Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @gm krijg je die spuit niet juist om een ei sprong te krijgen?

ennuh gefeliciteerd met je baan lieverd!!

2. jazz

jazz Niet meer actief

Heb gebeld...moet natuur zijn gang laten gaan..En dinsdag dan wordt het een controle of het leeg is als het door heeft gezet, of dan wordt een afspraak gemaakt voor medicatie om het op te wekken.....nou ik ga gewoon lekker in bedje liggen en het afwachten.......wat een gedoe...En dan kan ik natuurlijk niet gelijk met clomid beginnen dan moet ik eerst weer een gewone cyclus afwachten...dan zijn wel wel ergens in december....
    En dan ook nog de vraag of het met echo's of zonder echo's, discussie 50mg of 25 mg...Maar ik geef niet op...NNNNNOOOOOOOOOO WAY

3. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Dank je wel meis:D:D:D

Ja zodra het eitje groot genoeg is moet je hem zetten en dan zal het eitje springen binnen 24/36 uur door de spuit.
    De spuit zorgt er voor dat hoe dan ook je eitje springt (of die nou te klein te groot of precies goed is springen gaat die)

Want je hoort ook wel eens dat de eitjes een mooie grootte hebben maar NIET zijn gesprongen (progesteronwaarde komt dan niet omhoog)

4. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    OOOOW meiss een hele dikke knuff
    Weet er weinig woorden voor:(:(:(:(:(:(
    We blijven hoop houden dat het allemaal goed blijft gaan meis

5. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Lieve Jazz, ik sluit me hier helemaal bij aan!
    Sterkte lieverd ook voor je mannetje!

Mijn duimen blijven draaien!

6. jazz

jazz Niet meer actief

Ik wou dat het dinsdag was...want dit wachtbankje is helemaaal niet leuk boooo hooooo. Die onzekerheid he pffff, en dan heb ik zo iets ok we weten het is niet goed....ik wil dan ook wel door...klinkt onherbiedig maar zo bedoel ik het niet..Wil niet met iets in mijn lichaam zitten wat het niet doet, of er niet hoort....het idee vind ik niet prettig.....nou ga ik echt mijn bedje in hoor want pfffffff

7. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    jazz ga lekker uitrusten misschien een lekkere warme kruik?
    en we gaan allemaal heel hard duimen dat het allemaal goed gaat komen!! Dikke knuffel en niet opgeven!!!

8. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Neee geen warme kruik doen.. Ook al ontspant je dat.. Maar voor het vruchtje is het echt niet goed.. kan er zelfs van los komen dan..
    Je mag bv als je net zwanger bent ook niet in de sauna gaan zitten..

9. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis

hahaha mutss zou ik ook hebben hoor ben ook blond dus af en toen heb ik ook van die dingen haha,, hoe is het verder meiden..

liefss

10. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis

Ow okee, weer wat nieuws..( bij mij kon het geen kwaad zei me vk bij de 1e)
    Doe dan maar niet jazz gewoon voor de zekerheid!
    thanx mel ik wist niet beter en het mocht gewoon,,

11. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ik weet het zelf ook pas 1 maand hoor lieverd haha..
    Ik las dat iemand met der Ma naar de zouna wilde.. nja die kreeg gelijk 20 reactie's dat ze dat absoluut niet moest doen want dat zou niet bevordelijk voor het vruchtje zijn..

Ik haat deze wachtdagen haha.. Zou willen dat het volgende week was dan wist ik of het een JA of NEE zou zijn..
    Mijn temp ziet er wel veel belovend uit

Liefs xx

12. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Oke dan, ja het klinkt aan de ene kant logisch..
    ja meis jij zit ook maar te wachten,, wanneer kan je testen over 3 dagen of doe je het later??
    maar het is al een goed teken met je temp!!
    ik duim voor je mop!!

13. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kirsss, ja mijn temp is gaat echt Super.. Maar dat wil voor mij nog niet zoveel zeggen..
    Ik probeer tot 2/3 november te wachten met testen.. Weet namelijk echt niet wat ik nu kan aanhouden als normale cyclus..

liefs Melanie

14. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @mel neem je langste cyclusduur meis dan zit je zeker weten goed:D
    Ook voor jou gaan we duimen

@kirss wanneer mag je bloedprikken?????????????????

15. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Jij ben nie goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed.......
    Mijn langste cyclus was 128 dagen hahaha dus nee die neem ik niet als je het niet erg vind..

Ennuh met clomid tja kan ik nu pas weten he.. vorige ronde was 26 dagen, en dit word ronde 2 met dat hormoontje..

In het andere ziekenhuis ook al wel gehad... maar uit me systeem gewist denk ik haha..

16. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Whahahahaaa ja muts ik bedoel ook je langste cyclus met clomid duuuhhhhh:p:p:p

Maar zie dat je nu pas aan de 2de ronde zit
    Vorige keer heb je toch ook clomid geslikt???? hou daar de langste cyclus aan
    Oke staat dr een beetje warrig maar als ik het snap moet jij het ook snappen:p

17. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ik snap wat je bedoeld.. maar van alles in dat vorige zkh weet ik eigenlijk niets meer.. Zo'n trauma ervaring gehad daar.. echt alles gewist..

maar volgens mij was daar de langste 29 dagen.. maar das gissen hoor..

18. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis

@MEL,, Meid we gaan gewoon duimen dat het wel een goed teken is,,en dat het gewoon heel wat te zeggen heeft dat je temp nu hoog blijft..2/3 nov SPANNEND (is altijd beter als je het wat later doet..)
    en dat is volgende week al :D

@GM,, Ik moet maandag terug naar de gyn voor een FM CD11 zit ik dan
    dus ben benieuwd en dan krijg ik te horen hoe en wat..ik weet niet wat de gyn nu van plan is allemaal hij heeft me natuurlijk 3weken laten wachten voor niks...en in me vorige ronde heeft hij bloedgeprikt op cd 21 dus denk dat hij dat nu weer gaat doen..tenzij er geen eitje groeit?? ik weet het niet, ik hoor het maandag wel en hoop dat ik dan ook een keer goed nieuws heb haha :)

19. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @mel dan hou je desnoods 30 dagen aan:p:p
    is klote omdat je nog niet weet hoe en wat
    ja als je ckr weten een eisprong heb gehad dan word je meestal na 14 dagen ongesteld

@kirss oooeee spannend:D:D
    Als je maandag je echo krijgt kan je gyn meteen zien of die gegroeid is:D:D:D:D
    Enne dan gaan we dansen hee:p:p:p

20. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis

@GM,, HAHAHA tuurlijk gaan we dansen, ik ben nog positief ik hoop dat 150mg wel wat aan het doen is nu haha,, We gaan er deze ronde gewoon voor!! ( ben wel zenuwachtig dat het niks doet :x )

Deel Deze Pagina