jazz, ga rond half 5 moeten bellen. Hoop dat ik op controle mag. Want dat is deze ronde nog niet gebeurd. malanie, Heb ook meer puistjes dan anders maar vind ze heel anders dan normaal. Wat een mooie verwoording van jou vriend, wou dat mijn vriend ook een beetje terug positief ging denken want hij zegt meer en meer van denk niet dat het bij ons gaat lukken.
@claudia Niet echt positief Snap dat het klote is voor zowel jou als je vriend dat het niet meteen lukt maar iedere maand heb je zoveel % kans om zwanger te worden Als je kijkt naar vrouwen met een gewone vruchtbaarheid (dus niet de dames die ZEER of GEEN vruchtbaarheid hebben) heb je gemiddeld ELKE maand 20 tot 30 % kans om zwanger te raken en zoveel procent is het nou ook niet dus ja het heeft tijd nodig
Yeaaaaahhhh me spuit is binnen kan hem zometeen ophalen Waar is eigenlijk de lijst gebleven van wie wanneer wat doet???? Moeten anders weer even een nieuwe lijst maken
Echt super slecht!.. gyn. belde vanmorgen pas om te vertellen dat ik dus niet zwanger was.. en dat ze me dus niet meer in de gaten zouden houden omdat bij mij verder alles wel goed zit.. Baal hier wel echt van; hetzelfde geld slaan ze deze maand niet aan?!? Dan weet ik dus nergens van af.. of ik moet zwanger worden!! Heb gisteren echt heel de dag zo in spanning gezeten, en dan belt hij niet terug.. Maar was gisterenavond toch al duidelijk dat ik niet zwanger zou zijn omdat ik ongesteld was geworden Balen!!!! Niks aan te doen.. nu maar weer nieuwe ronde, nieuwe kansen @ Gooische Gemma: Waarvoor moet je eigenlijk spuiten?? en wat die pilletjes betreft; gelukkig heb ik er niet zon moeite mee om ze weg te krijgen. Gewoon n flinke slok water en ze zijn weg @Melanie: Ik heb net de gyn. gesproken. Bij mij doen ze ook geen fm echos meer omdat bij mij verder alles goed zit, en goede waardes heb. Ik moet nu ook alles zelf doen, en op de gok dus. Vind dit echt niet fijn! Moet dus nu alleen mn pilletjes slikken op dag 3, en zo 5 dagen lang, en dan maar hopen dat ze aan slaan! Ook prikken ze ook geen bloed meer om te kijken of ik wel n eisprong of een goede eisprong heb gehad.. Echt niet fijn! Dit willen ze nou een half jaar (nu nog 5 maanden) aankijken en gaan dan pas verder kijken als ik dan nog niet zwanger ben Voel me eigen er nu wel weer echt alleen voor staan, en een beetje onzeker zo! Maar hopen dat we snel zwanger zijn!! @ Gerbera: Mijn gyn. zei dat om de dag klussen het beste is. Elke dag schijnt voor de zaadjes niet helemaal goed te zijn. Om de dag zijn ze sterker zei ze En is inderdaad echt super vervelend als je vriendin dadelijk aan komt dat ze zwanger is!! Heb nu afgelopen maand 2 vriendinnen gehad die kwamen vertellen dat ze zwanger waren! Super leuk natuurlijk voor hen.. maar dacht ohh zo moesten eens weten. Toen ik thuis kwam moest ik ook wel ff brullen. Blijft moeilijk en oneerlijk!! @puistjes: ik heb gelukkig geen last van puistjes van die pilletjes! @Jazz: hoe gaat het met jou?? Lekker aan het genieten?? Hopelijk sluit ik me volgende maand ook aan bij jouw clubje!! Zijn er meer dames die verder niet meer in de gaten worden gehouden; geen fm echos en niet meer bloedprikken???
