Kara ik zou gewoon ook vragen wat de waarde van 18 zegt, en of inderdaad de eisprong ook later heeft kunnen zijn dan de echo aangaf...hihihihi dan de echo aangaf niet later dan zei heeft gezien hihihihi blame de echo hahahahaha
en idd vanaf 30 pas goede eisprong, dat had Gooischemama me ook geleerd (assistente zei weer 20.. vreemd!) x
Hey dames, mag ik hier een beetje komen meelezen en meekletsen?? Weet niet of ik een hele trouwer schrijver zal zijn, maar zou het toch wel heel fijn vinden. Met de eerste ben ik ook zwanger geworden d.m.v. clomid, want had toen hele lange cyclussen. Ze hadden toen geen diagnose gesteld, maar gelijk clomid gegeven en daar dus de behandeling mee opgestart. Nu zijn we twee weken geleden opnieuw naar het ziekenhuis gegaan, omdat we graag een tweede kleine willen en ook nu weer lange rondes hadden. Nu moest ik ineens wel allerlei testen eerst doen (waaronder een zaadtest) en dat was ik natuurlijk niet gewend. Bij J mocht ik na de bloedtest gelijk al clomid. Deze keer zei de gyn wel gelijk dat ze de oorzaak wist en dat het dus PCOS is. Heb veel eitjes die niet kunnen volgroeien. Moet nu een donderdag terug voor alle uitslagen en hoop dat ik dan opnieuw een keer provera krijg en daarna mag starten met de clomid!! Toch vind ik het om de een of andere reden wel spannend!!! Stom he... Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik meedoe en voor iedereen... ... HEEL, HEEL VEEL MOOIE || TESTEN GEWENST!!!!!!!!!!!!
Welkom JsMama je hebt gewoon een zetje nodig..en clomid kan dat prima verzorgen...ik hoop dus ook voor jou weer geluk met clomid.... WENDYYYYYYY schiet op ben moe en ik wil je uitslag weten...hihihi nou ja dan kijk ik maar op mijn telefoon als ik vannacht voor de zoveelste keer eruit moet om in mijn blauwe kannen met hcg te vullen... Welterusten ladies.....
Gezellig JsMama, ik ben ook net pas bij dit clubje, en kan je zeggen: dat is heel fijn ! Hoop dat clomid idd weer voor goed resultaat zorgt bij je! Spannend dat jullie voor een tweede gaan nu. Heb je lang moeten wachten bij de eerste zwangerschap? En welke dosering clomid had/heb je? Veel succes donderdag, en natuurlijk ook daarna!!
helaas vanmorgen weer geen groei te zien. Zit nu op dag 17 en heb woensdag en vrijdag nog 'n afspraak staan. Ik denk niet dat het er deze ronde in zit en dat ze me misschien woensdag al nieuwe provera kuur gaan meegeven + clomid100mg. Ach ja.. zou ook te mooi om waar te zijn geweest als het meteen de eerste keer raak was @melanie oeps had me vergist... jij bent helemaal niet met spuiten bezig maar gooischemama gaat daaraan beginnen... @kara ook ik vind verplicht klussen leuk alleen mijn vriend niet :S stom he?? normaal ben ik degene die wel eens geen zin heeft en nu moet ik alles uit de kast halen. Echt irritant. @wendy ik ben heel benieuwd wat de gynae te zeggen had.... hoop het voor je!! @jsmama welkom!! hopelijk kan je snel voor een 2e keer positief testen. Ik weet niet meer wie het zei maar ik vind het ook lastig om alles te onthouden want er schrijven hier volgens mij heel veel meiden... Ow en mijn vriend weet niet eens dat ik op dit forum zit.. haha ik kan me zijn reactie namelijk wel voorstellen
balen Ann! kan me voorstellen dat je dan zo snel mogelijk weer met provera wil beginnen! maar volgens mij had je er niet meer echt gerekend ook..? moest je lang wachten op een bloeding na provera? hoop dat 100mg beter werk aflevert! waarom vind je vriend verplicht klussen niet leuk? de prestatiedruk? haha, mijn vriend/man (sept getrouwd, dus moet nog even wennen!) weet ook maar half hoeveel ik hier zit, maar dat vind ik ook wel prettig, weet ook wel wat hij ervan zegt fijne avond!
