Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    dushi en gooischemama: veel beterschap!
    Verzorg jullie goed!!

Gooischemama, profjes met je progesteronwaarde.
    Op naar een knaltest!!!

Claudia, hoe is het met jou ondertussen?
    Hoop dat je een super positieve test hebt héél binnenkort!

Gerbera, jij ondertussen je bestelling al gehad?

Dushi, hoop dus dat je snel weer beter bent!
    En, ik blijf toch duimen voor een knaltest bij je meid!!
    Dank je!

Mij gaat het redelijk.
    Gisteren even schrik gehad... Was gaan spinnen en, tijdens het spinnen kreeg ik ineens zo een steken in mijn onderbuik... Steken die leken op de steken die ik had toen ik in juni mijn mk kreeg. Kon niet meer vooroverbuigen van de pijn, en, sowieso , zo een pijn in mijn onderbuik...
    Vannacht amper geslapen, maar ondertussen weer alles ok (lijkt toch ok)
    Geen idee wat 't geweest is; gewoon verder verloop van mijn cyclus maar afwachten...
    Verder ben ik enorm moe (dat heb je als je niet slaapt :)), en, hier ook geïrriteerde tepels (en gevoelige borsten)

2. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden jullie hebben niet veel geschreven vandaag en heb alles gelezen. Ik ben nu wel heeeel erg moe en ga dus niet reageren nu. Morgen is er weer een dag en hoop ik lekker uitgeslapen te zijn om uitgebreid te reageren op iedereen.
    Wat ik wel nog even snel wou zeggen is- Fieneke- Misschien heb je wel een eisprong gehad. Als je vandaag of morgen ook roze afscheiding hebt weet ik het wel zeker.

Ik heb net nadat we thuis gekomen zijn (17:30) een ovutest gedaan en die was een heel stuk duidelijker dan gisteren. Ik dacht even dat hij positief ging worden! Dus misschien heb ik de piek nu wel gemist of hij komt er echt elk moment aan. Straks voor het slapen dus nog maar even de babydans doen ;)

3. jazz

jazz Niet meer actief

@gooischemama jaaaaa je kan weer een proges dansje doen. De waardes zijn prima. En ook snotverkouden???? hier ook hoor.

@dushi..gaat het weer iets beter? het heerst echt he die verkoudheid.

@fieneke die steken klinken wel apart inderdaad...klinkt als eiersprong of is die al geweest? of misschien.....zoals gooischemama zegt het lichaam is een apart iets.

Claudia en Gerbera hoe gaat het met jullie?
    En Melanie?

Tyndall had jij nou ook pre-seed gebruikt?

Ik heb een nieuwe verslaving nu ik zwanger ben...salami op brood hmmmmmmmm lekker hoor hahahahaah en in een tosti nog lekkerder...Verder ben ik er achter gekomen dat ik rozijnen niet meer lekker vind.
    En echt vet eten valt niet goed. Nou heb ik geen galblaas dus ik kon sowieso niet tegen echt vet eten maar nu helemaal niet..
    Fruit kan ik niet van afblijven heeeeeerlijk hihihihi

Hier verder een lazy sunday..en jullie?

4. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @dushi ja volgensmij is het ook een griepje ofzoiets wel een hardnekkige heb er nu al bijna 1,5 week last van

@fieneke ja verzorgen heb ik nu geen tijd voor hoor:p
    zijn druk bezig met het huisje van me zusje maar we zijn bijna klaar:D
    Als het goed is kan ze er morgen officieel in:D:D:D
    Dank je wel:Dben ook weer happy met de waarde's
    Miss was het idd of je eisprong of een innesteling
    Je weet het niet:(
    En die gevoelige tepels en (.)(.) kan ook van een ms zijn
    Die zwangerschapssymptonen en menstruatiesymptonen lijken verdomd veel op elkaar dat het gewoon niet leuk meer is!!

