Je hebt iig de juiste instelling meis Ja ik hoop echt voor je dat de clomid 150 nu echt wat gaat doen! Toch even in overleg met de gyn miss kan en mag je meteen beginnen met spuiten??? Gister gingen we kijken voor een nieuw bed en zei ze ookal hier mogen me broertje en zusje ook in mama dus die vent zegt zoo dan is het lekker druk bij jullie thuis he Hmmz nee hoor ze heeft geen broertje of zusje We hebben er gelukkig nog plezier in al vind ik het soms wel klote dat je echt op de vruchtbare dagen extra je best moet doen (prestatiedruk) en dan me dochter die er letterlijk bij wil zijn om te kijken hoe mama en papa een broertje/zusje maken Word je af en toe gek van hahaha je moet dr echt wegsturen terug naar bed
@kriss goed zooooo...lekker er helemaal voor gaan je bent gewoon niet stuk te krijgen klaar punt uit. @gooischemama...hahahah wat lief van je meisje...hmmm maar ook wel vervelend als je aan de klus "moet" het is als zo een must en dan ook nog het risico dat die kleine opeens naast jullie staan met de vraag...WAT doeeeee je???? hihihihi En plezier is heeeel belangrijk. @Melanie...en al kwaaltjes?
Nee nog niets te merken maar sowieso moet het innestelen pas overmorgen of de dag erna plaatvinden, dus pas daarna verwacht ik eigenlijk iets (als er al iets komt natuurlijk, kan ook gewoon hardstikke ongi worden) verwacht namelijk niet dat het in de eerste ronde met clomid al raak is. liefs mel
kirsss, wat jammer. Snap het dat 3 weken best lang duren vind die 2 weken altijd al veel te lang. mel, op het wachtbankje. We duimen. gooischemama, wat grappig van jou dochtertje. Zit een beetje in een dipje vandaag. Had vrijdag een beetje bloedverlies na het klussen maar dacht van zal wel iets geraakt zijn ofzo. Maar nu had ik gisteren ineens heel veel bloed verlies en zomaar. Namiddag maar even de gyn bellen want ben er niet gerust in. Moest gisteren er echt van wenen, voelde weer als een verloren ronde maar goed dat mijn vriend wat positief was en zei van wacht tot je de gyn aan de lijn hebt gehad want zal wel niets zijn.
@Claudia1984... Hoe ver ben je in je cyclus..Ik had het namelijk ook bij mijn 1e clomid kuur echt dat ik dacht ben ik nou ongi of wat. Is een van de bijwerkingen las ik later, en als het rond ovulatie tijd is kan het ook duiden op een aankomend ovulatie...dus niks aan de handje misschien meid lekker door klussen maar snap het wel hoor want ik had toen ook zo iets van helemaal voor niks alles... Maar bel de gyn ben benieuwd wat ze zegegn...
Jazz, heb gisteren een pregnyl spuit gehad. Dus zit wel rond mijn ovulatie tijd. We hebben gisteren toch nog geklust. Hij zit pas namiddag dus kan dan pas even bellen.
Meiden weer een nieuw week op naar 7okt voor mij haha, ik kan niet meer wachten maarja helaas het is niet anders. Meis wacht idd de gyn even af, misschien mag je wel langskomen? en het kan ook gewoon zijn dat je idd iets geraakt heb ofso niet gelijk ongerust maken meid wanneer ga je hem bellen? Liefs
@kirsss weet ik nog niet, ligt aan de symptomen, ik kan 5 oktober testen, maar 4 oktober moet ik terug naar mijn fa dus ik wil het even aan zien.
wat is het hier stil.... @claudia, heb je al met je arts gebeld? Wat ik hoor van de vrouwen die pregnyl gebruiken is dat ze idd wel wat bloed verliezen net de dagen na t prikken.. @kirss nog steeds zo positief meid? Vind het zo super knap van je.. @gooischemama, nog "last" van de kleine spiekerd gehad? @Jazz, hoe voel je je? 4 dagen voor je NOD.. SPANNEND!! misschien ben je van ons groepje wel de eerste met een knallende test!
Ja stil he...zal wat zijn als ik posi test zeg...volgens mij kan gerberraa woensdag testen en ik gok op donderdag of vrijdag. Ik kan me wel goed inhouden dus wellicht wordt het zaterdag. Ben wel benieuwd ook wanneer ik ongi wordt want dan weet ik tenminste wanneer de eisprong is geweest en of die gyn gelijk had... Melanie heb je al kwaaltjes. Is eigenlijk nog te vroeg toch... Verder rest ben ik ook zeer benieuwd hoe het met de andere. Ladies gaat!
