Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @melanie spannend joh:D
    idd even doen wat jazz zegt met een paar druppels water
    en anders over een paar dagen weer ff testen:D:D:D
    Maar ik krijg wel toch wel positieve hoop bij je hoor

@jazz hoe gaat het nu met jou???
    Miss krijg je gewoon een mooi hartje te zien op de cho meis we blijven hoop houden!

@kirss morgen moet je voor je fm??
    Laat je het weten als je ei is gespot:D
    Ook voor jou blijven we duimdraaien:D:D:D

Hier op het wachtbankje NOD is volgensmij ergens tussen de 8 en de 10 nov dus nog een dikke week te gaan
    Weer alle dingen die ik in de 2de maand clomid had
    rugpijn buikpijn (aankomende ongi tekens ofzo)
    Dus denk dat het weer niks is

8 nov weer een gesprek met de gyn wat we nu gaan doen doorgaan met clomid of meteen over op spuiten

Vandaag wel even me gedachten verzet flink wezen shoppen met de girlss en morgen komt eindelijk me nieuwe salontafel en dressior binnen:D:D:D

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kirsss ik denk dat ik woensdag ofzo pas weer ga testen.. heb er nog wel genoeg in huis.. Nog een doosje of 9 denk ik hahaha..

@jazz, woensdag dus.. of dinsdag vragen om een bloedtest op t zkh.

@ gooischemamma, ja ik vind het ook wel apart hahaha was zo komisch, was echt zo gil van WHAAAAAAAAAAAAAAAAA HELLLUPPPP hahaha.. maar ik ga van een indrogertje uit dan kan het aleen maar meevalen..

Liefs melanie

3. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Melanie,

Jeetje....ik zou eerlijk gezegd ook uitgaan van uitdroging. Op die kruidvattesten staat ook altijd zo nadrukkelijk dat je het niet later dan 5 minuten mag aflezen. Maar wat een spanning...

Wendy,

Ik gebruikte vitamine E omdat het goed schijnt te zijn voor de innestelling. Ik had gewoon een potje van de drogist en slikte 1 capsule per dag. Preseed had ik ook de tip hier van het forum, is mij goed bevallen! Ik ben eigenlijk nog niet aan het genieten. Klinkt heel stom maar ik kan het gewoon nog niet. Dit is HET moment waar we altijd op gewacht hebben. Maar ik denk eigenlijk alleen maar: eerst maar eens afwachten...het kan nog mis gaan. Ik durf gewoon niet te blij te zijn uit angst dat het niet goed mag blijven gaan. Ik voel ook echte menstruatiekrampen, doodeng vind ik het.

4. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

@Melanie, dat is wel een heel donker indrooglijntje..... Oehhhh spannend!!! Ziet er wel goed uit.
    Als bij mij de clomid niet aanslaat dan moet ik gaan spuiten. Denk dat het daar wel op uitkomt.

@Krisss, succes morgen bij de fm meting. Ik duim voor een mooi eitje!

5. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @melanie is ook apart hoor
    Maar is het lijntje even dik als de controlestreep????
    Miss heb je nog niet genoeg hcg?????????????????????
    Spannend meis nog even wachten tot woensdag dus

@gerbera ik snap je gevoel maar het komt wel goed
    De een heeft wel krampjes in de buik en de ander niet

@kirss heel veel succes vandaag bij de gyn
    als ik terug kom op het furom wil ik van JOU een GOED berichtje zien staan dat je het dansje mag uitvoeren!!!!

@all ga vandaag me dressior en salontafel ophalen:D:D:D:D
    Dus vanuit H'sum even naar Rije rijden:p

6. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis

thanx meis!!
    pfff de zenuwen komen nu echt..ben zo bang voor weer een teleurstelling, maar ga nog steeds van het beste uit!!

@GM,, Jaaaaa ik moet gewoon terug komen en kunnen zeggen we doen een dansjeee zal dat me eindelijk gegunt zijn?? :p
    al is het maar een heeel klein eitje als er maar activiteit is!!!

veeel plezier vandaag met Spullen kopen..ga je je huissie veranderen?

@mel, ooowww dan kan je nog makkelijk een testje missen! :D
    ik ben zo benieuwd ik blijf voor je duimen lieverd!!

@ger, het komt goed meis! wanneer moet je op controle?

@wen, als het goed is ga ik over op spuiten, als we merken dat clomid 150mg niet werkt...Spuiten daar hoor je goede verhalen over dus ben benieuwd als clomid niet helpt is dat zeker een optie!

nou meiden ik ga kijken of ik nog iets door me keel krijg,
    ben zo zenuwachtig,, erg is dat hoor kan niet eens iets eten..;)

Liefss

7. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Over drie weken is de eerste echo.

heel veel succes allemaal met fm en wachten!

