Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum

Herkenbaar van verschillende gyn:( hier ook zo
    heb zelf moeten vragen of ze wou kijken of het pcos kon zijn
    eerst wou ze gaan bloedprikken maar had al gelezen dat het ook via een echo kon:p
    dus heb tegen me gyn gezegd je maakt maar een echo ik wil het nu weten en niet over een week (liep er al meer dan een jaar ivm herhaalde mk)
    En ja hoor ik had gelijk dus toen heb ik meteen medicijnen mee gekregen

Opvliegers hebben lijkt me nou ook niet ideaal maar je moet er wat voor over hebben

Je weet nu wel wanneer je een eisprong krijgt?

2. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    [QUOT;10375638]Zeynep: balen dat je eitje te klein was, hoeveelste cyclusdag zit je nu?

Ik heb morgen mijn tweede bioresonantie afspraak v zwangerschapsbevordering. Voor verbetering v mijn immuunsysteem bij vagina/ blaas / baarmoeder. Heb jarenlang vaak antibiotica gekregen tegen ontstekingen enzo, en door deze therapie kunnen we deze omgeving verbeteren . Zodat het een betere omgeving wordt om in te nestelen voor de bevr. Eicel.
    Ben heel benieuwd of we morgen kunnen zien of de eerste afspraak al nut heeft gehad.[/QUOTE]

hoi pantertje
    ik zit op dag 14 .
    morgen veel succes ,
    ik moet ook morgen voor de meting dus wie weet mischien groeit i nog wel , ik laat het morgen weten ik moet er 10 uur s,morgens bij de meting zijn en van jou hoor ik het ook nog wel hoe het gegaan is . mvg zeynep

3. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    FF uppen

@pantertje en zeynep heel veel succes morgen

4. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Hoi,
    Ben ook pas met clomid moeten beginngen.
    Heb gisteren mijn eerste pilletje clomid genomen.
    Was voor de tweede maal naar de gyn geweest omdat ik altijd een 3tal weken bloedverlies had. Nu bleek uit de resultaten dat ik al bloed verloor vooraleer ik mijn eisprong had.
    Maar door het bloed wist ik nooit wanneer nu juist mijn eisprong was en konden we ook helemaal niet gericht klussen.
    Vandaar dat de gyn clomid heeft voorgeschreven.
    Ben benieuwd wat jullie ervaringen ermee zijn.
    Groetjes

5. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    ik heb sinds het gebruik van de clomid een eisprong op de 16 dag van de cyclus, dit wetende door de metingen en wat de gynecoloog heeft gezegd. Ik heb het nog niet gevoeld of iets.
    Maar daar een beetje van uit gaande weet ik wanneer we moeten klussen ;)

6. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    hoi pantertje

hoe was je afspraak vandaag ?
    met mijn goed me ei was 15 cm dus was goed gegroeid ik moest in de weekend klussen en maandag weer terug voor de meting of me ei der nog steeds der aanwezig is dus ik ga het zien

ps . heeft iemand ervaring met klussen of ik het elke dag of omde dag kan doen tips ??/

7. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland

hoi sammie26
    als ik zo kijk naar je banner kan je bijna testen ?
    ik hoop dat het raak is voor je

8. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland

hoi gooischemama
    hoe is het met je en de kleintje al beter

9. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @zeynep jaaaaaa ze is stukken opgeknapt:D gelukkig

Om de dag klussen meis is het zaadkwaliteit het beste(is mij verteld)

Ben vandaag ongesteld geworden door de primolut maar idd heb veel meer last dan normaal ppff

10. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    hai Zeynep, wat goed dat je ei al zoveel groter is!
    mij is ook verteld , dat om de dag beter is. Maar toch doe ik het elke keer bij een positieve test, toch 3 dagen achter elkaar, beetje eigen wijs .. dan heb ik toch het gevoel dat we echt ons best hebben gedaan ofzo..

Ik had gister 2e afspraak bio resonantie. Mijn immuun systeem in vagina/blaas, baarmoeder was nu heel goed. Flink verbeterd door de 1e behandeling. We waren heel verrast en hoef pas over 2 mnd terugkomen. Hopelijk is t dan niet meer nodig :)

11. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    Ja klopt ik mag over een paar dagen testen, ik ben er niet mee bezig moet ik heel eerlijk want anders duurt wachten wel heel lang.
    We hopen op een mooie verrassing, maar we zullen zien.

12. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    ik hoop het voor je sammie

we duimen mee

13. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Vandaag het eerste pilletje clomid geslikt
    heb al ondervonden dat je hem niet te lang in je mond moet houden:p

14. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    hallo ,
    ja he als je hem lang vast hou in je mond vieze smaak vond ik ook
    hoe gaat het verder
    ik moet morgen naar de meting weer
    maar eerlijk gezecht voel ik me niet lekker ik heb last van me onderbuik lijkt wel dat er iets geterkt wort en pijnlijk al 2 dagen lang geromel en voor het eesrts ook met klussen :) deet het pijnlijk
    kan dat te maken met me eisprong ?
    ik hoop wel dat ik op tijd heb geklust
    ik moest het in de weekend doen van de asistent ik heb het allen zaterdag gedaan ik weet niet of dat goed of niet goed was 1 keer
    maarja ik zie het vanzelf wel
    heb heel erg last van me rug en opgeblazen gevoel aan me ei links en recht ik zie het wel .
    groetjes zeynep .

15. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    De pilletjes moet je inderdaad niet te lang in je mond houden want dan zijn ze inderdaad vies.
    Dat heb ik ook al een keer ondervonden. :D

16. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Hoe dichter bij de NOD, hoe langer de dagen worden :)

Ik word ongeduldig en heb allerlei kwaaltjes waarvan ik denk dat ik ze ofwel inbeeld, ofwel wijzen op een naderende menstruatie. Daarbij denk ik dat het door clomid en progynova kan zijn dat ik mijn menstruatie en de dagen ervoor anders beleef. Ik wil zeggen dat er andere (pre-)menstruele klachten zijn door het gebruik van clomid en progynova.

Zeynep, het getrek in je onderbuik kan zeker te maken hebben met je eisprong. Dat het pijn deed bij het klussen is me vreemd.
    Normaal gezien kan je best om de dag klussen, zoals iemand reeds eerder zei, dus het is goed dat je het in het weekend enkel zaterdag hebt gedaan en niet vrij., zat. en zon.

Dit las ik in een tekstje van het UZ Leuven
    "Vermits de maandelijkse cyclus bij de meeste vrouwen niet perfect is, beschouwt men de periode tussen de 11° en de 16° dag van de cyclus als de meest vruchtbare, vermits de eicel gewoonlijk in deze periode vrijkomt.

De periodes tussen de 8° tot de 10° en de 17° en 18° dag van de cyclus beschouwt men als minder vruchtbaar, maar tijdens deze periode blijft er toch nog steeds een aanzienlijke kans op zwangerschap."

17. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    oh, en ik wou graag weten of iemand ook meer last heeft van afscheiding door het gebruik van de medicatie voor het vermeerderen van het baarmoederslijmvlies? (in mijn geval progynova, maar de meesten nemen iets ander) Ik had 7 en 8 dpo veel last van dik, eiwit achtig slijm. Nooit eerder gehad! echt veel.

18. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @ sammie hahaha ben dus niet de enigste
    probleempje nu is dat ik de pillen gewoon niet door kan slikken dus ze zijn bijna helemaal opgelost voor ik ze weg krijg bah bah bah

@karnijn ik heb daar geen ervaring mee maar de pillen die je gebruikten waren toch om het baarmoederslijm te verdikken?
    dan lijkt mij het juist een goed teken

wanneer mag je testen

19. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Hi Karnijn, wat jij beschrijft lijkt me ook juist goed. Die afscheiding.slijm is alleen maar bevorderlijk

Zelf heb ik t te weinig denk ik. Ik zit vandaag op dag 14 (en aan de clomid) maar geen vruchtbaar slijm/ afscheiding.. Nog geen pos ovulatietest ook. Zou nu toch al een beetje slijm moeten zien als mij eisprong nadert? Wat denken jullie?

20. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    @Gooische mama: progynova dient om meer baarmoederslijmvlies aan te maken omdat clomid dat zou uitdrogen. De meesten op dit forum gebruiken iets anders... Misschien is het eerder vermeerderen ipv verdikken.
    Volgens de gyn heb ik m'n eisprong de 7e gehad, dus dan kan ik de 21e testen, donderdag.

@pantertje: afscheiding is idd bevorderlijk, maar niet wanneer het zeven dagen na je eisprong komt. Het lijkt me een beetje nutteloos. Toen had ik 2 dagen veel, dik slijm. Nu zie ik op het papiertje nog steeds dik slijm zitten als ik naar de wc geweest ben, alleen minder.

Ik vroeg me af ofdat ik nou meer slijm had omwille van die progynova. Als dit zorgt voor meer slijmvlies, dan moet deze grotere hoeveelheid toch ook terug afvloeien wanneer er geen bevruchting is geweest...??? Bij een zwangerschap hebben vrouwen blijkbaar last van wit slijm en niet doorzichtig. Dit heb ik toch gelezen op dit forum.

Pantertje, Normaal zou je toch meer afscheiding moeten hebben bij je ei, maar misschien is dit wat later deze maand en is er daarom nog niets te merken?

Deel Deze Pagina