Ook van vrouwen die in de overgang zitten En de meeste zwangere plassen wel in de blauwe potten En dat spuiten wij in hahaha Als je er zo over nadenkt is het wel vies ja maar gelukkig is het geen pure urine alleen maar de stoffen die er dan inzitten @ all Nog steeds weinig lage onderrugpijn is af en aan en de gevoelige tepels ook af en aan en voor de rest niks Ooowja en heb last van flatturlentie wahahahahahahaahaa Vandaag op de snelweg deden ze allemaal de ramen open van de auto en ik snap nog steeds niet waarom ben nog steeds ziekjes
imjustmyself, jeetje, ca va met je? Hoop dat je die nare vakantie binnenkort helemaal kan verdringen met een zwangerschap! Wanneer heb je de uitslag van je bloedtest? Gooischemama, wel moed blijven houden he! Ik duim voor je! Is de rust weer teruggekeerd voor je? Tyndall, lang leve die positieve vibes! Komt goed! Wou dat ik net zo een posi was ! Hoe is 't met jou? En idem hier; als ik naar die blauwe-potjes-plassers vraag hier, vind iedereen het ook maar raar en vies... Ze komen dus niet uit België.. Jazz, een tweeling mogelijk dan? Zou je dat zien zitten? Boekje lijkt me wel leuk; tof dat ze dat allemaal zo maken. Dushi, jij ok? Hoe is het met de rest? Hier ça va; niet veel klachten, alleen héél moe, continu heel moe... Goeieavond allemaal!
Bekijk bijlage 189700 Hier is die dan van moeders voor moeders... en nu jullie volgen he.. Weet iemand hoe het met Kriss gaat heb haar lang hier niet gezien.... Dushi is je ongi nog weg gebleven? Melanie hoe gaat het met het klussen? Claudia weet je al meer, heb je de gyn al gesproken? En waarom er alleen in Nederland een moeders voor moeders is snap ik ook helemaal niks van. Ze bestaan wel al 80 jaar kan je nagaan.... Prettige dag ladies
Moet dadelijk terug weg, zal dus straks alles even lezen en reageren. Nu is mijn gyn tot volgende dinsdag niet meer te bereiken. Heb een vervanger aan de lijn gehad (vanuit het ziekenhuis) heel mijn uitleg gedaan maar ze wist niet goed wat nu. Ze ging het bij collegas navragen en mij in de voormiddag terug bellen. Hoe k*t is da. Gaat waarschijnlijk een verloren ronde worden.
na ja omdat jij gyn er niet is kan niet hoor Claudia...Dat is toch niet normaal. Zou je vandaag moeten beginnen met clomid?
Claudia, goh dat is toch niet te doen zo...! Hoop dat ze je alsnog (snel!) kunnen verderhelpen! Zo lijkt 't er niet op... Jazz, die test is vrij duidelijk positief! Hopelijk hier binnenkort nog veel meer positieve testen! De 14de komt in de buurt.....
@Claudia, gek wordt je af en toe van die ziekenhuizen!!! Maar wel balen hoor, hoop dat je snel nog wat hoort en daar dan ook wat mee kan.!!! @jazz, ehhhmmm nope nog geen :x hier, al voel ik net als GM vanalles, maar is heel wisselend, dan weer buikpijn dan weer niet, dan weer rugpijn en later weer niet, ene moment zijn boobs gevoeliger en lijken ze groter en dan weer niet, soort toverballen hahaha, maar wordt gek van dat lijf. Ben op van de zenuwen hihi, vandaag maar wel op pad gegaan met tampons en maandverband, maar hoop dat het in m'n tas kan blijven. Ik heb toch ergens zo'n gevoel van volgens mij is het raak, maar durf er ook weer niet teveel op te hopen want dan is de teleurstelling weer zo groot, dus ga er maar vanuit dat ik toch ongi wordt, maar dat wil ik helemaal niet hahaha, aan de ene kant kan ik het dan ook wel weer zien als begin, omdat ik dan toch de stap naar Clomid ga maken en daar toch ook wel hoge verwachtingen van heb. Heb trouwens ook al 2 x meegedaan aan MVM, vind het een kleine moeite, alleen wat stinkt dat spul in die flessen he!! Laatste keer heb ik het helaas maar een weekje kunnen doen, wel kreeg ik toen ik dus gestopt was vanwege MK, een bon van de fleurop toegestuurd met dank en om sterkte te wensen, vind ik wel echt attent!
O ja en Jazz, vind je test mega donker joh!!!! Zo heb ik hem nog nooit gehad hahahaha, wie weet...ik ben benieuwd hoor!!
ooh nee, nu weet ik het helemaal niet meer. Bel net zelf even naar het ziekenhuis, omdat ik terug aan het werk moest of ze al iets meer wist. Kom ik bij het onthaal uit en ze hebben geen idee aan wie ze mij moeten doorverbinden. Straks nog maar eens proberen of hopelijk belt ze zelf toch nog even. Jazz, normaal moet ik morgen terug beginnen. Wat spannend misschien een tweeling. Het is inderdaad wel een knal test. dushi, hoop dat het raak is.
