Hai allemaal ik kom er weer eens tussen vanaf mijn gsmetje in de trein nog steeds niet terug gelezen, sorry. Ik heb weer op dag 18 een posi ovu test gehad en ik had ook buikpijn,dus ik vermoed een ei. Morgen laat ik bloed prikken voor de progesteron en de uitslag hoor ik dan de maandag erna. hoop dat jullie allemaak oke zijn!
Melanie....hhahaha inderdaad charme in de strijd gooien en die FA overtuigen.. En ladies ovutesten tijdens clomid ik weet het niet hoor....hahahaha mijn zwangerschap is het leuke resultaat van de clomid ovulatie testen chaos hihihi Gerbera dus je zit weer op het wachtbankje...
Nou dames, ben net bij de gyn. geweest.. hij vertelde dat er bij mij maar 1 ding mogelijk was, en dat was dat ik toch wel zwanger zou zijn. Had alles even nagekeken en heb zelfs n hele geoede eisprong gehad met n heel hoog progesteronwaarde. Ik heb nou bloed moeten prikken, daarin is sneller te zien of ik inderdaad zwanger ben. Krijg hiervan de uitslag vanmiddag al!! Dus heb toch weer wat hoop!! Mocht ik nou niet zwanger zijn krijg ik ook te horen hoe nu verder... Spannend!!!
wendy....ooooooh super spannend...en wat goed dat je gelijk zo goed ben geholpen..Hoe laat gaan ze je bellen?
Gooischemama, 't is altijd lastig als je toch weer ongesteld wordt en, al helemaal als je toch wel heel goeie hoop had. Maar, blij dat je weer helemaal op weg bent met clomid en, dat je vrijdag een 1ste FM - meting hebt. Ik duim voor je!!! Die banaan ipv nootjes . Ook nog wel een leuke tip. Ik probeer altijd aan niks te denken als ik ze moet doorslikken, maar, daardoor denk ik er natuurlijk nog harder aan . Bah, vies vies spul! Blij dat je grote meid haar zo geamuseerd heeft! Uitkijken met die prinsen dus . Kara, ik hoop dat die gestegen temperatuur inderdaad op een ei wijst! Ik duim dat je op het einde van het wachtbankje een positief resultaat hebt! Dank je! Mijn temperatuur schommelt heel fel; moet er eigenlijk nog eens mee naar HA, want, is niet altijd even duidelijk zo. Maar, als ik het goed begrijp, heb ik de 6de een temperatuurstijging gehad. Vermoed dat ik de 2de mijn ei gevoeld heb; de 7de heb ik dubbelgevouwen gezeten van de buikpijn - mss daar mijn ei.... Ik krijg geen FM-metingen. Ergens jammer want, volg Jazz wel dat 't leuk zou zijn moesten we allemaal een FM krijgen als check . Voor clomid had ik heel onregelmatige cyclussen, soms rond de 40 dagen, soms rond de 50 of 60 dagen.... Was geen rode draad in te bespeuren. Benieuwd dus als de clomid nu haar werk gedaan heeft! Ben heel bij met mijn HA; toen ik een paar jaar geleden naar haar overstapte, nam ze ineens een aantal klachten van me wel serieus - in tegenstelling tot de dokter die ik daarvoor had. Weet zo nu eindelijk dat ik een hartafwijking heb en, de artrose die al in mijn rug zit (!) werd eindelijk behandeld (in hoeverre dat gaat natuurlijk). Vertrouwen is er dus zeker wel. Ze leeft ook helemaal mee; echt wel fijn zo. Enne, mijn vriend vind ook dat ik teveel op het forum zit hier maar, helemaal gelijk: hier kan je tenminste je verhaal helemaal kwijt. En, 't is hier nu eenmaal ook zeer gezellig!
