je zou denken dat het je ei sprong was. of zomaar een keer een krampje? heb ik namelijk ook weleens pfff ik word trouwens gek van de afscheiding komt dat door die hormonen of zo ik snap er niks meer van ben ook allemaal misselijk blegh
@dushi elke maand is idd een teleurstelling ja @melanie ben jij ookal zo lang bezig joh lopen we helaas bijna gelijk op Miss heb je je eisprong duidelijk gevoeld???? @imjustmyself bij de kinderbescherming kan je gewoon anoniem melden zonder je naam te noemen Heb zelf ook wel eens gebeld en hoefde geen naam te noemen
he meiden! in het zwanger worden hoekje werd goede reclame gemaakt voor jullie leuke clubje, vandaar dat ik even kom buurten hoop dat jullie dat ok vinden?! ik heb wel eens stiekem een beetje meegelezen omdat ik ook net met clomid ben begonnen. hebben jullie nog ruimte voor nieuwe leden ? in elk geval heb ik ook een vraagje waar (een van) jullie misschien antwoord op heeft: clomid 50mg slaat in 2e ronde niet meer aan; gyn wil het gaan ophogen. wat ik me nu afvraag is of een hogere dosering dan wel zou werken en of dat het dat wel blijft doen, aangezien ik na een ronde al meer nodig heb..? misschien heeft iemand er ervaring mee? bedankt in elk geval!
Nee totaal geen ruimte hahaha is maar een grapje meis Je bent van harte welkom Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa clomid 50 sloeg bij mij ook niet aan en kreeg dus de 100 en als je kijkt naar me onderschrift een supereisprong De maand dr op 150 en weer een eisprong. Deze maand krijg ik weer 150 en hoop op weer een eisprong en wat anders natuurlijk Hoelang zijn jullie al bezig?? En is het voor een 1ste of een 2de kindje of miss een 3de??
Dushi, goh meid..... Hoopte het zo voor je! Jammer jammer! Ook beetje omdat je de clomid keuze nu wel moet maken..... Hoop dat het je beetje gaat. Voor de clomid volg ik jazz, ik zou toch echt voor de 50 gaan. MAAR: je moet echt enkel doen wat je zelf beste vindt, waar je jezelf beste bij voelt. Gooischemama, goh, ik ging eigenlijk helemaal uit van een positieve test voor je.... Balen!! Hoop dat je je gedachten wat verzet krijgt! 't Is zoals jazz zegt ook een kwestie timing. En, je mag de moed absoluut niet opgeven (yep, makkelijker gezegd dan gedaan); ook daar volg ik jazz: na clomid zijn er nog zoveel mogelijkheden. Echt, hoe onecht 't soms lijkt, dat brusje voor je meid komt er echt! Je bent geen slecht mens als je niet meteen je steun betuigt aan de mensen waar het verhaal stopt. Je moet eerst zelf de tijd hebben om alles te plaatsen. Knuf! Is je meid goed aangekomen? Hoop dat ze een leuk dagje had! En, ontbijt met micky en minny : super! Liefs!
Kara, welkom! Ca va met je? Imjustmyself, goh meid... Allemaal niet makkelijk.... Mijn zus mishandelt haar kinderen en, mijn hart breekt er elke keer weer door. Ik heb de kinderbescherming gebeld (anoniem) maar, die kunnen niks doen als de kinderen zelf niet klagen. Moet je denken... Ze hebben we de school gebeld, maar die vinden niks verdachts. Oudste huilt continu en kruipt elke keer weg in een hoekje, maar, niks verdachts hoor... Wild word je ervan...! Ik zou toch nog even pogen als je kinderbescherming toch alsnog niet anoniem kan bellen: succes! Mel, ik denk ook aan een ei... Hoe is 't met je hondje? Foto! Dushi, fijn dat je grotendeels van de pijn afbent! Hoe is 't met de rest?