@jazz ja is echt niet normaal zit de hele dag of slijm op te hoesten of te snuiven:(
    Hahahaha jaaa ik doe me dansje wel ja:p:p
    Neem het nog net niet op om het op internet te zetten
    (youtube kan iedereen meegenieten van me eisprongdansje hahahaha)

Ik ga eerst ff eten en daarna weer naar het huisje van me zusje scheuren
    Vriend aan de slag in mijn huis want dr is een megabom ontploft
    (tja alleen maar druk met me zusje en me eigen huis verwaarloosd)

5. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    Zoooo weer een beetje opgeknapt, avondje bedrust heeft volgens mij wel geholpen, nu alleen nog hoofdpijn.

Verder beetje down, lage rugpijn en buikpijn dus heb een idee dat m'n :x eraan zit te komen, dus baal een beetje.

Moet me denk ik toch op gaan maken voor de keuze in dosis clomid......

Nu lekker lui, vanochtend aan de was en strijk geweest.

6. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    GM- Wat fijn dat je progesteron waarde zo goed is. Zolang hij meer dan 30 is is het toch goed?
    Ik hoop dat je niet ziek word! Of misschien is het toch wel een goed teken ;)

Ha ha Jazz- Ik had precies dezelfde verslaving toen ik zwanger was. Vooral salami op toastie! LOL

Ik ga vandaag met een vriendin naar een park zoals het Dolfinarium. Ik heb een jaarkaart en kan elke eerste weekend van de maand gratis iemand meenemen. Na zo'n lange dag gisteren heb ik er eigenlijk helemaal geen zin in nu... :( Maar heb het haar beloofd. Hoop alleen wel dat ze haar man meeneemt en dat ik na de dolfijnen show zonder problemen weg kan.

7. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dushi- Succes met het maken van de juiste keuze

8. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net weer mijn ovutest gedaan en hij is POSITIEF! Wahoo!!! Denken jullie dat als we 12u voor de positieve ovutest nog geklust hebben, dat het goed genoeg is?

9. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @tyndall de waarde van een goede eisprong zit tussen de 20 en de 30:D
    Ik ben al ziek maar kan niet even uitzieken
    Ja vanaf donderdagavond want dan gaat me meissie met opa oma en nichtje een paar dagen naar euro disney land parijs:D:D:D

Dat betekent dat je ei er aan gaat komen dus nog even doorklussen meis:D:D

10. jazz

jazz Niet meer actief

Hij gaat nog springen dus als je klaar bent met naar het dolfijnen springen te kijken....aan de klus;)

11. jazz

jazz Niet meer actief

En is het zo ver ? ik hoop het echt niet...
    En weet je al hoeveel clomid als het zo ver is.....hoop het echt niet dat je het nodig heb:(

12. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    @jazz, nee nog niets te zien, ik snap er niks van zou namelijk ook wel erg vroeg zijn, verwachtte het eigenlijk pas as vrijdag...... Maar ja nu zoveel menstruatie achtige symptonen. Pfff en was het maar waar dat ik eruit was hoeveel clomid ik ga slikken, ene moment denk ik, kan mij het ook schelen ga gewoon voor de 50mg en op het andere moment denk ik, ik begin safe en start op 25mg. Manlief kan me ook niet helpen, want die vind die pillen sowieso al niks! Ik zat verder te denken aan m'n FM, die moet ik denk ik ook verplaatsen als :x zig eerder dan vrijdag aankondigt??!! Of niet?!!

@tyndall, nou meid, top dat je een posi ovu test heb, nu flink KLUSSEN en ook op het wachtbankje!!!

13. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tyndall, gewoon even lekker doorklussen...!
    En dan heel gauw mee het wachtbankje op...
    Duimen voor je!

Dushi, ik hoop voor je dat je toch de clomidkeuze niet moet maken.
    Indien wel: gewoon gaan voor wat je 't beste lijkt, waar je je 't beste bij voelt, is enige juiste keuze die je kan maken.
    Voor 't wel of niet verplaatsen van fm kan ik je niet helpen, geen idee van. Dok even bellen als 't zover is denk ik dat beste is. Hoop dat 't niet nodig is!

Jazz, smakelijk!
    :)
    Ook goed van dat fruit, is lekker gezond :)!

