert aan die artsen na de echo.. of het kwaad kan voor het kindje..
    en ze zeiden alle 3 och meid... dat is helemaal geen probleem!! In de sauna is het lekker ontspannen.. maakt helemaal niets uit, en kan helemaal geen kwaad!! Je moet goed naar je eigen lichaam luisteren zeiden ze wa je het beste kan doen.. Ook de warm water badjes maakt niet uit!! Ben zelf niet in de sauna gegaan.. daar had ik niet zon fijn idee bij.. maar ook dat kon gewoon zei ze als je dat vaker doet..
    En over het concert zeiden ze: och meid.. Lekker genieten!! Gewoon naar toe gaan!! Als je maar niet al te dicht nij de boxen gaat staan..
    Dus zometeen lekker naar Anouk!!

Fijne dag allemaal!!

15. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

@sween4, zie je nou gewoon hartstikke zwanger!!! Joehoehh!!

@Wendy26, wat fijn dat alles goed gaat en mooie fotootjes hoor!!! Zie je nou wel dat het geen probleem is om naar een concert te gaan en heel veel plezier!!!

Zo bijna klaar met mijn huiswerk (rekenen en anatomie)... Vanmiddag lekker in de tuin freubelen. Iedereen een fijne zondag!!!

16. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Sween,
    gewoon positief hoor wijffie! Ga je morgen het ziekenhuis bellen?
    Enne beseft je mannetje het al nu met de digitale:D??? genieten:D Liefs xx

@Wen, Ik ben zo super blij voor je dat alles goed zit met je kleine hummel!! lekker weg zwijmelen bij je echo foto's!! Enne Heel veel plezier vandaag en genieten wijffie...

@Day, Hoe is het met Joey? en lukt het prikken allemaal wijffie?

@Kara, Ik besef het nog niet helemaal, en ben ook verschrikkelijk zenuwachtig! Maar ik denk dat dat komt door die Vmk. Maar het komt goed, vrijdag de echo en hoop dat er al iets te zien is al is het maar voor de bevestiging :p :) hoe is het bij jou wijffie?

@Gm, Hoe is het met monique afgelopen wijffie??
    En hoe voel je je vandaag?
    Liefssss

17. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @wen wat netjes dat je dat vraagt van die opname met je tel maken :p wij vragen dat niet eens wij doen het gewoon haha.. Tis toch ons beebje haha. Ben wel benieuwd hoe zo'n onderzoek gaat. nog paar weekjes en dan krijg ik hem ook. En daarna dan de 20 weken echo :D zin in!

@sween zie je nou wel:p lekker genieten jij! Stress is echt niet goed voor je beebje.

Gister even goed inkopen gedaan voor onze kleine smurf.. 3 wasmanden vol met babykleding. Een berg speelgoed, Wandelwagen, Maxi cosi, voedingskussen, sterrenprojector, badje, buikdragers, enz enz.. Portomonee heel wat lichter maar zo blij met alles.

Liefs mel

18. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha thx dames, net nog de clear blue getest! en staat ZWANGER!!!
    zo goed hahah tnxx lieve meiden en fijne zondag..

GM hoest met Mo?
    Kirss, jij succes van de week met echo spannend
    ja ga morgen meteen bellen hoop dat ik begin april mag komen :d xx

19. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Hey dames
    Hoe is het hier ?
    Elke zwangere aan het zwijmelen ?:p
    En het gaat goed met het prikken (Letterlijk en figuurlijk whahaha)

Heb de was lekker buiten gehangen
    Kattenbak gaat weer naar het hok,poezels kunnen nu weer lekker naar buiten snachts
    Joey heeft een grote jongen's glijbaan/fort die heeft ook de grootste lol
    1 april is de kinderboerderij weer open,dan kunnen we daar lekker vertoeven
    Helder blauwe lucht heerlijk!

Het is lente !!

Ps: Toen de ambu mannen klaar waren met Joey gaven ze hem een Troostbeer Heb ook een site van hun Good Bears Zo lief!

20. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he meiden!
    een ontspannend weekend hier, maar vooral buitenshuis dus weinig achter internet gezeten, en ben nu al kwijt wat ik allemaal wilde zeggen maar ik ga een poging doen!

Sween, mooie banner :D:D:D:D en heel fijn dat je de Clear Blue hebt gedaan, je kan er echt niet meer omheen meis :). daarom zei ik gister ook: succes met wennen, want na alle onzekerheid en geen kansen is het gewoon keihard raak en dat is behalve superleuk ook gewoon wennen! haha. veel plezier :D

GM, jaaa het hcg heeft je adres gevonden! superr! :)

Daylinn, dit kindje is een clomid kindje, ik was een ronde verwijderd van waarschijnlijk spuiten! hoe is het bij jou met spuiten? ik duim voor je dat deze ronde raak mag zijn.. het is je enorm gegund.

Wendy, wow, wat een mooie echo, vooral die onderste! super fijn dat alles in orde is. hoe was Anouk?

Melanie, hoe is het met jou? al wat minder moe? het energieke 2e trimester zit je bijna in toch? als je er al niet in zit..? Wat leuk van al je spulletjes! Jullie waren toch al bijna klaar ;). Wat ga je in je verlof nog doen dan? haha. Wij hebben vandaag ook even bij de Prenatal gekeken, maar nog geen koopdrang. Maar we moeten ook zuinig aan doen, dus dat heeft er ook wel mee te maken. Leuk leuk! heb je al een nieuwe buikfoto? ik zal de mijne ook weer eens online gooien.

Kirsss, kan me helemaal voorstellen dat je erg uitkijkt naar de echo, maar ook super zenuwachtig bent!! ga duimen dat je al wat kan zien. maarrr elke dag zonder bloedverlies is een dag met goede hoop! (zo ben ik de eerste 10 weken doorgekomen ;)). ik kan het me dus goed voorstellen dat het spannend is/blijft. hoe voel je je erbij? heb je er een goed of juist slecht gevoel bij? vergeleken met de vmk ben je natuurlijk al verder en nog steeds zwanger dus dat zijn goede zaken :).

Hier: iedereen hebben we inmiddels wel ingelicht, erg leuke reacties. en doordat mensen wisten van de mmm en miskramen, lijkt het toch extra gegund. ik voel me ook goed en mijn buik is echt wel aan het groeien zeg! sinds deze week een bobbel erbij, die echt niet meer door het eten komt :).

@plassen in kannen: ik heb er ook geen problemen mee, wacht nog steeds op de keer dat ik mijn hand onderplas, of misgiet op de vloer, maar dat gebeurt dus helemaal niet :).

Deel Deze Pagina