Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    melanie, wat jammer dat je ongi bent geworden. Vind sterk dat je je zo goed kunt houden. Ik heb meestal die eerste dag een serieuse dip.

Kirss, al iets gehoord voor het recept?

Gisteren de gyn proberen te bereiken, maar is niet simpel als niemand het mag weten :). Er was telkens iemand in de buurt en als ik dan eens kon bellen was hij bezig en kon hij niet opnemen en op een gegeven moment was ik te laat was hij weg. Ga vandaag nog maar eens proberen, hoop deze middag al iets meer te weten.

2. dreamscometrue

25 jul 2011
    22
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    o wat schrijven jullie toch veel, moest even goed ervoor zitten om bij te lezen. hahaha. wel gezellig hoor.
    gemoedelijk en positief onder elkaar, echt leuk!

Jazz, van harte gefeliciteerd!!

ik had zelf ook erge last van misselijkheid s avonds en snachts, lag er ook wakker van. k durfde niet te testen , was zo gespannen dat ik niet kon plassen, terwijl ik toch gruwelijk nodig moest... hahaha. nou ja we weten allemaal hoe dat is geeindigt.

gooschemama ubergezonde! jij bent echt flink afgevallen!! wat knap. en helemaal knap dat je ook nog gaat stoppen met roken! kwel jezelf niet te erg he? drankje op zijn tijd? of borrelnootje?
    hoop dat je rond de 15e ook een positieve test hebt.

mel jij ook eind van de maand

dier: ik krijg een prikpen idd, krijg om 11.10 uitleg en een echo denk ik. fijn dat jullie zeggen dat het wel mee valt allemaal.
    die positieve woorden doen echt goed.

hebben jullie ook mensen in de omgeving die dan zeggen: je moet het loslaten, niet te gespannen mee bezig zijn, dan komt het goed.
    daar wordt ik echt schijt en schijt ziek van. k praat er met hun niet meer over hoor.

3. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Heb een maagverkleining meis dus ik kan niet drinken en teveel borrelnootjes word ik ziek van:p
    Trouwens van zo en zo iets teveel eten word ik megaziek:(Moet heel erg opletten

Gister in totaal 4 gerookt dus valt nog mee
    want het is wel in een keer boem helemaal niks meer (schijnt wel het beste te zijn)

@jazz ik ga het proberen maar ben zo strontsjaggie he
    Gister al ruzie gemaakt met de politie dus
    eigenlijk met bijna iedereen wel puur door het stoppen met roken

4. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Ik heb pre seed besteld. Was er hier nou ook iemand die dat gebruikte? Ik hoop dat het sexen daardoor weer wat fijner wordt. Ik had vorige maand een paar keer dat het gewoon zeer deed en dat maakt het dan niet echt leuker ;)

5. jazz

jazz Niet meer actief

@dreamscometrue....Ja ieder lichaam is gewoon anders inderdaad en het is en blijft een wonder...
    En dat iedereen zegt je moet er niet zo mee bezig zijn...makkelijk gezegd denk ik dan altijd...het is een verlangen want ik tot de dag van vandaag niet kan omschrijven...Iedereen gaat er anders mee om en je meot gewoon doen wat goed voor jouw voelt meis..
    Echo als start sein toch?

Melanie spannnend...
    cluadia....ja dat is inderdaad irri..hoop dat je ze vandaag te pakken krijg.

6. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

@ jazz

had jij trouwens met 25mg je eisprong op dezelfde dag als met 50?

en hoe heb jij het gedaan? Met posi ovu test en dan elke dag of om de dag?

het geeft weer hoop om er voor te gaan nu jij zwanger bent.

7. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Ja ik gebruik dat Gerbera
    Heerlijk spul serieus:p

@dreams denk dat iedereen hier wel iemand in ze buurt kent die dat soort dingen zeggen "het komt vanzelf wel" bla bla bla
    niet op ingaan
    Je wordt zwanger tussen je benen niet in je hoofd

8. jazz

jazz Niet meer actief

Neeee ik moest de nieuwe ronde naar 25mg ben uiteindelijk met 50mg zwanger geworden..:D
    Maar ik had inderdaad ovutesten gebruikt en dacht dat het veilig was...maar dus niet. Mijn eisprong is later met clomid denk ik:$
    Ik zou gewoon ovutesten gebruiken..en op de internet staat een clomid ovulatie calculator...Lekker de goedkopen ovutesten gebruiken zodat je genoeg kan testen.
    En met de pre-seed.......komt goed hoor;)
    Heb jij wel FM's?

9. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Nee ik krijg geen fm, enkel eenmalig bloedprikken rond cd 21. De vorige twee rondes met clomid had ik een posi ovu test op dag 18. We hebben t toen op advies van de arts voor en na de test elke dag gedaan, een week lang. En met drie eitjes toen..maar niet gelukt dus. Vandaar dat ik me af vraag of we nog iets anders iunnen doen.

10. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis

jaaa gelukkig wel, was even in paniek want me eigen gyn was er niet dus de andere gyn had gezegt wacht maar tot maandag na het weekend dan moet je het even aan je eigen gyn vragen :$ NEEE dat is niet gebeurd geloof me nou ik moet vrijdag weer beginnen en niet maandag haha nou uiteindelijk heeft hij dan de receptjes gemaakt en verstuurd maar hij vond me nogal jong voor clomid 150mg, ik zeg Dokter is zit bij een andere gyn en hij en ik hebben dit besproken pfff maar als het allemaal mee zit heb ik ze vandaag binnen :D dus kom maar op met vrijdag :p

@ mel, pfff potverdrie mop wat een teleurstelling, maar kom op he! op naar de volgende ronde en die gaat helemaal goed komen :D
    hoe is het geweest bij je arts vandaag en van je mannetje?

@ Gerbera , hoe is het verder bij jou?

@ gooischemama , haha afkickverschijnselen?? ;) Maar meid je kan het,, en in een keer stoppen lukt bijna niemand als je maar flink minder...:) hoe voel je je?

@claudia, heb je je gyn al gesproken meis??

@jazz, hoe is het op je roze wolk?? :)

Liefs kirss

11. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @gooischemamma, ik ben 21

@kirsss bij mannetje was t niet zo je van t bij de cardio die mag nu een 24uurs ecg meter omhebben.. (Net in mijn vruchtbare dagen haha)

Nou girls ben net bij de fertiliteitsarts geweest, hij vond mijn cyclus van 27 dagen perfect. Hij was zeer tevreden.. Ovu-testen mag ik niet meer gebruiken want daarvan is bewezen dat je onderbewust toch minder vruchtbaar ervan raakt (ivm het moeten presteren). We hebben een klusschema gehad en mogen vanaf dag 10 t/m 18 klussen. We hebben ook nog gevraagd wat destijds de uitslag van t zaad van man lief was en die was gwn goed. Op 1ml had hij 16miljoen!! Zaadjes zitten waarvan 65% snelle bewegers. Erg tevreden dus.
    Ik hoef geen bloed meer te laten prikken en mag gwn iedere maand terug voor controle. Hij heeft nog steeds goede hoop dat we snel zwanger zullen raken :)

Liefs melanie

12. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Ik word in november 30. Help ;)

13. jazz

jazz Niet meer actief

melanie...goed nieuws dus...Gingen jullie ook met een goed gevoel weg?

Kriss..echt he goed zo hoor dat je hebt gezegd dat is een afspraak tussen mij en mijn gyn...Pfffff bij mij begonnen ze ook al tijdens de fm echo's nou ik denk niet dat uw clomid nodig heb om zwanger te worden....halllooooooo het bewijs is er al weer...3 kinderen met clomid pffff

Met mij gaat het goed...vriendlief dacht gisterenavond oooh even kijken naar het effect op de boobs hihihihi tijdens het klussen voel het nu nog:$ Maar die is super lief, eten stond klaar etc etc...hij is zo blij..zo leuk...ik mag het gewoon weer meemaken maar nu ook echt hoe het moet en hoe je het in films ziet zoooooooooo leuk....
    Moet niet te veel lezen op het forum...sommige ladies blijven testen...uit angst..snap ik wel hoor..Dacht ook ga weer testjes kopen..maar nee ik heb vertrouwen in de natuur...
    Volgende week komt moeders voor moeders

Gerbera..ik ben...tata...de oudste denk ik...42;) maar mijn zoon zei een maandje geleden tegen mij..mama jij bent niet echt een moeder, en je lijkt er niet een...ik hoezo dan...hij omdat je er zo jong uit ziet hahahahaa awwwww mijn lieve prinsje...

14. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Jazz 42 wow nou dat had ik niet verrwacht had je eerder begin 30 geschat haha. Nja leuke babbel dus haha

Wij gaan altijd wel met een goed gevoel weg bij t ziekenhuis.. Tenminste dit ziekenhuis haha.

15. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er over aan het denken om me hier ook aan te sluiten. Deze maand voor het eerst Clomid 100mg genomen. Afgelopen zaterdag laatste pil dus verwacht mijn ei ergens tussen aanstaande zaterdag en dinsdag. De druk begint al toe te nemen dus denk wel dat het zijn werk aan het doen is ;) Ik ben dus niet 100% nieuw met Clomid maar wel met de 100mg.
    Ik ben trouwens 36 en heb al een zoontje van bijna 3.