Dushi, succes met de clomid! Hoop echt dat dat je het zetje geeft dat je nodig hebt! Niet makkelijk, clomid in combinatie met je vriend die niks van pillen moet weten. Kan me er iets bij voorstellen - mijn vriend was er ook niet happig op. Ben blij dat ik hem heb kunnen overtuigen; hij stelt laatste tijd nu ook al zelf voor om zijn soldaatjes te laten onderzoeken. Hoop voor je dat je hem overtuigd krijgt van de noodzaak! En, duim voor je!! Mel, welkom op 't wachtbankje! Ik hoop met een heel mooi resultaat!! En, proficiat met 't 1.000ste bericht in dit forum! Jazz, ik krijg 't lastig om niet te testen - als ik de 2de mijn ei had zou ik namelijk al kunnen testen. Maar, ik wil niet weer naar een blancotest staren, en, sowieso, geen problemen met de NOD-politie dus ik wacht ijverig verder. Voor de rest eigenlijk nog maar weinig last. Zelfs mijn buik begint eindelijk weer normaal te doen... Afwachten maar.... Jij hopelijk nog steeds ok daar! Claudia, 't lijkt wel als de vervanger van je gyn 't verhaal helemaal wilde afmaken door 2 foute voorschriften... Hehe.... Ellendig! Maar goed dat je een doosje mee had en daarmee kon aantonen wat je nam! Blij voor je dat je gyn er morgen eindelijk weer is! Word je eindelijk weer fatsoenlijk geholpen! Jij last van de clomid? Ann85: al nieuws van de FM? Ik hoop voor je dat er een goeie groei te zien is!! Gerbera, ik duim voor een ei meid! Hoop dat je een hele goeie progesteronwaarde hebt!! Wendy, goh, spannend!! Ik duim!!!!! Tyndall en Kirsss, hoe is 't met jullie? Liefs!
@ Wendy ik hoop echt dat het goed nieuws is!!! Succes. Maar misschien ook niet te veel hopen ivm eventuele teleurstelling. Bij mij was dit niet zo; de arts belde mij en zei dat ik vrijwel zeker zwanger moest zijn omdat ik zo'n hoge progesteronwaarde had. Ik moest toen gelijk komen, mijn man ook als een speer van zijn werk gekomen. Bij de balie stuurde ze mij door naar ' poli vroege zwangerschap' dus wij kregen echt de zenuwen. Het bleek achteraf overstimulatie, vandaar de hoge waarde. (maar ik heb jouw verhaal niet goed in beeld dus misschien wel iets heel anders!)
Wendy, goh, lees net dat je in een kinderopvang werkt... Dat lijkt me inderdaad helemaal niet makkelijk! Vrijdag had ik een dagje verlof en, ben met een vriendin en haar dochtertje van 11 maanden gaan shoppen. Vond het een leuk dagje maar toch, 's avonds hing 't zo op me van als 't ons nu niet lukt.... Als je dan ook nog eens ziet hoe ze met haar dochtertje omgaat... Wereld is niet eerlijk... Ik hoop zo hard voor je dat de gyn gelijk heeft! Vriendin van me zei me laatst dat ze tegen haar ook zeggen dat ze er teveel mee bezig is en, dat je dan je lichaam zo in de war stuurt waardoor je er zelf voor zorgt dat je allerlei kwaaltjes krijgt en, dat je later als normaal ongesteld wordt. Maar, ook zij is het er mee eens; er niet mee bezig zijn is zoveel makkelijker gezegd als gedaan. Succes meid! Ik duim!
Tja sorry. Ik ben wel op zp geweest de laatste dagen maar heb hier niet gereageerd. Shame on me.... Het gaat goed hier. Nog maar een weekje en we weten meer. Gisteren ineens en scherpe steek dat voelde als bandenpijn toen ik mijn zoontje oppakte. Normaal heb ik dat nooit, bahalve als ik zanger ben. En mijn afscheiding ruikt ook anders. Dus stiekem ben ik nu al een klein beetje blij omdat die 2 dingen anders nooit gebeuren. Oh en gisteren vertelde een vriendin van me dat ze weer gedroomd had dat ze zwanger was. Zij "voelt" dingen aan dmv dromen. In het verleden heeft ze me al eerder verteld dat ze gedroomd had en binnen 1 week bleek er iemand in haar naaste omgeving zwanger te zijn. Ze zegt dat ze dus vaak zo'n droom heeft als de innesteling plaatsvind bij de persoon waarvan ze droomt. Ze droomt dan dat ze zelf zwanger is, maar dat moet iemand anders voorstellen in haar droom. Dit keer verwachtte ze een zoon. Ze heeft geen flauw benul dat wij bezig zijn voor een tweede. En gisteren is waarschijnlijk mijn innesteling geweest... Meiden geloven jullie hierin? Ik vind het wel heel toevallig dat ze het in het verleden ook al voorspeld heeft.... Zo nu ga ik eerst even lezen en de draad weer oppakken. Nogmaals soory dat ik jullie verwaarloosd heb meiden. Nieuwe meiden WELKOM!
