Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum

Oke weer wat bijgeleerd:D

Oooow spannend meiss gaan echt duimen voor je

2. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Nou, een aantal dagen (een week geleden ongeveer) heb ik het idee gehad dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Ik was met vlagen licht misselijk, hoofdpijn, koffie proefde naar zeep, opvliegers, liespijn, afscheiding, ... Ik had ook veel stress op dat moment dus dat zou wel aan de oorzaak van hoofdpijn en misselijkheid kunnen gelegen hebben.

Al die symptomen zijn ondertussen verdwenen, behalve een voos gevoel in mijn lies. Een viertal dagen geleden waren mijn tepels plots heel gevoelig, maar dat is ook alweer bijna helemaal verdwenen...
    Nooit gedacht dat mijn lichaam me zo zou kunnen bezig houden.

Hoe zit het met jou gooische mama, al bijwerkingen van clomid?

3. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @karnijn jaa ik eet bijna de hele dag niks omdat ik heel misselijk ben
    Van het een op het andere moment ben ik heel lief naar sjaggo dus ik voel het wel ja.
    Krijg alleen de pillen met steeds meer moeite weg:(en moet nog 2 dagen
    Merk wel dat het bloeden steeds minder word (gelukkig)

Vind het helemaal spannend voor je meis:D
    Hoop echt dat je een knaltest krijgt

@zeynep hoe is het met jou nu?
    hoe was de fm?????

4. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Gooise mamma : wat irritant he, al die bijwerkingen... Ik probeerde me er niet al te erg aan over te geven, anders had ik helemaal oorlog thuis

Nou vandaag, dag 15, hopen dat ik eens een posi ov test krijg, mij ei laat zelfs met clomid op zich wachten. Vanochtend kreeg vriendlief ineens prestatiedruk ofzo, en lukte het niet.. Pfff . Vond t eigenlijk een beetje zielig voor hem hihi

5. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @pantertje ja best wel irritant maar we weten waar we het voor doen

Ja hij zal zich vast wel een beetje schamen als het ineens niet lukt
    Miss helpt het als je niet zegt wanneer je ei er is??
    Is er voor hem toch minder druk

6. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Ik wou dat ik misselijk was van clomid. Ik vreet me te pletter van de zenuwen. Niet echt, maar ik ben een emo-eter en wou dat ik me wat beter kon beheersen op dit moment. :)

Goed idee van het niet te zeggen van het ei. Maar dan mag je vriend er niet te nauw bij betrokken zijn hé. Mijn vriend volgt alles van dichtbij op, gaat mee naar de gyn. en weet bijgevolg tot op de millimeter wat er zich in mijn baarmoeder afspeelt.

7. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Ja die van mij vraagt ook elke dag: 'en?'
    Dus tja ik vertel t wel . Maar je hebt gelijk hoor. Ik val hem niet met alles lastig vallen. Dat doe ik wel bij jullie ;)

Karnijn: jij mag bijna testen lees ik op je banner? Vandaar de zenuwen

8. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    hallo dames .
    hoe gaat het met julie
    sorry ik ben een tijdtje niet aanwezig geweest we waren bezig met het huis te kllussen en had geen internet ,

maandag naar de gyno. geweest en me ei was niet gesprongen in de weekend toen zij ze je ei kan nu elk moment gaan springen dus als het goed is heb ik ook maandag gevoeld , en nog geklust en woensdag ook nog allen weet ik niet of dat nou goed is zo we gaan het zien moet volgende week zwangerschap test doen in de weekend en als ik niet zwanger bent moet clomi verhoogt worden ik ga het afwachten en zien vind het best wel spannend .
    ik voel me vandaag niet goed heb last van me linker borst doet zeer ik weet niet met wat dit te maken heb .
    groetjes zeynep ;)

9. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Ik ben ook een emo-eter maar ik heb een gbp dus zodoende dat ik me wel kan inhouden

Mijn vriend is er wel nauw bij betrokken maar hij weet niet wnnr de eisprong is (ik weet het ook niet dus om de dag maar he;))

Hahahahahaaa hij is er meer mee bezig dan jij als hij elke mm in je baarmoeder kent

Heb je al een test gedaan????????????????
    (nee ben niet nieuwsgierig hoor:cool:)

10. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Ja, ik heb vanmorgen getest: wit :( Negatief dus. Ik blijf nog steeds ergens hopen dat er nog niet genoeg hcg is, maar als ik het verhaal van zeynep lees ben ik bang voor iets gelijkaardigs. De gyn. zei me dat mijn ei de 7e zou komen en ik kan me niet herinneren wat ik toen gevoeld heb. Heb de afgelopen maand zoveel gevoeld ;)

Jaja mijn vriend is er hard mee bezig. Hij laat dit niet altijd merken, maar soms valt hij door de mand. Schattig :) Net zoals pantertje val ik hem zo weinig mogelijk met alles lastig. Daarvoor schuim ik het forum af, hihi :D

11. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @karnijn :( miss is het de volgende keer raak meis
    weet hoe klote het is als je je ergens op verheugd
    maar het komt vast goed als je hier alle POSITIEVE verhalen leest van dames die zwanger zijn geworden met behulp van medicijnen is dat jou ook gegund

Je hoeft je ei toch niet te voelen lijkt mij??
    Ik voel nu ook van alles maar ik hou het maar op me darmen en het uurtje zumba van gister hahahahaa

@zeynep voor jou geldt hetzelfde als voor karnijn als het bij zoveel dames goed komt zal dat vast ook bij ons zo zijn

12. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @karnijn zie dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden??
    Miss is het toch raak meis:)

Hoe gaat het met de rest van de dames???

13. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    @ Karnijn: zie dat je intussen al een paar dagen overtijd zijt, heb je intussen al een nieuwe test gedaan?

Hier zitten we op het wachtbankje.
    Was net op tijd met ov test want gaf woensdag dadelijk positief.
    Nu komen de lange dagen aan.
    Weet niet of of het bijwerkingen zijn van clomid maar drink normaal s'morgens en s'middags een koffie maar die smaakt mij niet meer en heb erna altijd last van mijn maag.

14. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    hoi meiden ,
    hoe gaat het met julie ,
    met mijn gaat het goed ik mag zaterdag testen.
    aleen ik ben sins paar dagen niet leker ben vlagen miselijk en ik lus geen enery drink meer smaak is anders en heb af en toe krapen in me buik en mijn koorts is ook niet gezakt sins me ei weten julie of dat toch met de medicijnen te maken heeft die ik geslikt hebt ogf kan ik al zo vroeg kwaaltjes heben als ik zwanger zou zijn .
    voorde rest ben ik moe ik wil echt heel lang gaan slapen ik weet niet waarom ik weet wel dat ik me eisprong 18 julie hebt gehad ..
    maar wanner pe menstruatie moet komen heb ik geen idee omdat ik met primult hebt ge menstuweert hebt ....
    hoe gaat het met julie situatie ???
    groetjes zeynep ;)

15. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    @ Karnijn , hoe is het met je ? ik hoop dat het raak is voor je ..

16. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Zeynep, ik vind die kwaaltjes van jou eigenlijk nog best wel hoopgevend. vermoeid, misselijk, krampen. Sorry, maar ik vind dit toch wel erg spannend klinken!! afwachten maar die paar daagjes. hou ons op de hoogte..

ik had gisteren een positieve ovulatie test (dag 21, met clomid is hij dus niet eerder gekomen maar misschien wel n beter ei) Toevallig had ik de dag er voor geklust , gisteravond en vanavond.. dan gaan we weer op t wachtbankje.. hopelijk is t deze keer raak

17. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Klinkt hoopgevend zeynep! Maar ja voor hetzelfde geld ben je gewoon ziek ... Ik duim voor een zwangerschap!

Ik ben gisteren langs de gyn. geweest omdat ik negatief bleef testen. Hij was bereid om me diezelfde dag nog te zien, zonder problemen (wat ik heel fijn van hem vond). Echo en bloed genomen. De echo was nogal onduidelijk; het kon drie kanten op: ofwel had ik net een eisprong gehad, ofwel was mijn ei gestopt met groeien, ofwel was ik zwanger en had ik tegelijkertijd een bijna rijp ei zitten. Dit laatste komt volgens hem wel vaker voor. Daarenboven was mijn baarmoederslijmvlies heel dik. HIj schatte de kans op zwangerschap hoog in.
    Toch, vanmorgen bleek de bloeduitslag negatief :(

Nu moet ik 7 dagen utrogestan nemen om mijn MS op te wekken, daarna terug met clomid beginnen en wss ?pregnyl?

Jammer ik begon net te geloven dat die kleine pijntjes en vreemde gewaarwordingen duidden op een nieuw leven in mijn buik :)

18. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    aaaaaaaach Karnijn , balen meid. wat kan ons lichaam ons toch voor de gek houden.. :(

19. dreamscometrue

25 jul 2011
    22
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    hallo allemaal, hier een clomid lady 2e ronde

@zeynep ik had precies de zelfde klachten, maar had negatieve test en helaas gister gaan menstrueren.had die klachten nog niet eerder gehad, dus we dachtten echt dat t raak was deze ronde. helaas.
    ik hoop dat het voor jou wel raak is.

sta nu op wachtlijstje augustus 2011. 22 aug is NOD.
    moet morgen opnieuw met clomid beginnen.

20. dreamscometrue

25 jul 2011
    22
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    @karnijn, wat vervelend zeg...
    hopelijk ga je dan snel menstrueren dat er weer een nieuwe ronde begint. nieuwe ronde nieuwe kansen.
    wanneer weet je dat van die pregnyl? en wat is dat eigenlijk?

Deel Deze Pagina