Ik heb vandaag gepoogd de onoverzienbare hoop strijk weg te werken. Je kan nu alweer over de hoop heen kijken maar is dus nog redelijk wat werk aan ;). Hehe

Gooischemama, blij dat je zus bijna in haar huisje kan!
    Hoop dat alles goed is met 'r; niet makkelijk allemaal!!
    En, hoop dat de ontplofte bom in jouw huisje nog wat meevalt.
    Voor de rest zeeeer benieuwd naar je dansje :D
    Hoop mee op een zeer positief resultaat!
    Enne, leuk jullie kleine meid naar disneyland, super!

Mijn temp is er wat dwars in maar, ik dacht een tijd geleden al dat ik mijn eisprong had: steken, niet te doen. En, positieve ovutest (nog nooit zo positief geweest).
    Temp is nog steeds dwars. Vanmiddag en ergens laat in de namiddag dus nog maar eens een ovutestje gedaan: die van vanmiddag was zo positief als 't maar kan, die van namiddag was de controlestreep dikker dan de teststreep, negatief dus.
    Mijn lichaam... :(
    Ik snap er niks meer van!
    Afwachten maar....
    Tyndall, geen roze bloedverlies in ieder geval hier. Wel terug zeer veel witverlies (sorry meiden!)

Welke ovutesten gebruiken jullie?
    Ik gebruik die van 't KV maar heb indruk dat ik er zowat hele cyclus door mee positief test....

Beterschap aan iedereen die zich niet zo goed voelt en, leuke avond nog!!

14. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vraag me af wat het dan kan zijn waarom je zo'n krampen had Fieneke. Hoeveel dagen gelden heb jij je laatste clomid geslikt?
    Ik heb vorige week zaterdag de laatste genomen en zal waarschijnlijk morgen ochtend mijn ei wel hebben. Ik heb nogsteeds hele erge krampen die alleen maar erger worden. Nog even doorbijten en dan ben ik daar gelukig weer vanaf! :) Hopen op nog wat meer krampen later op de rit. Wat innestelings krampen hier en wat groeikrampen daar, dan nog wat weeen krampen 8 maanden ofzo daarna en dan mag het wel weer gedaan zijn met de krampen :)

15. jazz

jazz Niet meer actief

GM ladies,

Fieneke ik heb op dit forum gelezen dat de ovutesten van KV niet zo betrouwbaar zijn. Zelf dat het reageert op een man zijn plasje:D

Ik gebruikte altijd die van sensitest via internet te bestellen zijn ook gewoon lekker goedkoop. En testpoint die je bij etos kan krijgen zijn prettig vind ik;)

Trouwens wie mag nou het eerste testen..Dus wie zitten allemaal op het wachtbankje..volgens mij gooischemama, claudia, fieneke......moet namelijk een lijstje geven aan de NOD politie:cool:

Gerbera hoe gaat het met jou?

Kriss al ongi geworden?

Melanie hoe gaat het met de hormonsters?

16. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Claudia en ik mogen de 14de:D
    Fieneke weet ik niet precies:D

@fieneke nee is ook niet makkelijk voor dr ze zit ook nog is met dr gevoelens voor die lamlul:(

Ja me dochter word dr gewoon panisch van hahaa elke keer als je op tv die reclame ziet van euro disney schreeuwt ze door de kamer heen mama daar ga ik heen!!!!!!!!!!!!!!
    Hmmmz jaaaaaaaa ik weet het:p

Oma gaat daar dr 50ste verjaardag vieren met de kleinkinderen en opa

17. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Ooowja hier nog steeds nergens last van kwa krampen of iets
    nog even afwachten tot vrijdag dus

18. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    temp daling was dus inderdaad niets, nog niet ongesteld.

Ik zou vrijdag kunnen testen (dan ben ik normaal al overtijd maar ben uit gegaan van mijn langste cyclus).

Ben gisteren heel de dag misselijk geweest. Maar heb dit nog al eens gehad maar wou toen ook niets zeggen.

Hier is het dus afwachten en hopen dat de ms uit blijft.

19. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    TESTLIJST:

14 OKT CLAUDIA
    14 OKT GOOISCHEMAMA

Als de rest zichzelf hierbij zet:p

20. jazz