Ann, Goed dat je er zo positief tegenaan kijkt! Ik duim voor deze ronde!! En, heb mijn vriend ook niet gezegd dat ik hier op het forum zit. Denk wel dat hij iets vermoedt (kent me veel te goed.....) want hij zegt regelmatig dat ik er niet zoveel voor op het internet moet zitten, dat 't ons heus wel lukt..... JsMama: welkom!! Dat is niet stom, is gewoon spannend! Dank je en, succes!! Mel, vind 't ook knap dat je die tabletten zo nemen kan! Ik ben er ook niet zo een held in..... Nu, toegegeven, drinkvoeding is inderdaad ook heel vies. Die omschrijving die je eraan gaf klopt wel, jammer genoeg.... Dat van die puistjes heb ik ook; niet leuk! Ik vind 't jammer dat je geen FM krijgt.... Domme reactie van het ziekenhuis! En, moed blijven houden meis; 't duurt inderdaad lang maar, 't is zoals GM zegt: mensen waar het zo gewoon bij lukt, hebben ook elke maand maar 20 of 30% kans - best weinig! Paleisje gaat heus in gebruik genomen worden! Gooischemama, ik ga tot zondag wachten met DE TEST! Succes met de spuiten! Duim duim!! Over verschil ms kan ik niet helpen - neem clomid van dag 6 tem 10 en, dan ben ik al van die ms af..... Proficiat met je gewichtsverlies! Super! Is vriend van je zus terug????? Wendy, balen meid!! Hoopte het zo voor je... Hoop dat de volgende ronde een ronde met een super resultaat gaat zijn! En, jammer van de gyn.... Wat een gedoe soms ermee..... Claudia, dinsdag vandaag!!!!! En, jij ook: moed houden, tuurlijk lukt het jullie ook!! Gerbera, knuffel! Ik volg Jazz: gewoon zo verwoorden aan haar. Ze is een vriendin, ze gaat dat heus begrijpen. Goed op jezelf passen! Hier is de verwarming op kantoor weer uitgevallen.... Bbrrrrrr! Voor de rest voelen mijn (^)(^) heel raar; ook best pijnlijk weer. Alweer lang geleden dat ze echt zo pijn deden. En ik blijf met een overschot aan slijm zitten, hehe..... Liefs!
Gooischemama, Even nieuw lijstje voorzien.... Kelly: 23 oktober test Tyndall: 24 oktober test Volgens mij komt Kara er ook nog bij, maar ga ik even checken voor de zekerheid.......
@ Fieneke.. zie dat jij nu ook in ronde 2 zit.. word jij nog wel goed in de gaten gehouden dmv controles bij de gyn??
Nee, toch niet Kara, wilde haar versneld van het wachtbankje denk ik.... Ging ervan uit dat er nog iemand was die nu bijna kon testen... Oeps dus....!
Wendy, ik krijg totaal geen controles. Heb clomid voorgeschreven gekregen en, ze gaan nu kijken naar de cyclusduur. Soms denk ik wel dat ons dat wel eens een meerling kan opleveren, maar, de kans is klein zeggen ze en, een tweeling zie ik nog wel zitten... Ca va met jou?
bij ons zou dat ook niet heel erg zijn.. is wel gezellig n meerling. Maar hoe ervaar jij het dan om niet meer op controle te moeten?? of heb je er wel telkens vertrouwen in dat de pilletjes aanslaan?? Zat bij jou verder ook alles goed?? Liefs Wendy
Wendy, vind het jammer dat ze je ineens aan de kant lijken te duwen. Nu, ik hoop mee voor je dat ze gewoon gelijk hebben en 't inderdaad allemaal lukt bij je. Hoop vooral dat als er iets niet lijkt te lopen zoals het lopen moet, ze wel meteen ingrijpen en je niet meteen 5 maanden laten wachten! In het begin vond ik het best ok dat ik niet op controle moest; ondertussen voel ik me er niet altijd even goed bij. Gyn zal haar redenen wel hebben ervoor denk ik dan maar.... Voor de rest zijn er bij mij nog geen testen gebeurd. Als het deze ronde weer niet gelukt lijkt te zijn, ga ik er wel naar horen. Vriendlief haalt bvb aan dat hij zijn soldaatjes wel wil laten onderzoeken. Gezien dat hij eerst niet mee wilde in heel de malemolen, vind ik het helemaal super van 'm. Bij jou? Liefs!
