Ann85 hebben we geprobeerd maar als je om de 2 dagen voor een fm echo moet hihihihihi Ik ben ook van de lijstjes maar ik denk dat we elkaar gewoon moeten informeren... Of onder aan in je handtekening.....!
Ann, zo een lijstje lijkt me ook superhandig! Ben hier vaak de draad kwijt dus zo een lijst zo enorm helpen! Maar, zoals jazz zegt misschien niet altijd even handig gezien er hier en daar toch heel veel nieuws te vertellen is. Iedereen dus iedereen goed op de hoogte houden! Als ik me goed herinner is Tyndall de volgende in de rij om te testen - aanstaande maandag. Ik duim voor een knaltest voor haar - en dat alles goed is met haar; toch ook alweer even heel stil rond haar... En, moet vriendlief jammer genoeg inderdaad veel missen - gelukkig zorgden en zorgen en een hoop uitzonderlijke situaties ervoor dat hij zo weinig thuis geweest is en, is vanaf januari beterschap in zicht (hoop het!). Ben het van in het begin zo gewoon maar toch, vind 't best lastig. Zeker die momenten dat hij weer weg moet. Ben geen huiler normaal maar dan snotter ik de hele buurt bijeen.
@ Fieneke: jeetje wat rot dat je vriend zo vaak weg moet!! En nu al helemaal balen natuurlijk als je voor n kindje wilt gaan! Moeilijk te plannen! Hopelijk is het de eerst volgende keer dat je weer kansen hebt, meteen raak!!
Hoi meiden, ben ik ook weer even!! @Gooische mama, wat knap zoveel kilo's afgevallen!! Ik ben ook bezig en zit nu rond de 20 kilo. Als de clomid niet aanslaat dan moet ik spuiten, maar dat mag ik niet doen met het gewicht wat ik nu heb. Niet te vergeten gefeliciteerd met je job!!! Super gaaf.... @Gerbera, dit is nog maar de 2e ronde clomid, maar tot nu toe heb ik nergens last van wat gewicht betreft. @Claudia, ik duim voor je dat het deze ronde raak is!!! @Kara, balen joh dat je ongesteld geworden bent!!!! Ik hoop dat het de volgende ronde raak is!! Ik heb ook altijd veel last van provera, echt troep is dat.... Er is zo veel geschreven, sorry voor de mensen die ik niet genoemd heb!! Hier zit ik nu op cyclusdag 12. Ik had vandaag een menstruatie achtige gevoel in mijn onderbuik? Zou dat een eitje kunnen zijn.... Van de week had ik ook een pukkel en dat heb ik noooiiit. Hmmmm zou het dan toch? Ben echt heel benieuwt...
hey meiden! ik ben een paar dagen niet aanwezig geweest hihi vandaag de laatste tabletjes van de clomid ingenomen vanaf binnenkort weer klussen hoewel ik toch mijn twijfels heb over de tabletjes. het gekke is dat ik vanaf het begin al dacht dat ik moest beginnen met spuiten en het ziet er naar uit dat het ook nog zal moeten .. knuff
he meiden, wat fijn: ons clubje heeft ook weekend . ik had me al voorbereid op 6 pagina's bijlezen hoop dat het goed gaat bij jullie! mijn eerste clomid pil zit er weer in. we zijn allebei beetje van de leg dit weekend, toch weer de teleurstelling. maarrr lekker gedachten verzet, en dat is wel erg fijn! @Fieneke, lijkt me zeker moeilijk om je vriend zo vaak en zo lang te missen! hoe zouden jullie dat met een kindje gaan doen vraag ik me meteen af? zal jij dan stoppen met werken? fijne, zonnige zondag!
@all dank je wel Vriend is ook helemaal supertrots Maandag of dinsdag een telefoontje en dan de intake Vrijdag de fm gehad en me eitje (de grootste dan) was 8 mm moet nu woensdag weer terug komen voor de volgende fm als die dan groot genoeg is eindelijk spuiten om dat eitje te laten springen @ann geef je groot gelijk hoor mogen idd wat meer succesverhalen hier komen Dr zijn nog 2 meiden die hier eerst meeschreven die nu ook zwanger zijn alleen jazz blijft gezellig plakken om ons moed hoog te houden En lijstjes hahahaa die hadden we maar elke keer praten we door en dan staan de lijstjes weer ergens @fieneke jij bent boekhouder dus Ja ik vind het ook een stuk netter klinken boekhouder of kapster alleen zit wel met al me tattoo's en piercings in het kappersvak is dat geen probleem maar de financiele sector ppfff die krijgen een hartklapper Kun je niet een keer langs ze werk gaan in een sexy outfit?? Dan pak je gewoon het buro of de wc of miss de lift als ze die daar hebben (sorry voor me gedachte hoor) @mel je mag wel wat van mijn gewicht dr bij hebben hoor heb 13 kilo voor je in de aanbieding @jazz we zijn echt druk bezig ons best te doen om je niet alleen zwanger te laten wezen
Hallo allemaal.. inderdaad n wat rustiger weekendje bij ons clubje. Had ook verwacht dat ik weer heel wat pagina's bij zou moeten lezen... Ik heb vandaag weer mn laatste pilletje gepakt; morgen fm echo.. Ben benieuwd of er al wat te zien is (=dag 8). Vorige keer had ik zelfs al op dag 10 mijn eisprong..Erg vroeg! Wel fijn zo'n korte cyclus..