Woensdag krijgen jullie de foto van Diva te zien dan is ze naar de trimster geweest. Ons eerste hondje, Chickey is meer een mensen dan dierenvriend en moet er niet zoveel van hebben. Iemand van jullie ervaring met het toevoegen van een nieuwe hond aan een gezinnetje? liefs Melanie
hey, bedankt voor het warme welkom! er is een hele fijne sfeer in dit clubje aanwezig, fijn! helaas ook wel mindere en heftige verhalen zie ik ik schrijf graag met jullie mee, ben ik zelfs heel blij mee want ik zat in een clubje ergens anders, maar die zijn inmiddels allemaal net bevallen. en dan voel ik me toch er niet helemaal tussen passen en wil ik niet teveel klagen. (haha dus dat kom ik hier doen ). fijn om te horen dat de 100 en 150mg goed aanslaan bij jou Gooischemama! zeker hopen dat het niet langer nodig meer is . heb je voor je dochter ook clomid moeten gebruiken? wij zijn sinds 2010 bezig voor een kindje. eerst nog zonder rekening te houden met vruchtbare periode, vanaf de zomer echt gericht geklust. maar toen had ik meteen 5 maanden geen ei, lekkere start dus! inmiddels dus in de mmm en gestart met clomid. het is trouwens voor ons eerste kindje! ik ben wel zwanger geweest (het kan!!), maar helaas een MK . aan de ene kant geeft dat hoop, maar je weet ook wat je mist. ben heel erg op zoek naar het geluk wat ik toen heb gevoeld! dat is dus een beetje mijn story so far. ik ben ook benieuwd naar jullie verhalen, maar daarvoor zat ik wel even terug gaan lezen, anders blijven jullie bezig. en ik raak ook wel nieuwsgierig naar Diva, volgens mij een bijzonder (mooie) hond?
Jeetje fieneke wat erg van je zus...dat soort dingen breken echt mij hart he...pffff ik weet het gebeurt heel veel maar damm de kleintjes vragen er niet om...Wat jammer dat ook bij jou niemand er iets aan kan doen.. Kara welkom...volgens mij had ik al even met je geklets bij een van je onderwerpen... Ik ben een apart clomid verhaal. Bij mijn 2 kinderen met mijn ex-man 1x kuur gelijk zwanger. Beiden keren..en nu met mijn nieuwe vriend wederom 1x kuur en zie onderschrift. Ondanks het feit dat ik dacht dat mijn ovulatie al geweest was Ik denk dat ik gewoon het zetje nodig heb gehad maak wel eitjes aan maar de kwaliteit en de sprong zijn bij mij niet fantastisch volgens mij..maar zeker weten doe ik het niet.. Krijg jij nou wel folikel echo's of niet? Mel..ooooh wat een leuke naam...Diva..ja en dat zal wel wennen worden voor chickey...ik heb geen tips hoe je die 2 met elkaar kennis kan laten maken...ik hoop dat het nu goed gaat. Gooischemama hoe gaat het met de kleine in Disney? Dushi..morgen d day en en en? 25 of 50mg? Gerbera heb je nog een knal ovutest gehad? Claudia inmiddels begonnen met Clomid 100mg? Kriss...hoop dat je al een beetje beter voel Wie is trouwens next in line om te testen? Nou hier best zonnig, zo maar effe de stad in schoentjes kopen voor mijn zoon, en naar de bieb met hem.. Prettige dag....
hey allemaal goedemorgen. nou het begint hier toch wel erg spannend te worden. Ik had eigenlijk dit weekend ongesteld moeten worden maar er is nog niks aan de hand ook nog helemaal geen pijntjes die ik normaal wel heb misschien maandag toch maar een testje doen
Hallo meiden! heb al veel leuke reacties over jullie clubje gehoord! Denk ga even hier kijken om ook af en toe gezellig mee te buurten... ben zelf vorige maand begonnen met Clomid. Mocht vanmorgen eindelijk n test doen...Vanmorgen al om kwart over 6 opgestaan. was zo nieuwsgierig, kon gewoon niet meer slapen. Toen de test: deze werkt niet...balen! daarna maar flink wat water gedronken zodat ik weer n andere test kon doen; maar deze gaf helaas negatief aan. wat n telleurstelling!! ben er erg kapot van. Maar het rare is, ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, en er zijn ook nog steeds geen 'voortekenen' zeg maar dat ik ongesteld ga worden. heeft iemand hier ervaringen mee? Flink balen allemaal! niks aan te doen, vlogende ronde nieuwe kans hoop nik maar!