@Wendy, wat spannend zeg!!!! Ik zal voor je duimen!!!! @Ann85, hoe is het gegaan? @Gooischemama, heel veel succes in je nieuwe ronde!!! @Fieneke, voor jou wordt het ook spannend zeg!! Wanneer wil je gaan testen? Gisteren mijn laatste clomid gehad, nu afwachten maar. Ik hoop zoooo dat het aanslaat. Geduld is een schone zaak (ahum)......
ik heb nog niets gehoord. Had om half 5 zelf even gebeld of ze al iets wisten, maar toen was de gyn even weg. Zitten er tot vanavond 8 uur. Zit dus nu echt in afwachting!! Ik laat het jullie zsm weten!! @Tyndall: ik hoop echt voor je dat je vriendin het goed heeft!!
hey meiden! hoe is het ? met mij gaat alles goed morgen eindelijk weer naar de gyn. en ik mag morgen ook weer aan de clomid nieuwe rondes nieuwe kansen *duim duim* hihi
het is wel heeel gezellig, druk en spannend hier! wel veel om bij te lezen.. nou eigenlijk vooral lastig om alles te onthouden haha. ik hoop dat ik niet de enige ben die daar 'last' van heeft! Wendy, wat spannend, weet je al wat???? het is nu 20.00 geweest..? wat onwijs spannend, ik hoop echt dat je gyn hte bij het rechte eind heeft, want dat zou een mooi clomid-succesverhaal zijn Er zitten best een aantal op de wachtbank nu! Ik duim voor roze hor, laten we die babydust maar goed verspreiden. Vandaag heb ik een dubieuze uitslag gehad, en ik hoop dat jullie met me mee kunnen denken! Mijn progesteron-waarde, een week nadat de gyn een corpus luteum (wat overblijft na een eisprong in het lege follikel) had gezien middels echo, was 18. Nu had ik zelf het idee dat ik pas later een eisprong zou hebben gehad (gevoelige borsten en temp sinds vrijdag pas omhoog). Vanwege 40+ cyclus moet ik volgende ronde sowieso met clomid 100mg beginnen. Maar goed, ik zit nu met 2 vragen: 1)zou het mogelijk zijn dat een gyn een echo verkeerd zou lezen en ipv een bijna springend-ei een corpus luteum vaststelde....? 2)mijn progesteron waarde was 18.. Denken jullie dat ik nog hoop heb op een goed ei? Ben er wel blij mee want het lijkt erop dat er wel íets is gebeurd. We hebben alleen niet geklust meer omdat gyn zei dat eisprong al was geweest Ben ik trouwens de enige die verplicht klussen leuk vindt? Genoeg geluld, snel kijken of er al nieuws is van Wendy!
Tyndall, foei! Klinkt allemaal heel goed! Ik hoop voor je dat je vriendin jou bedoelde in haar droom! Nog een klein weekje en dan kan je testen; ben mee benieuwd! Diaantje, geduld is inderdaad een schone zaak; ook hier ahum hum... Duim voor je dat de clomid aanslaat (en, dat er een klein wondertje van komt!) Ik test normaal gezien zondag... Ben benieuwd! Wendy, heb de indruk dat die gyn's altijd op het foute moment weg zijn. Hoop dat je ondertussen al verlossend, positief nieuws, gehad hebt! Imjustmyself; moet 't gemist hebben, dus maar even vragen: aan hoeveel mg clomid zit jij? Succes! Liefs!
Kara, vrees dat ik daar te weinig over weet en je dus jammer genoeg niet kan helpen.... Je bent niet de enige die verplicht klussen leuk vindt Ik wacht mee met je op nieuws van Wendy. Hoop dat als ik straks weer online ben, er hier nog een clomidsuccesverhaal geschreven staat!
@Fieneke haha, fijn dat ik niet de enige ben! respect trouwens dat je zo op de hoogte bent van iedereen en zo lief meeleeft!! zondag ga ik btw ook testen, hopelijk mooi roze weekend
Ooh nog niks van wendy...pfff spannend @Tyndall...ik hoop dat je vriendin gelijk heeft..dat je niet gelijk zei oooh we zijn aan het proberen hihihih ik geloof wel in dat soort dingen. @Kara 18 is volgens mij niet zo heel goed moet minimaal 30 zijn correct me if i am wrong ladies...alleen het is wel wat en als het een week na de lege follikel is geweest wellicht is het dan wel ok...weet niet zeker...heb je het aan de gyn gevraagd...vaag verhaal weer toch pffffff...Als je ei later was volgens jou dan zou de pregesteron toch hoger zijn? Als je duidelijkheid vraag gewoon even morgen bellen hoor.
he jazz, dank voor het meedenken! zeker vaag verhaal zo he ik zal morgen idd nog wel even bellen, maar vind het wel lastig om te vragen of ze (als ik haar aan de phone krijg) het misschien fout heeft gezien?! maarja, kan gebeuren misschien? ik heb natuurlijk ook meegekeken en dacht gewoon een bijna springend ei te zien met mijn lekenogen en ik geloof ook wel in dat soort voorspellende dromen! hopelijk goed teken