Je huidskleur gaat alleen bleker worden als je een donkere kleur neemt (gothic) Hahahahaa ja kom je terug van de zonnebank ben je verbrand meis schiet niet op En met foundation heb je weer het gezeik elke dag smeren anders ben je zo bleek (wat als je echt haast heb en geen tijd om te smeren???) Conclusie MELANIE NIET ZO EIGENWIJS DOEN EN GEWOON LUISTEREN!!! Yeah al 4 weken gestopt Ja ik doe me best echt waar meer kan ik niet doen Heb nu een max van 15 (ipv anderhalf pakje) En dan uiteindelijk terug dringen @all heb even een ranzige vraag maar heey worden hier meer ranzige dingen besproken hahahaa Vanochtend naar de wc geweest maar weinig gedronken waardoor de urine geconcentreerd is maar bij het afvegen dus gelig slijm. Later op de dag (meer gedronken dus urine wat helderder) weer bij het afvegen slijm maar nu doorzichtig Wat kan het zijn????????? Van de eisprong kan het niet meer zijn want die is mbv de pregnyl gesprongen rond 30 sep/1 okt
Een vriendin van mij heeft 4 kinderen en ze wonen op een flatje met 3 slaapkamers Je kan makkelijk 2 kids op 1 slaapkamer zetten Als je dat niet wilt doen vanwege weet ik veel wat is dat je eigen keus natuurlijk maar moeten zit er niet bij En wat betreft een andere auto waarom?? Heb je een invalide wagentje dan?? Zelfs bij een fiatje kunnen er makkelijk 2 maxi's en een kinderzitje op de achterbank Denk eerder dat het met je eigen angst te maken heeft dan een verhuizing of een andere auto want overal is een mouw aan te passen ja ook kwa financieeen
@duschi, ook wij hebben het hier niet zo breed als in het gooi hoor haha, maar beide een leuke baan waarmee we gewoon lekker modaal verdienen, nja we verdienen meer maar dat krijgen we niet haha. Vriendin van me zit diep in de schulden maar heeft net kort na elkaar 2 kindjes gehad... Schuldsanering geeft haar 80 euro per week. En geloof me ze houd er echt van over.. zodat ze zelfs nog wat leuks voor haar kids kan kopen. Dus meid echt financieel moet je je niet zo druk maken, een oud gezegde is niet voor niets: Waar 2 monden gevoed kunnen worden, kunnen er ook 3 of 4. (of tis un broabant sprikwoord deh ken ok) @gooischemamma, maar.. maar.. maar... hahaha.. ik vind de kleur zo leuk haha.. Geld het ook als ik t voorpigmenteer en een kleur uitzoek met een roodtint erin? De kleur die ik nu heb uitgezocht is mahagony (engels..)
mahonie schat heb ff iets voor je opgezocht VERKRIJGBARE KLEUREN » Herbatint En klik dan het nummer 7R aan en 8R Zit je toch nog in die kleurcatoregie en maakt je gezicht niet zo bleek Hahahahahaa ga ff heel lullig doen hoor maar eigenwijsheid ligt duidelijk WEL aan de leeftijd Laat deze kleuren maar zien aan je vriendin denk dat die veel mooier staan bij je huidskleur Ze kan er ook (als jij dat wilt) LOWlights indoen met de kleur die jij perse wilt Hahahaa ook in het Gooi heerst armoede Heb ook geen cabrio onder me kont helaas
@gm.. Nou en lekker puh dat ik jong ben!! whahahaha maaruh heb net gesprek met vriendinnetje gehad.. Die had het ook al of 6 en 7.. van ieders een zei ze.. Maaruh als ik die kleurenkaart zo zie dan euh vind ik het ook nog al donker idd haha. Ik zei al tegen vriendlief hebben ze 9r haha.. Maar komt vast helemaal goed morgen. Ik euh hoop dat ik jullie het resultaat morgen mag laten zien (als het echt neit om aan te zien is horen jullie me natuurlijk er niet meer over haha)
Hey allemaal, Nog snel even een berichtje voor ik ga slapen... Gooischemama: inderdaad, gewoon minderen aan je eigen tempo. Je komt er wel. Succes meis! Kwestie kwaaltjes die komen en gaan; ik krijg kop nog staart aan al die kwaaltjes. Hier komen en gaan ze ook zoals 't uitkomt - ze houden er minder rekening mee als 't mij ook uitkomt . Je ranzige vraag kan ik je niet meteen mee helpen vrees ik - buiten feit dat ik dat bij mezelf ook wel eens zie gebeuren, me dan ook afvraag wat en hoe en, dr geen duidelijkheid in krijg. Ik duim voor je dat 't vooral een goed voorteken is!! Mel, ik vind 't voorgestelde kapsel super! Ik volg Gooischemama ook wel - mij wordt wel vaker de haarkleur die ik wil geweigerd omdat ik een heel lichte huid heb... Dat lossen ze dan wel op met de dingen die gooischemama voorstelt. Ben benieuwd wat je gaat doen! Gerbera, ik volg Jazz. De teststreep moet minstens even dik zijn als de controlestreep. Als dat niet is, is de test negatief. Voor de rest raak ik er ook niet altijd helemaal uit wijs: ik heb een week geleden overduidelijk positief getest, daarna terug negatief. Eergisteren testte ik dan weer positief... Doe mijn best me er niet teveel vragen bij te stellen, maar dat lukt niet altijd even makkelijk.... Slaap goed allemaal!