8. jazz

jazz Niet meer actief

Hoi gerbera...Gewoon lekker op de roze wolk gaan zitten hoor. En de krampjes dat hoort erbij. Je lichaam denkt namelijk ik moet ongi worden terwijl je lichaam ook zegt nee want ik ben zwanger dus ze zijn het gewoon even nog niet met elkaar eens. Komt allemaal goed....maar ik bergijp je voorzichtigheid ook wel.

9. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Meidennnn :D:D

Ik kom net terug van de gyn en moet vrijdag weer terug,
    ik zit op cd11 en heb een eitje van 11mm en dat heb ik nog niet eerder gehad dus ben helemaal blij :D :D
    Dus heb net even een dansje gedaan...hahaha

alleen ik moest me nog niet te blij maken zei die want het kan zomaar zijn dat hij niet groeit of dat hij vrijdag opeens weg is..
    maar ik blijf gewoon positief want dit is voor het eerst dat er activiteit is in mn lichaam...hij had het al wel over verdere stappen als dit niet zou helpen kan het een LEO worden of gelijk spuiten dus dat van die LEO was wel even schrikken..maar laten we eerst deze ronde maar is even afwachten :D

Liefsssssss EEN SUPER BLIJE KIRSSSS :D

Hoe is het met de rest van de meiden??

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    kirssssssssss lieffie!!

Goed gedaan mop!! en 11mm ligt voglens mij precies op schema..! Blijf duimen voor je lieverd!

Knuf

11. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis

Mel mop, ik ben zo blij :D:D het zegt nog niks maar dit heb ik gewoon nog niet eerder gehad dus ben zo verschrikkelijk blij haha, ( dat je hier al zo blij mee kan zijn he )
    maar het is gewoon een stap in de goede richting :)

Hoe is het met jou mop? voor jou ben ik ook zo aan het duimen!!
    ben er zelfs een beetje zenuwachtig om haha
    blijft je temp hoog??

Liefsss

12. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Whaaa, wat goed meis!!!!! Nu hopen dat hij door blijft groeien. Ik zal heel hard voor je duimen!!! Dat geeft voor mij weer hoop.

13. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis

thanxxx meid:D:D ,,geef de hoop niet op, want de wonderen zijn de wereld nog niet uit..en ik hoop dat ik vrijdag weer positief nieuws kom brengen!!

14. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tyndall, jammer dat je ongesteld geworden bent!!
    Heb het waarschijnlijk gemist, maar, clomid einde verhaal?
    Ik blijf duimen voor je meid en, hoop nog regelmatig je te lezen!

Taaamaaar, jammer dat de clomid nog niet echt zijn werk lijkt te doen... Hopelijk woensdag alsnog goed nieuws!
    Knuf!!

Dushi, blij dat je je ei gevonden hebt!
    Goed aan de klus nu dan! ;)

Kara, hoop dat je morgen nog goed nieuws krijgt en ze inderdaad niet alle 3 tegelijk willen :)!
    Ik duim!
    Die poging tot gezond (en gevarieerd) eten doe ik ook... Hehe... Vind ik niet altijd even makkelijk (doorgaans verkies ik snel boven gezond en gevarieerd).
    Stoppen met roken is hier niet nodig; ben er nooit aan begonnen dus dat helpt :).

Kirss, proficiat met je ei!!! Ik hoop dat die flink groeit en, flink springt!

Jazz, vind het ook knap hoe sterk je ermee omgaat. Nu, je staat ervoor en je moet erdoor maar toch....
    Ik blijf duimen voor je en, hoop dat je of Gerbera gezelschap houdt bij de zwangeren in dit topic of, dat je je heel snel weer mag aansluiten!

Gerbera: PROFICIAT meid!!!!!!! SUPERRRRR!
    En, normaal dat je wat voorzichtig bent en nog niet meteen te blij wil zijn, maar, geniet ervan!

Ann, als vriendlief thuis is, testen we samen. Anders wacht hij mee aan de telefoon. Wel goed zo, want, zelfs als ik hem gewoon aan de tel hoor, weet hij me uit de ergste dip te houden.

Diaantje, jammer als je geen ei gehad hebt.
    Hoop de de gyn je morgen dan meteen naar een volgende cyclus laat gaan; nieuwe cyclus, nieuwe kans!

