@Kara, We weten dat je mee leest en aan ons denkt en dat is zeker weten ook andersom! Maar wijffie Denk ook aan jezelf en aan je buikje want te druk en teveel stress is ook niet goed!! Probeer rustig aan te doen, Dikke knuffel!! @Day, Heerlijk he die peuterschool, kleine van mij mist het heel erg..maar ze mag vanaf volgende week kennismaken op de basisschool ben echt zenuwachtig , Jij succes deze ochtend nog flink aan de klus geweest wijffie?? @Mel, Blijft Zeker spannend lieverd..ik hoop dat we vrijdag wat zien op de echo dan word het langzaam minder denk ik ...Liefs hoe is het met de andere meiden?? Liefs
@Kirss: hier gaat alles verder heel erg goed.. af en toe wat last van mn rug als ik overdag te veel heb gedaan.. Maar mag verder niet klagen.. heel de zwangerschap gaat me van het begin af aan erg goed af.. op die bloedingen op het begin na dan! Ben heerlijk aan het genieten van het gerommel in mn buikje! Zo bijzonder.. Deze week ga ik wel weer buikfotos maken, en dan zal ik ze ook hier even komen showen.. @Kara: doe je wel rustig aan meis.. te veel druk en stress is ook niet goed voor je beebje!! @Day: alles gelukt met klussen, haha
@Kirsss Ja we hebben zelfs een complete planning hahaha OHHH!!Zal jullie iets vertellen waar ik me nu voor schaam *Ja begin maar te lachen* Ging gisteravond na het klussen met de kussen onder de kont,op mijn buik liggen,randjesfietsen EN op mijn kop staan!!!! (En dat vanavond weer whaha) Het is toch wat...
Hahahaha day je bent niet de enige ik heb het ook gedaan..En het heeft geholpen Ik ben dan nog net niet op me kop gaan staan Maar je bent goed bezigg!!!!
Dayyyy..neeee nou als het werkt dan moet ik er ook maar aan beginnen te geloven. Hier weer op het wachtbankje. O solo mio hihihih Jaaaa mijn ei was maandag, maar zoals ik al eerder vertelde we hebben niet ons best kunnen doen dus ik verwacht dat ik door ben naar de volgende ronde. Kan niet wachten om te kijken wat er achter deur nummer 3 zit...hahahahaa Nance meisie.....is ook clomid hoor. Maar inderdaad wel lief dat je hem zo veel mist.
wie op het randje fiets, kan er wel een naast vallen... Mooi gezegde toch hahaha. Ik geloof niet zo in dat soort dingetjes.. Maar je moet gewoon doen wat je zelf het fijnste vind. ik zelf heb het allemaal geprobeerd en niets lukte.. pas toen we tegen elkaar zeiden van ach het komt wel we hebben nog 1 jaar de tijd met die clomid kreeg ik resultaat.. Blijft het bijzonder vinden.. 4 april hebben we onze geslachtsbepalende echo! Zoo spannend! Ben wel eens benieuwd of het Brammetje of Beppie gaat worden hahaha (nee zijn niet DE namen) @kara haha en jij had vorige week nog energie genoeg toch? of heb ik het toen verkeerd gelezen? pff ben zo brak.. Zometeen lekker even douche! liefs Mel
hahaha mel ik doe ook niet aan die dingen..ik zeg een beetje van mij, een beetje van hem en een beetje van..het geluk in het leven We zien het wel. Mijn eisprong is geweest dus de hormonen zijn weer rustiger....I can see clearly now the hormones are gone...wuhaahahaha lig weer in een deuk hier. Moet me zelf toch wel entertainen op het wachtbankje. Huh komt een van jullie zwangere nog eventjes langs met iets lekkers? en doe maar een lekkere cola light erbij...
Het is eigenlijk heel simpel Kijk zelfs een site ervoor : Randjesfietsen En als je het filmpje bekijkt denk ik dat zwanger raken echt puur toeval is Ëén keer dippen in dat plasje zaad is soms niet genoeg heb ik zon vermoeden En als je geen hoogtepunt krijgt dat je nog minder kans hebt,als je daarna gaat slapen en blijft liggen Daarom wat ik denk dat als je op je buik gaat liggen dat het juist die kant op loopt En als je op de kop gaat staan dat je bm er bijna in zaad verdrinkt whahaha Pfftt je begint vanalles in je hoofd te halen,nu maar hopen dat het werkt...
hahahaha je zingt errug goed hoor jazz! door naar de volgende ronde! Als je hier nou om het hoekkie woonde kwam ik ff langs! Maar jij moest zonodig aan de andere kant van t land gaan wonen! Niet lief hoor! haha
Daylinn..ik ben de weg kwijt....mag je ook nog wel gewoon plezier hebben????? Ik kan dat niet het moeten om te moeten en dan dingen bij doen die ik normaal niet doe...vind het niks
Ja je hebt gelijk hoor Maar ja de vorige keer werd ik er ook hoorndol van en liet ik alles op zijn beloop gaan en *poef* zwanger (Ik wil die fase even versnellen whaha) Net als wat Mel zegt,dat had ik ook met Joey 3 jaar geklooi,echt mijn haren uit de kop trekkend dokter zei IUI in april en feb zwanger
Whahahaha je heb serieus op je kop gestaan hahahahaa (dat kan ik niet eens) Was volgensmij een lachwekkend gezicht voor je vriend @kirss aaah arme meid zit ze ook al aan de ors?? Hmmz dames het topic is bijna vol dus ik ga een nieuw topic openen: nieuwe "clomiddames" deel 2
reden van een deel 2 volgensmij gaat een topic maar tot 5000 berichten dus vandaar een deel 2 meiden hebben we het allemaal toch weer ff volgeluld met ze alle morgen btw weer een sollicitatie
Ja dat wel maar lotte heeft graag niet zulke grote topics Dus na pagina 500 moet je een nieuwe openen Of een modje doet er een slotje op