Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Nou, voor mijn gevoel kruipen de dagen echt voorbij. En mijn man stuitert ook al van de zenuwen ondertussen. Gisteren werd ik op mn werk ineens zoooo beroerd, soort van zeeziek. Ik ben toen naar huis gegaan en op de bank neer gestort. Ik dacht echt: zwanger!? Maar vandaag heb ik weer nergens last van. Ik heb sowieso deze maand geen enkel kwaaltje..echt nul komma nul. Terwijl ik t afgelopen jaar echt altijd van alles had elke keer. Terwijl ik nu de afgelopen weken barstte van vrolijkheid en energie ineens. Misschien is dat wel een goed teken?

ik ga ook pas t weekend testen Jazz. Maar denk dat ik dan inmiddels al ongesteld ben geworden hoor.

heb me trouwens gister zo boos zitten maken op de arts. Ik ben gebeld met de progesteronwaarde. Die was 130: hoog dus. Maar dat wisten we al ivm die overstimulatie. Ik vroeg de arts hoe het eigenlijk verder zou gaan als ik de komende maanden met t halve pilletje clomid ook niet zwanger zou worden, wat dan de volgende stap was. Serieus...komt gewoon de arts, de proffesional, met de allergrootste welbekende dooddoener; JE BENT NOG ZO JONG. En daarom moeten wij dus misschien ipv zes maanden wel een jaar door met clomid!! Aaaaargh!! Ik word over een maand 30 en mn moeder ging op dr 35 in de overgang. HOEZO JONG? En daar gaat t toch ook niet om! Vond t zo kwetsend.

2. jazz

jazz Niet meer actief

@Gerbera...ik voel ook van alles en dan weer niet hoor dus ik weet het ook allemaal niet meer...en daar hou ik het dan maar op hahahahaha:$

Wat een uitspraak van die gyn zeg:x...echt af en toe weten die mensen echt niet hoe ze moeten communiceren....Soms wel vervlend vind ik ondanks dat ze erg bekwaam zijn in hun vak.
    ooit gedacht naar een ander ziekenhuis te gaan?
    Ja ik denk ook ok dan ga ik naar 25mg en dan stel er gebeurt niks...pfff ik wil gewoon mijn eigen gyn daar kan ik tenminste mee schakelen maar die heeft de fm echo's niet gedaan.
    En kan je nagaan ik heb niet eens bloed moeten prikken.
    Maar ik denk dat dat komt omdat ik zonder clomid al op de 66 zit.

Oh maar jij kan toch al woensdag testen..super spannend weer allemaal maar ook vermoeiend...;)

3. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kirss, ik ga gewoon bellen straks maar volgens de vrouw die ik gister aan de lijn had mag alleen een arts dat doorgeven aan de patient..

@gerbera: wat kunnen sommige artsen toch dom doen.. Natuurlijk ben je relatief gezien nog jong.. Maar volgens mij wil je NU een kind en niet over een jaar of 3... Ik zou het dan ook goed duidelijk maken dat je niet langer wil wachten..

Wij hebben hier nu voor 6 maanden clomid in huis liggen, en hierna zouden we nog maximaal 3 maanden erbij krijgen. Als het dan nog niet heeft geholpen kijken we gelijk verder naar iui of mogelijk zelfs ivf.. Maar dat verhaaltje jong.. ohhh daar kan ik zo boos over worden.. Ik hoor het van iedereen "Melanie je bent pas 21 nog tijd zat meid.." Ja maar ik wil NU een kind... en niet later.. En ook al ben ik nog maar 21.. ik ben al 3 jaar!! bezig om een wondertje te krijgen.. Dus ja ben blij dat ik er nu mee ben begonnen en niet op me 35ste bv..

Net bloed laten prikken, en vriendlief heeft bij de cardio een 24 uurs bloeddrukbandmeter gekregen, lekker bezig geweest dus haha. De vrouw die me bloed moest prikken doet denk ik in haar vrije tijd aan DARTEN.. ze gooide de naald er in.. En dan nog gek vinden dat ik terug trek.. loop nu met een watje en pleister op beide armen rond haha.. Ach t is voor een goed doel zullen we maar denken..

Liefs Melanie

4. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    kirss, ja om te kijken of ik een eisprong heb gehad. Mag maandag bellen voor de uitslag ervan.