@Wendy ik heb sinds vorige maand een pregnylspuit erbij gekregen om me eitje daadwerlijk te laten springen aangezien me eitje vorige maand 30 mm was en nog steeds niet gesprongen dus moest meteen een spuit Nu krijg ik eindelijk ook FM en als hun vinden dat het eitje groot genoeg is mag ik weer spuiten om te laten springen Krijg je ook geen bloedtest meer op cd21??? Vaag ziekenhuis dan weet je toch niks????? @fieneke ZONDAG PAS???!!!!!!!!!!!! Nou we gaan voor jou duimen dat je je bij Jazz aan mag sluiten meis Kom je toevallig uit Belgie??? Jaaa lamlul is terug Waren vrijdagaaf wat problemen dus me moeder belde me dat ik naar me zusje toe moest Mochten we niet naar binnen zagen we eerst iemand uit haar flat lopen en toen konden we naar binnen.Eenmaal binnen wist ze niet hoe snel ze ons weg moest krijgen dus wij weer weg zitten in de auto zien we dat er weer iemand van d etrap af loopt haar flat naar binnen En zaterdag kwam ik daar om haar een kaartje te laten schrijven voor de verjaardag van me moeder en wie zit daar op de bank Juist lamlul Ben heel snel weg gegaan want echt ik was woest wou ze hele kop door die flat trappen Me vader had al gezegd zodra het huis klaar is komt die weer terug en ja hoor hij had gelijk De hele familie is ook flink pissig Ik gaat ff me spuit ophalen
@Gooischemama je kan boos zijn dat lamlul terug is bij je zusje maar meid..zij moet de beslissing nemen. Wat jullie wel kunnen zeggen is dat jullie niet meer langs komen, of op een verjaardag etc als lamlul er is...wat een naam hahahahaha @Wendy....kijk even wat je gevoel zegt. Indien je er niet prettig bij voelt kan je dan niet naar een ander ziekenhuis? Zijn alle onderzoeken al bij jullie gedaan dan?
Gooischemama, goh, niet te schatten.... Help zeg! Zoveel gedaan voor haar en dan zo.... Hoop voor haar dat lamlul zijn les geleerd heeft; al helemaal voor hun kindje. Vrees alleen dat zulke mensen nooit leren... Jazz heeft gelijk, is haar beslissing. Maar toch.... Jammere situatie! Yep, ik ben van België, Belgisch Limburg. Maar, woon héél dicht bij Nederland - moet gewoon even naar de andere kant van de Maas . Waar heb je 't uit afgeleid? Yep, zondag pas; als ik 't uithoud tot dan . Zou normaal al eerder kunnen testen maar, zie domweg liever mezelf toch ongesteld worden ipv alweer een blanco test te hebben... Dank je! Ventje van me is net boos geworden op me; proberen papa te helpen met zijn echtscheiding maar hij wil niet geholpen worden op dit moment. Ik zit dan te duwen en te trekken om te voorkomen dat hij verder zijn ongeluk in loopt maar, helpt dus niet echt omdat hij zijn ongeluk in lijkt te willen lopen. Toen hij me daarstraks zei dat ik me op ons en een klein wondertje moest concentreren ipv op papa, was ik ambetant naar hem. Net belde hij; boos in een poging me duidelijk te maken dat 't niks uithaalt en, dat onze relatie er opnieuw onder lijdt zo. Hehe...
@Fieneke je vriend heeft gelijk maar dat weet je best..Weet je soms kan je mensen niet helpen ze moeten het echt zelf doen. Maar het is moeilijk want het blijft je vader. Wanneer komt je vriend weer thuis? En ik heb ook heeeel lang gewacht met testen hoor was 3 dagen over tijd. En over mannen en forum ja of nee. Ik heb gewoon tegen mijn vriend gezegd wees blij dat dit forum voor ons er is anders zou ik jou nog meer lastig vallen met hahahahaha en toen zei hij inderdaad mannen en vrouwen gaan mmestal anders om met de kinderwens. Wij nu nu nu nu nu Zij het komt goed, geduld alles op zijn tijd, er is een reden voor alles
@jazz we komen daar ook niet heen als hij er is en helpen tja vraagt ze maar hulp aan lamlul hahaha ja is ff het enige waar ik aan kon denken en er zit natuurlijk een hele voorgeschiedenis achter he @fieneke dit is niet de eerste keer dat die dit flikt dit is al de 2de zwangerschap waarbij hij vreemd gaat en dr vandoor gaat Hoop dat het nu wat duidelijker is zet niet alles op internet dus verwijder dit stuk zometeen ook weer En over dat Belgie hahaha ja had al zo'n vermoeden bij ca va Ben in belgie geopereerd in Brugge Zeer mooi land alleen de wegen verschrikkelijk
Gooischemama ik snap het volkomen hoor..erg vervelend...maar ja lamlul helpt natuurlijk niet pfffff....wat is de reden dat zus nog bij lamlul blijft denk je?