Wendy, nog een reden te meer dat je Jazz en Gerbera moet vervoegen ;)!
    Wat zou voor jou de stap na clomid zijn?
    Hier gaan we dan waarschijnlijk al meteen over op ivf maar, dat heeft vooral met 't vele weg zijn van vriendlief te maken dus geen referentie...

Gooischemama, wel hoop blijven houden he!

Zo, paar dagen afwezigheid bijgeschreven; met een boek zoals gewoonlijk :)
    Liefs!

15. jazz

jazz Niet meer actief

Kriss waar kan ik het kriss ei dansje vinden op youtube hihihi helemaal top ben echt blij voor je. En we duimen voor een groei.m

Fieneke ik vroeg me al hoe het met je ging.

16. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jazz, dank je!
    Ca va beetje met jou?

Heb mijn laatste daagjes gedaan op mijn huidige werk (nieuwe job 14 nov!) en, daar kwam heel wat drukte bij kijken.
    Voor de rest ook een hele drukte thuis (nu ben ik aan het doen alsof ik niet thuis ben en, dat helpt duidelijk :) )

Hier best veel last van de clomid deze keer. Ik die dacht dat vorige keer erg was....
    Heb ook heel fel de indruk dat ei er al aan zit te komen en, vriendlief komt donderdag pas terug....

En vraag me af... De nieuwe dosis clomid die ik gehaald heb: als ik nu een pilletje uit de verpakking duw, breekt dat meteen in veel te veel kleine stukjes. Had dat daarvoor nooit. Slecht doosje?

Liefs!

17. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis

Hahahaha,
    ik was echt zo blij moest zelfs bijna huilen bij de gyn :$
    gewoon van blijdschap dat ik nu eindelijk een keer goed nieuws heb!
    maar daarom deed de gyn ook zo van meid hou er ook rekening mee dat het eitje niet groeit of gewoon verdwijnd anders is vrijdag de teleurstelling misschien heeel groot ( zal het tog wel zijn als het zo is )..maar ik was gewoon al zo blij dat het nu eindelijk iets doet!!! :D:D

Jazz meis, jij alvast heel veel succes morgen ik ben echt benieuwd, ik ga nog steeds van het positieve uit..omdat er nog niks heeft doorgezet..en wat de andere al vertelde : de wonderen zijn de wereld nog niet uit!! ik heb iig goede hoop voor je meis!!
    Liefsss

18. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Met mijn lieve hondjes wandelen, mijn aquarium ond
    Hey meiden!

Jeetje ik ben een paar dagen niet geweest en moet je eens kijken wat er allemaal gebeurt is!!!

@ Gerbera GEFELICITEERD!!!!!!! :D:D:DWauw wat ontzettend leuk!! Ik hoop dat je een heerlijke zwangerschap gaat hebben en dat je ons op de hoogte blijft houden!! Genietse!!!:D:D:D

@ Melanie Pfff wat een spanning zeg!!! Ik hoop echt dat het zo mag zijn!! Wat zou dat een fantastische nieuws zijn zeg!!!! Ik ga als een gek voor je duimen!!!!!

@ Jazz Heel veel succes morgen en hopelijk kom je ons super nieuws brengen!! Ik zal ook voor jou duimen!!

@ Kirss Gefeliciteerd met je eitje!! Wat lijkt me dat ook een heerlijk nieuws om te mogen horen! Hopelijk blijft het goed gaan en kan je straks lekker gaan klussen ;)

De rest van de meiden ook heel veel succes nog verder! Het is te veel om iedereen aan te spreken dus heb even de headlines er uitgepikt!!! Ik duim voor jullie allemaal!!!!

Groetjes!!!

19. jazz

jazz Niet meer actief

Fieneke oh apart van die pilletjes geen idee meid. ALs je tijd heb gewoon lekker even langs de drogist.

Mieden morgen d day....ik ben niet erg geloofig...kerk etc bedoel ik door verschillende invloeden mijn eigen stukje geloof ontwikkeld..Maar ik heb wel gezegd als het goed nieuws is ga ik binnen een week naar een kerk....
    Vandaag heb ik zonder overleg een 2e hoge bloeddruk pil ingenomen want ik kon niet meer. Ik ging bijna van mijn stokje en na de meeting die natuurlijk veeeels te hoog was dacht ik weet je wat....neem nog een dosering. Nu weer gemeten en het is nog steeds te hoog...dus ik begin er goed ziek van te worden...De gyn zei al dat ze mijn huidige dosering laag vond...
    Maar genoeg gezeur morgen weten we meer....

20. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Jazz heel veel succes morgen!!!

Deel Deze Pagina