Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    @tyndall Moeilijk he om jezelf te beheersen, ik kan het ook zo slecht, mijn NOD is 14/10 en wil op z'n vroegst pas de 15e testen, ik blijf hopen dat ik niet aan de Clomid hoef en dat het deze maand wellicht toch nog gelukt is....we wachten af!!

En over testen gesproken, hihi vond dit op internet dames:

www.gendermaker.com

een test die vanaf 6 weken al aan kan geven of het een jongen of meisjes wordt, hahaha ja ik loop graag op de feiten vooruit, maar eerst maar eens een positieve zw test!!!

2. jazz

jazz Niet meer actief

@kriss..Morgen mag je beginnen joepieeeeeee:)
    @Dushi..hihihi ik zal die gendermaker ook eens bekijken..En geloof me inhouden met testen is zooooo veel beter...Echt
    @gerbera eventjes morgen bellen met klantenservice dan;)
    @Melanie nou kom maar op met die gothic kapsel van je hihihihi

@de ander wachtbankje ladies...is het een beetje uit te houden

3. jazz

jazz Niet meer actief

oh ja en bijna 5 weken gaat snel hoor heb het niet door..Maar het is mijn 3e en mijn buikje groeit behoorlijk snel...zal volgende week een foto plaatsen...

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Lieve dames, ik laat jullie morgen even een foto zien. Ik ben gebroken heb moeten overwerken. Maar ik ben van blondje naar brunette gegaan. En ik krijg van vrienden en familie hele positieve reactie's du morgen krijgen jullie het resultaat te zien.

Liefs Melanie

5. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tyndall, succes met wachten! (wel uitkijken met de NOD - politie hier :) )
    Ik test normaal de 23ste; spannend, ongeveer zelfde moment kunnen testen!

dushi, hoop voor je dat je een positieve test hebt!
    Ben je ook zo uit het clomid - dilemma!
    Duim voor je!

Gerbera; ik zou ook even bellen...

Jazz, wachten duurt zoooooooooo lang he.... :)
    Ik ga er niet echt van uit dat 't gelukt is nu gezien de hele heisa van mijn vechtscheidende ouders. Maar, wil 't natuurlijk wel weten en, dan moet je geduld hebben.
    Nog maar eens de bevestiging dat ik enorm veel bewondering heb voor wat kirsss klaargespeeld heeft! :)

Ik kijk uit naar die foto!

Mel, benieuwd naar morgen dan!

Ik ga eens slapen - wordt beetje tijd lijkt me :)

Liefs!

6. jazz

jazz Niet meer actief

#786 jazz, 7 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2011
    @fieneke....vechtscheidende ouders?jeetje meid. Ja dan heb je ook het stress gehalte. Maar ja als jij met je mannetje gewoon lekker posi blijft. Want ja veel kan je er toch niet aan veranderen maar geloof wel dat het ingrijpend is. Maar jullie moeten ook gewoon lekker door kunnen...dus we blijven gewoon posi duimen.

Ik vroeg mij af of de ladies die op het wachtbankje zitten iets voelen? Ik had bijvoorbeeld wel een paar aparte dingetjess. Zo groeide me nagels onwijs mooi lang en snel. En ik had een vollere bos haar. Hihihi maar het leukste was. ik had geen zin in klussen:$...hahahahah en dat was echt even een "zou het moment":cool:

Heerlijk bijna weekend ladies.

7. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    heee meiden

ben eindelijk weer begonnen, me 1e pilletje primolut zit er weer in haha :D ben zo verschrikkelijk blij dat ik weer opnieuw een ronde in mag, nieuwe ronde nieuwe kansen ;)
    nu 1week slikken en dan ongi worden en dan weer aan de clomid en dan 150mg ben benieuwd!! :D

@ jazz hahaa ja dat glijmiddel moet ik ook even bestellen heb ik nog niet gedaan doe ik van de week even!! hopelijk gaat het daarmee goed komen in deze nieuwe ronde!! hoe is het met jou meis? al last van kwaaltjes?? en ben benieuwd naar je buikje!!

@mel, wat onwijs gaaf dat je van blondie naar brunette bent gegaan, ik wil het ook zo graag voor van de winter maar durf niet ben bang dat het niet staat! ik ben benieuwd naar je foto's!! hoe is het verder meis??

@gooischemama, hoelang moet je nog op het wachtbankje zitten?!! ik ben benieuwd ik ga voor je duimen dat jij de volgende bent!! :D

@ dushi , welkom meid Succes! hoop dat het deze ronde
    gelukt is meis!! duimen voor je

@fieneke thanx meiss!! het was moeilijk hoor pff ben blij dat ik vandaag weer ben begonnen maar snap echt en vooral als je een test kan doen dat het wachten dan nog langer duurt!! ik mocht niks natuurlijk alleen maar wachten om weer ongi te worden, maar dat ben ik niet uitmezelf geworden dus vandaar weer primolut..
    wanneer kan je testen meis? ik ga voor je duimen, en succes met je ouders meis dat is ook niet fijn om die stress er nog eens bij te hebben!

