Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Oh en Dreams,vervelend meid!! Dikke knuffel.

2. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jazz: proficiat!!!
    Enorm blij voor je.
    Enne, ik hoop dat je mee blijft kletsen bij ons! Geeft trouwens moed; laat zien dat 't echt wel kan.
    Geniet ervan meid!

Dreams; dikke knuffel!
    Vind 't zo balen voor je.
    Maar, ik hoor laatste tijd ook vaker dat spuiten betere resultaten geven.
    Ik duim voor je!

Mel, dat te vroege testen ken ik :$.
    Hoop dat je binnenkort net zo een test als jazz hebt!
    Je zeker niet laten ontmoedigen door 't "uitblijven" van "kwaaltjes"; wil helemaal niks zeggen.

Gooischemama: Goed te lezen dat je van die buikpijn verlost bent!
    Nu nog even afwachten op een knaltest die een brusje voor je kleine meid aangeeft! ;)

Kirss; nog heel even!
    Even volhouden nog dus!

Claudia, hoop dat de bloedtest toch positief gaat zijn!
    Ik duim voor je!

Hier is 't afwachten als de clomid deze keer wel zijn werk gedaan heeft.
    Vermoed van wel; afgelopen weekend zo een pijn gehad... Denk ook dat ik mijn eisprong duidelijk gevoeld heb; denk want, heb mijn eisprong tot nogtoe nog nooit gevoeld ;).
    Nu nog wat last van wat buikpijn en, me best misselijk voelen...
    Maar dat laatste kan ook gewoon komen doordat mijn ventje morgen weer vertrekt, :(, alweer een maandje zonder hem....

3. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @Fieneke,
    ik probeer ook positief te blijven hoor, vorige keer met die clomid merkte ik van alles en was het steeds niet raak, en nu merk ik niets.. Dus ja wie weet...

Heb me nu iig voorgenomen om niet meer te vroeg te gaan testen..

@kirsss schatje op mijn NOD mag jij weer gaan beginnen! spannend! gun het jou meid! hoop echt dat je ook snel een positieve test hebt.

4. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    meiden sorry hoor heb zo'n druk weekend gehad,

Maar jazzzzzzzzz waaauwww :D:D:D
    gefeliciteerd!!!!!
    genieten meid!!! hoe voel je je?

@mel, hoe is het, heb je ondertussen weer een testje gedaan of wacht je morgen af? want je moet morgen voor fa tog?!
    ik duim voor je wijffie!! ( gun het jou ook heeel erg moppie )

@gooischemama,
    hoe is het meis? nog een beetje genoten het weekend?
    en nog een beetje kunnen klussen ondanks je kleine spiekerd haha
    nog last gehad van je buik of gaat het nu weer helemaal goed?

hoe is het met de andere meiden??

ik mag vrijdag weer beginnen met primolut dus ik kan er bijna weer tegenaan!! :D ben zooo blij opnieuw een kans!!

liefss

5. jazz

jazz Niet meer actief

Ik voel me wel ok...Kan het nog steeds niet geloven..
    En de kwaaltjes neem ik allemaal op de koop toe hoor meiden.
    Gezond eten, op tijd naar bed, en rustig blijven en vertrouwen hebben..dat is mijn motto...

Melanie inderdaad we duimen voor je hoor.

Gerbera....Ik snap het heel goed hoor je jaloezie..en dat mag best....

Fieneke....Heerlijk he dan die eisprong pijn hihihi hoop het zo voor je meid.

Claudia laat je ons weten hoe de bloedtest was? Ik neem aan progesteron testen?

Dierelier hoop dat je snel ongi wordt zodat je kan beginnen met menopur.

Kriss jij mag ook bijna weer.....

Gooischemama ik denk trouwens ook dat ik tijdens mijn kindloos weekend zwanger ben geraakt hihihihihi dus...Hoe gaat het nu..Blij te horen dat de pre-seed zijn werk heeft gedaan.....

Dreamscometrue...het is triest als je dan weer een volgende stap in moet gaan in de mmm..Maar ik hoop dat je er lekker tegen aan ga...

6. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ GEFELICITEERD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
    (oke ik ben ook jaloers geef het toe want ik wil ook)

Ja hier zitten we nog in het wachtbankje moet rond de 15de ongesteld worden
    Als dat gebeurt krijg ik nog 1 ronde clomid maar wel in combi van de pregnylspuit zodat het eitje wat eerder springt zonder buikpijn:p
    Ja was helaas niet kindloos he:p wel ons best gedaan

@kirss
    jaaa heb dit weekend een drankje gedaan met iemand van het forum hier:p
    Was nog best gezellig ook
    We hebben ons best gedaan terwijl zij lag te slapen is op dit moment echt de enige mogelijkheid
    Me buikpijn is helemaal over:D:D denk dat het idd een zeer heftige eisprong was maar door die prik is die zo en zo gesprongen nu duimen dat het raak is:D
    Nog ffies meis dan ben jij weer aan de beurt he:D
    Weet ja al hoelang de kuur primolut gaat worden voor je??

@claudia jij hebt dus ookal een prik van pregnyl gehad??
    Je hoeft hem niet perse in je been te zetten hoor mag ook in je buik:D:D
    Ik heb hem idd zelf gezet
    Ben 4 maanden geleden geopereerd en moest tromboseprikken in me buik krijgen en mocht toen niet weg uit het ziekenhuis voordat ik mezelf die injectie's kon geven dus vandaar dat ik mezelf al kon prikken:D

Maar in me arm bil of been durf ik het dan weer niet hahahaaha stom he

7. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    OOOOOOOW en nog ff wat
    Om zo gezond mogelijk te worden he want ben ondertussen al 32 kilo kwijt en hoef er nog maar 15:D:D:D:D
    Maar ik rook als een ketter en heb dus gisteraaf besloten om te stoppen heb me gister helemaal misselijk gerookt en heb tot nu toe nog steeds GEEN sigaret gepakt:D (voor een kettingrookster heel wat ja)

@jazz nu ga ik echt hopen dat je pendel bij ons ook uitkomt aangezien je voor jezelf ook goed hebt gependelt:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
    Wat zei je mannetje trouwens toen je de test liet zien???

8. jazz

jazz Niet meer actief

Mannetje moest zijn leesbril even pakken hihihi maar hij is super blij....zijn 1e
    Ik ben trouwens in november 1 jaar gestopt en mis het helemaal niet..en ik hou ook geld over..Dus als ik het kan...kan jij het ook...

9. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ik ben nu ook een maand gestopt. Vriendlief wilde het met medicatie proberen maar daar werd hij alleen maar ziek/zwak en misselijk van. Die wil iig voor mijn volgende cyclus helemaal gestopt zijn.. Ben benieuwd haha..

@gooischemamma, hier ook nog op t wachtbankje, en zoals je misschien al hebt gelezen te vroeg een test gedaan en die was witter dan wit...
    Mja dat zou dan ook 4/5 dagen voor NOD zijn met kv test.. Dus dat is eigenlijk heel logisch. Weet niet of ik ongi ga worden of niet, voel echt niets.... Niets van een zwangerschap en niets van een aankomende ongi.. Ik haat wachten sowieso al maar dit maakt het wel spannend (en van de andere kant vind ik er helemaal niks aan zo haha)

10. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @jazz hahaha met ze leesbril zag die de streep nog duidelijker hahahahaa (duidelijker dan dit kan niet hoor:p)

Je houdt ook ontzettend veel geld over en je stinkt niet meer zo naar rook he
    Ik heb na het vele afvallen zo en zo een nieuwe garderobe nodig dus kan dan mooi daarvoor sparen:D

@mel jaa maar het gaat hier soms zo snel kwa schrijven joh:p
    Over een paar dagen weer even een nieuwe test wagen met ook een mooi resultaat:D
    Ja dat is het vreemde van het lichaam de een heeft nergens last van en de ander overal van.
    De een (zegt??) voelt meteen dat die zwanger is en de ander weer niet
    Je weet het niet en dat is zo k*t

We gaan ook voor jou duimen hoor meis
    Je ziet het bij jazz heeft het geholpen

@jazz wel al een dansje gedaan?????????????

