Jaaa ik heb van de week een berg chocolade soesjes opgegeten. Terwijl ik dus eigenlijk geen suiker eet..ging echt in een opwelling ik ben juist mega happy ineens de laatste dagen, geen idee waarom. Misschien van de zenuwen.
hihihi ik schommel van chagerijnig naar happy. Want als ik chagerijnig ben moet ik altijd urrgggg lachen om mezelf.. Gisteren zei ik dan ook tegen mijn vriend...ik ga mijn hormonen maar naar bed brengen.... GM ladies, Rare droom gehad. Dat ik bij een gyn was en die zei belachelijk dat je niet mocht tijdens de overstimulatie. En toen zei ze erg jammer. Maar goed dan maar 25 mg en misschien handig als je ook dat spul gebruikt seed nog iets toen zei ik ooooohhh pre-seed. Ok ja dat heb ik..maar in mijn droom zei ik in mezelf...Maar dat is allemaal niet meer nodig want ik ben al zwanger......... Nou zou wel fijn zijn zo... Hoe gaat het verder met iedereen.. Melanie jij zit nu ook op heet wachtbankje toch? zijn de ovutesten alweer lichter?
@jazz, wat een mooie droom. Hoop dat t een voorspellende is.. Heb gister avond denk ik mijn ei gehad.. Auw auw ik kreeg ineens krampe.. Kon niet eens meer staan.. Toch maar geklust want ja als dat hem was wil ik t niet voorbij llaten gaan natuurlijk
Iedereen aan het klussen zo te lezen hahahahaa Hier zijn we vanaf gister ook weer begonnen met klussen om toch de eisprong niet te missen Kan altijd later of eerder komen he Vriend kan ze lol niet op hahahahahaa
Goodmorning ladies, Mel: waah spannend, goed je best gedaan? GM: ook alweer aan de klus dus, zet em op! Jazz: ook op de wachtbank dus, maar jullie hadden geen actie ondernomen toch? Ik denk dat ik jullie moet gaan verlaten... ik ben clomid-dame af. Vanmorgen weer niets te zien en ik mag de volgende ronde beginnen met spuiten. Volgende week prikles en na de menstruatie op dag 3 weer voor echo en dan starten met spuiten. Arts zei dat ik hier toch echt een eisprong mee ging krijgen, nou laten we het hopen. Ben wel blij dat ik mag gaan spuiten en niet nog een keertje clomid moet proberen.
Wachtbankje is mooi roze...ik heb ook hapjes etc bij me.....Hoop er wel snel van af te zijn hoor... Nee we hebben het inderdaad op safe gespeeld, nou ja safe...hoop ik tenzij mijn eisprong echt later was. Ik had wel een ovutest gedaan en die was neg dus ik dacht groenlicht, maar de dag daarna pos dus ik weet het ook niet meer hoor..... @Dierelier....oh wat ga je spuiten (klinkt een beetje vreemd als je niet weet dat het om hormonen gaat hihihihi), menopur? Laat je ons wel af en toe weten hoe het gaat? @Gooischemama vooral lekekr plezier hebben tijdens het klussen.
Super meis, Ik krijg dalijk meer te horen maar wil zelf nog de ronde 150 proberen en anders ook spuiten ik hoor daar echt goede verhalen over.. Ik ga voor je duimen dat het in een keer gaat lukken met spuiten je hoort het wel vaker dan met clomid dat het goed aanslaat!! en mag je nu gelijk door met primolut en spuiten of moet je nog wachten? Liefss
Hee meiden, ik heb net de gyn gesproken en me waardes waren negatief wat ik al had verwacht..Maar moet dus echt 3weken wachten omdat er een meisje is geweest die dus later een eisprong had en dus wel zwanger was toen ze aan de primolut begon en dat risico wil hij niet nemen..nu weet ik niet wat ik moet doen echt 3 weken wachten of over 2weken gewoon met primolut beginnen en afwachten? of zal ik netjes 3weken wachten en een test doen en als hij negatief is gelijk beginnen.. pff ik weet het niet meer. ik denk dat ik het advies maar moet opvolgen valt gewoon vies tegen allemaal liefs
Oooh kriss wat jammer meid. en ik snap hoe teleurgesteld je bent....Jeetje maar ik snap de gyn wel...Misschien moet je het allemaal even laten rusten en even op adem komen? Je wilt het risico niet lopen toch...Jeetje...En wat zegt je vriend..? Kop op meid even geen hormonen etc lekker genieten van het mooie weer, jezelf even verwennen, koop iets, knip je haar ofzo..Zodat je weer volop er tegen aan kan gaan over 3 weken...
thanx meid Het is zo verschrikkelijk balen.. Maar mn vriend zegt ook gewoon even tot jezelf komen en vol frisse moed er weer tegen aan, morgen gaan we lekker uiteten dus even lekker samen genieten, en idd over 3 weken er weer voor de volle 100% voor gaan, Liefs kirss
Kirss tjonge jonge dat is echt klote nieuws hoor! wel rot van die 3 weken maar idd gezondheid gaat voor. Sterkte mop liefs melanie
euh tja eigenlijk wel hetzelfde als normaal. Had toen straks wel wat krampjes maar die zal ik normaal ook wel hebben.. alleen nu tja, nu let ik er pas echt goed op. Maar ik verwacht nu nog niets, pas over een dag of 2 zou ik een innesteling kunnen voelen maar wacht gewoon geduldig af. al hoop ik volgende week wel flink wat kwaaltjes te gaan krijgen.
Ooow meissie wat balen Weer op het wachtbankje Ik hoop zo voor je dat je de volgende ronde WEL een eisprong krijgt Kunnen ze niet testen of je resistent bent voor clomid?? Dat zou een hoop verklaren waarom de waardes helemaal niet omhoog gaan. Maak het deze 3 weken gezellig met je vent en miss komt er alsnog wat positiefs uit Hier iig weer flink aan de klus en dat is zoooooo leuk met een nieuwsgierige kleuter er bij he We hebben eerlijk gezegd dat we een broertje of zusje voor haar gaan maken nou je moet dr horen hahahahaa Staat madam bij de deur "Is me broertje en zusje al klaar??"
Ik weet niet wat de gyn allemaal wil maar ik ga er gewoon de volgende ronde goed tegenaan haha en ik ga er vanuit dat de clomid 150mg wel wat gaat doen bij mij Het gaat goed komen..We gaan ervoor en deze 2weken ga ik van me ventje genieten en lekker even bijkomen en dan vol frisse moed er weer tegenaan!! Hahaa wat schattig van je kleine meid heerlijk als ze er zo mee bezig zijn, hoop voor je dat het deze ronde raak is meid! succes en plezier met klussen!! liefss