Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mel, denk dat in mijn portie babydust van jazz een dosis vergeetachtigheid geslopen is.... ;)
    Blij dat Chickey en Diva 't met elkaar lijken te vinden. Wij hebben ooit ook 2 honden samen gehad (2 zussen; werden doorverwezen door het asiel naar een kweker; ze hoopten dat die man de pups nog had - mijn ouders waren net op tijd; hij was onderweg met ze om die 2 schatten te verdrinken.... Ouders hebben niet getwijfeld en ze gewoon allebei meegenomen): daar vond eentje het ook nooit leuk als de andere kwam snuffelen aan haar; is er nooit uitgegaan. Buiten dat, kwamen ze enorm goed overeen.
    Zalig om in huis te hebben - jammer dat wij er geen tijd voor hebben!

Liefs!

2. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Ja ik was ook echt ingesteld op een positieve test vanwege eigenlijk alles:( maar helaas:(:(:(:(
    Zat weer even in een dipje vandaar weinig geschreven maar vandaag 2de dag van de clomid 150 dinsdag me pregnylspuit halen en vrijdag me 1ste FM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:Deindelijk

Jaaaaaa me meissie heeft het super gehad in euro disney:D
    Zelfs zitten sjansen met de prins van Doornroosje:cool:
    En beide dames zijn HEERLIJK VERWEND door opa en oma
    We hebben vandaag het hele huis versierd voor oma want die is zaterdag 50 geworden dus die was de l*l bij thuiskomst hahaha maar was wel heel leuk
    En me dochter nou die slaapt als een roosje in bed:D

@all heel veel nieuwe dames erbij dus allemaal welkom:D

En wat is er VEEL bijgeschreven pfff kan ff niet op iedereen reageren sorry daarvoor

@jazz thx voor de babydust als het deze maand werkt zijn we allemaal tevreden he:D:p
    Hoe gaat het daar verder??

Hier dag 2 van de nieuwe ronde en heb weer wat nieuws uitgevonden om die ranzige pillen te slikken hahaha
    Ik doe ze nu in een BANAAN:p:p
    Zelfde prakje als de borrelnootjesmix maar nu met banaan:p:p

@kirss meissie hoe is het nou met je????

3. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    en Wendy...? :)

@Fieneke: (nog even reactie van andere topic ook).. spannende week dus komende week!! kan je aan je temp zien of je een ei hebt gehad? en heb je helemaal geen fm-metingen gehad? hoe was jouw cyclus voordat je aan clomid begon eigenlijk? maarrr zondag dus, als je niet al eerder iets anders merkt. wat een vragen he :) totaal niet nieuwsgierig hier. hoop in elk geval dat de 50mg iets doet voor je en je daar mee verder kan als je niet binnenkort positief test!
    HA en gyn in een lijkt me inderdaad zeer handig, en volgens mij heb je ook wel vertrouwen in haar?
    Mijn man roept ook geregeld dat ik er niet zoveel mee bezig moet zijn haha. en ook dat ik niet zoveel op 'dat forum' moet zitten ;) het is eigenlijk de enige plek waar je vrijuit kan praten over alles wat er bij komt kijken, dus ik ben niet weg te krijgen hor hier :p

@Gooischemama: ik begrijp dat je op beter nieuws had gerekend :(. maar nieuwe ronde begonnen inmiddels dus! en je krijgt deze week dus spuit en fm? best snel toch na het innemen van de clomid? ben benieuwd naar de reden daarvan?
    heerlijk dat je dochtertje zo'n fijne tijd heeft gehad! had je zelf niet mee willen gaan? een van de (vele) redenen dat ik kinderen wil is om weer naar Disney te gaan ;). Die banaan is trouwens een goede haha.

ik heb weer een beetje hoop: temp was gestegen vanmorgen! toch beetje hoop op een ei dus.. hoewel ik dan wel vrees dat we niet goed geklust hebben (voortaan gewoon continu om de dag blijven klussen, maar dat is wel vermoeiend :O). maar goed, dat zou wel een provera-kuur schelen!

4. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames.. vandaag weer vroeg opgestaan om te testen.. test Negatief! echt super balen!! Ben ook echt verdrietig, want had toch nog wel hoop. Ben er nu 3 dagen overheen en nog steeds niet ongesteld.. Denk dat ik straks maar even naar mijn gyn bel.

5. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    Nieuwe dames welkom bij de club :D, gezellig!!

Ik zal straks even proberen te reageren op iedereen hoor, veel om bij te lezen hihi.

Paar dagen even niet op forum geweest, moest effe paar dingen voor mezelf op een rijtje zetten en goed met vriendlief praten!

Maar gisteren begonnen met 25mg clomid, ik hoop dat m'n gevoel het juiste heeft besloten, we zullen zien volgende week maandag bij de FM. Vriendlief wil eigenlijk helemaal niks van die pillen weten en had zoiets als we er mee aan de slag gaan dan de laagste dosis, geschiedenis heeft tenslotte bewezen dat zwanger worden best snel ging (dochter in 3 x raak en afgelopen april na 4 x raak, maar helaas MK). Ik hoop dat lichaam alleen een klein zetje nodig heeft.....we zullen zien.

@gerbera, hoe gaat het?? Inmiddels al posi ovu test gehad????

@wendy26, meid wat balen!! Hoop dat je snel zo'n mooie roze test in handen hebt!!!

6. jazz

jazz Niet meer actief

Dushi...ik hoop dat je inderdaad dat kleine zetje nodig heb;)

Gooischemama..jeetje gaat ook weer snel he FM en spuit ophalen..zo lekker weer bezig voor de volgende ronde..En goed te horen dat de kleine meid het naar haar zin heeft gehad. En nog gefeliciteerd met je moeder..

Wendy balen inderdaad maar dan zal je ei later zijn geweest of geen ei gehad? Of heb je wel fm echo's etc?

Melanie hoe gaat het nu? Ei gehad toch? zit je op het wachtbankje?

Wie zijn de volgende aan de buurt?
    Oh Fieneke en Tyndall...Hoe gaat het met jullie. Nog een weekje he..Spannend weer..Hoe bevalt het wachtbankje?

Kriss nog steeds ziek meid?

Nog andere ladies met FM echo's progesteronwaarde prikken etc?

7. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @jazz, nou gister dus toch even voor de zekerheid ovu testje gedaan, deze was super positief dus denk dat het eitje nog moest komen, Ook mijn temp was nog niet omhoog gegaan en verwacht dus dat het eitje vandaag zal komen..

Dus bijna weer op t wachtbankje.

Liefs Melanie

8. jazz

jazz Niet meer actief

Melanie...je zou denken met die clomid eitje komt eerder maar volgens mij is echt standaard tussen cd 14 t/m cd 21 weet je.
    Nou dus nu zorgen dat er genoeg soldaatje op de wacht staan:cool:

9. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Duchi: hoop ook echt voor je dat je alleen even een klein zetje nodig hebt!
    @ Jazz: ik had een inwendige echo gehad op n vrijdag daar was duidelijk te zien dat ik n ei had. 2 dagen later moest ik weer terug komen voor n inwendige echo, en toen was mijn ei weg. Die dag ervoot had ik ook wel duidelijk n eisprong gevoeld. Dus er moet wel echt n kans zijn geweest. Aan de bloedtest die ik die week daarna had, kwam ook wel uit dat er n goede eisprong had plaatsgevonden… Dus wel raar allemaal!
    Ga zometeen toch even mijn gyn. bellen want vind het zelf ook wel vreemd.

Of zijn er misschien nog meer dames die dit ook zo ooit mee hebben gemaakt??

10. jazz

jazz Niet meer actief

Wendy...het blijft echt een kwestie van timing....is je vriend zijn zaad al onderzocht? en heb je ook al een samenlevingsonderzoek gedaan?
    maar inderdaad je zou denken goede kansen...maar Gerbera had overstimulatie, beiden geen andere bijzonderheden en voor haar was het niet raak afgelopen maand.
    Ben wel benieuwd wat je gyn zegt.

11. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Amaai zoveel nieuwe meiden ineens erbij, welkom allemaal.
    Gaat hier snel nu :).

