He mel: dat is wel balen.. maar geven de moed zeker nog niet op!! wanneer is eigenlijk dan echt je nod?? Liefs Wendy
Lieverd, ik blijf goede hoop houden, wacht tot 3nov en doe dan weer een test!! dan is hij gewoon hartstikke posi!!! we gaan gewoon van het positieve uit..want wat je net zegt de vorige rondes was je al ongi en nu nog niet en dat geeft hoop!! ga je vandaag nog wat leuks doen?? even je gedachten op iets anders?! we blijven duimen meis!!! Zolang je niet ongi ben is er HOOP!! @ jazz hoe is het met jou meis? hoe voel je je? Liefsss
Kriss..hier hele hoge bloeddruk, koorts etc etc..maar het zet niet door...daarnet wel erg veel krampen gehad...maar nada naco niets....morgen nog een dagje vrij, dinsdag naar de gyn en dan weer gewoon mijn leven oppakken...ben niet zo goed in thuis zitten..Moet wel zeggen dat ik de impact op mijn lichaam heftig vind hoor....
pff hou jezelf wel goed in de gate he meis!! het is niet niks allemaal, heb je niet zoiets van misschien zit het dinsdag wel allemaal goed omdat het niet doorzet? ik duim echt nog steeds voor je en ik hoop zo dat het dinsdag helemaal goed komt meid. Liefss
@melanie ik hoop mee voor je dat je te vroeg getest hebt... Hier de laatste provera pil gehad.. hopelijk snel m'n menstruatie. Dalijk lekker de stad in het is zo'n mooi weer!
mel, ik ga ook voor het tevroege testen en dat je 3 nov gewoon een knal test hebt . Ik weet niet of het al innesteling kan zijn, denk dat ik de dinsdag mijn ei heb gehad dus dan zou het toch al vroeg zijn voor een innestelling (vrijdag al wat bruin verlies).
zou goed kunnen hoor clau,meestal 5 tot 7dagen na je eisprong vind de innesteling plaats,dus wie weet Zou helemaal super zijn! Liefss
@Jazz: ben net terug van mn fm echo. eitje gaat het waarschijnlijk goed doen, en was weer wat gegroeid!! was nu 1.60. Dus nog eventjes geduld hebben. Moet woensdag weer terug voor nieuwe fm echo. zit vandaag op dag 14. Wel raar had vorige maand al op dag 10 zelfs mn eisprong.. maar gyn zei zelf dat je daar toch niks van kan zeggen met Clomid.. Hoe gaat t verder nou met jou?? Liefs Wendy @Gerbera: heb nu ook preseed besteld! had er nog nooit van gehoord. Lees op de site van preseed zelf heel veel goede reacties.. dus is proberen waard. Kan wel 4 dagen duren voordat ik het binnen heb, dus hoop dat ik het binnen heb voordat mijn eisprong is!! Waarvoor slikte je eigenlijk vitamine E? Hoe is het verder met je?? lekker aan het genieten??
Oh wendy klinkt goed. Ook heel handig dat ze op zondag een fm echo doen....En als de preseed nu ook op tijd komt hihihi Ja ik hoor nu wel eens meer dat de ene keer met clomid niks garandeerd voor de andere keer...Toch ook weer apart. Mij gaat het wel opgeblazen ongi buik en nog niks..bijna dinsdag en dinsdagmiddag ga ik weer lekker werken.
@wen, Super goed zeg, hopen dat de preseed helpt en dan hup ook naar een knaltest wat jazz zegt echt netjes dat ze vandaag een fm hebben gedaan dat doen ze bij ons niet hoor, vandaar dat ik morgen moet op cd11 ik hoop net als jij met goed nieuws te komen, succes deze ronde meis! Liefss
Girls, Ik kom net terug van de stad en thuis aangekomen ging vriendlief even douche... SCHAAAAAAAAAAAAAT kom eens.. Ik zie wel een streepje... Nja nog voor ik 1 sec had gekeken zag ik ook een 2e streepje op de test van vanmorgen.. Nou weet ik dat dat van het indrogen kan komen maar heb dit nog niet eerder gezien met de kruidvat testen.. Wat denken jullie hier van? liefs Melanie
Kriss ook jij succes morgen joh laat je het ons weten... Mel Mel waar ben je Mel...jeetje wat een spanning ik heb ook geen ervaring met indroog streepjes...foto misschien ooooooooohhhhhh wat nu? Ik heb echt goede hoop hoor...wat denkt vriendlief...pffffff
heb even snel de camera van ons buurmeisje geleend.. Hier de foto... En nogmaals ik ga zelf uit van indrogen, maar heb dit met die van de kruitvat nog niet eerder meegemaakt.. Liefs Mel
@Melanie, oeeehhhh wat spannend zeg!!!! Mijn gevoel zegt dat je misschien te vroeg getest hebt. Over twee dagen nog een keer proberen? @Wendy, wat goed zeg dat er een eitje groeit!!! Wel fijn dat je een fm meting krijgt. Helaas krijg ik dat niet, moet alleen bloedprikken en temperaturen.... @jazz, voor jou wordt het ook spannend zeg!!! Ik blijf voor je duimen en dat je dinsdag een mooi kloppend hartje ziet en dat de kleine goed gegroeid is. Wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hier gebeurt eigenlijk niets spannends.... Vrijwel zeker geen ei gehad helaas. Eerst even afwachten wat de gyn zegt dinsdag....
ik heb al vaker op zondag een fm echo gehad. Wel echt super fijn dat dat ook kan!! En gelukkig is het dan nooit zo druk in het zh. Normaal kan je ooit heel lang wachten... Zo kan mn vriend ook af en toe eens mee.. Nu moet ik woensdag weer voor de volgende fm echo.. Weet iemand misschien of je die preseed ook ergens in de winkel kan kopen?? of moet je dat echt via die site bestellen?? @Melanie: oooohhhh meid.. nu word het wel heel erg spannend!! ik hoop zo dat het streepje n 'zwanger' streepje is!! Ik duim voor je!! @Jazz: dinsdag komt gelukkig weer dichtbij! Hoe laat moet je er zijn?? Hoop echt zo voor je dat het uiteindelijk toch allemaal goed zit!! Duim heel hard voor je!! @Diaantje: dit is bij mij ook de laatste ronde dat ze alles in de gaten houden met fm echo's. Volgende ronde moet ik ook alles 'op de gok' doen, omdat het verder bij mij allemaal wel goed zit.. Vind dit zelf helemaal niet fijn.. Bent dan niet helemaal zeker of het dan wel aanslaat en allemaal wel loopt zo alles het hoort.. Maar hopelijk is deze ronde gewoon de laatste ronde!! hihi @all: wat is bij jullie de volgende stap na (n half jaar) Clomid??
MELLLL SCHAT DAT IS EEEEN SUPEERRR GOED TEKEN!!! VAN DE WEEK NOG EEN TEST DOEN EN DAN WEETJE HET ZEKER!!!! MAAR HEB HET WEL EERDER GEHOORD DAT HET KAN O GODDDDDDDDDDDDDD WAT SPANNEND!! morgen misschien een testje nog doen? heb je ze liggen of moet je ze dan kopen?? ik duim voor je meiss!!! Liefssss kirsss @jazz ja morgen ochtend om 10:30 moet ik er zijn en zodra ik thuis ben laat ik het jullie weten!! Liefss
Oei oei oei mel spannend. Heb je het ook al schoon gemaakt het testje. Een paar druppels water er over heen...hmmm is die niet iets te donker voor een indrooglijn? Ok en nu de ham vraag. Wanneer ga je weer testen?