Claudia, goh meid, wat een gedoe in 't ziekenhuis daar.... :x Hoop echt dat ze je snel verderhelpen! Zou wel heel jammer zijn als je een ronde mist hierdoor! Wat ellendig...... Dushi, hoop ook voor je dat alles in je tas kan blijven! Geduld is een mooie deugd, maar makkelijk is 't niet he!! . Hier benieuwd wat mijn lichaam nog allemaal gaat doen... Val van de ene buik"pijn" in de andere; doorgaans lichte "pijn" links onder in buik, soms rechts, soms hele onderbuik... Moe blijf ik ook - we zijn even aan het zien als we nog op vakantie kunnen dit jaar; mijn inbreng is dat ik op vakantie wil in de slaapkamer zodat ik rustig verder slapen kan . Ook heel veel slijm... Mijn boobs weten 't niet zo goed; dan weer gevoelig, dan weer niet, dan weer groter, dan weer niet...
@dushi whahahahaha hoe kom je dr op toverballen Ja dat lichaam he aan de ene kant heb ik ook wel hoop maar aan de andere kant ga ik er van uit dat het niks is Is de teleurstelling tenminste iets minder @fieneke ben dus niet de enige met al dat slijm @claudia gewoon blijven bellen hoor @jazz das een duidelijke test een 2ling zou helemaal leuk zijn Nou ookal vind iedereen het vies en of raar ik ben blij dat zwangere dames in die blauwe potten piesen Zo worden er wel medicijnen geproduceerd waar wij wat aan hebben dus ik vind het helemaal top mvm Nog 2 dagen wachten
@Claudia...nou moe niet leuk..hoop dat ze terug bellen. @Fieneke hmmm die steken he....maar wil geen vals hoop geven want net als gooischemama zegt het lichaam..... @Gooischemama super spannend joh...
Gooischemama, inderdaad, dat slijm... Niet normaal vind ik het, zoveel.... . Geduld nog met het wachten! Claudia, ik volg gm, inderdaad blijven bellen - als 't je lukt op je werk natuurlijk..! Jazz, klopt. Ik hoop stiekem dat 't ons gelukt is, maar, ik ga ervan uit dat 't niet zo is. Dat maakt 't net iets makkelijker als ik toch weer ongesteld word. Afwachten maar... Als 't allemaal is wat ik denk dat ik gevoeld heb, kan ik eigenlijk maandag al testen maar, ga me mooi aan de 23ste houden. Mijn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden. En kan ook pas ten vroegste 24ste bij dok terecht, dus geen zin om eerder een witte test te hebben...
Ohhhh ben zo slecht in wachten....net bijna in m'n pauze naar de Kruidvat gelopen, maar kon me op het laatste moment inhouden, ergste is dat ik straks op de weg naar huis er ook weer langsfiets...... wie houdt mij tegen!!!
Dushi, opletten met de NOD-politie! Ik hoop zo voor je dat als je test, je een knaltest hebt. Maar wat als test negatief is doordat je te vroeg testte? Zou niet willen dat je daardoor ontmoedigd raakt...... Nog heel even geduld meid; het is bijna de 14de!!
Dushi..denk erom he..foei foei foei...niet doen hoor....:x De beste test is het uitblijven van ongi..je wilt toch niet een tuurtest.. Gyn's zijn niet zo happig op vroegtijdig testen want het is natuur dat 50% misgaat en dan wordt je toch gewoon ongi... Dus nog effe geduld meid...kruidvat kan nog wel wachten hoor...
oke oke Fieneke en Jazz hebben me overtuigd, maar ik vind het zoooooo moeilijk om te wachten.......wil er ook allemaal niet te veel op hopen, straks is die teleurstelling alleen maar groter als ik toch ongi wordt!!! Nou ja straks maar met een grote boog om die Kruidvat heen fietsen. @claudia, al teruggebeld door het ziekenhuis?? Ik hoop het voor je meid!! Ik ga m'n spulletjes pakken en naar huis.....nee niet naar de Kruidvat hahaha!
Dushi, thuis geraakt rond de KV of via? Ongesteld worden is inderdaad demotiverend maar, zo een blanco test ook. Nog even volhouden! Claudia, hoop dat je nieuws hebt van de gyn!! Dank je! Hier even zitten bladeren in een boekje waar ik kort opschrijf bij mijn temp wat ik voel enzo en, dat slijm lijkt vrij standaard bij me. Helpt in het niet te zeer hopen; zoveel te minder is de teleurstelling! Hoe is het met iedereen?
@fieneke heb je elke maand dat slijm NA de eisprong dan?? Dit is voor mij de eerste keer eerlijk gezegd Wel handig om bij te houden wat en wanneer je alles voelt ja @claudia nog ff geduld hebben meis @jazz hoe voel jij je nu eigenlijk?? Geen last van de bekende zwangerschapskwaaltjes?? Heb je het al aan mensen in je omgeving verteld?? En je kindje weet die het ook?? @ all hmmz denk (weet nog niks ckr) dat het hier ook wel einde oefening is hoor Heb net overgegeven en daarna moest ik plassen dus veeg me trut af en zie echt een heel klein rood stipje leek het wel Kan het me ook verbeeld hebben omdat de tranen in me ogen stonden (zeer pijnlijk overgeven met een gbp) En ben zoooooooo sjaggie he me dochter en vriend hebben vandaag al wat gesnauw achter de rug van me ongeduldig ook me dochter zit te klieren in de regen (voor een kind is dat leuk) maar ik wou graag naar binnen dus meteen snauwen opschieten naar binnen pfff arm kind Gelukkig gaat ze morgen al naar opa en oma voor disney land parijs dus zij is dan verlost van mij maar dr papa niet whahahahahahhaa Vriendin ook op de hoogte gesteld (gaat zaterdag over naar een andere woning) wil je best helpen maar als ik ongesteld ben geworden zullen jullie met ze allen flink wat gescheld en gevloek en tranen zien! Gewaarschuwd mens telt voor 2