Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Hallo allemaal

Ik plaats even kort een berichtje, ik ben jullie niet vergeten ;) Ik heb echter helemaal niks meer gelezen en ook nu nog niks terug gelezen. Omdat ik even genoeg aan mezelf had/heb. (Je kent he wel). Bericht gehad dat twee vriendinnen van mij zwanger zijn. En ik heb een vermoeden van een derde ook. Dit heeft mij echt weer even helemaal van mijn stuk gebracht. En om nou hier steeds van die negatieve vibes neer te zetten, dat is voor jullie ook niet fijn dacht ik zo.

Ik heb overigens nog geen posi ovutest gehad, zit op dag 15 met 25mg.

2. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Nou meissie zet je gevoel maar gewoon neer hoor daar is het forum voor.
    En we snappen hier allemaal hoe je je dan voelt als iedereen om je heen zwanger word en jij niet.
    Lucht lekker je hart meis
    Dat geeft toch helemaal niks om hier even te klagen??
    Doen we allemaal:p

Met clomid kan je een latere eisprong hebben weet niet of dat ook geldt met 25 mg maar clomid is clomid
    Schijnt ook dat ovutesten niet goed werken bij sommige die clomid gebruiken

Dikke diggiknuf meis
    Jij mag binnenkort ook gewoon van de daken afschreeuwen dat je een kindje verwacht:D

3. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Heey meiden,

Heb net even alles bij gelezen. Wat gebeurd er toch een hoop..

@gooische mama,
    kan natuurlijk ook een positief iets zijn he een klein rood stipje.

Ook ik heb vandaag mogen overgeven! En als ik iets eng vind is dat het wel.. Ik stond vanmorgen om 6 uur op en was om 7 uur op me werk.. nou binnen 10 minuten moest ik 2x rennen naar de wc en werd ik daarna door mijn collega's naar huis gestuurd. Tegen een uur of 10 voelde ik me overigens best wel weer goed.

Heb hoofdpijn, moodswings en opvliegers haha.. Gaat lekker dus.

4. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Gisteren blijven bellen en toen ik haar ineens aan de lijn had zei ze van 'ah ja ging jou terug bellen' :(.
    Maar ze wist niet wat te doen en haar collega's zeiden ook van wij gaan niet beslissen in de plaats van jouw gyn. Ga vanavond gewoon terug beginnen met 100 (ze zou een voorschrift klaar leggen aan het onthaal, als ze mij natuurlijk niet vergeten is) en zodra mijn gyn terug is hem bellen voor hoe het verder moet (voor onderzoek tussen door).

gooischemama, oh wat spanned. Kan nog alle kanten op denk ik.

dushi, is het gelukt zonder te testen :).

5. jazz

jazz Niet meer actief

@Gooischemama het is toch nog even afwachten…en dat
    ongeduldigheid herken ik wel en dan voel je je
    zoooo slecht..en soms is het ook gewoon goed om te
    benoemen waarom je snauwt;) Dat je begrijpt dat het voor haar leuk is maar…..

@Gerbera…pfff meid al die zwangere om je heen
    dan niet leuk:(…en we zijn hier juist om ook die dingen
    te delen hoor dan schrijf je het ten minste van je af.
    CD 15 met 25 mg nog niks? Welke dag was het met 50mg?
    Hoop gewoon dat die nog moet komen een deze
    dagen misschien CD17:D

Claudia inderdaad claudia gewoon door gaan hoor.

Melanie he bah overgeven ik ben er ook geen kei in hoor

Dushi hoe gaat het vandaag? NOD politie houdt je in
    de gaten:cool:...denk erom hihihihi

Hoe zou het nou met Kriss gaan……ben wel benieuwd…

Ooh ik voel me eigenlijk wel ok. Wel krampen hier en
    daar maar dat is ook wat minder geworden nou.
    Misselijkheid valt super mee maar dat kan altijd nog
    komen he dus…..
    En ik moet me bloeddruk in de gaten houden. Moet zeggen
    dat ik aan het eind van de dag wel moe bent…:)