Jazz, klopt. Besef het ook ten volle. Is alleen niet altijd even makkelijk... Ventje van me komt 3 november weer thuis; begint te korten maar toch, kan niet wachten! Dank je...! Gooischemama, dacht dat je inderdaad al eens zei dat dit niet eerste keer was. Daarmee dat ik ook vrees voor beterschap. Het is haar keuze, maar naar jullie toe... De wegen hier in België, inderdaad, wat een grote vreselijke ramp! Net zoals onze regering. En nog zo wat van die dingen... Maar voor de rest is 't hier best gezellig; als 't mooi weer is Ben niet goed in aardrijkskunde, dus vergeef me maar, is Brugge niet ver voor je? Liefs!
@jazz we weten het echt niet Houden van oke dat moet slijten als je uit elkaar gaat Miss heeft die wel een goude lul ofzo weet jij veel Nee we weten het echt niet @fieneke Brugge is vanaf Hilversum ongeveer 3 uurtjes rijden Maar toen er problemen waren met me maagband moest ik eigenlijk weer terug naar Brugge maar dat was in die toestand veels te ver hahaaa Ja en de belgische chocolade oooow die zijn zooo lekker he Vind het soms wel klote dat ik heel veel dingen niet meer kan eten zoals chocolade (was echt mijn verslaving) Nou de terugrit naar NL heb ik geweten 2 dagen na de operatie man man man he daar moet de regering daar echt eens wat aan doen En dan dat taaltje hahahaa klonk zo grappig (hun vonden mij trouwens weer grappig klinken hahahaha) Maar we kunnen zeggen wat we zeggen willen over Belgen ze zijn verdomd netjes!!!! Werd elke keer netjes met U aangesproken zelfs als de mensen ouder waren Heerst daar een andere mentaliteit dan in NL Zou best in Belgie weer op vakantie gaan hoor Fieneke en Jazz jullie hebben beide een pb met meer uitleg
Gooischemama, oef, toch goed gemikt qua afstand . Dat je die terugrit zo geweten hebt, kan ik me voorstellen. Ze herstellen hier geen wegen, ze lappen hier maar wat op. Fietspaden zijn vaak nog een grotere ramp.... Mag je geen chocolade meer? Goh meid, VRESELIJK! Met mijn chocoladeverslaving, zou gewoon niet zonder kunnen! Mentaliteit tussen Nederland en België is inderdaad anders. Ik apprecieer 't wel dat jullie zeggen wat jullie denken. Wij blijven heel vaak gewoon rond de pot draaien en roddelen dan maar wat achter de rug. Ik probeer het anders te doen, maar dan zeggen ze nogal snel dat je een grote mond hebt en je moet leren zwijgen. Sommige dingen zeg je niet.... Vind mezelf eigenlijk niet zo grof (tenzij iemand me al een eeuwigheid geweldig op mijn systeem werkt). Hebben inderdaad wel hele mooie plaatsen in België. Maar, jullie in Nederland ook! Ben in vakanties en in de weekends sowieso vaker in Nederland als België - wonen nogal afgelegen van alles. Als we dan bvb helemaal naar Hasselt moeten rijden zijn we 3 kwartier onderweg. Terwijl we op kwartiertje rijden naar NL alles hebben wat we nodig hebben. Praktisch! Alweer een boek geschreven....... Ga mijn best eens doen om wat minder te schrijven