Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @kirss tuurlijk gaat die 150 wat doen dat moet gewoon
    maandag weet je iig meer:D

pppff word zo moe van mensen die NIET GOED lezen maar meteen iets neer kwakken he:(
    Oke heeft miss ook met me humeur te maken want heb tot nu toe 3 peuken gerookt en ben strontsjaggie:(:(:(

Zo in staat om weer peuken te halen pfffff
    Ooowja omdat ik dus zoo sjaggie ben wou vriendje ook niks doen vanmiddag gggrrrrrrr
    Eindelijk tijd want die kleine meid zat op school en dat dit
    Zit me vandaag niet mee

2. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jazz- Vreselijk die onzekerheid. De wonderen zijn de wereld nog niet uit en duim dubbel en dwars dat alles goed gaat.
    GM- Nieuwe baan? (sorry ik ben niet genoeg aanwezig geweest de afgelopen week :()
    Meiden op het wachtbankje heel veel succes met wachten.

Ik heb een vraagje voor de doorgewinterde Clomid meiden- Wat is jullie langste LF ooit geweest terwijl een ronde met Clomid. Ik zit vandaag op 17dpo en geen teken van ongesteldheid en ook geen positieve test. Ik heb verschillende zwangerschaps symptomen zoals erg pijnlijke borsten en het gevoel dat ik tegen een verkoudheid aan zit. Ik ben ook ontzettend moe. Ik vind het gewoon zo raar dat ik nogsteeds niet ongesteld ben geworden. Jullie advies/ervaring aub. Thanks

3. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    GM- Ik heb net ook in de winkel op het punt gestaan om sigaretten te kopen. BLEH!

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @tyndall 17dpo is niet heel ergnstig hoor.. 14 dpo is normaal.. Dat dit zo nu en dan eens afwijkt kan gebeuren. Ik had vorige ronde 9 dpo.. niets aan de hand volgens FA..

Voor mijn eigen gevoel een hele vmk maar goed..

5. Ann85

Ann85 Bekend lid

15 okt 2011
    689
    289
    63

Op naar een mooie roze lijst! Proost ;)

6. Ann85

Ann85 Bekend lid

15 okt 2011
    689
    289
    63
    @gm ook van mij nog de felicitaties met deze mooie baan die wel ideaal lijkt te zijn zoals je alle mogelijkheden omschrijft!

@gerbera ik ben het er helemaal mee eens dat je 'n klacht moet indienen. Of je er iets mee opschiet is 'n 2e maar ze hebben niks te maken met hoe je privé leven eruit ziet.

@all een hele fijne avond!!

Liefs

7. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kara: nu inderdaad snel n rose lijst!!

@Gerbera: snap goed dat je zo in spanningen zit!! Nog maar 2 daagjes en kan je gaan testen!! Echt super spannend!! Ik hoop voor je dat jij de volgende bent die ons rose lijstje kan aanvullen!!

@Jazz: Dit is inderdaad geen leuk wachtbankje! Snap goed dat je je eigen ontzettend klote voelt! Iig geval alvast heel veel succes!! Ik duim voor je!! Geven de moed nog niet op..

@Melanie: nog n weekje op t wachtbankje meid… Maar wachten op dit wachtbankje duurt inderdaad lang!! Wel al n goed teken dat je temperatuur wat hoger blijft!! Spannend….

@Tyndall: ik zat vorige keer op 18…

Heb vandaag weer n fm-echo gehad: 2 eitjes gespot.. Alleen 1 eitje was waarschijnlijk te klein, die zou het waarschijnlijk niet halen had mijn gyn het over. De andere was wel goed!! Altijd weer fijn om te horen!! Moet zondag weer terug voor n nieuwe fm-echo

8. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    TOPIC LIJSTJE NIEUWE CLOMIDDAMES