Manlief kan zijn handen niet thuis laten:)…echt…Dus ik
    zei joh je hoeft niet meer te klussen hoor we zijn al zwanger:D:p hahahahahaha waarop hij doodleuk zei ik
    denk dat mijn hormonen ook zijn veranderd :phahahaha
    Op de vraag of mijn boobs veel groter zijn zei hij ja
    een beetje..EEN BEETJE mama mia.:$

En zoontje vroeg waarom de kannen, ik zei ja met
    mijn plasje kunnen ze medicijnen maken om mensen
    te helpen….Nou dat wil ik dan ook wel doen
    hoor mama zei hij gelijk.:).hihihi de schat. Ik zei
    nee want mannen maken dat stofje niet aan..Wat
    hebben we dan wel mama:(…oeps mond vol tanden gelijk:D….hahahahaha

ps even in word geschreven

6. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    @fieneke, claudia en jazz, meiden heb me kunnen inhouden hihi en niet getest, al heb ik er geen goed gevoel meer over, vooralsnog geen :x maar buikpijn neemt erg toe.

Verder heb ik zo waardeloos geslapen, kreeg gisteren in de loop van de dag al pijn in m'n schouder, maar naar de avond toe werd het steeds erger, liggen was al helemaal een ramp, dus heb denk ik maar 3,5 hazenslaapjes gedaan, verga nu ook van de pijn, wel paracetamol genomen maar helpt niets en durf niets anders in te nemen voor het geval dat.....huisarts net gebeld en daar moet ik vanmiddag even langskomen, pff wat verrek ik van de pijn zeg.

@Jazz, wat een schatje je zoontje!! Mijn moppie is nu 2,5 al kletst op haar manier ook al de oren van je hoofd, ze zegt soms dingen waarvan ik denk, hoe kom je erbij hahaha, echt genieten!!! Wil er nog eentje!!!!

@gerbera, meid ik volg GM en de rest, juist kan je hier op het forum lekker je hart luchten, wet als geen ander hoe moeilijk het is, na mijn MK in mei, precies een week later kwam schoonzus helemaal blij vertellen dat ze zwanger was, jeetje wat heb ik toen zitten huilen zeg, niet omdat ik het haar niet gun, maar had net ook al was het nog erg pril zelf net kindje verloren en dan komt dit soort nieuws extra hard aan, ik blijf het soms confronterend vinden hoor, zie haar buik alleen maar groeien en dan denk ik waarom zij wel en ik niet, heel vreemd een soort jaloezie dat je diep ongelukkig maakt! Ik hoop voor je dat de 25mg z'n werk heeft gedaan en je snel een positieve ovu test in handen hebt, of beter nog straks een posi zw test, ik ga hard voor je duimen dat je straks ook zo'n hummeltje in je armen en hart mag sluiten!!

7. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Meideeen sorry sorry sorry,

ben dood ziek geweest ( nog steeds ) en heb niet echt puf om wat te schrijven jullie horen me snel meiden!!!!
    40 graden koorts, overgeven buikpijn je kent het wel...

jullie horen me zodra ik me beterder voel!

Liefss kirss

8. jazz

jazz Niet meer actief

@Kriss...beterschap meid

9. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Beterschap kirss, hoop dat je snel weer de oude bent. Ben je nu wel bezig met de primolut?

10. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kirsss, beterschap meid!
    Verzorg je goed (en, je eigenlijk vooral goed laten verzorgen!)

Melanie, jij echt weer helemaal ok?
    Overgeven is 't inderdaad niet, hehe...