Jazz gefeliciteerd! Heerlijk...

Meiden allemaal heel veel succes. Ik zal proberen om het bij te houden.

Ik heb trouwens wel al direct een vraagje voor de dames die al eerder Clomid hebben genomen. Ging je dan altijd uit van een 28dagen cyclus of een cyclus met een lf van 14 dagen na je ei? Ik probeer me namelijk te herinneren hoe dat ging bij mijn zoon en weet het gewoon niet meer. Ik wil weten wanneer ik "overtijd" ben en dus kan testen.

16. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Claudia, jij nog de mogelijkheid gehad om te bellen ondertussen?
    Is inderdaad niet gemakkelijk; niet op het werk, maar thuis ook niet natuurlijk.
    Ik blijf duimen voor goed nieuws!
    En, dat zelf inspuiten; denk inderdaad ook niet dat ze dat in Belgiƫ doen. Een vriendin van me heeft laatst een vaccin laten zetten door haar moeder, een thuisverpleegster en, daar had de HA al moeilijk over gedaan....

Dierelier, 2 meiden! Zou je een tweeling zien zitten?

Mel, wat balen van je menstruatie!
    Maar, wel super dat je 2x in 1 maand op 't wachtbankje kan - deze keer hopelijk met de positieve test!!
    En, goed te lezen dat de gyn er goede hoop in heeft!

Dreams, wordt zo vaak gezegd dat 't niet lukt als je er teveel mee bezig bent. Maar, 't is zoals gooischemama zegt. En, denk dat 't gros van de vrouwen, als ze zwanger willen worden, er bewust mee bezig zijn. En, vermits er nog steeds vrouwen zwanger worden, ...
    Niet te zeer in je hoofd steken. Denk dat die mensen niet meteen beseffen dat 't hard over kan komen wat ze zeggen en, dat 't bovendien dus niet klopt.
    Succes meid!

Kirsss: kan je niet gewoon naar apotheek, alles al halen en receptje gewoon erna binnen brengen?
    Ik vergeet geregeld mijn recepten (ben zo een warhoofd soms) en, mij lukt dat zo. Natuurlijk wel enkel bij de apotheker waar ik normaal ga omdat ze me er wel eens zien.

Jazz, 42, ook ik had je rond de 30 geschat!
    Je prinsje heeft gelijk!
    En, nogmaals proficiat!

Ik ben er trouwens 29.....

Tyndall: thx!
    Ik ga altijd uit van lf 14 dagen na ei. Maar, komt ook wel doordat ik een onregelmatige cyclus heb (ik neem clomid om mijn cyclus regelmatiger te krijgen). Ik kan dus niet echt uitgaan van wanneer ik ei heb (buiten deze maand dan, amai wat kan een eisprong pijn doen!)
    :)

Gooischemama: 4 is beter dan anderhalf pakje natuurlijk. Verder afbouwen maar!

Hier beginnen de krampen eindelijk te minderen.
    Had toch best wel wat last van buikpijn na de eisprong...
    Nu, ga ervan uit dat het mijn eisprong was, maar, ik temperatuur ook en, mijn temperatuur wil maar niet stijgen - gaat continu op en af...
    Afwachten maar...
    Mijn ventje is vanochtend weer vertrokken; niet leuk maar, begin volgende maand is ie er weer. Als alles goed gaat, net op tijd om aan de klus te gaan :) (tenzij we nu natuurlijk al eindigen met een positieve test natuurlijk - hoop het!)

17. jazz

jazz Niet meer actief

@Tyndall..dat is moeilijk zeggen hangt denk ik van je gewone cyclus af. Ik had een 30 dagen en hield altijd 14 dagen na eisprong aan. Heb je fm echo's?
    Heeft 50 mg niet aangeslagen dat je op 100 zit?
    Heb je bij je zoontje ook hormonen gebruikt?
    Hihihihi al die vragen he..
    Er is een een clomid ovulatie calculator op de internet, vond ik trouwens heel handig.

Melanie....hahahaha vlotte babbel en hou van lachen en plezier maken misschien is dat ook wat we jong houdt...

18. jazz

jazz Niet meer actief

hoe wist je dat je 3 eitjes had dan?

19. jazz

jazz Niet meer actief

@Fieneke....Vervelend als je mannetje van huis werkt....Maar gelukkig altijd goede timing...en hoooooooooopelijk is het gewoon raak nu....

20. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het deze maand niet lukt zijn we waarschijnlijk klaar. Laatste keer Clomid. Keuze die we gemaakt hebben. Een kindje is meer dan welkom maar het moet enigzins "leuk" blijven ;)

Deel Deze Pagina