Melanie013, 2 november NOD, 1nov afspr FA
    Jazz, zwanger +/- 6 weken, 1 nov volgende echo
    kirsss, bezig met clomid 150mg 31okt FA
    Dushi1980, op zoek naar ei, dit weekend verwacht volgens FM afgelopen maandag
    claudia: opzoek naar ei (denk wel dat hij gisteren is geweest, maar gaan nog even door voor de zekerheid) --> 2 nov bloed afname.
    Gooischemama 100% ckr weten morgenaaf me ei die gaat springen 8 nov vervolggesprek met de gyn wat gaan we nu doen als het weer niet raak is

wendy26: op zoek naar ei. zo 30-10 fm echo.
    Diaantje78: op zoek naar ei. 1 November naar de gyn. bloedprikken en waarschijnlijk ophogen naar 150....
    Taaamaaar: op zoek naar ei. 28-10 fm echo.
    Gerbera: 29 oktober nod, zelfstandig komende maanden 25 mg (geen fm geen bloedprik)
    Kara: in afwachting van ei. 28-10; 1-11; 3-11; 7-11 fm.
    Fien: 27.10 - 01.11: clomid 100mg
    Ann85: 21-10 t/m 30-10 provera

zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje, menstruatie opwekken

9. jazz

jazz Niet meer actief

Ik vind het lijstje mooi.....Zie dat er veel ei spotting is de aankomende dagen.....

Hier alles ok. Heb de maandverband in huis gehaald, de dag rust heeft wonderen gedaan voel me mentaal goed en nu lichaamelijk nog. Veel krampen....Normaal zou rond deze tijd mijn ongi zijn dus we will wait and see.
    Verder nog een testjes gedaan die was knal, en ik bedoel echt knal...maar ik voel niks van de hsg hormoon apart he.
    Inmiddels ook afgesproken met mijn vriend dat we een cyclus wachten en dan gewoon weer aan de clomid gaan...tenzij

10. jazz

jazz Niet meer actief

@Tyndall weet je wel wanneer je eisprong precies was dan?
    17 is nog niet heel schokkend hoor..Ben wel benieuwd wanneer je ei dan was...Zie ook dat jij clomid neem van cd4-cd8 dus dat kan ook een ei vertragen.
    Ook spannend deze tijd dan weer voor jou......

En ik denk ook steeds maar lekker do mij ook maar zo'n sigaret..maar hou me in hoor.....Dan zie ik weer iemand lekker relax roken heeeeerlijk lijk me dat hahahaahaha

11. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    ppffff had een heerlijke avond:Dtot 2 keer aan toe zelfs whahahahahahaaa:p

En heb mooi n sjaggie gedraait (zwaar ook nog he:()
    Zo sjaggo zonder een peuk zelfs vriendje had zoiets van donder op ik ga NUUUUUU een pakkie peuken halen

Heb ook iemand op het forum beledigt doordat ik dr afsnauwde dus heb wel ff netjes me excuus gemaakt (doe ik alleen wanneer ik weet dat ik zooo fout zit)
    Heerlijk stoppen met roken joh

@jazz doe maar niet je bent al zolang gestopt joh:D
    Neem maar een grote bak chocoladeijs ofzo en neem dan meteen n hapje voor mij:p

12. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jazz, ook hier blijven de duimen draaien, hoop voor je dat wat er ook komt, dat het goed komt!
    Knuffel!
    En, niks oneerbiedigs aan wat je schreef; als 't niet is, dan is 't niet. Dat wachten is er echt wel te veel aan.... !
    Ik blijf hopen en duimen voor je!!

Tyndall, leuk je weer te lezen!
    Ik hoop dat 't bij jou een aanwijziging is voor een positieve test! Zou super zijn!

Kara, :) :) :).
    Helemaal zo :)!
    Nog eventjes....!

Gooischemama, je moet ook niet meteen helemaal stoppen he. Is nergens goed voor lijkt me. En af en toe een uitschuiver.....
    Af en toe moet alles kunnen....
    Gewoon genieten van 't leuke nieuws van de job en, wie weet, nog aankomend leuk nieuws.....

Spanned Mel, nog even...!

Liefs!

13. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vanmiddag dus alsnog ongesteld geworden. Totaal geen krampen maar wel bloeden als een rund... :(
    Hier is het dus game over met de Clomid nu. Vanaf nu alleen nog maar op natuurlijke wijze. Ik wens jullie allemaal heel veel succes! Ik kom afentoe nog wel even spieken en mijn duimen blijven draaien voor jullie.

14. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16

claudia: 2 nov bloed afname --> NOD 9 november
    Gooischemama 100% ckr weten morgenaaf me ei die gaat springen 8 nov vervolggesprek met de gyn wat gaan we nu doen als het weer niet raak is

Diaantje78: op zoek naar ei. 1 November naar de gyn. bloedprikken en waarschijnlijk ophogen naar 150....
    Taaamaaar: op zoek naar ei. 28-10 fm echo.
    Gerbera: 29 oktober nod, zelfstandig komende maanden 25 mg (geen fm geen bloedprik)

zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje, menstruatie opwekken

Heb mij even aangepast, denk dat mijn ei door is.

tyndall, wat jammer dat je ongesteld zijt geworden.

jazz, duim ook nog altijd dat het toch nog goed gaat.

15. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @Claudia, welkom op het wachtbankje meid!!

Hier was mijn temp vanmorgen wat gedaald.. Maar nog wel ver boven de coverline.. dus ja kweet t ff niet.. Als ik dan kijk naar vorige ronde, dan zou ik morgen ongi moeten worden.. Maar dan zou ik na mijn ei maar een lf hebben van 9 dagen.. Best kort toch..?

Maarja zou zo maar kunnen dat hij morgen weer stijgt.. Maar mocht ie nog verder dalen dan ga ik er van uit dat het deze ronde niet raak zal zijn..

Liefs Melanie

16. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Meiden, ik ben bang dat er iets mis is ofzo (cyste?). Ik moest vannacht een paar keer niezen en dit veroorzaakte een enorme pijnscheut in mijn baarmoeder, kort, maar zeer heftig. Voelde niet normaal. Overdag heb ik ook sinds maandag buikpijn,maar die is niet hevig. Soort spierachtige pijn met menstruatiekramp vlagen.

17. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @gerbera, zou even je arts bellen. Beter het zekere voor het onzekere..

18. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

@Jazz, O neeeeee, ik hoop zoooo dat het goed blijft gaan!!! Mijn duimen draaien overuren!!!!

@Wendy26, dat is goed nieuws dat er een eitje gespot is!!!! Hopelijk komt daar iets heeeel moois uit voort.

@Gooischemama, Gefeliciteerd met je job. Wat is het allemaal super geregeld joh, heerlijk!! Ik wil ook weer graag werken, maar zo moeilijk om iets te vinden pffff.....

@Melanie, voor jou ook spannend zeg!!! Ik zal je temperatuur omhoog blazen pffffffffff.....

@Gerbera, Ik zou als ik jou was gewoon even bellen naar je gyn.

Hier zit ik nu op dag 19 van mijn cyclus, maar geen temp verhoging. Ben bang dat het weer niet aangeslagen is. Dinsdag moet ik naar de gyn. Dat wordt het waarschijnlijk 150mg..... Als dat niet aanslaat moet ik gaan spuiten. Eerst maar eens bloedprikken en kijken wat de waardes zijn.

19. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Met mijn lieve hondjes wandelen, mijn aquarium ond
    @ Jazz Ik blijf voor je duimen!!!!!

@ Gooischemama Gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Valt echt tegen he dat stoppen met roken! :-s Mijn man is ook een poging aan het doen maar ik denk niet dat het een succesvolle gaat worden haha Ik zelf waag me er nog even niet aan...

@ Gerbera Hopelijk is het niks ernstigs! Succes!! Ik zal idd ook gewoon even bellen hoor!

@Melanie Ooeeee spannend!!! Volhouden zo die temperatuur!!! Ik zal voor je duimen!!

Ik zelf heb vanmorgen mijn fm echo gehad...helaas is er niks veranderd :( dus mijn eitjes zijn nog steeds niet gegroeid. :(
    Nou moet ik woensdag weer terug komen voor een fm echo.
    Hopelijk is er dan iets veranders, alhoewel ik denk dat dat hem echt niet gaat worden! Dan moet ik gaan wachten tot cd 31/32 of ik door de hormonen een menstruatie ga krijgen (deze heb ik nooit zonder medicatie gekregen) zo niet moet ik weer medicijnen gaan slikken om ongesteld te gaan worden en gaan we de dosis hormonen verhogen naar 100. Ik heb vandaag dus even een baaldag... had gehoopt op goed nieuws. Maar helaas...
    Ach ja woensdag weer een nieuwe kans... Vandaag een baaldag en morgen is er weer een vrolijke nieuwe dag ;)

20. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Met mijn lieve hondjes wandelen, mijn aquarium ond

claudia: 2 nov bloed afname --> NOD 9 november

Taaamaaar: op zoek naar ei. 02-11 fm echo.

Deel Deze Pagina