Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
    Ik ben aangenomen:D:D:D:D:D:D:D:D:DNA 4 jaar eindelijk een baan:D:D:D:D:D:D:D:D:D
    Ik ga vanaf dinsdag 1 november beginnen en het allermooiste er wordt OVERAL rekening mee gehouden met me maagverkleining(kans op dumpings) met ziekenhuisbezoeken en ook met de gynbezoeken en het allerbelangrijkste ze houden zelfs rekening ermee dat ik nog geen kinderopvang heb voor me dochter:D:D:D:D
    Dus de werktijden zijn iets aangepast aan het lesrooster van me meid van 9.00 tot 13.45 totdat ik de opvang heb geregeld waar hun dus ook bij gaan helpen:D:D:D:D
    Ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo blij:D:D:D:D:D:D (die bigsmile komt niet van me face af:p en weer me dansje he hahahaha)

2. jazz

jazz Niet meer actief

Wat topppppp...En dansje op de youtube he...
    En hoe was de echo?
    Wat leuk voor je meid....mannetje zeker ook helemaal trots...huh moet je niet aan de klus hihihihihihihi

3. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Nu ik me prik weer heb gehad zal die vast en ckr aanslaan:D
    Volgens de gyn zal me eitje morgenavond ergens springen dus morgen aan de klus

Ik was dit jaar al 3 maanden gestopt maar met me stomme kop weer een peuk aangestoken stomste wat je kan doen natuurlijk maar we gaan er weer voor
    Ik ga mezelf ook streng toespreken van meid luister je wil een 2de kindje erbij maar zolang je rookt zal je NIET zwanger worden
    (ook onzin want rokende mensen worden ook zwanger) maar dat ga ik mezelf aanpraten want voor een van je grootste wensen heb je alles over:cool:
    Jij ook veel succes met het stoppen:D

@jazz neeee niet doen hoor
    gewoon afblijven je bent al zolang gestopt
    Denk aan al dat geld wat je over houdt en aan de bebe
    want......als je bent bevallen komt dit hele topic ff beschuit met muisjes eten dus dan heb je je geld hard nodig voor een paar rollen beschuit en muisjes;)

Wanneer moest je nou voor de volgende echo meis?

@gerbara wat een arts dan:(:(:(:(
    En wat heeft zij er mee te maken of je man werkt ja of nee pff
    Zij hoort jou aan te horen en te bespreken wat je nu het beste kan gaan doen en jou niet zo zitten afzeiken
    En waarom zou je als moeder niet fulltime kunnen gaan werken???
    Dat is een keus die iedereen voor zichzelf maakt lijkt mij
    Hoeveel alleenstaande moeders met meerdere kids werken er wel niet fulltime
    Ik zou net wat jazz zegt een klacht indienen
    Zo hoort zij NIET met een patient om te gaan klaar

4. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Hahahaa wil best wel een keer dat dansje opnemen maar dan moet je beloven niet te lachen he;):cool:
    Kan Kirss ook goed kijken hoe ze het dansje moet doen:D:D

Gister al geklust en volgens de gyn gaat me ei morgenaaf zeker weten springen dus moet morgen nog even aan de slag dus dan zit ik goed:D

Me vriend is ook helemaal blij zelfs me dochter (al snapte ze niet alles)
    Me moeder die wil al helemaal helpen met de opvang zat ook meteen ja maar ik kan die meid ook ophalen van school tot de opvang geregeld is
    Dus hier is iedereen wel blij voor me:D
    Ja behalve 1 maar dr is dr altijd 1 die wat te zeiken heeft en trek me dr weinig van aan
    Zij vindt dat je thuis hoort te zitten nou das niet mijn mening

Oowja de echo:p
    Eitje was dus mooi en groot genoeg
    Hij zag er ook mooier uit dan vorige maand maar toen was die ook wel heel groot

5. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jazz, wou dat ik de juiste woorden je richting uit kon sturen…
    Denk aan je! En, de hoop niet helemaal laten varen!
    Knuffel!!