Liefssss kirsss

die weer helemaal happy de peppieeee is :D haha

8. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    kirsss, weer klaar voor een nieuwe ronde.

jazz, voel eigenlijk niets speciaals. Soms eens een kramp of een steek maar das maar eventjes en is dan weer weg.
    Vandaag was mijn temp wel enorm gezakt (van 36.5 naar 35.8) hoop dat het niets te betekenen heeft anders ga ik vandaag of morgen al ongesteld worden.

9. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jazz, 't is niet makkelijk met die ouders; zeker niet omdat we tijdelijk papa in huis hebben. Lieve man maar nu niet te genieten. En zo lastig; krijg minstens 1x / dag een dikke veeg uit de pan van 'm...
    Ach ach...
    Maar, mijn ventje doet al het mogelijke om me zo rustig en positief mogelijk te houden. Niet altijd even gemakkelijk, maar we hebben een goeie reden om 't wel te doen! :)

Jij nog altijd ok? Mee benieuwd naar je buikje!
    Hebben jullie 't je zoon al verteld of wachten jullie daar nog even mee?
    (als ik me goed herinner dat je een zoontje hebt - sorry indien niet zo. Ben een warhoofd laatste weken door al het gedoe.........)

Mijn kapster vroeg vanochtend wat ik met mijn haar gedaan had; is wel toeval nu met wat je schrijft :).
    Voor de rest heb ik vroeger als normaal pijn in mijn rug. Maar, buiten steekjes en af en toe wat krampjes hier niks meerwaardigs. Buiten mijn borsten dan die nog steeds anders dan anders aanvoelen...

Kirss, fijn je zo vrolijk te horen :)! En zalig dat jij ook weer kan beginnen! Je hebt lang genoeg gewacht!!
    Hoop voor je dat die primolut snel zn werk doet en jullie dus snel weer aan de slag kunnen!
    Dank je!!
    Normaal kan ik de 23ste testen (als de clomid zijn werk toch gedaan heeft.......).

Claudia, ik duim voor je dat die temperatuurdaling een andere oorzaak heeft!!

Liefsss!

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kirss, Wijffie!! tis 7 oktober je mag weer starten!! en nu gaan we die eitjes is flink laten groeien meid!

Nou dames, zitten jullie goed? Komt ie dan he... De langbeloofde foto van de eerst oow zo FOUT blonde melanie, die nu ineens brunette is geworden..

SCHRIK NIET

hahaha zonder gekheid! Ik had dit jaren eerder moeten doen. Bevalt me zo super goed!
    Verder eigenlijk nog weinig te melden, ben weer met de Clomid bezig en vriendlief zei toen straks heel aardig: "best leuk hoor die clomid maar mag dat humeurtje voortaan weglaten..." hahaha.. Het werkt dus weer :) rotspul maar we doen het ergens voor.

Liefs Melanie

11. jazz

jazz Niet meer actief

Super leuk die coupe...en ja die mood swings zijn killing...maar nog even en dan mag je op het wachtbankje...en kom maar af en toe hier om af te reageren hihihi

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    jaa.. als het gaat zoals vorige maand dan zit ik volgende week alweer op het wachtbankje haha.. Pff dat zat ik vorige week ook nog :p wat gaat de tijd toch snel..

13. jazz

jazz Niet meer actief

effe ik ook foto van buikje.....sry voor het ego gehalte...Jullie moeten gewoon snel volgen...Fieneke het is mijn 3e, 1e met huidige vriend. Mijn dochter woont bij mij ex en zoonlief bij mij..En nee als ik de 1e termijn echo heb gehad en ik heb het hartje geklopt dan vertel ik het hun..en nu dan de foto...:D

Bekijk bijlage 188614

14. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha ha de NOD politie? LOL Wat gaat die doen als ik eerder test?

Wij gebruiken ook preseed (koop ik trouwens gewoon in de winkel hier) en dat bevalt ons prima. Het klussen word een heel stuk fijner ;)

Melanie- leuke kleur.

Jazz- mooi figuurtje! En al een klein baby bumpje! Mooi mooi.

Vandaag weer een ovutestje gedaan en die was lichter dan gisteren. Hmmz... Kan me niet herinneren dat ik dat ooit al eerder heb gehad.

15. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mel, knappe coupe!
    Staat je heel goed!!

En, fijn dat jullie alweer aan de clomid zijn (ondanks de humeurwisselingen :))
    Succes meis!

Jazz, super die foto!
    Leuk mooi buikje!
    En, idd, knap figuur!

tyndall, het belangrijke moment dan misschien al geweest?
    Of de test slecht / beïnvloedt door iets?

SLaap zacht allemaal!

16. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als mijn ei al geweest is vind ik dat wel ok hoor. als hij maar niet langer dan 2 dagen geleden is geweest! ;)
    Morgen ochtend moeten we al vroeg weg en zijn we niet voor 5u thuis. Wat zal ik doen? Ovu test doen voor we vertrekken of nadat we weer thuis komen?
    Ik denk trouwens eerlijk gezegd dat mijn ei ten vroegste zondag komt en ten laatste dinsdag.
    Fijn weekend allemaal!

17. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @ mel staat je super goed dat bruine!!!
    misschien ga ik het dan binnenkort ook maar is doen haha :D

@jazz Mooie foto en idd een heel klein lief buikje al!! geniet ervan meis!!!

@fieneke op naar de 23e ik zal voor je duimen meis wie weet ondanks alles is het raak, moed niet opgeven!!!

@claudia, het zegt nog niks bij veel meiden stijgt en daalt de temp heel snel , trek het je nog niet aan probeer nog positief te blijven zolang je nog niet ongi ben is het goed!!!
    ik zal duimen!!! en ik ben weer begonnen en ben zo blij eindelijk weer een kans na het lange wachten pfff..haha

fijne dag meiden!!

18. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tyndall, ik zou 's avonds testen dan.
    Als ik het goed begrepen heb, geven ovutesten die je 's morgens uitvoert, wel eens een vals resultaat.
    En, bij apotheek hebben ze me gezegd dat ik ze eender wanneer mag uitvoeren, alleen best niet meteen 's morgens...

Kirsss, voor jou hoop ik dat je snel ongesteld wordt, kan je er helemaal invliegen!!
    En, dank je meid!

Fijn weekend allemaal!

19. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Sorry dames vriendje had de laptop paar dagen meegenomen naar ze werk

@mel die kleur staat je heel goed meis
    kan je van de zomer higlights dr in doen:p

@jazz jaa ik ziet een heel klein buikje tevoorschijn komen:D:D

@claudia wij mogen op dezelfde dag testen
    naja testen op dezelfde dag zou onze ms moeten beginnen wat niet te hopen is

@gerbara ik had het donderdagavond besteld en vrijdagmiddag binnen dus eigenlijk heel snel
    Maar gewoon even bellen als het nog niet binnen is

@kirss jaa gaat goed hier ben alleen niet te genieten:p en bij jou??
    En je bent weer begonnen:D:D:D:D
    En nu willen we wel dat dansje doen deze maand want anders......
    komen we ff die eierstokken goed door elkaar rammelen!!
    Heb goede hoop dat het deze maand positief voor je afloopt meis:D:D

@all Ik mag WEER een dansje doen:D:D:D:D:D:D
    Me progesteronwaarde was 45,3 wel iets lager dan met de 100 mg maar ze wisten ivm die pregnyl niet precies wanneer dat ei zou gaan springen
    (kan tussen de 24 en 48 uur zijn) maar maakt niet uit weer een goede eisprong gehad:D:D:D:D:D

Klachten hier alleen gevoelige tepels en die slijmerige afscheiding he:p voor de rest niks ook geen mskrampen of iets terwijl ik vorige maand telkens overal last van had (lichaam is een raar iets)
    En me temp ja die is hoog maar dat komt omdat ik ziekjes ben:p
    snotverkouden en een soort van vastzittende hoest:(:(

Hoe gaat het met de rest van de dames???

20. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    Bahhhhh wat voel ik me rot, hang tegen een griepje aan ofzo, pijn in m'n hoofd, last van m'n onderrug en heb het alleen maar koud, nu dus maar lekker in m'n bedje met een kruik. Hoop niet dat een slecht voorteken is!

@jazz, hihi zie al een mooi klein baby bolletje komen hoor:D:D:D, ik wil ook weer!!!! Nog een paar dagen en je mag die overheerlijke blauwe flessen weer volpiesen hihi, is voor een goed doel, ga ook , mocht het lukken zeker weer mee doen! Verder alles goed, nog geen kwaaltjes??

@melanie013, wauw!!! Wat GAAF!! Ik vind het echt waanzinnig, staat je onwijs goed, ik heb op de site ook dingen zitten proberen, erg leuk, maar weet niet of ik zo'n drastische verandering al aan durf:(:( Denk komende x iets meer lowlights dan highlights. Enne verder bedankt voor je lieve woorden.

@gooischemama, helemaal top je waarde joh, ga heeeeeel hard voor je duimen, hopelijk heb je over een paar weken zo'n mooie roze test!! Balen dat je ook niet lekker bent, zit in het zelfde schuitje, bah wat voel ik me ellendig.

@fieneke, ik hoop inderdaad op een positieve test, dan is ook heel m'n clomid dilemma opgelost haha, maar ik weet het niet, heb er geen mega goed gevoel over, maar ja zit nu dan ook niet lekker in m'n vel......
    Jij succes met je ouders, zwaar vervelend zo'n situatie en vooral die stress erom heen, kan me voorstellen dat het niet lekker is om dat er nu bij te hebben, sterkte!!!

Sorry als ik nog iemand vergeten ben, maar ben niet al te scherp nu, draai me zo even lekker om met m'n kruikje.

Deel Deze Pagina