Vind het wachtbankje ook altijd zo verschrikkelijk lang duren. De eerste week gaat het nog maar dan die tweede week.

5. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Net even naar het spreekuur van de fa gebeld.. De verpleegkundige kwam weer met het verhaal ja maar daar staat je afspraak van 4 oktober voor.. Ik weer met mijn verhaal maar mevrouw ik krijg normaal GEEN eisprong dus dit is best belangrijk voor me.. Ook weten we niet of er uberhaupt wel 1 (of meerdere) eitjes zaten aangezien we ook geen fm echo's hebben gehad.
    Gelukkig won ik het want ik krijg nu donderdag een telefoontje van mijn arts met de uitslagen. De afspraak is ook blijven staan ivm dat we toch wel wat vraagjes hebben aan de arts. ook mbt de ziekte van vriendlief.

6. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Haha goed zo meis,
    gewoon doordrammen het is wel jou lichaam en je wilt wel weten hoe en wat, dus donderdag een telefoontje ben benieuwd!!

@ claudia, ja duurt ook lang hoor pff, en vooral met die zenuwen of het wel of niet wat gedaan heeft..succes met het wachten meis en op naar maandag..

@gerbera niet normaal dat sommige gyn zo kunnen doen, het is iets wat je graag wilt en wat mel zegt niet over 3 jaar maar nu!!
    Succes en gewoon jou mening vertellen tegen de gyn!!

7. jazz

jazz Niet meer actief

Wordt vandaag een beetje gek van mezelf..kan me niet concentreren ik vind de onzekerheid niet leuk meer:(...voel ook niet zo veel vandaag dus dan ben ik weer beland in het zal vast niet :(blehhhhhhhhhh daarnaast natuurlijk emo.....oooh jongens wat is het toch een ramp he het wachten...:$

8. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Kop op, nog even volhouden en dan testen..
    houd de moed erin doe ik ook , ookal is het verschrikkelijk moeilijk af en toe maar meid wanneer ga je testen? donderdag? :)

liefss

9. jazz

jazz Niet meer actief

Ja toen ik het schreef dacht ik kom op jazz....maar heb denk ik effe zo'n dip.....ik weet nog niet wanneer ik ga testen meestal test ik niet van te voren....

10. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Oh inderdaad dat wachten! Ik word nu ook gek hoor hier! Ik voelde vandaag n ongi kramp en ik dacht echt neeeeeeee. Maar vervolgens niks. Ik had idd twee weken terug op woe avond de lh piek. Maar dan kan ie, of ze, net zo goed op vrijdag pas gesprongen zijn. Dus ik ga zaterdag ochtend testen. Ik vind een nega test ook altijd heel moeilijk te verwerken, moeilijker dan ongesteld worden. Dus ik wacht nog even af. Ik zou willen dat ik geen hoop had, ben nu alweer bang voor de teleurstelling en het verdriet. Maar ja, als je drie eitjes ziet zitten krijg je toch hoop.

11. jazz

jazz Niet meer actief

Inderdaad het zou toch meer wie van de drie moeten zijn?!
    Ik ook hoor liever ongi dan een neg test. Vorige ronde ook netjes gewacht. Dacht dat ik ook geen testen in huis had. CD1 kwam ik een verdwaald kruidvat testje tegen. Hahahah toen heb ik die maar gebruikt. Dacht bij mezelf zo dan heb ik ook nog kunnen testen en het resultaat was van tevoren bekend. En tweede gedachte nu kan ik ook niet bij de volgende ronde in verleiding komen hahahah

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @gooischemama, pff wat een avond heb je achter de rug.. En idd gaan voor die echo als de klachten blijven bestaan.

Ik en vriendlief staan net samen in de douche.. Ik had mijn (.)(.) vast en vriendlief vroeg doen ze zo'n zeer.. JA DAT DOEN ZE.. Auw.. Hij hield me vast en zij tja misschien wel voor een kleintje dat hier in groeit.. En legde zijn hand op mijn buikje.. SCHAT...! je hebt een buik!.. Ik kijk naar beneden en denk huh.. hoe kan dit dan ik heb idd ineens een buikje.. ben normaal echt plat.. maar nu echt een rond dopje erop haha.. Heel apart.. Vriendlief meteen ja ja ja het is misschien wel raak.. Maar nu zijn we weer rustig geworden haha.. sorry moest het even kwijt.

liefs

13. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @ mel

Oeee spannend haha
    je hebt wel allemaal tekentjes van een zwangerschap..
    O het zal maar zo zijn wat ben ik benieuwd!! :D
    nog even volhouden en dan testen meiss..
    ik gaa voor jullie duimen!