Gooischemama: SUPER!!!!!!!
    Enorm dikke proficiat!!
    Heel blij voor je!!
    Nu nog goed klussen; met dat goede nieuws van ’t werk in het achterhoofd, moet dat zeker lukken!
    Duim duim duim!
    Enne, succes met de peukstop! ;)

Kara, hoe is het met jou?
    Ik heb geen idee wanneer ik mijn eisprong zou moeten krijgen…. Zulke vragen vergeet ik altijd te stellen en, vind ’t zo dom staan als ik daar voor moet bellen…..
    Afwachten maar dus. Morgen eerste dagje clomid 100…
    Enne, proficiat met ’t lijstje dat geproduceerd is! Veel handiger zo! J

Kirsss, die clomid heeft bij jou de verplichting gekregen aan te slaan; moet dus wel……
    Ik hoop ’t voor je! Hopelijk maandag bij fm cd10 al leuk nieuws!

Mel, op naar 2 november! Heb je een voorgevoel? Last van iets dat op positief nieuws kan wijzen?

Wendy, lang leve de lijstjes want, zo weet ik dat je morgen fm echo hebt! (hebt het waarschijnlijk ook wel al geschreven, maar, ouderdom heeft negatieve gevolgen voor mijn geheugen……). Ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt, dat er al wat eitjes klaarliggen!

Ann, misschien nog een kleurtje bijvoegen en je toch op het lijstje zetten?
    Je hoort er ook bij en dan weten we precies hoe ’t met jou loopt…

Taaamaaar, hopelijk heb jij overmorgen een goeie fmecho!

Gerbera, ben mee serieus lastig op die bedrijfsarts! Wat is me dat voor iemand??
    Hoe jullie het doen is jullie zaak, heeft zij niks mee te maken. Ze heeft haar werk te doen ipv jullie rekening te maken. Amai hoor wat voor iemand….
    Kop op meid! Wij staan er voor je en, dat is misschien niet helemaal hetzelfde maar, we doen wel enorm ons best! En, zulke domme uitspraken doen we niet.
    Jij nu vooral positief zijn; we kijken mee uit naar een positieve test voor je!
    Knuffel!

Voilà, boek af…….. J
    Liefs!

6. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    TOPIC LIJSTJE NIEUWE CLOMIDDAMES

Melanie013, 2 november NOD, 1nov afspr FA
    Jazz, zwanger +/- 6 weken, 1 nov volgende echo
    kirsss, bezig met clomid 150mg 31okt FA
    -Dushi1980, op zoek naar ei, dit weekend verwacht volgens FM afgelopen maandag
    -claudia: opzoek naar ei (denk wel dat hij gisteren is geweest, maar gaan nog even door voor de zekerheid) --> 2 nov bloed afname.
    -Gooischemama 100% ckr weten morgenaaf me ei die gaat springen 8 nov vervolggesprek met de gyn wat gaan we nu doen als het weer niet raak is

-wendy26: op zoek naar ei. do 27-10 fm echo. Hopelijk liggen er al wat eitje(s) op voorraad
    -Diaantje78: op zoek naar ei. 1 November naar de gyn. bloedprikken en waarschijnlijk ophogen naar 150....
    -Taaamaaar: op zoek naar ei. 28-10 fm echo.
    Gerbera: 29 oktober nod, zelfstandig komende maanden 25 mg (geen fm geen bloedprik)
    - Fien: 27.10 - 01.11: clomid 100mg

zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje

7. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Jullie hebben niet stil gezeten vandaag :D

Gooischemama, yeah!! gefeliciteerd! enne, ik wacht ook op de youtube-link ;) :D. wat heerlijk dat er zo met je wordt meegedacht. waar vind je dat nog tegenwoordig?! en ook een ei in de maak.. Topdag!

Gerbera, wat een domper dat het gesprek zo ging zeg! heb je je er helemaal toe gezet en op voorbereid.. :S. maar als ik zo om me heen kijk is een psycholoog meestal veel fijner dan een bedrijfsarts. Daar moet je het gewoon enorm goed mee treffen, maar meestal kijken ze alleen met een werkoog naar je. Wel fijn om zelfstandig door te gaan nu zonder al te veel zkh. En NOD is al best snel... wie weet?

Jazz, gelukkig genoeg andere afleiding hier en je bent je humor geukkig niet kwijt :). maar kan me ook voorstellen dat je flink wat op en neer gaat in je stemming.. nou hier draaiende duimen hor..

