Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    Dames m'n ei gevonden, onderste twee zijn van een uurtje geleden!!:D Vandaag CD15, volgen gyn tijdens FM afgelopen maandag zou morgen/zondag ei moeten springen, dus zit mooi op schema!!! Gisteren al druk aan de klus geweest, vanavond en morgen dan toch ook maar, om de dag is beter zeggen ze maar durf geen kans voorbij te laten gaan, wat zouden jullie doen??? In ieder geval 4 november ook nog effe bloedprikken.

@jazz, hoe issie meid, denk aan je hoor, blijf nogsteeds goede hoop voor je hebben, ik weet hoe het is om dit mee te maken, helaas in mei ook in deze situatie gezeten, maar luister het komt echt goed!!!!

@gm, is er nog helemaal niet van gekomen maar super gefeliciteerd met je nieuwe job!!!! Toppie, nu ook gewoon lekker zwanger worden!!! Dan is het dubbel feest!!!

Hou het verder kort, zit op m'n werk, dus...........

2. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    ha ladies,

jazz, je klinkt er rustig onder nu. hoop dat je je ook vandaag weer zo voelt. kan me goed voorstellen dat je liever wil weten waar je aan toe bent dan de onzekerheid. áls het mis is, dan maar meteen mis. sterkte meis.

gerbera, al wat wijzer?? lijkt me zeker goed om gyn even te bellen!

taaamaaar, op welke dag zit je nu? wat niet is kan nog komen...? maar kan me voorstellen dat het een baaldag is.. je hoopt er toch zo op en het vooruitzicht is voornamelijk weer: Afwachten... alsof we dat nog niet genoeg doen..

Melanie, goed van je temp! innestelingsdip... ;)? even een dagje iets lager hoeft nog niet veel te betekenen. spannend!

tyndall, balen :(.. op naar een volgende natuurlijke ronde dus nu? betekent dat wel nog kansen op..? ontzettend veel succes!

Claudia, tic tok tik tok afwachten maar... wanneer kan je testen? o wacht, lijstje :) handig!

Kirsss, we lopen precies gelijk! ik zit ook op dag 8 vandaag :D. Ik hoop op goed groeiende eieren!!

Fieneke :) :)

Dushi, wat goed van je ei!! fijne he, een positieve test :D veel plezier met klussen! je ei zal morgen wel komen, dus een goed voorraadje klaar leggen ;)

Wat goed trouwens van alle stoppogingen met roken hier! petje af. Zijn er nog meer mensen die niet roken eigenlijk ;)? hihi
    Ik heb zelf ook een goed voornemen: gezond(er) eten (en beetje afvallen daardoor). kan nooit kwaad natuurlijk!

@hier, vanmorgen heb ik fm gehad: er waren 3 follikels 'die er wel zin in hadden'. Nou dat heb ik ook, dus dat komt goed uit ;). En nu maar hopen dat ze niet alledrie tegelijkertijd willen.. maar ik heb er wel vertrouwen in dat er een mooi ei uit komt deze ronde! dinsdag weer terug.

Ik wens jullie alvast een ontzettend fijn weekend toe, want wij hebben geen internet dit weekend :O:O
    alle bordspellen uit de kast! misschien dat ik wel ergens nog wifi opzoek hor.. verslavend dit forum.. en wat moet je anders doen??
    haha

3. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

@Dushi, Ik hoop dat volgende week woensdag een mooi eitje op je zit te wachten!!! Kan me voorstellen dat je baalt, maar wel positief blijven.....

@Taaamaaar, Jeeeeh ei gespot!!!! Hup aan de bak jij.... Hopen op een gevuld eitje :D

Zo ff een bakkie bij moeders halen en ff haar grijze haren wegwerken lol.....

4. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis

Dat is toevallig :D maar wel heel leuk moet jij ook nog terug voor een fm volgende week? ik moet maandag terug ben zo benieuwd of dit wat doet bij me,,
    ik ga voor ons duimen!!