hahahahahaa melanie ben maar 4 jaar ouder hoor jij krijgt ook vanzelf mijn leeftijd (dan ben ik ondertussen 29 maar daar hebben we het niet over) Die kleur is lichter dan wat je liet zien hoor Laat je dinnetje maar de juiste kleur uitzoeken in de trant die je wilt maar ook bij je past Als ze de lichste kleur pakt voor je gehele haar en de wat donkere kleur pakt voor wat lowlight's er in krijg je ook een mooi speels effect in je haar maar vertrouw dr op dat dat wel goed zal komen Wel een foto plaatsen hoor
Thanks allemaal! Ik doe vanavond nog een ovu testje. Ik vind het gek dat het dan deze maand anders is. Maar goed er gaat wel meer anders elke keer Ik heb gelukkig een hele stapel liggen van die dingen dus ik kan vooruit De eerste maand had ik ook mega opvliegers, de tweede maand had ik nergens last van en deze maand weer die opvliegers. Ik lig de hele nacht te zweten en overdag heb ik het ook bloedheet. Oh en ik moet er minimaal 4 keer uit om te plassen elke nacht! Wist niet dat een mens zoveel kon plassen Ook weer zo'n leuke clomid bijwerking.
Jeetje...ik ga even vroeg slapen en er gebeurt van alles hier... Melanie ga je gothic hahahahaha wel een foto plaatsen he en niet als avatar want die zijn zoooo klein..leuk hoor kleur verandering ik denk dat ik bij ga kleuren zwart, grijs dekkend hahahahaha en dan rode plukjes erin.... Dushi ik denk ook dat het eigen gevoel is. Kinderen willen liefde, gezelligheid, warmte, eten...Maar je moet zelf goed kijken wat jij aankan. Gooischemama heb je ranzig verhaal smorgens vroeg gelezen...lekker hoor dank je wel hihihih maar dat slijm verhaal he...kan ook een teken zijn hoor..maar weet je ik had het een maand en toen was ik niet zwanger en ik had ook deze maand Gerbera volgens mij reageer je gewoon onwijs goed op clomid dus lekker ovutestjes, en niet vergeten te klussen natuurlijk en het komt helemaal goed... Verder begin ik een van de vervelendste kwaaltjes van een zwangerschap te vertonen....vergeetachtigheid Dus andere ladies...please forgive me....
duchi, heb als nod 14 oktober genomen dan ben ik zeker dat ik niet tevroeg zou testen. gooischemama, heb het ook wel eens gehad maar heb geen idee wat dit zou kunnen zijn.
Meiden goedemorgen, wat een drukte hier gezellig hoor, morgen is d day mag eindelijk weer de nieuwe ronde in, ik heb me receptje binnen. @ mel hoe is het meisss @ jazz 24okt echo spannend meis 1 of 2 baby's hoe voel je je verder? @ Gooischemama, Ik heb dat glijmiddel ook besteld dus ben benieuwd of het bij mij ook zo goed werkt haha hoe is het verder meis?? verder bij veel meiden is het nu afwachten!! success Liefs kirsss
Kriss is in da house...leuk he dat je weer kan beginnen. Ga je ovutesten gebruiken... Ook al die glijmiddel..heb je het al geprobeerd? hihihihi die mensen van de glijmiddel zullen wel denken....
@melanie013 ben wel erg benieuwd wat het uiteindelijke resultaat is of gaat worden hoor, foto's!!!!! hahahaha k wil ook zo graag eens heel wat anders maar ik durf niet!!! Zit volgende week bij de kapper dus kan nog wat verzinnen @claudia1984, ik heb mijn NOD ook op 14-10 als het goed is, zit nu dus in een cyclus zonder clomid, en afgelopen maandag posi ovu test gehad, ik wordt eigenlijk altijd 11 dagen na posi test ongi.....ik blijf een klein beetje hoop houden dat ik niet aan de Clomid hoef en het misschien nu toch op de natuurlijke manier nog raak zal zijn.....alleen niet alle dgaen kunnen klussen rond posi ovu test, wel op maandag, de dag van de posi test en gisteren, maar dinsdag had mannetje avond/nachtdienst....dus pech!!!:x @iedereen En ja dames angst voor een tweeling komt misschien ook voort uit een stukje eigen gevoel, ik ga het denk ik ook gewoon niet trekken, denk dat ik het niet aan kan, een tweede lijkt me al heel erg druk. Ik wil het heel graag hoor een tweede kindje dus begrijp me niet verkeerd, maar om het nu op te gaan zoeken en het risico te lopen oo meerlingen.....tsja heb daar toch beetje moeite mee. We hebben nu beide allebei een leuke baan maar zitten beide midden in een reorganisatie, wat ook de nodige onzekerheid met zich meebrengt, en ja voor iedereen is het anders en zijn het persoonlijke keuzes, ik heb zoveel respect voor mensen die met 80 per week rond kunnen komen, maar moet er zelf gewoon niet aan denken, ik zou 's nachts geen oog dicht meer doen denk ik, kijk als het niet anders is , tuurlijk del je dan met de situatie maar als je een keuze hebt, tsja blijft moeilijk dames...... mocht 25mg niet aanslaan dan kan ik altijd een stapje hoger gaan, is die maand dan geen gemiste kans denk ik, want ga er vanuit dat ik ondanks die lagere dosis clomid dan toch wel een eisprong vanuit mezelf zal krijgen, alleen wellicht weer later in cyclus, maar als ik mrt 50mg begin en heb teveel eitjes is het misschien wel een verloren maand omdat ik het risico dan niet zou durven nemen of wellicht wel een klus verbod zou krijgen.....dilemma!!!