11. jazz

jazz Niet meer actief

Hahaha vroeg net via sms aan vriend en are you happy or shocked...hij happy as f*** hihihihihi

Nee nog geen dansje gedaan joh.
    Zat te denken zal ik een CB digitale gaan halen toen dacht ik nee joh weg gegooied geld.....

ja echt gooischemama ik hou echt veel geld over want als ik kocht dan nam ik altijd nog wel een kauwgum, drankje etc...En de afhankelijkheid joh......in de stress raken als je niks heb belachelijk. En tegen de kinderen zeggen even wachten mama moet even roken.....ok niet goed toch....Dus volhouden he

12. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    gooischemama, ja al twee keer. Vorige keer had ik een heel mooie eisprong gehad (gyn was er van overtuigd dat het ging lukken). Ben benieuwd of het deze keer ook zo mooi was.
    Ik vroeg gewoon waar ze het normaal zet en ze zei in de bil dus heb hem daar ook maar laten zetten.

13. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @claudia in je bil kan ook ja maar daar durf ik hem zelf niet te zetten
    Maar hij kan ook gewoon in je buik:D
    Oke je hebt hem dus al 2 x gehad
    Maar heb je nog geen prikinstructie's gehad dan zodat je jezelf kan prikken??
    Hier was dat niet nodig
    En was eigenlijk ook door die grote follikel en hevige buikpijn dat ze die pregnyl gaven

@jazz hahaha helemaal over de rooie:p

Ja heel herkenbaar hoor me dochter weet gewoon al wat ik zeg "mama eerst peukkie oproken en dan kom ik dr aan"
    Slecht eigenlijk maar goed nog steeds geen sigaret aan geraakt
    merk wel dat ik er wel naar snak hoor:p
    Had rond 11 uur ofzo al zoiets van ja ik loop naar het winkeltje voor een pakkie peuken
    maar dan ben ik zwak dus dat doe ik niet
    Wil me centjes zien groeien haahahahaa

plus altijd beter voor de zwangerschap eh

14. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Claudia, weet jij al iets?

Mel, inderdaad, al dat wachten...
    Ik duim!

Gooischemama: volhouden! ;)

15. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Gooischemama, heb nog geen instructies gehad voor zelf te prikken. Denk ook niet dat dit hier wordt gedaan of toch niet bij mijn gyn want hij vroeg gewoon of ik het door de dokter of door thuisverpleging ging laten doen, niets over het zelf doen.

Fieneke, had deze middag even gebeld maar kom dan eerst bij een secretares uit en deze moet het dossier zoeken en aan de gyn geven als hij de volgende persoon roept. Moet dus na een 15min terug bellen maar hij was nog niet geweest. Ga dus om 16u even terug bellen want kan op het werk niet bellen.

16. jazz

jazz Niet meer actief

En claudia al iets gehoord?

17. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    O god meiden dat heb ik weer,
    ben ik mn receptje kwijt van primolut en clomid ik helemaal in paniek de gyn gebeld haha maar ben nog steeds niet terug gebeld
    pff hopen dat ze hem nog opsturen voor vrijdag anders kan ik nog langer wachten maar dat gaat hem niet worden want heb lang genoeg gewacht :p

18. jazz

jazz Niet meer actief

@Kriss...oooohhhhh jeetje...geen paniek gaat lukken voor vrijdag toch...

19. Dierelier20

Dierelier20 Actief lid

16 okt 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    JAZZZZ!! Waaah wat gaaf gefeliciteeerd meid!! Super!!!
    Die dame kan dus goed pendelen ja?
    Ik heb me ook laten pendelen, ze dacht dat ik 2 meiden ging krijgen (weet niet of ze een tweeling bedoelde) en dat ik het laatste kwartaal van 2011 zwanger zou worden, met de neiging naar November. Dus ik ben benieuwd hoor! Ik ben allang blij als ik komende ronde een eisprong mag krijgen.

Claudia: en? weet je al meer?

20. jazz

jazz Niet meer actief

Jaaaa hihihihi nou zou mooi zijn toch 3e kw 2011........

Deel Deze Pagina