Spannend jazz!! heb je al kwaaltjes? Of verwacht je eerder ongi te worden? Lijkt me zo spannend echt weer te wachten hahaha.. Is voor mij gewoon echt een hele tijd geleden.. dus ja ik word nu al zenuwachtig als ik denk aan het gevoel van de test... MIJN eerste test in meer dan 1 jaar tijd.. pff spanning hahaha.. Maaruh.. ik heb de volgende "kwaaltjes": Krampen rond me darmen, steekjes achter me schaambot, HONGER HONGER HONGER haha heb ik normaal niet zo'n last van maar mijn lichaam schreeuwt nu gewoon van GA ETEN MENS!.. maar ik moet daarbij wel vertellen dat ik 3 weken geleden ben gestopt met roken dus misschien zou het daar van zijn (al heb ik dat eigenlijk pas 3 dagen... dat honger gevoel) En de laatste, ik zou wel dagenlang kunnen slapen haha.. ik slaap heerlijk, maar kan echt moe zijn zonder iets te hebben gedaan.
@mel hahahaaa nee we moeten ECHT wachten tot ze slaapt Laatst hadden we een dvdtje voor dr opgezet maar dat werkt dus niet meer Meeste kwaaltjes had ik ook toen ik zwanger was van me meissie *duim duim duim* Je gaat pas testen nadat je bij je arts bent geweest? @kirss jij zit zo vol met positieve kracht helemaal top meis!!! Had het je persoonlijk niet nagedaan (kan wel wachten met testen maar de rest....) @jazz spannend ga ook voor jou duimen meis @claudia niet te druk maken meissie Miss is het daar beneden juist wat gevoeliger ivm die spuit Ja hier wordt dus nu veel geklust letterlijk en figuurlijk jahahahaha Dan bedoel ik niet alleen sex maar ook nog echt klussen Me zusje heeft de sleutels van dr huisje gekregen dus ik help mee wat me zinnen ook op wat annders zet ipv alleen maar zwanger worden en noem het maar op @weet niet wie maar er zijn al 2 andere die hier eerst meeschreven en nu zwanger zijn
@gooischemama, ik weet niet wanneer ik ga testen haha.. Probeer het zolang mogelijk vol te houden.. De teleurstelling van weer een negatieve test stel ik liever uit.. Al kan hij natuurlijk ook knallend positief zijn.. zometeen bloed laten prikken voor mijn progesteron.. Hoop dat ik de uitslag deze week nog krijg en niet wanneer ik pas bij de arts kom.. liefs Mel
@gooischemama zooo jij bent inderdaad lekker aan de klus. Hoe. Gaat het nu met je zusje en haar vriend? @melanie...klinkt hopevol ik denk dat je sowieso mag concluderen dat je een goede eisprong had hihihi en hopen dat het raak is. En tof voor jou dat je weer die spanning mag voelen van is het raak of niet? @kriss...de dagen vliegen voorbij...
@melanie ik heb ook geen idee wanneer ik ga testen...aan een kant denk ik hup testje kopen dan ben je er van af. Maar aan de andere kant denk ik zo lang de ongi niet komt en ik geen omo wit testje in me handen heb kan alles nog...en dat vind ik een fijn idee...hahahaha ben dus gewoon manieren aan het denken om het uit te stellen.
wat spannend zoveel testers die er aan komen. Hopelijk allemaal een knal testje. gooischemama, ik was er gisteren nog aan het denken of er eigenlijk wel al iemand zwanger was geworden kon er mij maar 1tje herinneren; Maar zijn er dus 2 en hopelijk deze ronde nog enkele bij . Gisteren de gyn gebeld, hij zei dat we gewoon door moesten doen zoals gezegt, dat het al eens voorkomt en niet altijd wilt zeggen dat de cyclus doorbroken is. Dus hier verder klussen en zaterdag bloed laten nemen.
@melanie hoop inderdaad dat je ook gewoon de uitslag van de progesteron per tel kan krijgen. @Claudia...oooh fijn te horen..chop chop lekker door klussen
Hee meiden, nu weer lekker druk hierzo, de dagen vliegen idd voorbijjazz, en ik meen het echt had het niet verwacht want kan normaal echt niet wachten of iets.. maar heb het er af en toe wel moeilijk mee dan denk ik verdorie als ik nu alweer had mogen beginnen had ik nu ongi geweest en aan de clomid gezeten en nu moet ik nog wachten pff.. maarja ik ga knallen de volgende ronde daar gaan we gewoon vanuit.. @gooischemama, thanx het is ook niet altijd makkelijk maar ben blij als het 7okt is. wanneer moet jij weer terug? en je hebt iig goed je best gedaan met klussen haha en je kleine meissie komt ze nog steeds gluren @mel , moet je gewoon vragen hoor meis, dat ze je bellen meestal op vrijdag dan! anders zit je al die tijd in spanning.. want je moest 4okt terug tog? ik ga duimen hoor meiss!!! @claudia, zaterdag bloedprikken voor progesteron? Succes meis hoe is het verder meiden, ik ben bezig met andere meubels enzo kopen want daar waren we wel aan toe.. heb ik een beetje afleiding en me ventje maakt het savonds lekker gezellig met kaarsjes enzo aan..dus ik kom die weken nog wel door hopelijk haha.. Liefs en een fijne dag