Hmmmm heb een boze smiley bij onderwerp staan??? ben niet boos hoor hahahaha. O ja er is naast Preseed ook nog iets van Conceive plus op de markt, volgens mij iets goedkoper en zou zelfde werking hebben!!
@duschi, er is een site op internet waar je alle kapsels kunt uitproberen. En ook je haar kunt kleuren. Altijd leuk om van te voren wat te kijken toch.. Ennuh verder wil ik je vooral sterkte toewensen... Je komt op me over als iemand die best het een en ander al heeft meegemaakt, En hier nog vaak mee worstelt. Je zit met angsten of je het allemaal wel kunt redden en of je het wel goed zal gaan doen. Meisje ga aub geloven in je zelf. Kijk naar je kindje en denk dan bij je zelf, Hebben papa en mama jou tot nu toe gelukkig kunnen maken? Ik weet zeker dat je een harde ja hoort! En meid of je nou de volgende ronde 1 of 3 kindjes krijgt ook die zal zich gelukkig bij jullie voelen! Ennuh ik zou zeker voor de 50mg gaan omdat je toch een fm krijgt.. Mijn arts doet dus geen fm bij mij, heb hem ook verteld dat ik vorige keer overstimulatie kreeg, hij vind het alleen niet nodig want de kans op meerling (Ja zelfs met clomid) is maar heeel klein. 4% meer dan zonder clomid. Ook bij mij en me vriend komen er tweelingen voor in de familie maar ook dit was geen reden om fm te gaan doen.. Dus meid probeer rust in je zelf te vinden en in je zelf te geloven..
Dushi, gewoon doen waar je je 't beste bij voelt - uiteindelijk is dat de enige juiste keuze. Begrijp wat je zegt. Mijn zus zit in de schuldbemiddeling en, 't is pijnlijk te zien dat ze nooit eens iets leuks kan kopen voor haar kinderen (niet dat ze dat zou doen dan, maar is weer een ander verhaal). Een vriendin van me vindt geen opvang voor haar kindje en gaat genoodzaakt zijn haar job gewoon op te geven - met alle financiële gevolgen. Maar, ik sluit me ook aan bij Mel: ze redden hun en, ben er zeker van: 1 ling of 2 ling: je gaat een geweldige mama zijn! Dank je voor de conceive tip! Kirsss: super dat je er weer bent! Zo blij dat je vanaf morgen weer kan meedoen! Succes meis! Jazz, alles goed met je, buiten de vergeetachtigheid? Mel, ik ben benieuwd naar het nieuwe kapsel! Welke site is dat waar je 't over hebt? Ik heb morgen een dagje verlof en, heb me dan maar meteen een kappersbezoekje ingepland. Wil wel een paar dingen proberen... Hoop alles goed verder met iedereen...! Mijn buik rommelt wat, rugpijn is ook weer begonnen. En die opvliegers.... Hier op het werk zeiden ze altijd dat ze er zeker van zijn dat ik met een sjaal geboren ben; laatste tijd ligt ie altijd naast me... Warm...
hihihihi nee hoor meid inderdaad het is een gevoel en het is jou gevoel...en omhoog naar 50mg kan je altijd. Maar ook ik zou 50mg doen omdat je toch een echo krijg hihihihi En redden doe je het altijd, ook jij omdat je er zo goed over nadenkt....
Online Makeover - Virtual makeover, Makeup, Celebrity Hairstyles, Sunglasses - TAAZ is de site waar je je kapsels kunt proberen Ik ga nu werken me haren laten doen en werken, dus spreek jullie vanavond! Liefs melanie
Ben benieuwd Mel! Spannend dat er meiden op het wachtbankje zitten nu. Ik heb gisteren ovutesten gekocht en heb me echt moeten inhouden om geen zwangerschapstesten te kopen. Ik ken mezelf en weet dat als ik die krengen in huis heb dat ik op 7dpo al in een potje pies! LOL Mijn geluk is natuurlijk weer dat er bij de ovutesten een digitale zwangerschapstest zat... Meiden jullie moeten me wel tegenhouden hoor als ik testdrang ga krijgen voor 22 oktober. Ik wil proberen om te wachten tot 24. Jazz- morgen al 5 weken!