Volgende week dus veel eitjes spotten nou het schiet zo wel op. En zijn er ook nog testjes? Tyndall kon toch binnenkort testen..??? En mel volgens mij ben jij ook niet ver meer van the day? Het is inderdaad rustig. Ik heb morgen echo...om 1120 ik laat het jullie weten. Dacht ik opeens vandaag stel ik ben schijn zwanger hahahaha. Energie is een beetje ver te zoeken de afgelopen dagen..Wat weer heeeeel moeilijk voor mij is want ik zit nooit stil..Gisteren voor het eerst sinds jaren de hele dag gehangen op de bank en films op rtl4 gekeken joe somebody of whatever hahaha Mijn zoon klaagde zelf vanmorgen toen ik zei dat hij geen tv mocht kijken..ja maar ja maar jij hebt gisteren ook de heeeelee dag tv gekeken hahahaha
Hey allemaal! Hier nog eentje die dacht dat ze heel wat pagina's moest bijlezen . Wendy, dank je! Ik hoop voor je dat je morgen leuk nieuws krijgt dan! Zo een korte cyclus is wel handig inderdaad (als ze maar niet té kort is): lekker veel kansen dan! Maar, ik hoop dat je héél gauw bij Jazz mag aansluiten! Diaantje, ook jij proficiat met je gewichtsverlies! Hoe is het met jou nu? Kara, hoop dat jullie leuk jullie gedachten hebben kunnen verzetten, en, je weer uit de dip bent! Is inderdaad gewoon nooit leuk als we weer ongesteld worden (zelfs als we eigenlijk blij moeten zijn dat we ongesteld geworden zijn....). Jij ça va? Hoe we het hier precies gaan doen als er een klein wondertje bijkomt, is nog beetje aftasten. Heb wel laatst mijn job opgezegd om te ruilen voor een job bij de overheid. Saai werk maar, ik heb er wel alle mogelijkheden: kan van vandaag op morgen parttime gaan of, volledig thuis blijven. In de privé, en zeker met de functie die ik deed, zijn die mogelijkheden er bijna niet. Dan gewoon de beste combinatie zoeken. Doordat vriendlief amper thuis is, lijkt dat ons het beste. all, Hoe gaan jullie trouwens jullie aankomende kleine wondertje combineren met jullie werk? Gooischemama, ik duim maandag en dinsdag al zeker voor je dan! En zeker ook woensdag: dat eitje groot genoeg is zodat je kan beginnen met spuiten. Hoop zo voor je dat het deze keer raak is!! Vind het jammer dat die financiële sector zo reageert op piercings en tattoos. Vriendin van me heeft een aantal tattoos en, heeft het daardoor ook heel moeilijk om werk te vinden - ze nemen nog liever iemand aan met minder kennis. Jammer en dom vind ik dat! En, ik zou heel graag gewoon op de "nodige momenten" langs werk van vriendlief gaan, maar... Hij zit op een schip in Nigeria... Als ik er al geraak, mag ik er niet eens op.... (for their own safety: no women allowed.....) Wel dank je voor de tip! Hoe is het met de rest? Leuk weekend nog allemaal!!
En, voor ik vergeet te vertellen: nog geen nieuws van de dokter. Ze werd vrijdag weggeroepen en, heb haar bijgevolg niet meer aan de lijn gekregen... Morgen ga ik haar telefonisch stalken denk ik tot ik een uitslag heb
Ik zit zelf ook in de fin wereld...en ja heb ook behoorlijk wat tattoos maar bewust inderdaad niet op plekken waar mensen ze kunnen zien Ik zit al meer dan 15 jaar in het vak korter dan mijn tattoos dus ik wist inderdaad dat ik zie niet op plekken moest laten zetten waar mensen ze konden zien...Baal er wel van hoor want 1. ze zijn suppppperrrr mooi 2. het hoort bij mij 3. ik zou zoooo graag een op mijn pols willen Fieneke ik werk 5 dagen. Ja ja 5 mijn zoontje gaat nu naar de bso maar dat vind hij geen probleem. Verder ben ik savonds altijd met hem bezig en in het weekend ook. Ik geloof erg sterk in kwaliteit en niet kwantiteit Maar mijn zoontje is al 7 over een aantal jaren wilt hij ook niet meer bso'en. Wat we nu gaan doen weten we nog niet. Of de kleine gaat naar opvang voor 4 jaar en als hij/zij naar school gaat dan stopt vriendlief met werken...En gaat op zoek naar een parttime baan. Of vriendlief stopt voor 4 jaar totdat de kleine naar school gaat. Hij is er nog niet over uit....Hij is 48 en meer dan 30 jaar ijzervlechter, een hele zware baan dus.......Dus het wordt spannend..Maar ik blijf gewoon doorwerken hihihihi Even anders dan anders hihihi
Jazz, klinkt bekend dus! Jammer he!! Ik wil ook dolgraag een tattoo op mijn pols maar... Die vriendin waar ik net al over schreef, heeft er eentje op haar pols en, is dus echt wel erg, die reacties enzo.... Geen tattoo voor me dus Kwaliteit boven kwantiteit volg ik je helemaal in. Hoe krijg jij je huishouden gedraaid? Want, vooral daar zit mijn overstap naar de overheid. Werk nu 5 hele lange dagen en, in 't weekend draai ik dubbel om alles gedaan te krijgen. Daar een ukkepuk bij.... Hehe.... Goh, al meer als 30 jaar ijzervlechter, amai! Is inderdaad een zware job! Is 't omgekeerde als wat je doorgaans hoort, maar, heb gisteren die omgekeerde mogelijkheid net verdedigd nog (vriendin van me vond dat 't enkel aan de mannen is om 't grote geld binnen te brengen. Vind dat je dr samen de beste uitkomst voor moet zoeken) Knap knap! Liefs!
Ooooow dus ik ben de lul????????????? Heb namelijk een tattoo die me hele onderarm beslaat gister nog even laten bijwerken En dan heb ik nog 3 tattoo's op een best wel zichtbare plek namelijk in me nek schuin onder me oor 3 sterren voor elke miskraam 1 ster De rest van me tattoo's kan ik gewoon verbergen want die zitten op niet zichtbare plaatsen (iig met kantoorkleding niet zichtbaar) Me piercings kunnen uit dat scheelt al een hoop Maar de tattoo op de onderarm kn toch ook verborgen gehouden worden als ik zo naar die kantoormiepen kijk (hahaha ja sorry hoor) hebben ze meestal een jasje of iets aan dan zie je er toch niks meer van Hmmz ik heb een tijdje gewerkt tot me dochter ziek werd maar toen ik nog werkte bleef me dochter bij opa en oma en dat zal met de 2de ook wel gebeuren. @fieneke hahha nee dan kan je niet zo snel langsgaan voor een vluggertje op een buro of iets Wel flink balen dan Wat voor functie heb jij in de financiele sector als ik vragen mag?? @jazz en wat is jou functie?? Spannend maandag echo Me zusje heeft gister een dopler gekocht en vandaag hebben we met ze alle naar het babyhartje geluisterd Best handig om zo'n ding in huis te hebben
Hoi allemaal, Ik ben al een poosje van alles op de site aan het lezen en hier informatie en tips vanaf te halen. Ik zou even wat over mezelf vertellen..... Heb nu ruim 7 jaar een relatie en we hebben dec besloten te stoppen met de pil voor een eerste kindje. Toen ik eind april nog niet ongi was en een test had gedaan (negatief) zijn we naar de ha gegaan. Die heeft ons door verwezen na t zieken huis. Sinds dien zijn we bezig een eisprong te krijgen.... Ben begonnen met provera en clomid 50 daarna provera en clomid 100 beide geen resultaat. Nu provera en clomid 150 geprobeerd en eindelijk een eisprong! Ik was super blij en dacht nu komt t goed. Alleen word ik gek van t wachten. Zit nu op dag 30 in me cyclus en heb geen idee wanneer ik ongi zou moeten worden. Ik zou graag ervaringen met jullie willen delen! X
Hi patricia...moet je dan niet een testje doen? Wanneer was je eisprong dan? 14 dagen daarna kan je testen.
Hey jazz, ik heb vrijdag een test gedaan zat toen op dag 28 en die was helaas negatief. Ik heb mij eisprong al ruim 14 dagen geleden gehad denk ik. Ik heb hem niet gevoeld dus is een beetje onduidelijk voor me. Ik heb 17/10 bloed moeten prikken voor prog gehalte en toen zagen ze dat ik een eisprong heb gehad. Heb nu alleen last van gevoelige borsten en krampen in me onderbuik. Maar durf niet meer te testen bang om weer negatief te zien staan...... Xxx