@kara ja ik hield het wel goed in mijn achterhoofd dat het ook niet meteen raak kon zijn. Dus ik vind het wel heel jammer maar ben er niet helemaal ondersteboven van. Onze tijd komt wel... hopelijk over niet al te lange tijd Ja ik weet niet wat dat is met mijn vriend.. ik denk dat hij gewoon wil bepalen wanneer en het niet zo gewend is dat ik initiatief neem.. haha vorige keer kreeg ik voor 10 dagen provera en kreeg ik na 4 dagen een bloeding. We zullen woensdag wel zien wat de gynae zeg. Misschien wilt ze toch dat ik vrijdag cd21 nog kom.. Fijne avond!!
@ann85 kan gebeuren meid, wat rot voor je dat 50mg niet helpt! @kara, tussen de 20 en de 30 betekend dat je een goede eisprong hebt gehad. Alles daarboven betekend een super goede eisprong, en eronder betekend geen of een minder goede eisprong. @wendy, ook ik ben benieuwd. @kirsss lieffie!! gaat het nog wel met je? ik hoor zo weinig van je! Ook mijn vriendje weet dat ik hier zit, en soms is het zo dat hij zegt ik ga is ff bijlezen. Vaak reageert hij dan nog wel als er iets aan mij word gevraagd, wel met toestemming natuurlijk haha. Maar we weten beide hoe fijn een forum is en dat je kunt praten met lotgenoten. Vinden jullie die clomid tabletten echt zo vies? Ik breek ze in 4e en slik ze door.. De kruimels op me hand lik ik er van af en hop slokje water erbij en klaar.. Pakjes drinkvoeding dat is pas smerig jakkie bah! haha Net weer een ovu testje gedaan, was weer negatief. Dus ik vermoed dat ik hem toch gister heb gehad. Dus nu mogen we klussen voor de fun, en laat dat nou net onze favo hobbie zijn (SORRY!! kan er echt niets aan doen haha) liefs mel
Neeeeee je hebt een GOEDE eisprong als de waarde TUSSEN de 20 en de 30 zit daar boven (de 30 dan he) heb je een ZEER goede eisprong en lager dan 20 wordt in dit ziekenhuis gezien als een verloren ronde @jazz dank je wel Bij thuiskomst was ze zeer verrast door alles Nog ff en dan heb je je intake al weer he?? Gaat toch weer sneller dan je denkt @fieneke hahaha de prinsessen moeten juist oppassen he Meissie is helemaal schor van de pret die ze daar heeft beleeft Beter dat je nu eindelijk een fijne arts hebt die je klachten daadwerkelijk serieus neemt Tot wanneer ga je wachten met DE TEST @melanie whahahaha jij bent echt een apart mokkel hoor Je likt toch niet de kruimels op van die meuk whahahahahahaha Serieuze vraag "Krijg je geen kotsneigingen??????" OOOOOW ik vind ze zooo smerig he gatverdamme Moet ze echt ergens tussen proppen anders lukt het niet Iemand zei er niet aan denken haha ja dat gaat vanzelf Update hier Nergens last van ben ook gewoon vrolijk geen buikpijn of iets Morgen naar de apotheker voor me spuit En dan vrijdag voor me eerste FM ben echt benieuwd hoe het er dit keer uitziet Me schoonzus loopt gelijk op met me die moet vrijdag ook voor dr eerste FM hahaha zij moet om half 9 en ik ben om 10 voor 9 bij de kierenkijker Ooowja nog ff vraagje he Vandaag is de 3de dag clomid maar merk echt een verschil kwa ms Zodra ik begin met clomid slikken meteen word me ms heel licht en is ook heel snel weer over Wie herkent dit of heeft er zelf ook ervaring mee @ alle andere dames Er wordt zoveel bijgeschreven dat ik niet alles onthou en niet op iedereen kan reageren (en ik zal vast niet de enige hierin zijn)
