Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Kara, We weten dat je mee leest en aan ons denkt en dat is zeker weten ook andersom! Maar wijffie Denk ook aan jezelf en aan je buikje
    want te druk en teveel stress is ook niet goed!! Probeer rustig aan te doen, Dikke knuffel!!

@Day, Heerlijk he die peuterschool, kleine van mij mist het heel erg..maar ze mag vanaf volgende week kennismaken op de basisschool ben echt zenuwachtig :p, Jij succes deze ochtend nog flink aan de klus geweest wijffie??

@Mel, Blijft Zeker spannend lieverd..ik hoop dat we vrijdag wat zien op de echo dan word het langzaam minder denk ik :)...Liefs

hoe is het met de andere meiden??

Liefs

2. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kirss: hier gaat alles verder heel erg goed.. af en toe wat last van mn rug als ik overdag te veel heb gedaan.. Maar mag verder niet klagen.. heel de zwangerschap gaat me van het begin af aan erg goed af.. op die bloedingen op het begin na dan! Ben heerlijk aan het genieten van het gerommel in mn buikje! Zo bijzonder.. Deze week ga ik wel weer buikfotos maken, en dan zal ik ze ook hier even komen showen..

@Kara: doe je wel rustig aan meis.. te veel druk en stress is ook niet goed voor je beebje!!

@Day: alles gelukt met klussen, haha

3. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    @Kirsss Ja we hebben zelfs een complete planning hahaha

OHHH!!Zal jullie iets vertellen waar ik me nu voor schaam
    *Ja begin maar te lachen*

Ging gisteravond na het klussen met de kussen onder de kont,op mijn buik liggen,randjesfietsen EN op mijn kop staan!!!! (En dat vanavond weer whaha)

Het is toch wat...

:)

4. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Hahahaha day je bent niet de enige ik heb het ook gedaan..En het heeft geholpen :D Ik ben dan nog net niet op me kop gaan staan :p:p
    Maar je bent goed bezigg!!!!

5. jazz

jazz Niet meer actief

Dayyyy..neeee nou als het werkt dan moet ik er ook maar aan beginnen te geloven.

Hier weer op het wachtbankje. O solo mio hihihih

Jaaaa mijn ei was maandag, maar zoals ik al eerder vertelde we hebben niet ons best kunnen doen dus ik verwacht dat ik door ben naar de volgende ronde. Kan niet wachten om te kijken wat er achter deur nummer 3 zit...hahahahaa

Nance meisie.....is ook clomid hoor. Maar inderdaad wel lief dat je hem zo veel mist.

6. jazz

jazz Niet meer actief

En ik denk dat ik vanaaf maar even dat youtube filmpje ga kijken over het randjesfiesten.....

7. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    wie op het randje fiets, kan er wel een naast vallen...

Mooi gezegde toch hahaha.

Ik geloof niet zo in dat soort dingetjes.. Maar je moet gewoon doen wat je zelf het fijnste vind. ik zelf heb het allemaal geprobeerd en niets lukte.. pas toen we tegen elkaar zeiden van ach het komt wel we hebben nog 1 jaar de tijd met die clomid kreeg ik resultaat.. Blijft het bijzonder vinden..

4 april hebben we onze geslachtsbepalende echo! Zoo spannend!
    Ben wel eens benieuwd of het Brammetje of Beppie gaat worden hahaha (nee zijn niet DE namen)

@kara haha en jij had vorige week nog energie genoeg toch? of heb ik het toen verkeerd gelezen?

pff ben zo brak.. Zometeen lekker even douche!
    liefs Mel

8. jazz

jazz Niet meer actief

hahaha mel ik doe ook niet aan die dingen..ik zeg een beetje van mij, een beetje van hem en een beetje van..het geluk in het leven:)
    We zien het wel.

Mijn eisprong is geweest dus de hormonen zijn weer rustiger....I can see clearly now the hormones are gone...wuhaahahaha:p lig weer in een deuk hier. Moet me zelf toch wel entertainen op het wachtbankje.
    Huh komt een van jullie zwangere nog eventjes langs met iets lekkers? en doe maar een lekkere cola light erbij...:D

9. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Het is eigenlijk heel simpel
    Kijk zelfs een site ervoor :
    Randjesfietsen

En als je het filmpje bekijkt denk ik dat zwanger raken echt puur toeval is
    Ëén keer dippen in dat plasje zaad is soms niet genoeg heb ik zon vermoeden
    En als je geen hoogtepunt krijgt dat je nog minder kans hebt,als je daarna gaat slapen en blijft liggen
    Daarom wat ik denk dat als je op je buik gaat liggen dat het juist die kant op loopt
    En als je op de kop gaat staan dat je bm er bijna in zaad verdrinkt whahaha

Pfftt je begint vanalles in je hoofd te halen,nu maar hopen dat het werkt...

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    hahahaha je zingt errug goed hoor jazz! door naar de volgende ronde!

Als je hier nou om het hoekkie woonde kwam ik ff langs! Maar jij moest zonodig aan de andere kant van t land gaan wonen! Niet lief hoor!

haha

11. jazz

jazz Niet meer actief

Daylinn..ik ben de weg kwijt....mag je ook nog wel gewoon plezier hebben?????:p
    Ik kan dat niet het moeten om te moeten en dan dingen bij doen die ik normaal niet doe...vind het niks;)

12. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Ja je hebt gelijk hoor ;)
    Maar ja de vorige keer werd ik er ook hoorndol van en liet ik alles op zijn beloop gaan en *poef* zwanger (Ik wil die fase even versnellen whaha)
    Net als wat Mel zegt,dat had ik ook met Joey
    3 jaar geklooi,echt mijn haren uit de kop trekkend dokter zei IUI in april en feb zwanger

13. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Whahahaha je heb serieus op je kop gestaan hahahahaa (dat kan ik niet eens:p:p:p)
    Was volgensmij een lachwekkend gezicht voor je vriend :p:p

@kirss aaah arme meid:(
    zit ze ook al aan de ors??

Hmmz dames het topic is bijna vol dus ik ga een nieuw topic openen: nieuwe "clomiddames" deel 2

14. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    reden van een deel 2
    volgensmij gaat een topic maar tot 5000 berichten
    dus vandaar een deel 2 meiden
    hebben we het allemaal toch weer ff volgeluld met ze alle

morgen btw weer een sollicitatie

15. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    LOL verkeerde topic whahaha

16. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    dan doe ik het laatste berichtje! tot zo!!

17. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    oow zo te zien kunnen we gewoon verder hoor haha

18. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    hij doet het gewoon nog!! ;)

19. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Ja dat wel maar lotte heeft graag niet zulke grote topics :p
    Dus na pagina 500 moet je een nieuwe openen :D
    Of een modje doet er een slotje op

20. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he? jemig, wat een kletskousen in dit clubje, al 5000 berichten!
    ik ga jullie vanavond weer zoeken :p

Deel Deze Pagina