@kara Welkom meid! hoop voor je dat je de clomid niet lang nodig zal hebben @wendy, ik had het in een ander topic al gezegd, maar teveel drinken net voor een test maakt je urine minder geconcentreerd. Dus ik zou gewoon goede hoop blijven houden meid. @imjustmyself, Mijn duimen draaien voor je meid! Heel veel succes!!
Hallo Meiden, mag ik me ook aan jullie clubje toevoegen?? Even mijn verhaal in het kort Mijn vriend en ik gaan voor ons eerste wondertje. Ik ben sinds januari 2011 gestopt met de pil en werd maar niet ongesteld. Na 3 maanden kwam de eerste ongesteldheid en ik was natuurlijk blij. 3 maanden later kwam helaas geen 2e menstruatie dus toen ben ik de huisarts gaan bellen. Heel snel daarna heeft hij me door verwezen naar de gynae waar ik ook binnen no-time allerlei testen moest laten doen. Jullie zijn er wel mee bekend... de uitslag was PCOS. Nu heb ik mijn eerste clomid kuur (50mg) erop zitten en zit ik op dag 15 van mijn cyclus. Van cd 10 t/m 21 moet ik om de dag naar gynae voor follikelmeting. Helaas was er nog geen groei te zien. Ma-Wo-Vr heb ik nog een afspraak staan en als daar ook geen groei te zien is dan wordt menstruatie weer opgewekt en krijg ik clomid100mg. Ik heb al meerdere fora gelezen maar er werd altijd of over koetjes en kalfjes gesproken of er heerst enorme jaloersheid. Dit forum ziet er veel gemoedelijker uit dus ik zou het leuk vinden met jullie mee te kletsen. Groetjes!! Ann
WELKOM AN! wat leuk en fijn dat je dit forum zo gemoedelijk vind! En om eerlijk te zijn is dit voor mij ook een van de leukste topics iedereen is echt bezig met elkaar, en gunt het elkaar ook echt..! Ik hoop voor je dat je eitjes toch nog gaan groeien en idd anders met de 100mg. Maar we gaan voor een hele snelle baby natuurlijk.. En wat vervelend van die pcos, maar wel fijn dat je er met 5 tabletjes waarsschijnlijk al mee geholpen kunt worden.. Ik zelf heb geen pcos ofzo maar de verhalen die ik daar over heb gelezen vind ik best heftig.. Dus nogmaals heel veel succes meid!
@Melanie ja het is best wel balen als je hoort PCOS te hebben. Je denkt dat je als gezonde jonge vrouw toch gewoon normaal kinderen kan krijgen... Daarbij komt ook nog eens dat ik geen enkel symptoom heb wat erbij beschreven wordt.. dat maakt het nog onbegrijpelijker. Maar ik ga er met goede moed tegen aan. Pas als de clomid aanslaat doe ik ook echt mee heb ik het gevoel. Dan pas ga ik kans maken ...
@an, ja zo zit ik hier dus ook.. Met clomid krijg ik echte rondes, en echte kansen.. EINDELIJK.. En idd als jonge meid zou je denken, ahh doen we even.. Jeetje wat kwamen wij bedrogen uit zeg.. Na 3 jaar, 1x zwanger mogen zijn wat na 10 weken en 4 dagen alsnog fout ging.. Maar nu zijn we weer aan het mee doen en hopen we toch op zo´n snel mogelijke zs. Heb je al bijwerkingen ervaren van de clomid..? liefs mel
He Melanie, bedankt voor de tip!! ik wacht het vandaag nog een dagje af, anders doe ik morgen een nieuwe test! Blijf stiekem toch n beetje hoop houden..
@wendy, hoop moet je altijd houden meid. Het zou goed kunnen hoor dat het nu raak is, Ik ga voor je duimen. Liefs Melanie