Melanie, fantástisch begin! ik heb de afwas laten staan om die lijst te gaan maken, maar hij is er al :D. Ik zal hem even updaten met mezelf erbij. Kijken hoe lang we het volhouden :p

oja, Ann, je kan ook gewoon bij het overzichtje staan toch? mag je een nieuw kleurtje uitzoeken ;) lijkt me wel fijn om iedereen verzameld te hebben :)

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    #1268 Kara, 26 okt 2011
    Laatst bewerkt: 26 okt 2011

Dushi1980, op zoek naar ei, dit weekend verwacht volgens FM afgelopen maandag
    claudia: opzoek naar ei (denk wel dat hij gisteren is geweest, maar gaan nog even door voor de zekerheid) --> 2 nov bloed afname.
    Gooischemama 100% ckr weten morgenaaf me ei die gaat springen 8 nov vervolggesprek met de gyn wat gaan we nu doen als het weer niet raak is

wendy26: op zoek naar ei. do 27-10 fm echo. Hopelijk liggen er al wat eitje(s) op voorraad
    Diaantje78: op zoek naar ei. 1 November naar de gyn. bloedprikken en waarschijnlijk ophogen naar 150....
    Taaamaaar: op zoek naar ei. 28-10 fm echo.
    Gerbera: 29 oktober nod, zelfstandig komende maanden 25 mg (geen fm geen bloedprik)
    Kara: in afwachting van ei. 28-10; 1-11; 3-11; 7-11 fm.

zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje[/QUOTE]

Zo, sta er ook bij. En heb de namen even in het zwart gezet, brutaal als ik ben, omdat niet alle kleuren even duidelijk zijn leest niet fijn. ok?

Als er iets veranderd moet worden kan je het gewoon zelf veranderen of je mag mij ook aanspreken. Heb ik nog wat te doen als ik me verveel op het werk ;)

EN NU TOEWERKEN NAAR EEN ROZE LIJST!

9. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Ja inderdaad we gaan voor een roze lijst! :)

Bedankt voor jullie meelevende en opbeurende reacties. Ik heb het vandaag wel aan een collega en een manager verteld van het gesprek. Die zeiden ook gelijk: klacht indienen. Dus dat ga ik ook doen.

Maar eerst even de komende nachten doorkomen...ik slaap zo slecht..van allerlei kwaaltjes,maar ook van de zenuwen voor nod.

gooischemama gefeliciteerd!!!!!!

10. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @fieneke en kara ja helemaal blij hier:D

Ik ga morgen een test doen hahahaa ja ja ik weet dat het niet mag ivm de pregnyl omdat die dan positief uitslaat maar heb testen gehad van me zusje waar een hartje komt te staan als er genoeg hcg in je urine zit dus wil ff kijken hoe die dr uitzien:p

@kara ja we hebben hier een hoop lijstjes gehad maar nooit bijgehouden
    Ben benieuwd hoe lang dit lijstje het vol gaat houden hahaha lol

11. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Dank je wel gebera:D

Jaaa je moet zeker een klacht indienen meis dit kan gewoon niet!

Hahaa kan me de zenuwen helemaal voorstellen want dat wachten duurt zo lang maar meis je hoeft nog maar een paar dagen:D
    We gaan weer flink duimen want de lijst MOET ROZE worden

12. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad

Dushi1980, op zoek naar ei, dit weekend verwacht volgens FM afgelopen maandag
    claudia: opzoek naar ei (denk wel dat hij gisteren is geweest, maar gaan nog even door voor de zekerheid) --> 2 nov bloed afname.
    Gooischemama 100% ckr weten morgenaaf me ei die gaat springen 8 nov vervolggesprek met de gyn wat gaan we nu doen als het weer niet raak is

wendy26: op zoek naar ei. do 27-10 fm echo. Hopelijk liggen er al wat eitje(s) op voorraad
    Diaantje78: op zoek naar ei. 1 November naar de gyn. bloedprikken en waarschijnlijk ophogen naar 150....
    Taaamaaar: op zoek naar ei. 28-10 fm echo.
    Kara: in afwachting van ei. 28-10; 1-11; 3-11; 7-11 fm.
    Fien: 27.10 - 01.11: clomid 100mg

zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje[/QUOTE]

Fieneke, hoe kan ik je boek nou niet hebben gezien! we waren tegelijkertijd aan het schrijven :) nou, je staat er ook bij natuurlijk!
    fijn dat je morgen begint met clomid, nieuwe ronde..:) en jij hebt maar een taak: klussen als je man er is. maar daar kan ik me iets bij voorstellen als je elkaar lang niet ziet! :D
    fijn fijn!

13. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Nou heb net ff 2 testen gedaan hoor:p
    1 ovtest en 1 zwtest en beide zijn positief:p:p:p:p:p
    whahaha liet ze aan me vriend zien maar die trapte er dus niet in (heeft gister goed naar de gyn geluisterd)
    Ik dacht dat het hele hartje roze zou worden maar niet dus komt ook gewoon een streepje in alleen het venstertje heeft de vorm van een hartje

Zou het kunnen dat je ovtest positief zou zijn door de pregnyl?????????????

14. jazz

jazz Niet meer actief

@gooischemama...mafkees
    Ik heb me dan eindelijk ziek gemeld....mijn vriend zei ook dat het beter is....want zit echt aan mijn tax en het lijkt wel alsof ik aan het bevallen ben zoveel pijn in mijn rug en buik...Dus nu zit ik in dubio zal ik die gyn bellen of niet....heb geen bloedverlies...maar de pijn is wel erg...
    Kon ook niet naar werk gaan, het idee alleen al dat je daar zit in een meeting en dan opeens plop...ja sorry niet fijn dit maar ik heb dit nog nooit meegemaakt dus weet ook niet wat ik moet verwachten etc...

15. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    gooischemama, wat goed dat je de job hebt :). En wat leuk dat ze met jou meedenken en jou uren aanpassen om alles rond te krijgen.
    Wou ook eens een test doen om te zien of hij wel echt positief gaat door de pregnyl :), bij deze weet ik het.
    Denk ook wel dat ov testen ook postief geven door pregnyl want dacht als je zwanger zijt dat deze ook positief aan geven.

Gerbera, wat een onbeschoft mens.

jazz, ik zou even de gyn bellen misschien dat je eerder mag langs gaan.

16. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis

even goed gedaan, haha

@GM GEWELDIGGGGGG MEIDD GEFELICITEERD
    ga er van genieten,,

@jazzz meidd ga aub naar de gyn die kan het zien wat er is, je kan met die pijn niet blijven lopen...succes meid

me laatste pilletjes clomid zitten erin pff ben blij dat ik daar weer mee klaar ben, op naar maandag en we gaan er deze ronde voor!!

17. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @jazz bellen!!!
    En neem geen nee aan als antwoord
    Desnoods maak je het maar erger dan dat het is dat ze miss wel even een echo bij je kunnen doen om te kijken naar de hartactiviteit van de bebe dan weet je zelf meteen al meer meis

Ja hoor meerdere dat ze een positieve test krijgen door de pregnyl dus ik wou ff weten of dat echt zo was:pNou het is dus echt zo:p
    Heb toch nog zat testen liggen

@claudia dank je wel meis:D:D

Ja je zou het denken maar ik weet het niet hoor
    Een zwtest reageert op HCG en een ovulatietest reageert op LH.
    En er zijn uitzonderingen waarbij vrouwen een 2de streepje krijgen op hun ovtest en die daadwerkelijk zwanger bleken.
    maarja de naam zegt het al ovulatietest en zwangerschapstest
    dus ja ik blijf het me afvragen of de ovtest positief was door de pregnyl

Denk dat ik zo ff een topic open daarover ofzo

18. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Ik ben niet zwanger hoor
    Dat de test positief is komt door de pregnylspuit van gister:D daar zit HCG in:D:D:D

Zit alleen met die ovulatietest met een boel:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

19. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis

Weet ik meiss,,

ik bedoelde met je baan, ik heb het net pas gelezen vandaar!!!!!

gefeliciteerd!!:D:D

20. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    OOOOOOOOOOOOOOOW zeg dat dan joh:p
    hahahaa ja ik blondeer niet voor niks me haar enne tis nog vroeg hoor hahahahahaha

Dank je wel meis:D

Deel Deze Pagina