Gooischemama, jij weer helemaal beter?
    Jouw grote meid vandaag richting Disney vertrokken?
    Dat kleine stipje bloed kan inderdaad ook net positief zijn.
    Dr moet gewoon een brusje in de aanmaak zijn voor die grote meid van je..... :)!!
    Dat opschrijven is inderdaad handig. Sommige dingen heb ik elke keer opnieuw en, als ik ze dan heb, lijkt 't alsof 't de eerste keer is dat ik het heb. Helpt om me niet te fel te doen hopen, zo de mogelijkheid te kunnen terugbladeren :).
    Dat slijm heb ik meestal na mijn eisprong, niet altijd. Een tijd geleden had ik het ook heel fel zoals nu maar, toen bleek uit de bloedtest dat ik niet zwanger was....
    Normaal dat je emotioneel en boos reageert. Op hun manier begrijpen ze 't heus.
    Ik hoop in ieder geval voor je dat je menstruatie niet gekomen is...!
    (wil gewoon morgen super geweldig goed nieuws van je lezen...........!)

Claudia, gaat daar goed allemaal.... Wel blij dat je haar nog aan de lijn gekregen hebt!
    Jouw gyn was dinsdag terug of?
    Hoop dat zij je meteen de juiste info geeft!
    Ik duim voor je dat 't deze ronde raak mag zijn!!

Gerbera: ik sluit me aan bij de rest. Is inderdaad helemaal niet makkelijk. Maar, echt gerust vertellen hier, gewoon je hart luchten; we kunnen het ons allemaal voorstellen en, je hebt je hart gelucht en, wij pogen je dan weer op te beuren.
    Knuffel!!

Jazz, keilief van je zoontje!
    En ja, daar sta je dan inderdaad :).
    Hoop voor jou dat de misselijkheid uitblijft!
    Had je er vorige keren veel last van?

Dushi, al nieuws van de huisarts?
    Hoop dat je je snel beter voelt!
    Ik blijf duimen op een positieve test voor je meid!!

Hier zijn de continu krampen links onder in mijn buik vervangen door af en toe een krampje. Soms heel duidelijke ongesteldheidspijnen.
    Voor de rest heb ik vanochtend megaverstrooid de poort van de garage al dichtgedaan toen ik er nog met de auto onderstond: gelukkig valt de schade nog mee: antenne is kapot (poort is nog heel! :)).
    Heel boos op mezelf ervoor maar 't is nu zo...

Liefs! (heb een heel boek geschreven.... :))

11. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gooischemama, hoe vlot 't met 't roken laatste tijd?

Liefs!

12. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    Hoi meiden, even snel een update, zit op m'n werk en kom net terug van de huisarts en apotheek, zit waarschijnlijk een ontsteking in m'n linkerschouder, wilde me eerst ontstekingsremmers voorschrijven maar mag je dus niet hebben als je zwanger bent of wilt worden (bij het laatste beter van niet), schrijft hij me paracetamol met codeine voor, dat zou geen kwaad kunnen. Sta ik net braaf bij de apotheek om dit op te halen, zegt die apotheker van goh ik zie dat u een kinderwens heeft, dan mag u dit helemaal niet slikken in de 1e 3 maanden van een eventuele zwangerschap....zucht.....waarop ik zei van nou doe dan ook maar een doosje gewone paracetamol (waarvan ik dacht dat dit helemaal geen kwaad kon!), maar zelfs dat raadde ze me af om in de 1e 3 maanden te gebruiken???? Hmmm en gisteren dus wel paracetamol ingenomen....maar hebben jullie hier ooit van gehoord, ik dacht dat paracetamol gewoon mocht??!!

Waar ik dan ook weer van baal is dat de huisarts zegt van ja hoor dit kan je gerust nemen en bij de apotheek ik weer een ander verhaal te horen krijg.

Echt het huilen staat me nader dan het lachen zo'n pijn heb ik, met alles wat ik doe voel ik het, zelfs als ik helemaal stil zit.

Maar durf nu toch niets te nemen....misschien dat ongi nog doorbreekt dan ga ik pas maar weer wat slikken, maar ja aan de andere kant hoop ik natuurlijk van niet!!! Maar jeetje wat doet het pijn!!

Net wel (sorry voor de details) een heel sliert dik slijm verloren toen ik naar toilet ging, dus weet niet of dit wel zo'n goed teken is!?

Ga snel weer werken!

13. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    En Kirss, jij ook beterschap meid!!!!

14. jazz

jazz Niet meer actief

hmmm dushi de NOD politie zou bijna zeggen..ok ok je mag testen....wat denk jij?

15. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    @jazz, Durf niet te testen, ben bang voor de teleurstelling... al heb ik dezelfde teleurstelling als ik toch ongi wordt. Denk ook dat ik beter met m'n ochtend plasje kan testen...zucht wat is wijsheid, die pijn is ook niks, bijna ondragelijk, doe mij maar een bevalling:p is beter te doen!

16. jazz

jazz Niet meer actief

Pfff kan me voorstellen meid maar ja ik heb trouwens nooit gehoord hoor dat je geen paracetamol mag nemen...maar goed.
    En daarbij ook als je zwanger bent wat dan? wat kunnen ze dan geven..
    en wordt ook zo ziek van de mening verschillen continu onderling tussen gyn, ha, apothekers...ze brengen ons zo alleen maar in onzekerheid...
    Ga je wel morgen testen?

17. imjustmyself

imjustmyself Niet meer actief

hey meiden!
    ik moet over 5 dagen terug komen bij de gyn.
    ben de dagen al aan het aftellen ik ben zo benieuwd of ik deze maand een ei sprong heb gehad;)
    vandaag gezellig bij mijn moeder op de koffie geweest en het eigenlijk alleen maar over een klein wondertje gehad.
    ze wil ook super graag oma worden hihi
    ik ben benieuwd wat de gyn. gaat zeggen ik vermoed dat ik nu clomid 150mg krijg maar wat als dat niet helpt wat dan?!?!

18. jazz

jazz Niet meer actief

Spannend imjustmyself....Als clomid 150 neit aanslaat poeh dan zijn er vele andere mogelijkheden dus niet de moed verliezen dan hoor....

19. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    JOEHOEEEEEEEEEEEE!!
    oftewel in netjes Nederlands: Goedenavond!

Sorry weet niet wat het is meiden, maar ik ben me toch vrolijk haha.. Heb na gister die 2x over te geven niet meer hoeven te braken..! Dus dat was al fijn, gisteravond heerlijk met vriendlief liggen vrijen.. Soms kun je zo goed merken dat wij mensen in de oertijd zijn ontstaan haha..
    Ik ga zo op pad voor een hondje erbij te halen.. Anders werd hij morgen naar het asiel gebracht. En tja weet niet maar dat vind ik zielig. Hoop wel dat ons huidige hondje er mee over weg kan. Anders ga ik voor het nieuwe hondje een heel mooi thuis zoeken (al hoop ik dat hij dat hier natuurlijk gewoon zal hebben)
    Vanavond natuurlijk weer lekker vrijen en tja de rest van de week ook maar haha..
    Heb trouwen echt alleen maar positieve reactie's over mijn nieuwe look gehad. Kreeg zelfs een aanbod via me facebook pagina van een modellenbureau. Natuurlijk ga ik daar niet op in want ik ben ik, en alleen me mannetje mag mij als model fotograferen. Maar goed ik ga nu dus me 2e hondje halen.. Zal jullie zsm een foto laten zien.

Liefs blije Melanie

20. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dushi, goh meid... Veel beterschap!
    Hoop dat de pijn vrij snel draaglijk wordt en wegvalt!!
    Wat wel en wat niet is inderdaad niet simpel... Is zoals wat je wel en wat je niet mag eten; daar zijn de meningen ook zeer verdeeld over...
    Voor de rest ben ik het helemaal eens met de NOD - politie.
    Ga je testen morgenvroeg?
    Enne, kop op!
    Knuffel!

Imjustmyself: spannend!
    Zoals jazz zegt: nog mogelijkheden zat.
    Best even met de gyn overleggen; die kunnen je beste beeld geven over wat de volgende stappen zijn als de clomid niet werkt.

Mel: keilief van je dat je het hondje redt van het asiel!
    Hoop dat 't klikt met je andere hondje!!
    Leuk dat je nog meer positieve reacties kreeg op je nieuwe look! Is ook geslaagd!
    Enne, goed dat je zo vrolijk bent!

Liefs en, leuke avond!

Deel Deze Pagina