Fieneke, mijn gyn zou morgen terug zijn. Ben nu met clomid gestart, vandaag alweer mijn laatste pillekes.

dushi, gooschemama, imjustmyself, wat jammer dat jullie ongesteld zijn geworden.

jazz, ben al begonnen met de clomid. Vandaag al weer mijn laatste.

wendy, wat balen van de neg test. Ik ben altijd rond dag 11 a 12 na eisprong ongesteld. Nog niet meegemaakt dat deze langer dan 14 dagen is. Zou de gyn even bellen.

Hier ga ik mijn gyn zo ie zo morgen bellen. Had via een vervangster een voorschrift vastgekregen. Maar klopte van geen kanten. Ze had bepaalde pillen van 100 opgeschreven en die bestaan niet zei de apotheker maar goed dat ik mijn ander doosje bijhad voor te laten zien wat ik anders krijg. Ze had ook pregnyl al voorgeschreven maar wat ze had opgeschreven bestond ook niet :) (verkeerde dosis of zo iets).

12. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Jazz. mijn vriend heeft ook n onderzoek gehad en dat was allemaal goed! Ook hebben we zon samenlevingstest gehad, en deze was ook goed! Dus eigenlijk hebben we allemaal maar allemaal positieve dingen gelukkig.. Maar heb net mn gyn. aan de lijn gehad, en kan zometeen al even langs komen.. dus ben erg benieuwd!!

13. jazz

jazz Niet meer actief

Oh laat je het ons even weten dan....
    Dan is het inderdaad vreemd als alles goed is. Heb je ook een HSG gehad (baarmoeder foto) om te kijken of de eileiders toegankelijk zijn?

Nou succes zo meteen hoor.....

14. Ann85

Ann85 Bekend lid

15 okt 2011
    689
    289
    63
    @wendy balen zeg van negatieve test. Ben benieuwd wat gynae dadelijk te melden heeft.

@melanie wat fijn dat je kan gaan spuiten. Wat houdt dat verder precies in?? Heel veel succes iig.

ik ga nu ook op weg naar het ziekenhuis voor fm!! Hoop zo dat er nu wel iets groeit...

15. jazz

jazz Niet meer actief

Ann85 succes en laat het ons weten....hoop voor je dat er een mooi eitje begint te groeien....

16. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    ja maar als ie later zou komen dan dag 18 (wat ik eerst met de fm telkens had) dan zou ik een tekorte lf hebben.. Dus ja blijft chaotisch nu..

Maar ja tijd genoeg nog dus we blijven lekker bezig :)

@ann85, spuiten?? huh...

17. jazz

jazz Niet meer actief

Ja echt he je weet het ook eigelijk gewoon niet met clomid...die van mij was ook later....En dan ook nog het feit dat de ovutest vals posi kan zijn....
    Zou prettgi zijn als je een ronde een keer een fm echo zou krijgen gewoon als een check vind je ook niet?

18. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ben ik en vriendlief helemaal met je eens... Nu de FA nog haha.. Ene kant maakt het zo ook wel spannend andere kant frustreert het me dat ik gwn helemaal niets weet en totaal geen inzicht in een cyclus ofzo heb..

Mja ik kan er weinig aan veranderen hoe graag ik dat ook zou willen.

Liefs Melanie.

19. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ohhhhhhhh ik zie net zomaar dat ik het 1000ste berichtje hier heb getypt..

Wat getal 1000 berichten al!!

Gefeliciteerd dames! Super gezellig met jullie, op naar de 2000 en een rondje alcoholvrije bubbels van mij!

20. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Jazz: ja had ook n baarmoeder 'onderzoek' gehad en uitstrijke. Dat was al meteen het eerste bezoekje aan de gyn. En dat zag er ook allemaal goed uit. Vraag zometeen gewoon alles nog even na bij de gyn, en dan laat ik het jullie zsm weten...

@ Ann85: jij ook succes zometeen bij de gyn!

@ Melanie: bij mij gaf de ovulatietest ook n keer negatief aan, terwijl hij toen toch wel echt positief moest zijn volgens de gyn. Had toen net fm-meting gehad...

Deel Deze Pagina