@taaamaaar Super dat je nu weet dat je je ei gevonden heb!! is wel een geruststelling lijkt mij,,Succes deze ronde!!

@jazz,, ik blijf duimen voor je meis!!!

@mel,, hoe hoeft niks te zeggen meid we gaan gewoon van het beste uit lieverd!! nog even een paar dagen volhouden ik duim voor jeee!!!

@gm hoe is het met je meid?? bijna beginnen met je nieuwe baan!!! echt leuk meis, fijn weekend!!

hier gaat het goed, voel eigenlijk niet zoveel meer en dat had ik met clomid 100mg wel..dus maak me nu een beetje zorgen dat er helemaal niks in me lichaam gebeurt ik voel al een paar dagen helemaal niks geen gerommel of steken...hadden jullie dat ook meiden?? tijdens clomid dat je niks in je buik voelde??

Liefss en een fijn weekend!!

5. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis

Weer geprobeerd maar wil niet echt lukken met het lijstje bij mij ;)

ik zie net dat het volgens mij nu wel goed staat....hmmm

6. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Met mijn lieve hondjes wandelen, mijn aquarium ond
    Hoi Diaantje78

Ik denk dat je het tegen de verkeerde hebt want ik heb vandaag juist te horen gekregen dat er geen eitjes zijn gegroeid :(
    Maar dank je wel voor de lieve reactie!!:)

7. jazz

jazz Niet meer actief

Hallo ladies...

Ben er inderdaad rustig onder. Ook omdat ik door wil gaan. En wellicht ook omdat ik niks voel he van een eventuele zwangerschap:( Heb wel veel rugpijn maar thats it..Verder lijkt het alsof ik nooit zwanger ben geweest;).....Ik denk ook dat het thuis blijven mij relaxed heeft gemaakt.

Ik wil daarom ook niks van opwekken met medicatie etc ik ga voor de curretage ik hoop dat dit ook als mogelijkheid wordt aangeboden.

Vind het lief dat jullie allemaal duimen voor mij maar ik weet dat het over is. Nu wil ik door en mezelf weer terug. En ik wil een opvolgster:p Dus ladies...goed je best doen.

8. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Met mijn lieve hondjes wandelen, mijn aquarium ond
    @ Jazz Ik vind het knap zoals je er mee omgaat hoor!!:)
    Ik was waarschijnlijk niet zo sterk geweest!
    Nou hopelijk mag je snel weer zwanger zijn en alles op een positieve manier gaan beleven!!:D
    Sterkte en succes!!

9. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Gerbera: Hopelijk is het niets ernstigs! Misschien is het wel het begin van iets heel moois!! Duim voor je!!

@Taamaar: dat zou wel heel erg balen zijn als de Clomid niet heeft aangeslagen! Op welke dag zit je nu?? Hopelijk is er woensdag toch een eitje te spotten!!

@Dushi: mijn gyn zegt ook dat om de dag klussen het beste is. En dat de zaadjes echt wel 2 dagen in leven blijven… Ik ben ook altijd bang dat ik dan n dag verlies als je om de dag klust. Maar schijnt ook beter voor de zaadjes te zijn, zo worden ze sterker schijnbaar zegt hij…

@Kara: ik heb 10 jaar gerookt. Ben nu 3 jaar gestopt. Heb er gelukkig nooit geen moeite mee gehad. Succes voor alle dames die n poging wagen!!!

@Jazz: Wil even zeggen dat ik aan je denk.. en dat het echt klote is! Hopelijk weet je snel weer, en kan je verder!! Succes ermee meid!!
    P.s. Jazz wij zijn hard bezig om je opvolger te worden, haha… Doe mn best!! Hopelijk duurt dat niet meer al te lang!

10. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis

MEISS, toevallig een meisje van een ander forum heeft bijna hetzelfde meegemaakt dat het niet goed gegroeid was en dat de gyn er heilig van overtuigd was dat het kindje los zou laten, hij zei wil je medicatie om het op te wekken of wacht je af, ze is gaan afwachten en een week later ging ze terug en was het kindje goed gegroeid en nu is ze in de veilige fase,, het kan echt nog anders lopen meid!! we gaan gewoon van het positieve uit!!
    wanneer moet je terug??

Liefss

11. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Jazz, ik weet nog steeds niet wat ik moet zeggen, alleen dikke knuffel!!!!

Dank voor al jullie reacties. Ik heb vandaag de hele dag gewerkt. Ben wat verkouden geworden en toen ik overdag nieste had ik niet die helse pijn. Ik wacht het weekend even af aangezien morgen denk ik ook mijn nod is. En als ik pijn blijf hebben dan bel ik maandag de arts.

Ik ga vanavond op de bank hangen met wat lekkers en The Voice. Ik ben echt verschrikkelijk moe.

Jullie ook allemaal fijne avond!

En inderdaad we gaan allemaal voor een roze lijst en opvolger voor Jazz (liever een aansluiter bij Jazz natuurlijk).

12. jazz

jazz Niet meer actief

Gebera beterschap joh...Maar morgen dus je NOD kan het dan ook betekenen dat:( Je weet een "Opvolgster Wanted":p op deze forum..prettige avond:D

13. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Sjooo..ik sta toch wel echt strak van de zenuwen zeg..echt niet goed..ik hoop dat als ik dit weekend ongesteld ga worden, dat het maar snel gebeurd..wat een spanning

14. jazz

jazz Niet meer actief

Gerbera wanneer ga je testen? En gaat het weer een beetje?

15. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Mijn man heeft net de schrik van zijn leven gehad. Het is hier pikdonker en lijkt nog nacht en ineens schreeuwde ik het jankend uit. Hij dacht dat er iets heel ernstigs was en sprong met grote ogen op. Maar ik gilde: een streeeeeeeeeeeeeep!

16. jazz

jazz Niet meer actief

Neeee ik heb kippenvel...is het dan zo ver. Foto foto...ben jij mij opvolgster...oooooooh echt ben zooooooo blij voor je...meen je dat?

17. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

18. jazz

jazz Niet meer actief

Die is gewoon duidelijk hoor. Gefeliciteerd wow hoe is je vriend er onder. Na zooooo lang wachten. Het is jullie van harte gegund!!

19. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

#1339 Gerbera, 29 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2011
    Heel onwerkelijk dit. Ik ben eigenlijk alleen maar gelijk bang: misschien zit het niet goed, bbz of iets. Stom he. Ik ga straks meteen bij opening van de winkel nog een digitale halen, voor het gevoel gewoon. Mijn man is echt flabbergasted, hij stond me alleen maar aan te gapen nog half slapend. Denk dat het later tot hem door zal dringen. Nu hebben we het over wel of niet vertellen aan mensen...lastige...omdat veel mensen het ons rechtuit vragen de laatste tijd omdat ze weten van onze situatie.We willen het nog niet vertellen, uit zelfbescherming, want hoe meer mensen je feliciteren enz en als het dan misgaat dan ben je nog teleurgestelder. Dus gewoon rustig afwachten of het inderdaad doorzet en voor ons zelf houden. En een standaard antwoord verzinnen voor als het wel gevraagd wordt

Kom op meiden...wie is de volgende? Hoop het zo!!!

20. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Jaaaaaaa!!!! Whoooo Gerbera wat een topper!!! Gefeliciteerd en een mooie test joh..... Eindelijk een streepje!!! Ohhh ben zo blij voor jullie.... Geniet maar lekker!!!

Wie is de volgende!! Ik helaas niet nog steeds geen stijging in mijn temp blegh.... Dat wordt weer 7 dagen mezelf opsluiten in mijn slaapkamer door de provera. Naja ik wacht eerst dinsdag maar af.

@jazz, hoe gaat het met je? Heb je nog veel last van krampen?

Deel Deze Pagina