@gm, Ook ik heb als ik die clomid slik nog maar weinige rode duiveltjes.. En aleh dan bedoel ik niet onze vlaamse vrienden.. Maaruh tja waar moet ik die kruimeltjes anders laten ... Kan ze moeilijk op de grond gooien. Straks me hond die eitjes begint te poepen.. Maaruh nee misselijk word ik er niet van.. Vriendlief gaf me de tip, beetje water in je mond.. Daarna tabletje naar binnen schuiven. achter op je tong.. Je blik naar buiten en gewoon denken dat je een glas drinken op drinkt.. Nja gaat een stuk makkelijker... Ik ben echt moeilijk met pilletjes.. Maaruh misschien dus niet, en tja lekker is anders maar je moet is een paar maanden drinkvoeding gebruiken, dan denk oow heerlijk die clomid.. Dat drinkvoeding is gewoon echt alsof je een slok uit de frituurpan neemt, zo vet is het, alleen zit er dan een smaakje aan haha.. liefs Melanie
@Gooischemama: oooops! niet goed onthouden dankje! dan hoop ik op een normale, en ga ik voor een super ei!
@mel hahaha nee de hondjes moeten geen eitjes krijgen maar jij Weet je wat het is met die gastric bypass kan ik me drinken NIET normaal achter over klokken dan word ik ziek kan ook geen grote slokken nemen Die borrelnootjesmix was eerst heel goed te doen maar net alsof me lichaam het weet het ging blokkeren en nu met die banaan gaat het weer ff goed Heb zelf ook die pakjes waar alle eiwitjes inzitten meegekregen van de dieetiste vanwege weinig eten (heb gewoon geen honger meer) @kara hahaha maakt niks uit meis word ook zoveel geschreven en als je nu alles moest onthouden pfff ben je lang bezig Als je een superei heb mag je ook "HET DANSJE" doen hahahaha Oooowja nog ff een kleine update waar ik helemaal trots op ben Ben vandaag officieel 34,3 kilo KWIJT Bijna 2 keer me dochter Zo en dan gaat ik nu ff me banaan met pillen eten
Wendy meis, we wachten hier vol spanning op nieuws!! Laat je wat weten? All: heel leuke avond! Ik ga morgen reageren - vechtscheidende ouders eisen mijn aandacht op nu vrees ik.... Ik blijf in ieder geval duimen (en wachten op nieuws van Wendy en Kirsss) Liefs
@gm, wauw!! wat goed! en wat leuk om te lezen dat jij ook zo praat van das 2x me dochter. Vriendlief is in totaal 54 kg verloren.. Schat ik ben 1,13x jou verloren haha.. Maar echt super van je meid! Dikke proficiat. Zit je al bij je streef in de buurt? liefs Mel
hallo dames, gyn. had gisteren niet meer gebeld. Echt niet netjes!! ben helaas gisterenavond toch nog ongesteld geworden! Echt super balen. dus moet morgen weer beginnen met mn pilletjes! Liefs Wendy
Inderdaad niet netjes en nu de hoop weer op sparen voor de volgende ronde. Moest je nou naar een hogere dosering?
wendy, wat jammer. Is inderdaad wel niet netjes, had het met die vervangster ook ze ging mij in de voormiddag terug bellen. Elke minuut keek ik of ik misschien toch geen oproep gemist had. En toen ik haar s'avonds aan de lijn had zei ze van "ahja ging jou nog bellen" . Ik kan vandaag mijn eigen gyn bellen. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen.