Oh jeetje die is dan inderdaad moeilijk. Ik zou nog even wachten tot vrijdag en als er geen ongi is gekomen en de test is negatief dan zou ik de gyn bellen. Pffff wat een onzekerheid he!!! En een nega test is inderdaad irritant.
Ja,ik word er gek van! Dank je voor je tip! Me vriendinnen zijn hier nog niet mee bezig en heb daarom ook niemand om er verder over te praten. Vind het fijn hier me ei kwijt te kunnen! Heb me daarom ook aangemeld. Mag ik vragen hoe het met jou gaat Jazz en wat jij allemaal heb meegemaakt? X
Ja hoor. Ik heb al 2 kinderen met mijn ex man. Beiden kinderen zijn clomid kinderen. 1x kuur gelijk raak. Inmiddels ouder en een nieuwe vriend. Door mijn geschiedenis en leeftijd vrij snel overgegaan op clomid. 1e keer 50mg overstimulatie 2 eitjes stonden klaar. Na te denken dat het veilig was want eigenlijk raade het ziekenhuis ons om deze ronde over te slaan, toch zwanger. Ik vermoed dat mijn ei later is gesprongen. Want mijn vriend zijn zaad zijn geen goude medaille zwemmers. Dus weer 1x kuur en zwanger. Morgen heb ik mijn 1e echo en dan horen we of het er een is of 2. Het is overigens mijn vriend zijn 1e kindje dus helemaal leuk. Om ervaringen uit te wisselen zit je hier goed. Wat voor een onderzoeken hebben jullie allemaal gedaan? En heb je ook folikel echos om te kijken of een eitje aan het groeien is?
Hey Jazz, Ze zijn bij ons begonnen met een inwendige echo en zaadtest. De zaadtest was prima en bij de echo zagen ze genoeg eitjes zitten alleen willen ze niet zelfstandig springen. We moesten toen met de provera en clomid beginnen en nu eindelijk na clomid 50 en 100 met 150 een eisprong! Helemaal blij natuurlijk want we maken nu pas echt kans. Ze hebben na de eerste echo geen echos meer gedaan, was niet nodig zeiden ze omdat ze zeker wisten dat er eitjes zitten en alleen het probleem was dat ze niet wouden rijpen........ Nu is het dus afwachten en dat maakt me soms helemaal gek! Vooral omdat het lijkt of iedereen in mijn omgeving wel "gelijk" zwanger word. Wat fijn voor jou/jullie dat het gelijk de eerste keer gelukt is! Dat is fijn om te horen en geeft een beetje hoop. Alleen wil ik niet teveel hopen omdat ik bang ben weer terleur gesteld te worden...... Spannend morgen je echo! Laat je weten hoe het was....??! Fijn dat ik hier me ei kwijt kan en er meerdere mensen zijn die dit meemaken of gemaakt hebben! X
Lieve meiden, Lang niet gesproken en heb dus veel gemist.. heb echt een rot tijd gehad vandaar dat ik hier niet was al dat negatieve gedoe kunnen we er niet bij hebben, ook me lichaam werkt niet helemaal mee vandaar dat ik eeen beetje depri was en ik wilde jullie daar niet mee lastig vallen!! maar ik ben er weer, fris en fruitig hahaha en hoop dat ik er wel weer bij kan omdat ik natuurlijk zolang niks heb laten horen.. maar heb wel aan jullie gedacht hoor meiden!!!! hoe is het verder met jullie?? er zijn een hoop nieuwe bij.. WELKOM bij mij is het zo.. zit nu op dag 2 clomid 150mg... moet 31 okt terug dus hopen dat deze kuur wel gaat aanslaan ben nu weer positief en we gaan er deze ronde voor.. GM en mel hoe is het??? sorry sorry sorry...dat ik zolang niks heb laten horen , hoe gaat het met jullie wijffies?? Jazzz hoe is het met je zwangerschap? ben je al geweest voor een echo??? ik ben benieuwd meiss!!
Fieneke, dat zou jammer zijn, hoop voor je dat je kan schuiven zodat je toch nog een kans maakt. jazz, vandaag de echo spannend. Krijg vanavond mijn pregnyl spuit bij. Dus nog even aan de klus blijven.
kirsssssssss!! lieverd, jeetje zeg wat heb ik me druk gemaakt om jou haha. Ik had echt zoiets waar is ze nou!! Maar gelukkig is ze er weer! Goed dat je even tijd voor je eigen hebt genomen lieverd. Maaruh weer met dagje 2 bezig dus.. Spannend!! ik duim voor je, maar dat wist je al.. liefs Melanie
Jaa sorry Mop, ik had even snel een berichtje achtergelaten toen ik zoo ziek was en daarna ben ik er niet meer toegekomen ik heb je net een berichtje gestuurd, ik zat gewoon niet lekker in me vel.. en dat kunnen jullie er ook niet bij hebben dus vandaar dat ik mezelf even terug heb getrokken maar dat had ik even netjes moeten melden,, maar ik ben er weer dag 2 van de clomid 150mg en hopelijk slaat dit wel aan!! en jij wijffie,, Liefss x
Kirssssssssssssss du bist weer hier had je gister een krabbel gestuurd Heey meiss je weet dat je hier van alles kwijt kan he dus ook als je je zwaar KUT voelt!!!! dag 2 van de 150 nou op naar een mooi eitje geef de moed niet op meis Hier gaat het goed zitten te wachten tot ik mag spuiten en woensdag weer de 2de fm echo
@kirsss, natuurlijk kunnen wij er dat wel bij hebben..! Wij zijn er in goede en in slechte tijden.. Een zp huwelijk hahaha.. Hier is het wachten begonnen.. Me temperatuur blijft stijgen en me eitje is gesprongen.. Weet alleen de datum waarop ik moet testen nu niet haha.. Vorige ronde een vroeg eitje gehad of een vmk.. ik zelf vermoed het laatste maar nu dus even afwachten.. liefs Melanie
@mel hahahaa nee we kunnen nu ook op zp krabbels sturen Heb je wel toegevoegd als dinnetje net als een paar andere hier En ja het idd net een soort huwelijk We delen goed nieuws maar ook zeer zeker slecht nieuws met elkaar
@gooischemamma, sorry dat is de blonde melanie in me nog die dan gelijk aan hyves denkt haha.. maar had je vriendschapsverzoek ingewilligd.
Hee wijffie, Lief van jullie, nou zo iets sla ik niet over natuurlijk want vind het veel gezelliger om bij jullie te blijven!! dan af en toe maar even klagen maar dat lucht wel op, ik heb het gezien meis ik heb je toegevoegd als vriendje en een lieve krabbel idd! oke dan dus op naar woensdag!! ga voor je duimen meiss,, @ mel we zijn aan elkaar verbonden net als een huwelijk dus ik beloof dat ik ook slecht nieuws met jullie blijf delen en sorry dat ik zolang niks heb laten horen hahaha ben blij dat ik er weer ben!!!
volgende keer dat het weer zolang duurt voor we iets van je horen krijg je eerst billekoek en daarna moet je verplicht een dansje doen en op youtube hahaha.. Gooischemamma weet alles van dansjes en youtube af
Whahahahahhaa muts Jaa eigenlijk zou ik dat dansje gewoon ff hier neer moeten kwakken he weten jullie meteen hoe "het dansje" dr uitzet hahahaaa
Zoooo ben ik ook effe blij dat Kriss er weer is...Mag ik dan even pauze nemen? Zoals jullie zelf zeggen het is net als een huwelijk...in good and in bad... Helaas geen goed nieuws van mij kant. Ik kopieer even wat ik ook op mijn andere forum abbo heb geplaatst. Het is er een. maar...Ik zou een kleine/ruime 8 wekem moeten zijn. De echo gaf aan een krappe 6 weken met een trage hartslag. De gyn was niet erg blij mee. Over een week weer een echo en als er dan een groei is, dan is het gewoon een klein kindje. Als er geen groei is dan is het einde oefening. 50/50 kans dus en ik moet volgende week dinsdag weer. Ik zal even afstand nemen want anders ga ik me zelf gek maken met verhalen etc. Ik laat jullie zeker weten volgende week...ik hoop niet dat ik weer aan de clomid moet....maar mocht het toch zo zijn dan zal ik ook dansjes op youtube zetten hoor En goed jullie best doen want ik wil niet meer alleen zwanger zijn, en indien nodig moet ik wel een opvolgster hebben hoor....sorry humour houdt mijn even op de been nu
Jazz neeee meiss Het is een kindje wat je volgende week gaat zien klaar punt uit wil dr niks over horen!!!!!! Het is een momentopname en dat kleine frummeltje blijft lkkr zitten en gaat doorgroeien tot een volwaardige dikke hollandse baby!!!!!!!!!!!!!!!
jazz, dit ga je niet menen lieverd!! wat ontzettend rot nieuws. Maar we proberen er idd vanuit te gaan dat het idd een klein poppetje is. En die kunnen ook uitgroeien tot gezonde hollandse baby (ik ben er een voorbeeld van) Kzal de komende week extra aan je denken jazz! Liefs Melanie
Jeetje...had toch wel weer ff nodig om de pagina's bij te lezen hoor!!! en was er al bang voor....weet nu al niet meer wie wat nu had verteld *snik, snik* Dus sorry dat ik niet op iedereen reageer/beantwoord @ kriss...welkom terug. Zal me ff voorstellen..ik ben een van de nieuwe, haha. @ jazz...nee, nee, nee, nee en nog eens nee!!! Ik ga ook positief blijven en veel positieve energie jou kant uit sturen!! Snap dat het voor je nu heel zwaar en spannend gaat worden, maar meid...iedereen denkt aan je hoor komende week!! @ hier...vandaag mijn laatste clomid geslikt en nu wachten tot een vrijdag. Dan krijg ik mijn eerste meting. Ben wel benieuwd wat het zal gaan doen. Bij J was ik onverwachts toch door de eerste clomid-behandeling zwanger geraakt. Ga er nu natuurlijk niet van uit, maar toch