Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Idd, serieus balen. Ik was zo gelukkig dat alles in orde leek te zijn met de start van clomid. Niet dus :x

claudia en pantertje: veel geduld toegewenst op dat wachtbankje. Die wachttijd lijkt altijd zooo lang te duren

dreams come true: Pregnyl moet ik ingespoten krijgen op het moment van mijn eisprong. Tot nu toe rijpt mijn eitje, maar wilt het niet springen ;) Voor zover ik heb begrepen is het hcg dat ze inspuiten waardoor je lichaam de eisprong ook laat gebeuren.

begrijp je?

Wat ik in heel mijn verhaal niet begrijp is dat ik effectief rond de 14e dag vruchtbaar slijm had. Was dit ingebeeld?

2. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Dat slijm kun je niet inbeelden lijkt mij meis
    erg balen voor je:(

Hoelang blijf je trouwens last van symptonen houden van al die pillen???
    Ik blijf maar misselijk:( (nee kan niet van een zwangerschap zijn zou dan wel heel vroeg zijn)
    Lijkt ook net alsof me ms dr aan komt de hele tijd last van buikpijn en rugpijn en zeeeeeeeeeeeeeer sjaggie:(
    Vind het apart want ik weet dat ik uit mezelf niet ongeteld word

@zeynep zaterdag mag je testen pff spannend weer

3. dreamscometrue

25 jul 2011
    22
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    @karnijn, ja ik snap het. dank je voor de uitleg.
    dat slijm wel goed is/ lijkt, is wel een goed teken en lijkt me ook logisch: het ei-tje groeit ook, dus lichaam bereid zich voor, incl. slijm. denk ik....

@gooische mama, ik had het zelfde. had tijdens de wachtweken echt allerlei verschijnselen, dacht echt dat ik zwanger was: heel moe, sjaggie, buikkrampen, pijnlijke tietjes, veel plassen, soms misselijk. maar helaas...
    ben blij dat ik nu weet dat t van de clomid kan komen, dan ga ik mezelf deze ronde niet weer gek lopen maken.
    maar goed, wat bij mij is hoeft bij jou niet zo te zijn natuurlijk...

4. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    @karnijn: ach wat jammer.

5. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    karnijn: ibalen is dat he ! maar ik hoop dat je snel zwanger word,
    en mischien al de volgende maand heb een mooie test in je handen ligen ... je mag je hoop niet vergeven elk maand een nieuw hoop geld eingelijk aan iedereen die bezig zijn met zwanger zijn ...

@ hoe gaat het verder met meiden hier ,,
    hier ik krijg steets meer kwaaltjes bij misselijk heid erger en me tepels doen pijn borsten zijn groter geworden .
    ik heb wel vaandag een test gedaan eigenlijk dom van me maar kon niet wachten tot zaterdag heel licht schaduw steep ston er je moet dus ik vind het echt heel spannend zaterdag nog maar een kijken of die donkerder word ...
    ps,ik hoop echt dat me lichaam mijn niet voor de gek hou !!!

mvg,zeynep ....:D;)

6. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Dus het kan gewoon nog van de medicijnen afkomen???
    Tuurlijk is het niet te hopen dat het door de medicijnen komt maar kan er dan wel rekening mee houden
    Heb de gyn gesproken en mag op het bloedprikformulier ook HCG aankruisen om te kijken of er wat meer aan de hand is:D dus flink duimen dat de medicijnen goed aangeslagen zijn met een positief resultaat

@zeynep oooooowww spannend meis ckr als je al een soort van streepje zag bij je test:D
    maar je weet wat ze zeggen he
    een streep is een streep!!!
    Dus bij deze een voorzichtige felicitatie;)
    ik hoop dat je zaterdag een knaller hebt

7. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    @zeynep: zeg ook al voorzichtig proficiat en hopelijk zaterdag een knal test :).

Hier nog op het wachtbankje, heb wat rugpijn en steken in onderbuik maar voor het moment kan ik het nog goed relativeren. En wachten we nog wat.

8. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Zeynep.. wow een licht streepje.. wat spannend.. hoop op n vette streep dit weekend voor jou! jij had toch ook Clomid gebruikt ?

ik zit nu 3 dagen na mijn eisprong (eerste ronde met Clomid). Uiteraard voel ik nog helemaal niks. ik kreeg wel n blaasontsteking gister, dus zit nu aan een antibiotica kuur. (die volgens de dokter niet schadelijk is voor de ev. vrucht) Ik zit dus op het wachtbankje, en hoop op symptomen over een paar dagen...
    Claudia1984, jij zit nu ongeveer een week na je ei toch?

9. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Ja zit nu een week na mijn ei. Als ik van mij pos ov test van vorige week mag uit gaan. Gyn zei dat ik tussen de 20ste en 27ste vruchtbaar zou zijn maar had de 20ste al een pos test en de dagen erna minderde het streepje.

10. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland

klopt ik heb ook clomid gebruikt van 50 mg ...

11. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    #91 ons2wonder84, 29 jul 2011
    Laatst bewerkt: 29 jul 2011
    dames willlen julie even kijken ik weet het niet :( of ik het moet gelooven owww ik kon me niet in houden heb net dit test gedaan en hij was al gelijk zo een steep op de foto is die licht maar de test zelf is iets donkerder wat is julie mening ??

12. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    #92 ons2wonder84, 29 jul 2011
    Laatst bewerkt: 29 jul 2011
    :( nou dames is dit beter dan die vorige foto ??

13. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    zeneyp ik zie een tweede streep.
    En denk ook wel een streep is een streep zoals gooischemama zei, dus bij deze nog eens een dikke proficiat :).

14. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @zeynep

dat is een streep en nee ik hoef niet te turen want ik zie toch egt duidelijk een lichte 2de streep dus ik durf te zeggen

GEFELICITEERD

over een paar daagjes heb je een knaller meis

15. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Hier precies hetzelfde net alsof je ms er aan gaat komen ofzo
    oowja voel ook wel wat warm aan telkens maar miss krijg ik wel een buikgriep ofzo:(

Ik weet dat ik miss niet zwanger ben maar de hoop is er wel

4 augustus mag ik bloed prikken voor de eisprong en meteen ook voor hcg in me lichaam

16. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Ja zo voelt het hier ook, ben al een paar keer naar de wc geweest gewoon om te zien of ik misschien nu al ongesteld ben geworden.
    Ben vandaag bloed moeten gaan laten trekken dus nu is het afwachten.

17. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    dankjewel meiden ik kan het nog steeds niet geloven gelijk met de eerste ronde clomid ,
    ik hoop voor julie ook dat julie zo snel zwanger worden zal aan julie duimen meiden dat het snel raak is ,
    ik ga wel morgen een cb digitale test halen en zondag doen en dan maandag naar de gyno en internist belen ,
    ...............groetjes zeynep................

18. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Wanneer krijg je de uitslag te horen?
    Is het ook je eerste ronde clomid?

Ik weet dat ik uit mezelf niet ongesteld word maar de klachten lijken er wel op
    zelfs me vriend vind dat ik warm aan voel
    geen koorts maar verhooging

19. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum

Ben heel erg blij voor je meis en gun het je van harte:D

enne zodra je genoeg HCG in je lichaam hebt geef ons dan ook wat HCGhormoontjes;)

20. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland

@ zal ik doen meis , en hoop echt van me hart af dat het snel raak is voor julie

;)

Deel Deze Pagina