@gooischemama,

jeetje idd wat een avond heb je gehad zeg..
    hoe gaat het nu met de pijn? ik hoop dat je een beetje heb kunnen slapen en als het vandaag niet gaat, gewoon naar het ziekenhuis ofiets hoor niet mee blijven lopen!!

Hier hou ik het nog wel uit..ben blij als ik weer kan beginnen :D

Liefss

14. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @melanie pijnlijke (.)(.) en een klein buikje????????Nou miss heeft je vriend wel gelijk!!!
    Nog heel even wachten voor je kan testen maar laat jezelf niet gek maken anders word de teleurstelling zo groot als het niks is maar het klinkt wel heel hoopvol voor je:):)

@kirss nou ben vannacht om 05.15 wakker geworden van de pijn in me buik
    Vind het gewoon stom dat er geen fm worden gedaan want volgens de ha heeft de pijn idd te maken met de baarmoeder en eierstokken
    Ik denk dat ik vanmiddag zo en zo even me eigen ha bel
    Wil gewoon dat ze gaan kijken hoe en wat
    Nog even en jij mag ook weer

Hahhahaahaa ja was zeer genant Was ook voor het eerst dat ik een mannelijk persoon had die ff ging wroeten.Maar no way dat die met ze vingers in me poepert mag hoor hwhahaahahaa:p Dat is me uitgang en ckr geen ingang:p

Heb me vriend ook verteld "Moppie ik ben nog NOOIT vreemdgegaan maar ik moet je wat vertellen. Zojuist heeft een ander net zitten wroeten en wou ook nog anaal wroeten!"
    Nou je had ze kop moeten zien hahaahaa
    Hij moest dr om lachen maar na een nachtje slapen ken ik er nog niet om lachen.
    Maar goed over dit genante voorval komen we ook wel weer overheen:p

15. jazz

jazz Niet meer actief

@goooischemama...jeetje dat ze dan niet niet gelijk een echo regelen. Nee gaat een lekker met zijn handen voelen. Zat gisteren nog te denken de medische wereld zou eens een kijkje moeten komen nemen op dit forum dan zullen ze wel schrikken van de hoeveelheid klachten....en ja gewoon een echo vragen hoor.

@kriss echt respect voor je hoor hoe geduldig en toch vrolijk blijft. En heb je nog leuke meubels gevonden?

@mel wow een buikje...je lichaam reageert def op de horrmonen en is zichzelf aan het klaar maken voor. En we duimen voor je dat het raak is want klinkt echt hoopvol. Spannend hoor.

Ik hahaha vandaag heb ik school dus volop afleiding...gelukkig op werk is het makkelijker om afgeleid te worden.
    Ik kom wel af en toe gluren.

16. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @jazz werkse op school dan maar hahaha
    Ja de medische wereld is soms zo goed nog niet
    Ik ga zo eerst naar me reintergratieburo en daarna bel ik even me ha op wil gewoon een echo dan weet ik ook waar ik aan toe ben

17. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @jazz, succes op school!

@gooischemamma, Gelijk heb je gewoon die echo afdwingen.. Ze zijn tegenwoordig zo makkelijk met nee te zeggen..
    Hier dus ook geen fm echo's gehad.. Terwijl ik vorige keer gwn een dik vrij verbod kreeg.. Vind het zo maar vreemd om eerlijk te zijn.

18. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Succes voor degenen die wachten op testen en tot ze weer mogen.

en succes met het verwerken van de ha die flink moest vroeten. Ze moeten gewoon fm doen.

het is vandaag dus 14 dagen sinds de posi ovutest. Ik zit echt na elk plasje hysterisch wc papier te checken. Ben zo bang iets te zien. Ik ben in al die tijd nog nooit zo zenuwachtig geweest als deze maand.

19. jazz

jazz Niet meer actief

Gerbera kan me voorstellen..hoop dat het weg blijft en dat je gewoon lekker zwanger bent. Zou je niet eerder willen testen?

20. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Ben nu aan het bellen naar de dokter ben beller nummer 1

Deel Deze Pagina