Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imjustmyself

imjustmyself Niet meer actief

heyyy dames
    hier ben ik weer terug van weggeweest ;)
    heb echt een rot vakantie achter de rug :(
    ben blij dat ik weer in eigen land ben..
    hoe is het met jullie allemaal met mij wel goed alweer 100mg clomid achter de rug vandaag bloed prikken en dan volgende week weer terug naar de gyn. :)
    ben benieuwd of het deze ronde raak is hoewel ik niet echt het gevoel heb dar er iets veranderd is hihi
    groetjes Anne

2. jazz

jazz Niet meer actief

welkom terug...waarom rot vakantie?
    Nou laat ons weten wat de bloedtesten zeggen....

3. imjustmyself

mijn vriend was even in het hotel naar de wc en ik zat in een bar aan het water en ben toen aangerand pfff...
    politie en al is er bij geweest maar ik durfde geen aangifte te doen je weet het nooit met een land zoals egypte.
    verder zaten we in het verkeerde hotel ook dat nog eens....
    maar goed ik ben weer thuis hihi dat is het belangrijkste

maar even een andere vraag met die uitslag van mijn bloed kan hij wel zien of ik een ei sprong heb gehad maar stel dat ik meerdere eitjes heb en zwanger ben :$
    ik ga dat volgende week toch eens vragen :(

4. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    jazz, probeer altijd s'middags even te bellen als er niemand mee naar buiten gaat. Maar heb deze middag vergadering en vrees dat ik niet buiten kan. En gang of wc is geen optie :).

5. jazz

jazz Niet meer actief

Meid wat een verhaal..jeetje zeg ben je er wel ok mee?
    jeetje jeetje....
    Als je pregesteronwaarde hoog is dan zijn er meerdere eitjes gesprongen is mij verteld....Maar dan nog is de kan op een meerling vrij klein hoor.
    Ben benieuwd....

6. jazz

jazz Niet meer actief

pfff gelukkig hebben wij vergaderkamers en dus daar doen wij altijd ozne prive telefoontjes....

7. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    @claudia, nee meid dat meen je niet balen!!! Altijd weer zo'n rot moment. Misschien overbodige vraag maar kreeg jij nou ook clomid vanwege lange cyclussen of is er pco in het spel? Ik hoop dat je vanavond wat wijzer wordt als je gyn/ziekenhuis gesproken hebt!!!

@jazz, nog niets......ik moet alleen wel iets bekennen, en denk dat ik nu problemen krijg met de NOD politie, maar vanochtend getest, kon mezelf echt niet inhouden, en had nog 1 zo'n rot test liggen. Maar hij bleef spierwit:(:(:(, kwam eigenlijk door manlief, die merkte gisteren opeens op dat m'n (.)(.) wat groter waren, zelf had ik al gemerkt dat ze wat gevoeliger waren.....maar ja hoeft dus niets te betekenen, buikpijn is weg, maar lage rugpijn blijft......zucht ik wordt zo gek van al die dingen, want kan zowel :x:x betekenen of......nou ja wachten dan maar.....pfff vind het zo lang duren dat wachten, maar ga niet eerder testen dan zaterdag, al heb ik er niet zoveel vertrouwen meer in, maar ik blijf hopen!!!

@gerbera, net als Jazz ben ik wel erg benieuwd hoe het met de 25mg gaat??!!

@imjustmyself, welkom terug en jeetje wat een verhaal, balen dat dit je vakantie heeft verpest, waarom kunnen sommige mensen gewoon niet hun handjes thuis houden he!!! Ik ga voor je duimen deze ronde, wanneer is je NOD???

8. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    dushi, ik kreeg clomid omdat ik na een week telkens al terug bloed begon te verliezen (1 week niets en 3 weken bloed verlies). Waardoor ik mijn eisprong kreeg als ik boed verloor en dat de kans op bevruchting afneemt en ook omdat het gewoon heel vervelend is.

9. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Hey meiden,

nou vanavond mag de eerste klusbeurt beginnen haha..

Toch blijft het raar hoor.. Zo werd ik maanden lang niet ongi en hadden we dus ook geen kans op een kindje. En nu zit ik al weer in ronde 2 met clomid.. Toch vreemd om geen fm te krijgen, kans is er natuurlijk op meerdere eitjes, maar zoals mijn FA al zei.. "de kans dat er meer dan 1 eitje bevrucht raakt is gewoon heel heel klein." Dus ja blijft dan toch spannend
    Heb echt goede hoop dat het niet lang meer zal duren voor dat me buik eens uit gaat zetten haha..

10. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    #850 tyndall, 11 okt 2011
    Laatst bewerkt: 11 okt 2011
    Claudia- Balen zeg! Ik hoop dat de volgende ronde een mooi kindje opleverd.

Melanie- Heel veel klusplezier! :)

Imjustmyself- WAT?! Ongelovelijk. Vreselijk... Snel vergeten die vakantie en hopen op een mooi wondertje!

11. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gooischemama- zie dat je online bent. hoe gaat het vandaag met je? nogsteeds gevoelige borsten?

12. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @imjusrmyself sjees wat een vakantie:(
    Gaat het nu wel weer een beetje met je??

@jazz kan nog niet testen:p pas na de 14de he haha dus nog even geduld maar heb net als claudia weinig vertrouwen erin
    Voelde deze maand niks raars na de eisprong (behalve die buikpijn maar dat was echt van het eitje) en vandaag toch weer een lage onderrugpijn en dat slijm dan
    Ooowja en heb natuurlijk me dochter met dr rare ideeen
    Waren vandaag in de stad om kleren te kopen komt dametje met kleertjes aan "Mama deze zijn voor me zusje"
    En ik met een rooie kop zeggen "Nee leg terug je hebt geen zusje"
    Drama iedereen zat me aan te kijken

13. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha ha grappig! Mijn zoontje van 2enhalf heeft ook al zulke dingen gedaan/gezegd. Zoals "mommy I want a sister". Hij is ook helemaal idolaat van de babytjes van vriendinnen van me.

14. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @tyndall
    ja en nee de ene keer zijn ze gevoeliger dan de andere keer
    Gister waren ze aan het jeuken als een gek hahahaha

Ja ik geloof wel dat die kleintjes meer aanvoelen dan ons hoor net zoals dieren
    maar me dochter heeft dit al vaker gezegd soms bleek het waar te zijn maar meestal ook niet

En me zusje is zwanger dus miss dat het daar van komt ofzo??

15. imjustmyself

zucht ik heb geen idee wanneer ik ongesteld ga worden:(
    ik hoop natuurlijk van niet haha :D
    heb sinds vandaag allemaal steekjes in mijn onderbuik echt raar we zullen zien...
    en idd de vakantie ga ik snel vergeten en hopen op een klein wondertje.
    vandaag weer bloed laten prikken en over een week weer bij de gyn. komen :)

16. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    GM- Leuk dat je zusje zwanger is. Weet zij al wat ze verwacht?

Nou ik heb totaal geen druk meer sinds gisterenavond, dus ga er vanuit dat ik mijn ei gehad heb. We hebben geen kans meer gehad om nog te klussen na mijn positieve ovutest. Maar laten we maar hopen dat mijn man zijn zwemmertjes een goede conditie hebben zodat ze lang genoeg doorgezwommen zijn en niet ter plekke dood zijn neergevallen toen ze de finish (lees mijn eileiders) bereikt hadden. :) 36 uur zal wel te overzien zijn denk ik. We houden goede moed!

17. jazz

jazz Niet meer actief

Ladies even snel allemaal de pregneyl spuit halen want ik ben begonnen met moeders voor moeders hihihih :D
    Ik heb een foto van mijn testje maar blackberry email service schijnt niet te werken..Komt later dan.
    Maar die mevr zei wel voor de groei van de buik en de donkere test streep terwijl je pas 5 weken bent...hmmmmmm;) is een tweeling ook mogelijk...hihihi
    Heb een boek gekregen mooi doosje waar het testje in zit, een leuke magazine, een armband en ook nog een leuke site waar ik me aan kan melden en dan krijg ik elke week een email met animatie over de baby wat waar en hoe in de buik..leuke voor mijn kinderen.....:)
    Dus opschieten jullie ik wil echt meer roze hier zien hoor....

18. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom er over 2 weken ook bij hoor!
    Positieve vibes.... ;)

19. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @tyndall me zusje is pas rond de 8 weken nu ze is iig uitgerekend op 14 mei 2 dagen na mijn verjaardag
    dussssssssssss als ze bevalt op MIJN verjaardag dan heb ik ook een baby:p:p enne kadootjes mag je niet terug geven hahahahaha
    Waren dr eigen woorden ja leuk verjaardagskadootje als het op jou v erjaardag komt mmm jaaa maar geef het niet terug:p:p:p:p

Nou volop in de positivosfeer dan maar
    Nog een paar daagjes tot testen maar miss ga ik wel hetzelfde doen als jazz:p
    Niet testen maar wachten tot na het weekend ofzo

(ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden want als ik anders ga denken blijft straks de ms uit)

@jazz lekker in de blauwe potten plassen dus:p:p
    Me zusje wou dr mee ophouden tot me moeder zei je helpt je zus er ook mee hoor!!!
    Nou is ze toch weer door gegaan omdat ze eindelijk inziet hoe het voor mij is
    Als ik weer zwanger word doe ik ook iig mee met mvm

20. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou echt willen dat ik dat ook zou kunnen doen. Ik heb het al meerdere keren aan de gyn en ook andere mensen gevraagd en ze vinden het maar raar en vies. IK vraag me echt af waar al die fertiliteits medicijnen hier vandaan komen... Zouden ze allemaal van die goede brave "in een fles plassende zwangere" Nederlanders komen?

Deel Deze Pagina